Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Raspunsuri de Dan Oltean


Dan OlteanDan Oltean
8 mai 2016 la 16:26
SFAT ACHIZITIE BICICLETA - BUGET 4000 RON
Discutii tehnice / Biciclete
Canyon-ul e net superior ca echipare fata de cele 3. Cu tot cu transport cred ca te incadrezi in 4000
Dan OlteanDan Oltean
7 mai 2016 la 16:40
Ajutor alegere roti bazar
Discutii tehnice / Roti
Am reusit pana la urma. Trebuia mai multa forta. Am prins axul in menghina si am tras de roata. E sistem ratchet cu 18 dintisori. Am curatat si uns la loc.
Multumesc tuturor pentru raspunsurile si ajutorul din acest topic.
S-aveti parte de bine!
Dan OlteanDan Oltean
7 mai 2016 la 13:48
Ajutor alegere roti bazar
Discutii tehnice / Roti
Am luat azi rotile. Sunt neasteptat de usoare " la liber". Se invart bine. Axul fata are un foarte mic joc, aproape insesizabil, care sper sa nu-mi creeze probleme.
Mai trebuie sa fac rost de capse dinalea si le pot monta.
Stie cineva cum dau jos caseta de pe butuc? Am vazut in clipuri pe yt ca trebuie sa trag de ea si se deblocheaza si va iesi. Am tras de ea, dar nu am reusit. Intr-un clip un tip folosea un fel de cleste prins in menghina, care la randul lui strangea "axul" de pe partea cu caseta l. Tragea de restul roti in sus, acea parte exterioara ramanea in acel cleste si restul rotii si caseta se puteau scoate, caseta dandu-se jos apoi foarte usor. Vreau sa vad daca e caseta ratchet sau cu clicheti.
Stiti cum pot da jos caseta?
Dan OlteanDan Oltean
6 mai 2016 la 22:29
vreau sa cumpar un cadru
Discutii tehnice / Cadre
Trial+furca de 120-140? Esti sigur ca sti ce doresti? Daca nu cumva te refereai la trail http://www.dirtbike.ro/bazar/biciclete-mtb-all-mountain-trail-enduro . Hornet-ul e, daca nu ma insel, un cadru ceva mai polivalent pe care l-am vazut folosit de la xc pana la am/enduro, atat cu roti de 26 cat si de 27,5.
Dan OlteanDan Oltean
6 mai 2016 la 16:16
Avid elixir 5
Discutii tehnice / Frane
Cu asa ceva scoti jocul, dar nu de tot

http://www.playbike.ro/produs.php?id_produs=11894
Ele vin cu un mic joc din fabrica.
Oricum, daca nu te deranjeaza fizic acel joc nu prea are rost sa le schimbi. In mai putin de 2 luni jocul reapare la fel de accentuat. Pe mine cel putin ma deranjeaza mental acel joc, stiu eu ca e acolo, dar n-ai ce-i face
Dan OlteanDan Oltean
6 mai 2016 la 16:09
Ajutor alegere roti bazar
Discutii tehnice / Roti
In Sebes nu avem dedeman si in Alba n-am mers. Poate dau in weekend o tura pana la dedeman ca sa nu mai astept pana miercuri cand aduc la magazinul din oras.
Am acasa tabla zincata care a ramas dupa confectionarea unor burlane:) sa fie ok asta?
Dan OlteanDan Oltean
6 mai 2016 la 15:30
Avid elixir 5
Discutii tehnice / Frane
Am avut aceasi problema. Am rezolvat schimband garniturile pistonaselor. Daca le schimbi tu, inainte sa le pui la loc unge-le cu putina vaselina rezistenta la dot. Cei de la sram au o vaselina numita dot grease
http://www.playbike.ro/produs.php?id_produs=11897
http://www.playbike.ro/produs.php?id_produs=9585
Dan OlteanDan Oltean
6 mai 2016 la 15:14
Ajutor alegere roti bazar
Discutii tehnice / Roti
Am fost acum la toate magazinele din oras unde am crezut ca pot gasi capse. Nu am gasit nicarie capse late de 1,2. Toate au fost de 0,75, deci cu ~1mm mai late ca alea pentru hartie. Intr-un singur loc mi s-a spus ca primesc de 1,2 pe miercuri.
Am vorbit cu un prieten si a spus ca el a pus intre pinioane si caseta tabla din doza de bere. Ce parere aveti de chestia asta? Daca stiu eu bine doza de bere e tot din aluminiu si cum pinioanele pot roade caseta, ma gandesc ca rod si tabla aia...
Dan OlteanDan Oltean
5 mai 2016 la 16:45
Ajutor alegere roti bazar
Discutii tehnice / Roti
Stiti daca caseta e cu sistem ratchet sau cu clicheti normali? Vanzatorul nu a stiut sa-mi spuna asta...
Dan OlteanDan Oltean
5 mai 2016 la 13:28
Ajutor alegere roti bazar
Discutii tehnice / Roti
Salut. De cand nu am mai scris aici, s-au intamplat urmatoarele.
Am incercat sa obtin x1600 la un pret mai mic. Vanzatorul cerea 400 dar mi le-a lasat la 370 pret minim. Problema a fost ca nu aveam la acel moment acei bani si mai ieftin nu a vrut sa le lase. Inainte de Pasti am reusit sa strang pana la urma banii, dar am zis ca las pana trec Pastile ca sa nu frec omul la melodie. Luni am luat legatura cu vanzatorul si mi-a spus ca sunt rezervate momentan si imi da un raspuns sigur miercuri(ieri). Pana la urma a decis sa le vanda personeai pt. care erau rezervate.
Am inceput sa caut din nou in bazar si am dat de astea
http://www.dirtbike.ro/bazar/roti-26-dt-swiss-csw-ma2-0-298406
Am vorbit cu vanzatorul si a fost de acord sa mi le trimita la 400 + transport. Azi am fost la banca si am depus o suma, pentru siguranta vanzatorului ca voi ridica coletul. Tot azi mi-a spus ca o sa le pregateasca si o sa le trimita.

