Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Raspunsuri de Luca Stanoi


Luca StanoiLuca Stanoi
1 iunie 2018 la 10:04
Parere furca XCR rl-r 100mm air
Discutii tehnice / Furci si amortizoare
Salut! Inca detin aceasta furca si dupa 2 ani merge impecabil. Nu pierde nici aer, momentan nu am nimic de reprosat chiar daca e un produs Suntour.
Luca StanoiLuca Stanoi
26 noiembrie 2017 la 12:16
Piston blocat Avid Elixir 9
Discutii tehnice / Frane
Împart aceeași părere cu domnul Camil Budescu. Chiar dacă am avut ocazia sa testez si frâne de la Shimano, le prefer pe cele de la Avid. In cazul meu sa schimb garnituri nu este o problema. Iar de aerisire pana acum ale mele n au avut parte decat atunci cand le am desfacut. Ce ma face sa le aleg in favoarea celorlalte sunt modulația si lever feel-ul.
Garnituri la Shimano nu am vazut pe nici un site la noi in țară. Nu zic ca nu exista.
Avand in vedere ca garniturile franelor mele au ținut ceva mai mult de 2 ani jumătate, sunt încântat.
P.S. Reglajele de la frânele Avid funcționează.
Luca StanoiLuca Stanoi
24 noiembrie 2017 la 21:50
Piston blocat Avid Elixir 9
Discutii tehnice / Frane
Azi mi-au ajuns garniturile si acum este totul in regula. Ce am observat comparându-le cu cele vechi este ca acelea erau usor deformate. Mulțumesc inca o data pentru sfaturi!
O seară plăcută!
Luca StanoiLuca Stanoi
21 noiembrie 2017 la 17:06
Piston blocat Avid Elixir 9
Discutii tehnice / Frane
Am incercat la pranz sa postez un raspuns de pe telefon si vad ca nu a aparut. Multumesc pentru tot.
Cand am zis de garnitura ca are 2 semne pe ea la asta m am referit. https://ibb.co/dtwndR
Inca n am gasit nimic despre ele.
In orice caz am dat comanda de un kit de service si voi schimba tot ce se poate pentru ca e vorba de siguranta si totodata placerea de frana :) revin cu detalii.
Luca StanoiLuca Stanoi
21 noiembrie 2017 la 11:14
Piston blocat Avid Elixir 9
Discutii tehnice / Frane
Multumesc! Pistoanele n au probleme. Am folosit dot si pe locașul garniturilor si pe garnituri si pe pistoane la montare. Am pus la montaj X-ul(striațiile) de pe spatele pistoanelor indreptat inspre gaura ce conduce lichidul. Am greșit aici?
Kit-ul de la Maros are doar garnituri, fara pistoane si nu mi ar strica piese de service ramase prin casă.
Luca StanoiLuca Stanoi
20 noiembrie 2017 la 22:53
Piston blocat Avid Elixir 9
Discutii tehnice / Frane
Buna seara!
Problema mea a inceput in vara cand pe spate unul dintre pistoane nu se mai retragea. Solutia lui a fost sa desfac etrierul, curat, asamblez, aerisesc si de atunci merge impecabil. Am intampinat aceeasi problema pe fata, am incercat aceeasi procedura, fara succes. Unul din pistoane efectiv nu revine dupa apasarea manetei. Garniturile sunt toate neciupite, in stare impecabila. Lichidul folosit este Dot 5.1. Aerisirile toate facute de mine. Nu am gasit depuneri sau impuritati in lichid. Placutele montate sunt noi.
Intrebarile mele sunt:
1. Exista vreo posibilitate ca in timp garniturile sa se deformeze/umfle si aceasta sa fie problema?
2. Pe garnituri sunt 2 dungi albastre despre care nu am gasit nimic pe nici un forum si am ajuns sa-mi pun intrebarea daca au o anumita pozitie in care trebuie montate, desi pare absurd.
3. Un piston al etrierului este numerotat 12, iar celalalt 15. Difera dimensiunile? (masurati cu sublerul sunt identici)
Nu intentionez sa schimb franele si sa fac des intalnita recomandare de a trece la Shimano. Le iubesc prea mult si pentru inceput as vrea sa stiu daca problema este manopera mea inainte de a comanda un kit de service. Apreciez orice recomandare unde as putea gasi unul deoarece la Playbike cel care include si pistoanele nu mai este pe stoc, iar in alta parte nu am gasit.
Multumesc mult.
