Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Raspunsuri de Vlad Fratiman


Vlad FratimanVlad Fratiman
5 iulie 2020 la 23:45
Altenative la GT Avalanche Expert 2020
Discutii tehnice / Biciclete
Update: in contul Decathlon imi apare ca livrarea se va face in aproximativ 12 zile (pe 17 iulie). Enorm de tarziu.
Cred ca notificarea ca bicicleta este pe stoc, venita pe 3 iulie seara, au dat-o cand lotul era in Taiwan :)
Vlad FratimanVlad Fratiman
5 iulie 2020 la 17:00
Salut, am si eu nevoiae de ajutor in legatura cu vanzarea-cumpararea unei biciclete
Discutii in legatura cu site-ul / Anunturi
Eu personal îți recomand să vezi bicicleta dacă este așa de scumpă și este sh.
La bicicletă de 5000+ cred că este un fleac motorina de 3-400 de lei cu care ajungi destul de departe, mai ales că este și ieftină motorina.
Gândește-te că deja nu vorbim de garanție. Vrei să îți asumi mai mult de atât?
Vlad FratimanVlad Fratiman
4 iulie 2020 la 10:52
Altenative la GT Avalanche Expert 2020
Discutii tehnice / Biciclete
Deci gata, am dat comanda de XC 50. A aparut pe stock aseara marimea L, astazi am dat comanda, cu ridicare din magazin sa o vad ca e in regula. Daca a fost sa raman pe Decathlon, asa sa fie.
Am stat si m-am gandit, sa stau pana la toamna, cu incertitudinea ca nu se stie exact ce si cum, mai bine nu. Imi pare rau pentru acel GT Avalanche, dar asta e. Am vrut si eu sa fie gagiu cu bicla de fiță, dar nu s-a putut. :)