http://www.dirtbike.ro/bazar/roti-26-dt-swiss-csw-ma2-0-298406

Vanzatorul mi-a spus ca nu au probleme de functionalitate. Mi-a trimis mai multe poze cu caseta si urmele nu sunt adanci. Mi-a spus ca roata fata are o spita usor curbata(indoita) in apropierea niplului. Mi-a trimis poza si in opinia mea nu e ceva grav.

Ce parere aveti?
Bune? Rele? :)
Stie cineva din ce material e caseta butucului? ca sa stiu daca mai trebuie sa fac improvizatia cu capsele sau nu.
Multumesc
Dan OlteanDan Oltean
4 mai 2016 la 22:28
Sa mai si radem...
Discutii diverse / Discutii diverse
Ce-ai cu omu'? :)) S-k fi izbit in ceva si a facut roata praf:) mai bine vinde bicla decat sa ia alta roata:)))
Dan OlteanDan Oltean
4 mai 2016 la 22:22
Cursa furca 50%
Discutii tehnice / Furci si amortizoare
Nu stiu ce zice tabelul la Sid, dar pentru Tora mea si Reba unui prieten, presiunile alea din tabel sunt exagerat de mari. Baga aer in ea cat sa aia 20-25%sag.
Alta cauza: daca dupa aia 50-60% furca se simte ca si cand ar fi blocata/loveste in ceva, e posibil sa se fi dus garnitura care etanseaza damper-ul si sa se fi scurs ulei din damper in lower astfel incat furca nu are "unde" sa culiseze mai mult.
Verifica intai presiunile si daca nu rezolvi nimic cred ca e timpul pentru un service
Dan OlteanDan Oltean
3 mai 2016 la 14:31
O mica problema - zgomot
Discutii tehnice / Biciclete
On orice caz, "mici pocnituri, trosnete" e aproape imposibil sa provina de la frecarea discului in placute. Verifica si tensiunea spitelor strangand de ele 2 cate 2.
Dan OlteanDan Oltean
2 mai 2016 la 18:09
Frana auriga
Discutii tehnice / Frane
Fain articolul ala. L-am citit si eu acum:) Chiar nu stiam ca e asa ceva pe site :)
Dan OlteanDan Oltean
2 mai 2016 la 18:01
Frana auriga
Discutii tehnice / Frane
Victor, nu cred sa fie asa scump. La mine, singura data cand mi-am aerisit franele in serice, mecanicul mi-a propus sa schimbe lichidul si toata trwaba pentru ambele frane m-a costat 30. Bine, preturile pot fi diferite, dar nu chiar asa..
Mihai, tu in maneta ai un piston si un rezervor. In etrier ai doua pistoane. Circuitul maneta-conducta-etrier este in mod normal etans. Cand apesi maneta, pistonul din maneta impinge uleiul prin conducta si uleiul la randul lui kmpinge pistoanele din etrier spre interior, adica ele se apropie si astfel se franeaza roata. Tu daca ai reusit sa scoti pistonul ala, o buna parte din uleiul din circuit s-a scurs, iar cand ainpus la loc pistonul, circuitul a devenit din nou etans, dar acum are aer si ulei, nu doar ulei. Ia o seringa si trage-i postonul pana in capat, acopera orificiul ala mic unde se pune acul cu degetul si impinge pistonul. Ai sa vezi ca o sa reusesti sa apesi pistonul. Ia aceasi seringa si umple-o cu ce lichid vrei tu si fa aceasi trsaba. Ai sa vezi ca nu o sa mai poti sa apesi pistonul.