Luca StanoiLuca Stanoi
17 octombrie 2017 la 21:12
varianta la piesa desfacut piulita angrenaj shimano
Discutii tehnice / Biciclete
Salut! Eu folosesc un cleste de sigurante cu picioruse drepte. Se incadreaza perfect pe floarea acelei piulite.
Luca StanoiLuca Stanoi
29 iulie 2017 la 15:45
Transformare
Discutii tehnice / Frane
Salutare! Desigur, daca butucii au prindere pentru disc si cadrul/furca pentru etrieri. Daca nu, din cauza costurilor mai bine o vinzi si iei alta.
Luca StanoiLuca Stanoi
24 iulie 2017 la 14:19
Cursa moarta Suntour xcr
Discutii tehnice / Furci si amortizoare
Sunt in dubii daca sa o repar sau sa o schimb. Pretul piesei este aparent jumatate din pretul unei furci noi identice. Garantia a expirat.
Luca StanoiLuca Stanoi
24 iulie 2017 la 13:20
Cursa moarta Suntour xcr
Discutii tehnice / Furci si amortizoare
Nagy Atilla a mers bine dupa ce am desfacut o. Problema a apărut undeva la cate zile dupa cand am deblocat o de pe ghidon.
Calin Neagu te pot asigura ca a avut 100mm de cursa si are montat si un spacer intern.
Luca StanoiLuca Stanoi
23 iulie 2017 la 22:56
Cursa moarta Suntour xcr
Discutii tehnice / Furci si amortizoare
Am gasit problema. Este vorba de cartușul de rebound. Din cate stiu sunt sigilate si nu se poate interveni asupra lor. Sunt compatibile si de alte furci sau va trebui sa cumpăr unul precum cel original?
Luca StanoiLuca Stanoi
23 iulie 2017 la 12:00
Cursa moarta Suntour xcr
Discutii tehnice / Furci si amortizoare
Multumesc! Din schema reiese ca am pus totul la loc bine. Probabil o voi demonta iar doar ca sa ma asigur,
Luca StanoiLuca Stanoi
22 iulie 2017 la 22:42
Cursa moarta Suntour xcr
Discutii tehnice / Furci si amortizoare
Buna seara!
Acum o saptamana am demontat furca de la profil pentru o curatare si un schimb de ulei. Am observat ca bucsa inferioara este din plastic, iar cea superioara metalica. Am scos o pe cea inferioara sa o curat /ung. Am scos tija bratului cu aer. Am gasit 2 arcuri de duritati diferite si intre ele o garnitura mica de cauciuc. Furca foloseste doar 60 de milimetri din cei 100 de cursa si nu mi dau seama daca busca se poate monta gresit si astfel bratul sa loveasca in bucsa in loc sa alunece prin aceasta. Exista posibilitatea sa nu fi pus bine acele arcuri si garnitura dintre ele la loc si sa fie din aceasta cauza? Ulei am pus fix 10ml in ambele brate dupa montare. Nu am adaugat ulei in cartusul cu aer (prin partea de sus). Are vreun efect uleiul pus in bratul cu tija de rebound? Mentionez ca atunci furca prin comprimare merge liniar pana in momentul cand se blocheaza, fara zgomote metalice.
Multumesc
Luca StanoiLuca Stanoi
10 iunie 2017 la 13:36
Compatibilitate angrenaj 3x9 cu sistem 3x8
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Posibil sa frece pe caseta vitezele adiacente sau sa nu intre deloc dintii de la pinioane in lant
Luca StanoiLuca Stanoi
8 iunie 2017 la 14:28
Compatibilitate angrenaj 3x9 cu sistem 3x8
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Salut!
Poate la prima intrebare ma insel dar difera grosimea lantului la 7,8 viteze la fel cum difera de la 9 la 10.
Singura problema care poate aparea la doi dinti in plus este cea a schimbatorului daca poate accepta sa stea mai tensionat. Nu cred ca ar trebui sa ti faci probleme pentru 2 dinti.
Diferenta de 5 mm te va ajuta in cazul in care esti ceva mai inalt. Dar are si dezavantaje precum posibilitate de a atinge solul si zgaria bratele de la pedalier sau chiar pedalele.
Din ce am vazut acel altus are prindere pe patrat. Monoblocul necesar pentru noul angrenaj e hollowtech cu rulmenti exteriori. Posibil sa fie nevoie sa schimbi monoblocul. Cel actual sigur nu merge.