Acum am de vanzare o ureche de GT Avalanche Expert de la Pilo si o cheie pentru monobloc/centerlock.
Vlad FratimanVlad Fratiman
3 iulie 2020 la 21:07
Suport prins bicicleta pe perete
Discutii diverse / Discutii diverse
Asta ultimul mi se pare cam nașpa. Dacă vrei să iei bicicleta din spate trebuie să o dai jos pe cealaltă. În funcție de spațiul disponibil prin jur poate fi incomod.
Cel mai practic este în opinia mea cel cu montare pe perete vertical.
Vlad FratimanVlad Fratiman
3 iulie 2020 la 14:34
Suport prins bicicleta pe perete
Discutii diverse / Discutii diverse
Pentru furcă este chiar benefică suspendarea, eu întotdeauna întorc bicicleta cu rotile in sus înainte de tură, iar la frâne nu contează (dacă sunt aerisite, adică situația corectă).
Cu putina imaginație îți poți realiza singur un astfel de sistem cu materiale care se găsesc la îndemână.
La HT, mai ales dacă sunt grelute, parcă nu as suspenda cum este poză, aș lăsa cu roataedin spate pe sol
Vlad FratimanVlad Fratiman
3 iulie 2020 la 12:55
Altenative la GT Avalanche Expert 2020
Discutii tehnice / Biciclete
Văd asociate prin căutări acest model cu auriga comp, deci probabil cam pe acolo sunt.
Upgrade nu cred, așa cum v-am zis, nu prea am de ce, dacă m-am descurcat cu mecanice pe disk, cred că sunt prin zona aceea și acestea, cu un plus de 20% că e double piston :), și e hidraulică (mișcă ambele plăcute).
Deci vor fi ok.
Vlad FratimanVlad Fratiman
3 iulie 2020 la 12:23
Altenative la GT Avalanche Expert 2020
Discutii tehnice / Biciclete
Despre frânele ROCKRIDER by TEKTRO ce se poate spune?
Cu ce model de la TEKTRO corespund? Ulei mineral sau dot, pistoane duble nu mă încântă, egal dublu probabilitatea de probleme (oringuri, mizerie, etc). Plăcute, de care se potrivesc, sunt răspândite că model?
Eu mă descurcam și cu mecanice pe disk de la rr520.
Vlad FratimanVlad Fratiman
3 iulie 2020 la 11:32
Altenative la GT Avalanche Expert 2020
Discutii tehnice / Biciclete
Da, cam așa e.
Eu voiam bicla "decât" de firmă, să mă dau mare deoarece merg 99,9% singur. :). Dar se pare că destinul are alte planuri.
Am sunat la Decathlon, se pare că aprovizionarea va fi făcută pe la mijlocul lunii, dar nu se știe clar ce se aduce.
Deci așteptăm, nu prea avem de ales.
Vlad FratimanVlad Fratiman
3 iulie 2020 la 10:16
Altenative la GT Avalanche Expert 2020
Discutii tehnice / Biciclete
Am făcut comparație pe cifre la geometriile de la XC50 și GT Avalanche Expert și sunt foarte apropiate.
La HTA este diferența de 1 grad, de înțeles având în vedere furca de 120mm vs 100mm dar în rest nimic semnificativ.
Ce părere aveți?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/11Ofe9DBg0z_wyiB4sjrxuEwK51yUp-sQ4-VV94n93M4/edit?usp=drivesdk
Vlad FratimanVlad Fratiman
3 iulie 2020 la 00:59
Altenative la GT Avalanche Expert 2020
Discutii tehnice / Biciclete
Pai cheia de angrenaj ce să mai fac cu ea? XC50 e pe pressfit iar discurile sunt cu prinderi pe șurub. Nu știu unde mai merge.
Cu trail este un film de-al meu, dar cam nerealist, că din ce.merg, coborâre e 5%, deci na. E fun dar cam nejustificat. Oricum, prin.comparatie cu rr520 ar mai ajuta un pic roata pe 29 și poate geometria. Când am luat rr520, am luat XL că mărimea L mi se părea foarte mică (habar nu aveam atunci de reach). Asta a venit cu un dezavantaj, stăteam cam cocoțat pe ea, bicicleta nu era manevrabilă, mă simțeam stângaci pe ea. Pe GT mă simțeam mult mai în control.
Mărimea L de la xc50 are cam același reach cu Gt Avalanche marimea L, probabil că o să stau o idee mai aplecat, dar va fi ok, nu este un XC agresiv gen mondraker chrono. Chiar am să fac o comparație mâine pe cifre sunt îmi fac o idee.
Vlad FratimanVlad Fratiman
2 iulie 2020 la 21:01
Altenative la GT Avalanche Expert 2020
Discutii tehnice / Biciclete
Corect, versiunea NX era 11s, cea noua e 12s
Dar fraților, lămuriți-ma. Acum vreun an, dacă ziceai că vrei să îți iei rockrider de la Decathlon, era că și cum fluierai in biserică. Ce s-a schimbat, că au aceleași modele, la aceleași prețuri?
Eu am mai spus-o, am mers cu rr520 de am rupt pământul, zero probleme, cu excepția BB-ului pe care l-am schimbat imediat.
Dacă rr520 avea roți de 29, nu o vindeam in veci, eventual făceam upgrade la frâne, așa de moft.

Update: se pare că discurile nu sunt centerlock la xc50. Deci tre să vând cheia și urechea de GT dacă merg pe xc50. F..ck
Vlad FratimanVlad Fratiman
2 iulie 2020 la 15:14
Altenative la GT Avalanche Expert 2020
Discutii tehnice / Biciclete
Ok, am înțeles. Noah, până la urmă, poate nu e chiar așa de rea alternativa.
Trebuie să ajung într-un Decathlon să o mai văd de aproape.
Faza bună este că la Decathlon probabil se vor reface stocurile mult mai repede și în general este mai multă stabilitate in aprovizionare. Este un magazin mare.
Să zicem că am ajuns la 70%-75% intenție de achiziție pe xc50.

