Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Raspunsuri de Camil Badulescu


Camil BadulescuCamil Badulescu
18 septembrie 2018 la 17:40
Recomandare bicicleta noua intre 1500 si 3000 lei
Discutii tehnice / Biciclete
Calin Neagu: exista riscul sa te trezesti fara ele, deci gandeste-te bine daca iti trebuie sau nu.
Asa ai toate sansele sa ti se fure si bidonul de apa. Dar daca ai un bec mai scump de 100lei il iei cu tine cand intri la Mega Image.

Gelu Vlad: Iarna luminile cu acumulatori te tin putin spre deloc.
N-as zice. Asta al meu are acumulator dedicat si il folosesc iarna fara probleme. La cata caldura scoate CREE-ul ala cred ca incalzeste si bateria :)). E clar ca il incarc mai des decat vara, dar asta nu mi se pare un impediment mai mare decat a schimba bateriile si a avea grija sa cumpar baterii in mod regulat. In definitiv un cablu USB gasesti oricand oriunde. Plus ca daca chiar raman in pana ii leg power-pack-ul de la telefon, pe care oricum il car cu mine peste tot.
Camil BadulescuCamil Badulescu
18 septembrie 2018 la 17:14
Recomandare bicicleta noua intre 1500 si 3000 lei
Discutii tehnice / Biciclete
Referitor la lumini, ia-ti ceva cu incarcare USB si scapi de toata tarasenia. Eu pe spate am una d-aia de 35lei de la Deca si isi face treaba foarte bine.
Pe fata folosesc numai Sigma de ceva vreme. De vreo 4 ani am un Buster care nu m-a dezamagit niciodata. Bateria tine ca-n prima zi, se incarca repede si lumineaza brici.
Camil BadulescuCamil Badulescu
18 septembrie 2018 la 14:42
C-dale Headshock service & reconditionare cadru aluminiu
Discutii tehnice / Furci si amortizoare
Inca nu. Costa 500lei service-ul fara schimbarea garniturilor (ei zic ca nu se mai gaseste kit-ul, desi eu am gasit online la 25-30 de lire) sau 200Eur + 250 lei manopera pentru schimbarea totala a cartusului cu unul mai nou. Doar ca nu prea am nevoie de cartus nou, pentru cel actual functioneaza perfect.
In situatia asta e mult mai rentabil sa-mi cumpar acel CastelTool (cam 30 lire + transport) si sa-i fac singur revizia (si pe cele viitoare)
Camil BadulescuCamil Badulescu
18 septembrie 2018 la 09:57
Natie butuc
Discutii tehnice / Echipamente si Accesorii
Îi desfaci frumușel complet, cureți tot, inspectezi bilele și căile de rulare. Dacă tot i-ai desfăcut, cauți bile de acceași dimensiune și pui bile noi. Asamblezi tot la loc cu vaselina de calitate, reglezi conurile asa incat roata sa ruleze fin, dar sa n-ai nici joc si ai terminat povestea.
Asta in cazul in care caile de rulare nu-s facute varza
Camil BadulescuCamil Badulescu
17 septembrie 2018 la 10:39
C-dale Headshock service & reconditionare cadru aluminiu
Discutii tehnice / Furci si amortizoare
No, dacă tot am poluat forumul cu thread-ul ăsta, hai să vă arăt și ce iese. Mi-am luat inima în dinți și m-am apucat să frec la furcă cu șmirghel (P240 - P2000), după care i-am dat cu lac. Încă mai are mici neuniformități (în special pe la suduri) - parțial din lene, parțial pentru că-mi place look-ul ăsta semi-finisat.
Cam așa arăta inițial:

Cam așa arată acum, după două straturi de lac (mai urmează măcar unul):
Camil BadulescuCamil Badulescu
17 septembrie 2018 la 09:56
Natie butuc
Discutii tehnice / Echipamente si Accesorii
Ala din pozele tale e un DC-51 (sau seamana foarte bine). E pe bile+conuri (se vede si dupa forma hubshell-ului, in zona inferioara a flanselor).
Cel pe rulmenti e DC-71.
Uite aici cum arata comparativ:
Camil BadulescuCamil Badulescu
15 septembrie 2018 la 22:49
Ce elemente de transmisie sa iau pentru agrenaj 22/32T
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Da, da! Si mai exista si topswing si downsing .
Diferenta aia de 2T de care vorbesti tu in practica e fix pix. Asa si pe Apex-ul meu de spate scrie ca duce maxim 28T si in realitate schimba pana la 30T fara probleme (cu putin chin cred ca-l duc si la 32T). Si daca ai angrenaj 36/22 sau 38/24 cauti un schimbator dedicat care sa duca diferenta de 14T?
9v sau 10v la foi e tot aia. Latimea interioara a lantului (partea care incaleca efectiv pinioanele si foile) e aceeasi. Deci si grosimea foii e aceasi. La fel si pitch-ul, care e 1/2 pentru orice lant care nu dateaza din Paleozoic. Difera doar latimea exterioara a lantului (9v>10v>11v) - dupa cum spuneai, distanta dintre pinioane e mai mica la 10v fata de 9v. Cu alte cuvinte nu-i nicio diferenta intre foile de 9v si cele de 10v. Deci poti folosi fara probleme foi pentru 2x9 cu 10 pinioane, cu conditia ca lantul sa fie tot pentru 10v (sau 11v, daca te tenteaza cateva grame mai putin). Si eu am folosit Holz-ul de 2x9 tot cu 10 pinioane pe spate.
Camil BadulescuCamil Badulescu
15 septembrie 2018 la 11:19
Ce elemente de transmisie sa iau pentru agrenaj 22/32T
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Uite aici un exemplu de la Truvativ, dar e cam scumpa. Sunt convins ca mai sunt si altele - te ajuta in mod sigur Google :)

https://www.bike-discount.de/en/buy/truvativ-chainring-mtb-33t-3x10-104mm-black-47779
Camil BadulescuCamil Badulescu
14 septembrie 2018 la 20:40
Ce elemente de transmisie sa iau pentru agrenaj 22/32T
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Angrenajul ala merge cu orice schimbator de 2 foi sau chiar si cu cele de trei limitate din reglaje. La schimbatorul de foi are prea mica importanta daca e XT sau Altus - tot aia face. Eu am avut un SLX pentru 2 foi pe Holzfeller.
Poti sa-i schimbi foile fara probleme, daca consideri ca te coafeaza. Marca e irelevanta din punctul meu de vedere. Important e sa fie pentru 9-10-11, sa aiba rampe si pini (nu single chainring) si sa bata la BCD. Btw, BCD-urile la Holz sunt 64/104.
Pe spate mergi pe 10v, pinioane de 11-36 si poti combina cu orice schimbator de 10v cu patina lunga.
Evident, cum s-a mai spus, manete Shimano inseamna si schimbatoare Shimano.
Camil BadulescuCamil Badulescu
12 septembrie 2018 la 19:48
Hardtail pe piese 2500-2700 lei
Discutii tehnice / Biciclete
Pai de unde sa incepi? Intai iti faci in cap o idee cat mai clara despre ce vrei sa iasa. Pe urma te orientezi la piese. Incepi cu cadrul, apoi furca, pe urma accesorizezi. Asta doar mental la inceput. Dupa ce ai terminat planul pui pe hartie tot ce-ti trebuie, cauti prin magazine preturi si faci totalul. Dupa care iti dai seama ca ai depasit bugetul si iti iei GT Avalanche gata facut .
Din experienta iti spun ca daca nu gasesti ce-ti doresti intr-un anumit buget, nu vei gasi nici pe bucati. Subiectul e super-mega-discutat pe aici si concluzia unanima e cam aceeasi - NU este mai rentabil sa-ti faci bicla pe piese decat sa o iei gata facuta. Sigurul avantaj este ca dai banii in rate (presupunand ca nu vrei sa o ai gata intr-o luna), dar per total vei iesi mai scump.
In plus, cred ca e de la sine inteles ca trebuie sa fii bine documentat cand te apuci de asa ceva.
Camil BadulescuCamil Badulescu
12 septembrie 2018 la 15:35
Upgrade butuc cu 3 viteze la Pegas Strada 2
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Din pacate asta e cea mai proasta combinatie: roata 26", IGH de 7 sau 8 si frana coaster. Asta pentru ca roata de 26" cu IGH si frana coaster nu prea gasesti decat pe cruisere, dar astea cam sunt limitate la 3 rapoarte pentru ca nu ai nevoie de mai multe.
Cand treci la 7 sau 8 viteze treci automat si la o bicicleta cu roata de 28 fie ca e ea city, trekking sau hibrida. Sau in cazul unora chiar la un MTB pe 26", doar ca acolo nu vei gasi coaster.
Cele mai mari sanse le ai reconstruind roata, presupunand ca gasesti un butuc in stare buna - din cate stiu eu Shimano a scos complet din gama variantele cu coaster, Sram au renuntat complet la IGH, iar Sturmey Archer, desi au o gama impresionanta de IGH, nu ofera coaster decat pentru 2 si 3 viteze.