Aerul se comprima, lichidele nu. Exact ce am zis eu cu seringa s-a intamplat cu frana ta. Ai aer in instalatie si din cauza asta plti sa apesi pistonul pana cand levierul atinge ghidonul.
Dupa aerisire o sa-si revina la normal.
Ar fi ok sa le aerisesti pe ambele ca sa nu ai diferente la apasarea manetei. Cel putin pe mine ma enerveaza la culme ca o maneta sa aiba cursa mai lunga/scurta decat cealalta.
Dan OlteanDan Oltean
2 mai 2016 la 17:01
Frana auriga
Discutii tehnice / Frane
Daca te descurci pui pistonul la loc si cureti bine toate urmele de ulei, dupa care mergi la service pentru o aerisire/schimbare a uleiului
Dan OlteanDan Oltean
2 mai 2016 la 13:07
Parere achizitionare bicicleta dh
Discutii tehnice / Biciclete
Sunt 99% sigur ca fratitu (daca chiar ve-ti fi voi frati sau asta cu frate-nefrate e mai mult o vrajeala) a deschis deja un topic pentru tine si a primit un raspuns cu cartile pe fata de la Maximilian.
In afara de cel deschis ieri de fratele tau, tot fratele tau a mai avut un topic pe aceasi tema deschsi acum ~2 luni
http://www.dirtbike.ro/forum-biciclete/discutii-tehnice/31-biciclete/29364-parere-bike-dh/
http://www.dirtbike.ro/forum-biciclete/discutii-tehnice/31-biciclete/29007-parere-dh/
Dan OlteanDan Oltean
30 aprilie 2016 la 13:21
O mica problema - zgomot
Discutii tehnice / Biciclete
Daca nu pui forta pe ghidon se aude?
Dan OlteanDan Oltean
30 aprilie 2016 la 12:05
O mica problema - zgomot
Discutii tehnice / Biciclete
Rotile pot sa flexeze din spite cat vor ele ca nu aia produce zgomotul. Discul e prins pe butuc si butucul in furca, fara vreo legatura cu spitele sau janta.

Cauze posibile pe care le-am verificat eu cand am avut probleme asemanatoare:
Camasile, cum a spus Cristian, e posibil sa produca zgomot la contactul cu cadrul. Incearca sa ti de ele cand iei curbe si vezi daca mai ai sunetul
Vezi sa nu ai joc in cuvete.
Vezi sa nu fie cuvete prea tare stranse
Verifica prinderea pipei pe gatul furcii
Verifica prinderea ghidonului in pipa.
Poti desface atat pipa cat si ghidonul si sa cureti zonele de contact de nisip/praf
Eu am avut cuveta inferioara murdara. Se auzea ca si cand ai strange nisip in pumn" la orice miscare a ghidonului. Am dat jos furca si am curata ambele cuvete. IN functie de ce cuvete ai, poti sa demontezi ansamblul de rularea al conurilor si bilelor/rulmentilor, sau nu.
Un alt zgomot intalnit la bicla mea cand viram sau cand ma miscam stanga dreapta in sa era produs de tija de sa in cadru. Poti da saua jos de pe tija, sa-i cureti sinele si toate piesele acre iau contact unele cu celelalte. Eu am pus putina vaselina pe sinele seii. De asemenea scoate tija din cadru, curat-o si cu o carpa rasucita curata si interiorul cadrului. .