Update: xc50 este cu echipare sx nu NX. Versiunea xc100 este cu NX.
Dar am impresia că anul trecut așa era, xc50 pe NX
Vlad FratimanVlad Fratiman
2 iulie 2020 la 11:30
Altenative la GT Avalanche Expert 2020
Discutii tehnice / Biciclete
Ionuț, îți dau dreptate in ce zici la postul anterior legat de pressfit.
Gelu, în legătură cu tipul de BB pe pressfit, nu prea cred că este ce spui tu la RR xc50. Angrenajul este Sram dub, nu mă pricep dar nu cred că este BB86/BB92.
Vlad FratimanVlad Fratiman
1 iulie 2020 la 20:59
Altenative la GT Avalanche Expert 2020
Discutii tehnice / Biciclete
Sh nu știu ce să zic. Dacă la una nou am avut defect de cadru ( adică ghinion maxim), vă dați seama ce iau sh.
Na, nu zic un nu absolut, dar e cam ultima variantă luată în considerare. Motivul este că îmi place să știu istoricul lucrurilor pe care le prețuiesc, e cam greu să ai asta la o bicicletă sh.
Ar fi o opțiune dacă aș sta într-o zonă cu oferte bogate gen București, Cluj, Brașov, dar în cazul meu am doar Iași că opțiune și opțiunile sunt limitate. Am să văd și ce găsesc pe Iași, dar nu am speranțe, mai ales că sunt multe criterii pe care le iau în considerare.
Oricum nu as lua sh fără să văd și sunt pretențios la aspect.
Vlad FratimanVlad Fratiman
1 iulie 2020 la 19:36
Altenative la GT Avalanche Expert 2020
Discutii tehnice / Biciclete
Calin Neagu: o iei temporar, o vinzi la primavara cand gasesti ce vrei.
Cu revânzarea nu e soluție, mai ales pe rockrider care pierde mult din cauza lipsei de brand. Cumpăr cu 3800 și vând cu 2500, nu e nici o afacere. Dacă iau rockridet, cu aia rămân, mai facem și altele în viața asta.

Gelu, Sardinha, Britango e pe oțel, sunt modele de nișă, nu e pentru mine ci pentru pasionații ca tine.
Mie îmi trebuie ceva mai de cocalari, gen Merida, Cannondale, GT, Scott :)
Vlad FratimanVlad Fratiman
1 iulie 2020 la 18:23
Altenative la GT Avalanche Expert 2020
Discutii tehnice / Biciclete
@Marin Popescu
Mie imi trebuie L, dar cu varianta decathlon nu prea ma inghesui. Am zis mai sus de ce. Probabil ca as gasi pe undeva, dar ....momentan mai stau.
O am in vedere, undeva la 60% intentie (furca de 100, pressfit, rutare hidoasa). Mi-am dorit atât de mult GT-ul avalanche că îmi este greu să iau în calcul altceva. Doar dacă corespunde pe multe chestii și tot rămâne cadrul care este banal la majoritatea astora care se învârt pe la 800-1000 de euro. Si faza e ca daca imi iau ceva cam cu aia raman, ca nu are rost sa mai schimb bicicleta de 4000 de lei cu alta, pierd la revanzare si ce sa imi iau, la 6000-7000, e irațional pentru nevoia mea?
Deci acel GT il aveam pe viață (desigur cu probabilitatea de rigoare). Nu vreau sa imi iau ceva la care sa am multe chestii care nu imi plac, mai bine nu imi mai iau.
Vlad FratimanVlad Fratiman
1 iulie 2020 la 17:05
Altenative la GT Avalanche Expert 2020
Discutii tehnice / Biciclete
Nu mi-au dat banii, era una din opțiuni.
Frontier e cu furcă de 100mm, nu sunt alte opțiuni. Și cadrul pare banal, cel puțin în ochii mei de nespecialist.
Oricum, e ceva ciudat. Bicicletele scumpe de la Decathlon nu se cumpărau neam. Și acum nu găsești mai nimic.
Cred că vine o criză economică zdravănă de tot.
Vlad FratimanVlad Fratiman
1 iulie 2020 la 15:39
Altenative la GT Avalanche Expert 2020
Discutii tehnice / Biciclete
Deci, trebuie sa cer scuze public Dorel Industries, ca am zis ca nu sunt in stare sa aduca cadre. Vad ca aproape nimeni nu are biciclete. Nici macar Decathlon. Si eu care ma repezeam sa imi iau XC 50.
Beton. Chiar is curios cand se va debloca situatia asta?
Cred ca ma apuc de moto, cat s-or mai gasi si motociclete :)
Vlad FratimanVlad Fratiman
1 iulie 2020 la 15:22
Altenative la GT Avalanche Expert 2020
Discutii tehnice / Biciclete
Gelu, e faina ideea sa iti faci singur o bicicleta si sunt de acord ca este frustrant sa dai o grmada de bani si sa gasesti tot felul de componente sub limita acceptabilului, dar nu prea m-as baga pentru ca e cam prea mult pentru mine. Trebuie scule sau eventual acces la un service (nu prea am nici una din ele), o gramada de chestii care trebuie sa se potriveasca si pentru care nu am cunostintele complete si cred ca la final ies ce ceva mixt (nou-sh). In plus cadrul, furca si rotile sunt destul de scumpe, cred ca numai cu astea depasesc bugetul pe intreg avalanche-ul. Deci, nu prea.