O varianta ar fi Sturmey Archer X-RD8, care are drum brake cu actionare prin cablu.
http://www.sturmey-archer.com/en/products/detail/x-rd8
Cu mentiunea ca nu merita - la 180GBP + transport + spite + nipluri + manopera + maneta frana ai depasit deja costul unui Strada nou.

Sau asa:
https://www.sheldonbrown.com/org/otb.html
butuc dual drive 3x7 + 3 foi = 63 de viteze. What more can you ask for?

L.E.: Ce nu-mi place la butucul de mai sus sunt rapoartele (toate sunt > 1), spre deosebire de Alfine 8 care pleaca de la 0.52. Si greutatea de "numai" 2.2kg, fata de 1.6kg cat are Alfine.
Avand in vedere ca ofera pinion maxim de 25 si presupunand prin absurd ca ai schimba angrenajul cu unul cu foaie foarte mica (gen 28T) - alti bani, alta distractie!!! - ai avea disponibile rapoarte echivalente intre 1.12 si 3.6. In functie de ce rapoarte are butucul actual poate fi considerat un upgrade sau nu, dar personal nu mi-as pune asa ceva pe bicicleta. Si in niciun caz nu as da 300Eur sau mai mult sa modific un Strada.
Camil BadulescuCamil Badulescu
12 septembrie 2018 la 13:37
Recomandare bicicleta noua intre 1500 si 3000 lei
Discutii tehnice / Biciclete
Cum a zis Calin!
Exemplul meu era doar pentru a-ti spune ca lucrurile astea mai variaza de la caz la caz, nu pentru a te impinge pe un XL
Camil BadulescuCamil Badulescu
12 septembrie 2018 la 13:07
Recomandare bicicleta noua intre 1500 si 3000 lei
Discutii tehnice / Biciclete
Vezi ca treaba asta cu "simtitul" la proba in magazin e cam relativa. Evident, proba e importanta pentru ca poate scoate in evidenta unele probleme evidente (gen daca atingi cu "oole" de top tube sau daca stai extrem de lungit sau inghesuit pe bicla), dar la 1.83 eu zic sa mergi pe L. Si eu am tot 1.83 si ma dau pe XL, spre exemplu.
Camil BadulescuCamil Badulescu
5 septembrie 2018 la 15:56
Brate de 165mm sau 170mm?
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Daca te uiti la marile tururi vei vedea ca se merge la cadenta, s-a dus practica impingerii in pedale.

Hai măi, Căline, te știam om cu simțul umorului! Glumeam, evident! Daca eram chiar așa de varză vindeam țoaclele și mă apucam de aruncatul cu privirea
Camil BadulescuCamil Badulescu
5 septembrie 2018 la 12:58
Brate de 165mm sau 170mm?
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Pai este pe youtube un test facut de cei de la GCN in laborator, destul de stiintific.
Exactly my point :) In laborator sunt convins ca se simte (la fel ca filtrele K&N puse pe motoare de 1.4). Dar in viata reala?!?!
Camil BadulescuCamil Badulescu
5 septembrie 2018 la 10:56
Brate de 165mm sau 170mm?
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
No, am și o mare problemă în sensul ăsta. Undeva adânc în sufletul meu sunt pedalator "de forță". Doar că nu prea am forță, deci mă bazez mai mult pe cadență... Doar că nu mă ține corazonul și-mi vine să-mi iau o electrică. Oare dacă îmi iau brațe de 172.5 reușesc să împac capra cu varza?