Chiar daca tu auzi sunetul in zona ghidonului nu e neaparat sa provina de acolo. Sunetul se poate "transmite" prin cadru din alta zona.
Dan OlteanDan Oltean
29 aprilie 2016 la 15:09
Problema placute avid elixir 1
Discutii tehnice / Frane
Ma bucur ca ti-a iesit. Eu si Vladone ne-am completat raspunsurile asa ca sprijinul nu a venit neaparat din partea mea:).
Bafta la dat si sarbatori fericite!
Dan OlteanDan Oltean
29 aprilie 2016 la 12:50
Problema placute avid elixir 1
Discutii tehnice / Frane
Ne spui daca reusesti si daca rezultatul e pe masura asteptarilor tale
Dan OlteanDan Oltean
29 aprilie 2016 la 12:49
Problema placute avid elixir 1
Discutii tehnice / Frane
Exact cum zice Vladone, stange surubul in timp ce apesi pe placute. Pistoanele au tendinta de a reveni si daca incetezi apasarea pana nu ai strans surubul, e posibil sa traga aer
Dan OlteanDan Oltean
29 aprilie 2016 la 12:47
Problema placute avid elixir 1
Discutii tehnice / Frane
Ai grija sa nu-ti curga pe disc sau pe placute. Foloseste lavete ca sa absoarba lichidul imediat ce curge din etrier. Dupa ce ai rezolvat treaba, spala bine cu apa toata zona in acre ai lucrat ca sa nu ramana urme de DOT pe acolo. E coroziv si ataca vopseaua/plasticul/cauciucul
Dan OlteanDan Oltean
29 aprilie 2016 la 12:46
Problema placute avid elixir 1
Discutii tehnice / Frane
Etrierul nu trebuie dat jos neaparat. Daca il desfaci e posibil sa curga lichid si fara sa impingi pistonasele daca ai prea mult in instalatie. Daca nu curge de la sine, impinge pistonasele, dar intai incearca sa-l impingi doar pe unul pana ajunge la limita cu corpul etrierului, dupa acre strangi surubul si il impingi pe al doilea, ca nu cumva sa scoti prea mult lichid
Dan OlteanDan Oltean
29 aprilie 2016 la 12:44
Problema placute avid elixir 1
Discutii tehnice / Frane
http://www.dirtbike.ro/foto/63563/
Uite aici, vezi daca intelegi despre ce zic
Dan OlteanDan Oltean
29 aprilie 2016 la 12:42
Problema placute avid elixir 1
Discutii tehnice / Frane
Alea 2 sunt in lateral. Cel de aerisire e in vecinatatea conductei, orientat in aceasi directie cu conducta
Dan OlteanDan Oltean
29 aprilie 2016 la 12:39
Problema placute avid elixir 1
Discutii tehnice / Frane
E un surub mic care se desface cu cheie torx. Torx e ca un imbus, dar cu o forma mai stelara. Nu stiu exact dimensiunea, dar e de 8 sau de 10
Dan OlteanDan Oltean
29 aprilie 2016 la 12:39
Problema placute avid elixir 1
Discutii tehnice / Frane
Nu e nevoie sa-l desfaci complet, ca nu cumva sa pierzi prea mult lichid. Doar slabeste-l putin pana vezi ca incepe sa curga si in timp ce e desfacut impinge usor pistonasele. Cantitatea optima de lichid o ai atunci cand ambele pistonase se afla la aceasi inaltime cu corpul etirerului si in acel moment, sistemul sa fie complet plin. Cantitatea optima de lichid iti ofera si putere maxima de franare
Dan OlteanDan Oltean
29 aprilie 2016 la 12:35
Problema placute avid elixir 1
Discutii tehnice / Frane
Ar fi ok sa faci o aerisire in caz ca inainte aveai maneta "moale", gen sa es apropie prea mult de ghidon. Daca in capatul cursei maneta era ferma, ai prea mult lichid
Dan OlteanDan Oltean
29 aprilie 2016 la 12:33
Problema placute avid elixir 1
Discutii tehnice / Frane
Nu ai acel bleed-blocker? sa-l bagi intre ele. Impinge-le de mai multe ori. Nu au cum sa revina la nesfarsit. Eventual fa cum am zis, in timp ce le impingi, sa ai un surub de aerisire putin desfacut ca sa curga PUTIN lichid.

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2021 DirtBike.ro