Ionut, pressfit se cam plange lumea iar partea de mentenanta e si ea greoaie. Rutarea externa e urata, cea interna daca e facuta cum trebuie, nu e problema cu intretinerea, sau in cel mai rau caz necesita un pic atentie.

Noah, bag seama ca avalanche-ul pe care nu il am este un best buy :)
Ma gandesc ca e placut si toamna de dat cu bicicleta. De fapt cel mai placut pentru mine este primavara si toamna. Vara, cu canicula asta, e cam naspa. Mai am si niste proiecte de realizat prin gospodarie, ceva de lucru pe partea profesionala, cred ca cu ceva strans din dinti, am sa rezist pana la toamna. Efectiv nu gasesc alternative macar pe aproape cu ce am enumerat la GT Avalanche Expert. Ce ghinion sa am cadru cu defect.

@Calin: bine zis, daca este pe stock. OMG, ce a patit toata lumea asta? Ca nu vad nici un biciclist pe strada.
Vlad FratimanVlad Fratiman
1 iulie 2020 la 07:39
Altenative la GT Avalanche Expert 2020
Discutii tehnice / Biciclete
Salutare!
Povestea este pentru unii cunoscută de la topicul cu problema la transmisie SX 1x12 (nu are nici o vina transmisia), dar am sa reiau pe scurt: la sfarșitul lui aprilie 2020 am achiziționat un GT Avalanche Expert 2020. Anterior acestei achiziții am deținut un RR 520.
De ce am cumpărat această bicicletă?
- cadrul care îmi place cu un design mai deosebit față de restul
- transmisie 1x12. Daca tot vand bicicleta cu 3x8 nu vad rostul sa iau 2x10, 2x11
- furcă RS Recon de 120mm (brațe de 32). Anterior am avut pe RR520 un RS 30 Gold (100 mm cu brate de 30mm)
- TA pe față (aș fi dorit full, dar na, măcăr era pe față)
- rutare internă, aspect mult mai curat al cadrului, mai ușor de curățat
- BB pe filet, nu presfit.
- cauciucuri 29x2.25
- HT conic, HTA de 68,5 grade (ADN de trail :) )
Bicicleta mai avea o serie de avantaje (descoperite ulterior): suport pentru două bidoane, pregătire rutare dropper post.
Una peste alta o bicicleta care să justifice banii și progresul de la ce am avut înainte. Că doar de aia plătim mai mult, nu?

Am realizat după mult chin că este o problema de fabricație la cadru, lucru confirmat de magazin, deci bicicleta este returnată. Problema este că momentan nu pot primi un cadru din cauza problemelor de furnizare. Ma rog, aici o bila neagră pentru GT, un producator mare susținut de un gigant industrial. Să nu poți furniza un cadru mi se pare de tot rahatul, că sunt convins că biciclete complete se fac în continuare. Magazinul mi-a spus că în septembrie se va face aprovizionare. Eu sincer sunt sceptic, septembrie poate să fie și începutul lui octombrie, nu știu cum vor veni cadrele, daca vor arăta la fel ca cel cumpărat (negru total, nu îmi plac astea colorate, de obicei destul de discutabil).
Una peste alta m-am trezit în mijlocul sezonului, fără bicicletă (magazinul returnează evicent banii fără probleme).