Acu' lăsând bășcălia de-o parte, voi chiar simțiți ăia 5mm? Eu am 175 la hibridă și 170 la MTB (cică din rațiunea de a nu da cu pedala în pietre, deși 5mm în minus nu știu cât te salvează). Și văzând topicul ăsta m-am gândit să fac un test - am dat câteva ture cu ambele bițe pe același traseu (puțin drum drept pentru dat în gură - rond cu "cedează trecerea" - urcat/coborât un pod relativ lunguț peste calea ferată - întors în alt rond - făcut drumul în sens invers). Am dat patru ture - două cu hibrida, două cu MTB-ul, alternativ - cu același raport pe ambele, n-am schimbat raportul deloc și am încercat să mențin același ritm de la cap la coadă.
Sincer să fiu, la nivelul meu de amator, n-am simțit nicio diferență (da, știu, testul nu e relevant, trebuia făcut cu aceeași bicicletă și brațe diferite, dar asta e...).
Camil BadulescuCamil Badulescu
3 septembrie 2018 la 18:05
De la 2x10 la 1x10
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
E pentru 1x. N-are pini si rampe, deci ma indoiesc. Chiar presupunand prin absurd ca urca lantul o sa caraie si-o sa maraie si-o sa-ti faca numai draci, plus uzura prematura a lantului si a schimbatorului.
Camil BadulescuCamil Badulescu
3 septembrie 2018 la 12:54
Adaptare furca taper la cadru clasic
Discutii tehnice / Cadre
Nu poliza nimic! Grosimea tuburilor e determinata in functie de niste valori de rezistenta care sa asigure integritatea bicicletei in conditiile de exploatare pentru care a fost gandita. Daca alterezi acea grosime, automat modifici si rezistenta maxima a elementului respectiv. Deci nu!

Daca headtube-ul e prea ingust pentru tapered inseamna ca ai nevoie de o furca cu gat drept.
Restul sunt improvizatii, iar improvizatiile duc la oase rupte sau mai rau, dupa cum s-a mai spus. Daca pui distantiere intre cuveta si headtube in mod automat cuveta nu se va mai aseza bine pe/in cadru. Gandeste-te ca daca initial cuveta ta trebuia sa intre in cadru 7mm, acum nu mai intra decat 3.5mm. Deci risti sa se descentreze brusc si te vei trezi cu o furca bălăngănitoare. Nici nu vreau sa ma gandesc ce improvizatie ai facut ca sa intre gatul cat mai putin in cadru. Banuiesc ca ai pus ceva intre crown race si podul furcii - doar ca acel crown race de 1.5 sta acum pe o zona a gatului furcii cu un diametru mai mic decat ar trebui.
In situatia asta trag concluzia ca furca e mentinuta in pozitie doar de tensiunea aplicata din top-cap. Si te mai miri ca freaca si scartaie?!
Si daca e sa mai intram in detalii, toata treaba asta iti mareste A2C-ul (cu cat anume numai tu stii). O fi bine, o fi rau? (sunt discutii interminabile pe seama acestui A2C si daca e bine sau nu sa-l modifici)