Luca StanoiLuca Stanoi
7 iunie 2017 la 00:10
Ce placute sa aleg pentru Avid elixir 3?
Discutii tehnice / Frane
Aalut! Si eu folosesc plăcuțe "chinezesti" si am numai cuvinte de lauda. Perechea a fost undeva sub 10 lei, luate de pe ebay. Sunt organice si s au consumat la fel ca un set de plăcute originale avid. Am 85 de kilograme si pot bloca ambele roti. Personal le recomand. Am avut si Miles si din ce am citit trebuia ca in urma frânarii sa emane un miros placut. Ale mele emanau un miros înțepător specific. Cel de metal ars si atat. Personal nu simt nici o diferenta intre cele cu back plate din otel sau aluminiu. Nu am avut parte de fenomenul de fade. Am avut si kool-stop care par a fi mai răsărite in ce privește aderența.
Luca StanoiLuca Stanoi
29 mai 2017 la 17:56
Problema Frana Avid
Discutii tehnice / Frane
Salut! Nu am auzit niciodata sa nu se retraga pistoanele din cauza ca e prea mult lichid. Daca e prea mult pur si simplu oricat s ar retrage vor freca pe disc placutele. Posibil sa trebuiasca sa le desfaci sa vezi daca au depuneri deoarece dot ul in timp reactioneaza destul de urat cu aluminiul din frane si face niste depuneri albicioase precum calcarul. Poti incerca sa schimbi lichidul din ele si sa observi cum se comporta. La descriere ai pus elixir 4 si daca nu este gresit ai manete de elixir 5 cu etrier de juicy 3, daca nu gresesc. Nu stiu daca se mai gasesc kit uri de service pentru asa ceva de merita sa cauti in caz ca vei avea nevoie. Iar ca sa ti raspund la intrebarea cat lichid se baga exista niste distantiere care se baga intre pistoane inainte de a se face schimbul si tin pistoanele departate exact distanta echivalenta cu placutele si discul, montate.
Luca StanoiLuca Stanoi
28 mai 2017 la 11:59
Inaltime ciclist vs dimensiune roata
Discutii tehnice / Biciclete
Tine de preferinta foarte mult si de stilul tau de dat. La 26 primesti manevrabilitate, la 29 viteza atat pe accelerari cat si viteza maxima. In schimb 29 nu exceleaza la acelasi capitol cu 26 si invers. 27.5 e un compromis intre cele 2. Cel mai bine ai incerca mai multe modele de 27.5 si 29 sa vezi care e cea mai potrivita. Nu exista combinatia ideala inaltime - dimensiune roata.
Luca StanoiLuca Stanoi
23 mai 2017 la 13:47
R.I.P Pedalier
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
In legatura cu întrebarea lui Leonardo-Adrian Curca. Daca nu cumpara nimeni asa ceva de ce mai exista la vanzare? Doar mie mi se pare ilogic sa se investeasca in dezvoltarea unui produs daca nimeni nu e interesat? Lasand astea la o parte mai bine am astepta sa vedem ce fel de monobloc are nevoie cel care a deschis topiul.
Luca StanoiLuca Stanoi
22 mai 2017 la 21:57
R.I.P Pedalier
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Ce fel de monobloc suporta cadrul tau? Ce inseamna decent?
Luca StanoiLuca Stanoi
21 mai 2017 la 22:10
Sram Guide R, cursa moarta
Discutii tehnice / Frane
Salut! Posibil sa nu fie suficient lichid si sa ai placutele departate? Ma gandesc ca poate fi si asta o varianta. Ar fi bine sa verifici asta pana sa treci la ideea de a face un upgrade.
Luca StanoiLuca Stanoi
19 mai 2017 la 21:34
Problema filet brat stang angrenaj Shimano FC-M552
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Ca sa nu deschid alt topic, sugestii de unde pot achiziona un brat (nu conteaza daca este nou, accept second cat timp este in stare buna)? Nu as vrea sa investesc mai mult de 100 de lei. Am gasit la un singur magazin la noi un brat gama slx la peste 250 de lei, ceea ce mi se pare enorm. Pe ebay este cam la fel situatia.