Prima reacție a fos să îmi bag picioarele, să mă reped la Decathlon și să îmi iau un XC50. Bicicleta anterioară a mers de a rupt pământul, am garanție la cadru pe viață, am magazine peste tot și cu siguranță nu trebuie să aștept o viață să vină un cadru așa cum se întâmplă la GT. Dar din păcate, modelul nu prea îmi convine:
- are presfit (clar nu vreau să aud)
- furcă, nici un progres față de ce am avut
- rutare externă , ca pe vremea bunicii
- cauciucuri 29x2,10
Avantaj: TA față spate. Aș fi trecut peste furcă și rutarea vieții, dar presfitul mi-a tăiat elanul.

Si acum hai cu algoritmul (vorba simpaticului Dan Cadar de la Zona IT), ce alternative am? Și când zic alternative nu mă gândesc la prețuri de 1000+ de euro, că sunt aberații care nu se justifică sub nici o formă pentru scopul în care folosim majoritatea o bicicletă.
Furca de 120mm nu e un must (sincer resimțeam un pic poziția la mers pe plat, atât cât am reușit să merg cu defunctul GT), dar restul le cam vreau (1x12, TA, BB pe filet, rutare interna), că altfel de ce dreaq sa dau un pumn de bani pentru o bicicletă marginal superioară unui RR520.
Dacă stau degeaba vara asta, presimt ca dau de permis pentru moto. :)
Deci, alternative?