Nu te supara pe mine, dar asta e un bun exemplu de ASA NU! Deci fa-ti singur un bine, da-te jos de pe bicicleta momentan, vinde furca (cat inca nu ai stricat nimic la ea) si ia-ti una cu gat drept.
Camil BadulescuCamil Badulescu
31 august 2018 la 20:57
Maneta noua elixir r
Discutii tehnice / Frane
Merge orice maneta pentru DOT. Evident, indicat ar fi sa fie tot din gama Elixir, ca sa le simti pe ambele la fel. Oricum, ia-ti de la 5 in sus. 1 si 3 (nu cred ca se mai gasesc, totusi), sunt cam loterie. Ar merge si una de Level, daca nu te deranjeaza ca arata altfel - se simte la fel ca Elixirul.
Camil BadulescuCamil Badulescu
31 august 2018 la 10:09
De la 2x10 la 1x10
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
29er? Yeeei!!! Foaie de 28 fara probleme. O sa pierzi la viteza, dar asta e... Acu' depinde si cat te tin picioarele. Eu unul am 32x46 pe 27.5 si e la limita (e drept ca nu-s chiar cea mai fit persoana) - ma bate gandul sa trec la pinion de 50 pentru sezonul viitor.
Camil BadulescuCamil Badulescu
28 august 2018 la 07:49
Frane hidraulice Formula RX intepenite
Discutii tehnice / Frane
Nu-i vorba de calitate. Personal franele Formula mi se par niste bijuterii din toate punctele de vedere. Eu pe ale mele le-am demontat pana la ultimul surub si totul mi s-a parut facut la mare arta - de la design si functionalitate pana la calitatea materialelor si a finisajelor.
Depinde in primul rand de cum au fost asamblate - cu sau fara vaselina. Vaselina aia e foarte stabila in timp si tine garniturile lubrifiate.
Iar intre Juicy si Formula e o diferenta mare in ceea ce priveste maneta - Juicy au rezervor extern - e un design care se descurca mult mai bine cand e vorba de mici variatii de volum sau aerisiri imperfecte.
Camil BadulescuCamil Badulescu
27 august 2018 la 16:58
Frane hidraulice Formula RX intepenite
Discutii tehnice / Frane
Ce descrii tu acolo e problema specifica pentru Avid Elixir. Am si eu Formula (T1S) - practic acelasi design ca RX-urile - si n-am probleme.
Problema e ca DOT-ul e hidrofil si trage apa din atmosfera, motiv pentru care iti creste volumul de lichid din sistem. In mod normal n-ar trebui sa se intample asta, dar la o bicicleta nefolosita in timp se usuca garniturile si usor-usor se intampla.

Varinata complicata:
Le dai frumos jos de pe bicicleta, demontezi pistoane, manete si ce mai e pe acolo, le faci un flush complet cu alcool izopropilic si le lasi la uscat cateva zile. Pe urma le pui la loc cum au fost, cu grija sa gresezi garniturile la montaj fie cu vaselina compatibila DOT, fie cu lichid de frana. Dupa ce le-ai montat le faci o aerisire ca la carte cu lichid nou, din recipient sigilat.
Daca nu ai vaselina DOT, vei observa cu placere ca la primele folosiri o sa iti curga DOT pe la pistoane - nu-i bai, e complet normal. Stergi pistoanele cu alcool izopropilic si-i dai manete dimineata si seara. In maxim 48 de ore scurgerile se opresc.
Dupa ce rezolvi, ai grija sa iesi cu ea mai des, ca altfel patesti la fel.

Varianta rapida:
Cand se blocheaza desfaci putin bleed port-ul de la etrier si dai afara o picatura de lichid. Rezolva problema pe moment, dar nu poti repeta de prea multe ori, ca va incepe frana faca figuri.

Varianta costisitoare, dar fara batai de cap:
Le schimbi cu Shimano sau Magura - uleiul mineral n-are probleme cu H2O-ul.
Camil BadulescuCamil Badulescu
27 august 2018 la 16:32
Infranare disc
Discutii tehnice / Frane
Cel mai probabil e setat prost avansul la placute. Placuta interioara (catre roata) e pasiva. Pe partea cu roata vei gasi un surub imbus care iti permite sa o apropii sau sa o departezi de disc. Trebuie sa stea cat mai aproape de disc, fara sa frece de el.
La placuta exterioara, care e activa, faci acelasi lucru din tensiunea cablului - ai un reglaj de tensiune (barrel adjuster) pe etrier (probabil) si unul pe maneta (sigur).
Reglezi avansul la amblele, dupa care aliniezi etrierul - slabesti suruburile, tii maneta trasa si strangi suruburile la loc (putin cate putin, alternativ - ca la chiulasa la masina). Dupa ce ai aliniat etrierul mai faci o data reglajul de avans.
Daca n-ai priceput prea multe din exprimarea mea, cauta pe iutub mechanical disc brake adjustment. Cu mentiunea sa nu ai asteptari prea mari de la franele alea Ling-Tzo-Mping.