Luca StanoiLuca Stanoi
15 mai 2017 la 18:20
Problema filet brat stang angrenaj Shimano FC-M552
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Pai estimativ sa zicem ca uzura reiese din forma de triunghi la mine. Sunt tocite suficient de mult cat sa poata fi bagat in orice pozitie. Ca solutie temporara am folosit o manusa chirurgicala si apoi am montat bratul si tine relativ bine. Pe viitorul cat mai apropiat voi cauta un brat nou. Mulțumesc
Luca StanoiLuca Stanoi
14 mai 2017 la 18:36
Problema filet brat stang angrenaj Shimano FC-M552
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Este vorba de santurile bratului stang. M am exprimat gresit, imi cer scuze. Filetul pe care intra floarea e bun dar nu cred ca mai are relevanta :)
Luca StanoiLuca Stanoi
13 mai 2017 la 23:37
Problema filet brat stang angrenaj Shimano FC-M552
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Buna seara!
Acum ceva timp mi s-a intamplat sa-mi se slabeasca bratul stang de la angrenaj (hollowtech) si aproape sa scape. Am scos surubul din capat din plastic (filet crapat). M am gandit ca merge foarte bine si fara daca sunt stranse bine acele 2 suruburi cu capat de imbus. Am pus totul la loc, inclusiv surubul de plastic, asa cum era el.
Acum 3 zile mi s-a intamplat sa ma trezesc cu oameni speriați de faptul ca din toate chestiile care pot sari, de data asta a fost un brat de pedalier. La prima observatie, filetul de pe bratul stang era si inca este dus. Ciudat, filetul de pe axul ce trece prin rulmenti (cel legat de bratul drept) are filetul in stare aproape perfecta.
Intrebarea mea este, inafara de a cumpara alt brat, ce pot face cu cel actual? Considerati ca acea piulita de plastic avea un rol vital?
Multumesc! (Poze detaliate daca sunt necesare pot pune tocmai maine dimineata)
Luca StanoiLuca Stanoi
6 mai 2017 la 20:57
eliminare vopsea jante
Discutii tehnice / Roti
Sau daca ai mana si rabdare smirghel 800 apoi 2000, dar probabil vor trebui revopsite sau\si lacuite.
Luca StanoiLuca Stanoi
6 mai 2017 la 20:52
DEFORMARE JANTA AERO PROFIL
Discutii tehnice / Roti
Salut! Daca nu te deranjeaza o poti gauri cu burghiu fin de sub 0.4 mm. Apoi cauti un surub care sa intre acolo. La capatul dinspre partea interioara a jantei improvizezi o saiba si ii dai un punct fin de sudura daca poti dar merge si lipici ex. Loctite. Apoi la capatul opus poti folosi un patent ceva mai lung. Asezi janta pe o suprafata care iti permite sa lovesti in patent in timp ce tii cu cletele de capatul opus saibei adaptate(de preferat pe o tejghea si folosita o bara metalica dreapta ca sa aiba loc printre spite. Nu va functiona 100% dar suficient cat sa necesita doar putin jmirgheluita data cu chit auto sau si primer inainte apoi vopsita si lacuita după preferinte.
Luca StanoiLuca Stanoi
5 mai 2017 la 11:58
Tubeless Dyi Getto Home-made
Discutii tehnice / Roti
Mai sus am facut o greseala. Pentru 250 de ml de Slime am gasit cu aproximativ 30 de lei.
Si in legatura cu postarea domnului Calin. Cand apesi cu mana pe cauciuc la valorile specificate se simte la fel de tare. Ar fi invers daca ma refeream la aderență. Posibil sa fie aceeasi aderență, nu am testat si comparat intre ele.
Luca StanoiLuca Stanoi
5 mai 2017 la 11:43
Tubeless Dyi Getto Home-made
Discutii tehnice / Roti
E o fiță si o curiozitate in cazul meu. De foarte putine ori mi s a intamplat sa pierd aderenta in varianta cu camera. Nu particip la concursuri si nu cred ca are rost investitia intr o conversie de calitate. M am uitat la bani, nu la calitate.
Luca StanoiLuca Stanoi
5 mai 2017 la 11:29
Tubeless Dyi Getto Home-made
Discutii tehnice / Roti
Zeama n am folosit deoarece inca nu am rezolvat problema etanșării. Cel mai avantajos pentru mine este slime tubeless 430 de ml la 30 de leu. Nu fac reclama la magazine, deci pastrez acest detaliu pentru pm daca e interesat cineva. Nu am testat rezistenta la înțepături si probabil va mai dura pana cand voi face acest lucru pentru ca nu ma apuc sa intep singur cauciucul de dragul încercărilor. Kit de conversie sau banda dedicata n am gasit la mine in oras. Cauciucul cu camera la 2.7 bari se simte la fel ca tubeless la 1.5.

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2021 DirtBike.ro