Mulțumesc anticipat!
Vlad FratimanVlad Fratiman
27 iunie 2020 la 19:57
Probleme reglaj 1x12 Sram SX
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Update....
Importatorul a confirmat că este un defect de fabricație. Cumva pentru mine a fost o mare ușurare, pentru că mi-am confirmat că înțeleg corect ce se întâmplă cu bicicleta și nu bat câmpii cu prostii. Cea mai improbabilă problemă s-a dovedit că poate să fie posibilă.
Bicicleta a ajuns la extremeriders pe 19 iunie, a fost verificată și acum se așteaptă de la producător modul de soluționare a garanției.
Sper să se rezolve cât mai repede acum că vremea s-a făcut bună de bicicletă.
Am să revin cu vești pe măsură ce va evolua situația.
Vlad FratimanVlad Fratiman
25 iunie 2020 la 09:53
Caseta Sun Race 12 viteze 11-50T pe caseta shimano 11 viteze
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Da merge, este acelasi tip de freehub, respectiv cel clasic de la Shimano. Nu o sa mearga casetele cu standardul nou de freehub de la sram (xd) sau Shimano (microspline). In general nu merg astea care au pinionul de 10s.
Vlad FratimanVlad Fratiman
17 iunie 2020 la 19:13
Probleme reglaj 1x12 Sram SX
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Am discutat cu ei trimit bicicleta să o verifice ei. Nu se pune problemă să nu le zic, le-am povestit tot, mi s-a părut normal sa fac așa. De altfel îmi și doresc in mod special bicicleta asta, nu vreau altceva. Are tot ce voiam, mai puțin TA pe spate, dar na, nu e o tragedie.
Tu ești de vină Gelu, tine am văzut prima dată recomandat modelul asta pe forum. :)
De folosit, puteam să o folosesc așa, dar nu era în regulă, mai dădea rateuri pe pinionul 12, asta la ultima tură.
Că soluție alternativă, mă duceam în service și incercam să dau urechea Pilo după cadru, dar parcă îmi părea rău să trag de ea așa de mult. Risca să se și rupă, a costat totuși 140 de lei.
A doua variantă era sa fac o ureche la comanda dintr-un material mai maleabil care să permită modelarea după cadru, fără riscul să se rupă urechea.
Acestea ultimele două variante dacă nu primeam vreun feedback de la magazin/importator. Desigur, urma să mă mișc repede, dacă nu rezolvam și aveam probleme în continuare, atunci mergeam pe varianta finală a returnării bicicletei chiar dacă se depășise termenul legal, probabil cu deranjul de rigoare.
Acuma să vedem ce va fi, partea bună este că vremea e nasoală de bicicletă, deci nu pierd mare lucru.
Într-o săptămână se rezolvă cumva (zic eu)
Vlad FratimanVlad Fratiman
17 iunie 2020 la 13:29
Probleme reglaj 1x12 Sram SX
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Gelu iau în calcul și varianta aceasta. Dar eu nu vreau să mi se îndrepte cadrul. Dacă acesta este strâmb vreau cadrul să fie schimbat că operație de garanție, nu îndreptat. Una e să tragi de o ureche, alta e să tragi de un cadru. Eu trimițând bicicleta înapoi nu știu ce operații se vor face pe ea, de aceea am gândit că este suficient de cinstit să clarificăm în mod transparent unde este problema. Apoi o să vedem ce soluție se va găsi.
Vlad FratimanVlad Fratiman
17 iunie 2020 la 13:19
Probleme reglaj 1x12 Sram SX
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Urechea îndreptată a mers bine o perioadă. Suspectez că materialul s-a slăbit prin îndreptare și nu mai rezistă bine. Practic bicicleta mergea, în sensul că schimba, dat în pedalier simțeam o disfuncționalitate când pedalam pe anumite pinioane. Atunci am decis sa comand o ureche de la Pilo, în speranța că am sa am o ureche care să nu mai treacă prin etapa de îndreptare.
Și acum am surpriza să constat cu această ureche nouă, că aliniamentul e complet aiurea. Se vede și cu ochiul liber iar transmisia nu funcționează.
De aici deduc că de fapt nu a fost niciodată o problemă la hanger ci la cadru. Mai ales că urechea originală îmi dădea aceeași deviație verticală că cea de la Pilo, e drept cu tool-ul meu improvizat.
Eu am solicitate importatorului să mai facem o ultimă verificare, respectiv să trimită o ureche absolut nouă (cea trimisă nu era nouă) care să fie montată în service. Dacă se verifică deviația uriașă pe care am observat-o și eu atunci este clar că avem o problemă la cadru. În caz contrar plătesc eu toate intervenția și cu asta basta. Înseamnă că și urechea Pilo a venit deformată, ori sunt eu idiotul, nu știu, o să le reglez pe toate în service și sănătate. Nu îmi este rușine să recunosc că greșesc.
In acest moment nu am o certitudine cum că ar fi de vină urechea sau cadrul. Dar să ai trei urechi și cu toate să nu îți meargă transmisia din prima mi se pare cam bizar nu?
Am să mai aștept câteva zile răspuns de la importator, dacă nu am să merg eu la un alt service să vedem ce explicații primesc pentru această situație.
Și da, cred că nu este prea fantezist să presupun că este o problemă la cadru, de vreme ce toți producătorii merg pe profit maxim, realizând produse din ce în ce mai neglijent. A se vedea Hambini pe YouTube, care sunt la o parte stilul cam teatralist, arată pe acolo niste chestii care nu sunt in regulă.
Sunt rechemate în service modele de la mărci celebre precum Mercedes sau Audi și ți se pare aberant să ai o problemă la un cadru sudat cu muncitori prost plătiți prin Taiwan? Eu nu văd deloc improbabil.
Până la urmă ce este așa mare chestie să mai verificăm o ureche nouă în service. Montajul durează cinci minute și ne lămurim.
Eu admit că poate să fie o problemă de aliniamente de câțiva milimetri dar transmisia trebuie să funcționeze cu urechea nouă. Dacă nu se întâmplă asta e o problemă.
Vlad FratimanVlad Fratiman
16 iunie 2020 la 21:22
Probleme reglaj 1x12 Sram SX
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Update.....vesti proaste!!!