PS: Si aia din link-ul tau e ceva in genul MTB, nu-i street ;)
Camil BadulescuCamil Badulescu
25 august 2018 la 09:32
Montare frane pe disc
Discutii tehnice / Frane
Ar trebui sa inveti sa franezi. Roata se va bloca cu orice frana daca tragi de maneta cat poti de tare.
Pe de alta parte, exista un mic device care se poate pune la v-brake-uri pentru a le face sa moduleze mai bine (teoretic):
https://www.bikezone.ro/frane-bicicleta/shimano/modulator-de-putere-sm-pm40-90-grade/
Camil BadulescuCamil Badulescu
23 august 2018 la 12:25
Cadru Canyon Torque Frx 2011
Discutii tehnice / Cadre
E greu cu spume spre imposibil sa-l colantezi la perfectie. Incearca varianta cu hidrotransfer, care da cu totul alte rezultate. Sunt si aici niste catch-uri, dar o persoana cu experienta te rezolva:


Camil BadulescuCamil Badulescu
22 august 2018 la 12:46
Sfat legat de alegerea pedalelor
Discutii diverse / Discutii diverse
Partea cu talpa stricata mi se pare putin fantezista, in conditii de utilizare normale. De ani intregi folosesc pedale cu pini metalici pe orice bicicleta, inclusiv pe cea de naveta, si nu am avut astfel de probleme.
Partea cu tibia belita e cat se poate de reala in schimb. Trebuie sa ai grija sa ramai cu piciorele la locul lor .

Ai putea sa incerci niste HT-uri cu pini turnati, gen PA12. Sunt putin mai "soft" la lovituri, dar si grip-ul e mai prost, iar pinii nu se pot schimba (evident). Le-am avut pe un MTB acum vreo 4 ani - destul de ok pentru oras si offroad usor, dar se opresc acolo.
Camil BadulescuCamil Badulescu
22 august 2018 la 10:28
Etrier frana mecanica
Discutii tehnice / Frane
Arata dubios, intr-adevar. Poti incearca sa-l iei cu o pila triunghilara, poate reusesti sa-i dai o fata si sa prinda cat de cat... Desi sincer ma cam indoiesc... :)
Camil BadulescuCamil Badulescu
22 august 2018 la 09:33
Etrier frana mecanica
Discutii tehnice / Frane
Problema este ca la schimbarea placutelor, m-a mancat undeva si am incercat sa infiletez brake pad-ul dinspre disc cu surubelnita electrica, astfel incat am stricat filetul
Oameni buni, Alin zice a stricat filetul de la reglajul de avans de la placuta, desi din poze pare, intr-adevar, ca ar fi stricat si filetul din montantul etrierului.

@ Alin, ce ai tu acolo pare sa fie ceva custom. Etrierele normale cu prindere post-mount au suruburile la 74,17mm, pe cand tu ai o distanta intre gauri de ~54mm. Cam nasol momentul :).
Probabil s-ar putea gandi un adaptor, dar implica taiat din montura actuala, sudat, refiletat... si totul facut la mare arta.
Camil BadulescuCamil Badulescu
21 august 2018 la 22:17
Sfat legat de alegerea pedalelor
Discutii diverse / Discutii diverse
Votez si eu pentru Nukeproof. Au un grip de milioane, doar ca nu stiu cat de potrivite sunt pentru DJ.
Varianta mai de buget ar mai fi Sixpack Menace. Le am pe MTB si ma declar multumit, doar ca-s cam grele...
https://www.bike-discount.de/en/buy/sixpack-racing-menace-comp-pedals-530770
Camil BadulescuCamil Badulescu
17 august 2018 la 12:42
Pareri Devron Riddle Men h3.7
Discutii tehnice / Biciclete
Nu exista bicicleta care sa fie buna pentru "ambele".
Daca "sosea" inseamna sa mergi de acasa pana la terasa, navete scurte, plimbari prin parc, ambele biciclete vor fi la fel de utile. Daca "sosea" inseamna sa mergi cu adevarat pe sosea pe distante lungi, ambele biciclete vor fi la fel de inutile.
Long story short, daca ai bani de GT, sari pe el. Macar vei avea o bicicleta buna de dat pe munte. Devronul pus de tine e o bicicleta pentru chill-out in aer liber (fie ca-i in parc, pe trotuar sau pe drumuri forestiere), fara sa exceleze in niciun domeniu.

Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2021 DirtBike.ro