Astazi am primit urechea de la Pilo. Am montat-o, verificat distante pe verticala, soc si groaza, diferenta de aproape 2cm, foarte apropiat de ce imi daduse cu urechea originala, pe care am rupt-o incercand sa o indrept. Am montat transmisia, dezastru. Topaie lantul de pe un pinion pe altul, bicicleta complet inutilizabila. Nici o treaba cu reglajul (b-tension nu m-am atins), am refixat cablul, reglaj tensiune, nimic. Upper/lower screws neatinse.
Si acum incepe sa se contureze un tablou cam sumbru:
- prima ureche, cu care nu am reusit reglajul bicicletei, verificata ulterior (cu tool improvizat) diferenta mare pe verticala, transmisie inutilizabila. Am rupt-o incercând să o îndrept.
- a doua ureche, cei de la service nici nu s-au chinuit sa faca vreun reglaj, au dat jos rapid deraiorul sa indrepte urechea (presupusa dreapta). De ce ai indrepta o ureche dreapta?
- a treia ureche, scumpa, prelucrare CNC, producator consacrat, deviatie imensa pe verticala, transmisie inutilizabila.
Eu vad doua variante:
1. toate urechile trebuie adaptate la cadru (clar imperfect, de vreme ce urechea este dreapta). In acest caz ma duc cu urechea Pilo la reglaj si asta e. Dar am nevoie de opinia voastra, este o problema frecventa aceasta? Astfel de deviatii sunt normale?
2. cadrul are o problema de fabricatie, destul de grava. O deviatie asa de mare nu este cred justificabila in opinia mea..
Am scris si importatorului, sincer incep sa imi cam pierd rabdarea.

L.E. cred că mai există o posibilitate, foarte puțin probabilă ca urechea pilo să fie strâmbă. macar de bun simț probabil că ar trebui luată în considerare și această posibilitate.
Vlad FratimanVlad Fratiman
15 iunie 2020 la 07:54
Devron Zerga D4.9 Magma Ash M 29 Inch - model 2017
Recenzii / Biciclete complete
Așa vin bicicletele, cu ghidonul demontat că să poată ocupa mai puțin spațiu la transport.
Cea mai semnificativă "scăpare" este cea referitoare la Thru Axle, dar este evident o greșeală.
Greutatea este ceva normal la banii ăștia, 12-13 kg incepi sa vezi pe la 5-6000 de lei, dacă nu mai sus.
Iar frânele, așteaptă să se uzeze un pic. E valabil la orice frâne. Nu sunt mama frânelor, dar pentru scopul bicicletei sunt absolut OK, dacă sunt binenteles și întreținute, că de altfel orice aspect la o bicicletă.
În rest, spor la pedalat.
Vlad FratimanVlad Fratiman
10 iunie 2020 la 17:53
Probleme reglaj 1x12 Sram SX
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Hanger-ul meu din Lituania este ..... pe drum. :)
Your order on the way to Romania at the moment.
At the moment post deliveries faces delays because very few flights are between countries and all mail goes by earth and sea transport.
Normally before coronavirus to Romania deliveries took about 8-10 work days, now could take up to 3-4 weeks, sorry about that...

Au trecut 8 zile, mai am de asteptat inca pe atat, cel putin.
Vlad FratimanVlad Fratiman
10 iunie 2020 la 00:05
Probleme reglaj 1x12 Sram SX
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Știu clipul acela. Reglajul la care se referă omul în clip are legătură exact cu ce spune el și anume să ajungi cu ușurință pe ultimul pinion. Când treci către pinionul mic (12) cablul devine din ce în ce mai slab tensionat. Coborârea către pinionul mic se face dând drumul la cablu, nu ai control, de aceea lași limita 1-2 mm mai spre margine, ca să nu te încurce la shifting șurubul de limitare.
Când urci la pinionul mare lucrurile stau altfel, acolo tragi de cablu și în funcție de tensiunea din el, ai un pic de control. Tensiunea din cablu crește pe măsură ce te apropii de pinionul cel mai mare (1). La ultimul pinion dacă apeși mai tare pe manetă riști să duci lanțul dincolo de pinion dacă nu te blochează limitarea și de aceea este preventiv mai bine să pui limitarea să intervină un pic mai devreme.
Eu așa înțeleg lucrurile poate mai vin și alți colegi cu lămuriri.
Vlad FratimanVlad Fratiman
9 iunie 2020 la 23:11
Probleme reglaj 1x12 Sram SX
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Interesant.

Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2021 DirtBike.ro