Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Raspunsuri de Dan Oltean


Dan OlteanDan Oltean
25 iunie 2016 la 15:47
Sfat achizitie
Discutii tehnice / Biciclete
Bogdan Chirodea: Putin julită la transport zicea Dorel ce se da la Dirt in șlapi ...
Nu sti tu. Nu vezi ca vaznatorul e pasionat. Are inca 3-4 bicle in curte. Cate una pentru fiecare disciplina :))
Dan OlteanDan Oltean
25 iunie 2016 la 15:26
Sunet ciudat la pedalare .
Discutii tehnice / Echipamente si Accesorii
Daca e noua, ai putea in primul rand sa mergi la magazinul de unde ai luat-o si sa le expui problema.
Daca nu e noua schimba pedalele o perioada cu oricare altele si vezi daca zgomotul persista
Daca nici asa nu rezolvi inseamna ca nu e de la pedale. Mia apoi poti incerca sa strangi angrenajul, adica sa strangi surubul ala din centrul angrenajului, de pe o parte si de pe cealalta parte, surubul care se infileteaza in axul monoblocului.
Dupa asta daca tot nu se rezolva si daca spui ca monoblocul nu are joc sti macar ca ai eliminat intr-u totul angrenajul.
Verifica chestiile astea o data si revino cu un raspuns aici

P.S.
1. Cand motezi pedalele apllica pe filetele acestora niste vaselina
2. Asigura-te ca monoblocul e bine si corect strans in cadru. Am intalnit problema asta la bicla unui prieten si in acel caz monoblocul nu era bine strans
Dan OlteanDan Oltean
24 iunie 2016 la 20:42
Cadru b'twin subsin double
Discutii tehnice / Biciclete
Poftim
http://www.playbike.ro/produs.php?id_produs=9785
Asigura-te ca ai butuc cu prindere pentru disc ca nu cumva sa-ti iei potcoavele si abea dupa calul :))
Dan OlteanDan Oltean
22 iunie 2016 la 23:54
Deore XT BR8000 si RT86 203mm
Discutii tehnice / Frane
Intereseaza-te daca mai poti returna discurile si ia 180/160 sau in cazul mai putin fericit pune-le la vanzare si pune pe bile discurile vechi pana reusesti sa le vinzi pe alea noi si sa iei altele mai mici. Franele oricum sunt puternice. Cu discuri de 203 sunt over kill
Dan OlteanDan Oltean
21 iunie 2016 la 14:31
Stickere Bicicleta
Discutii diverse / Discutii diverse
Vezi chesti interesante la "intrebari"
Ai 24 luni garantie si durata de viata medie e de 3-5 ani pentru varianta standard si durata de viata nelimitata(zic ei) in varianta exclusive

Despre asta vorbeam
https://www.youtube.com/watch?v=daEKJLqyGw4
La seat-ul asta de exemplu vezi cand deschide usa ca pe interior se vede veche vopsea galbena. Nu stiu daca asa procedeaza ei indiferent de situatie, sau daca se pot acoperi si zonele vizibile doar in anumite conditii
Si da, tipul ala cu bluza army stile e fondatorul echipei :)
Dan OlteanDan Oltean
21 iunie 2016 la 14:22
Stickere Bicicleta
Discutii diverse / Discutii diverse
Crsiti nu stiu sa-ti spun cat costa, dar mai ieftin decat o vopsea clasica nu cred ca este. Din ce spun ei nu ar fi pretentioasa la spalare plus ca ai o perioada de cativa ani de garantie. DIP ul asta e mai rezistent la zgarieturi, fiind in sine ceva "elastic".
Pretul cred ca variaza in functie de cum vrei sa se faca vopsirea, gen daca vrei doar suprafata vizibila cu toate usile inchise sau si interiorul pragurilor(zona care devine vizibila doar cand eschizi usa) si alte locuri dinastea vizibile doar in anumite conditii
Poti sa le dai un mesaj pe fb
Au si site
http://dip-star.com/
Dan OlteanDan Oltean
20 iunie 2016 la 18:01
Stickere Bicicleta
Discutii diverse / Discutii diverse
S-a cam dus moda colantarii chiar si la masini. Acum e mult mai cool sa iti invelesti masina in folie lichida :)
https://m.facebook.com/profile.php?id=821583911191319
https://m.facebook.com/gajukydgarage/
Daca mai e si culoare cameleon e data dracu :))
Dan OlteanDan Oltean
20 iunie 2016 la 13:59
Stickere Bicicleta
Discutii diverse / Discutii diverse
Cred ca ai stat ceva sa bibilesti la el in zonele cu suduri. Chestia asta daca nu ma insel se numeste "StickerBomb"
Dan OlteanDan Oltean
20 iunie 2016 la 13:55
Reglare schimbator pinioane pentru doua roti
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Nu schimba perfect pentru ca butuci nu sunt la fel aliniati in cadru. Daca zici ca pe Sapim-uri schimba bine, dar pe Novatec nu, cel mai probabil butucul Novatec este putin deplasat spre urechea shimbatorului fata de cum e cel Sapim si implicit caseta Novatecului sta mai aproape de schimbator.
Asta ar fi o cauza care mi-a venit acum in minte.

Ar mai fi o chestie sa incerci sa vezi cum schimba cu rotile cu Novatec, dar sa pui pinioanele Sram, de pe Sapim. Normal nu ar trebui sa fie diferente, doar daca nu cumva pinioanele au grade de uzura mult diferite
Dan OlteanDan Oltean
20 iunie 2016 la 12:46
Bike Vlogs
Discutii diverse / Discutii diverse
Mda... si uite asa se cheltuiesc inutil bani pentru un bike de DH. Cred ca nu va imaginati cum "urla" biclele alea sub voi
Dan OlteanDan Oltean
18 iunie 2016 la 13:19
Fiting AVID ELIXIR 3
Discutii tehnice / Frane
Sa ma anunti si pe mine daca gasesti asa ceva la magazinele de bricolaj. M-ar tenta si pe mine sa le inlocuiesc pe ale mele, sau cel putin pe ala cu surubul gaurit....
Dan OlteanDan Oltean
18 iunie 2016 la 13:18
Fiting AVID ELIXIR 3
Discutii tehnice / Frane
Ale mele vad ca au vreo 3 spire de filet de la garnitura pana in capat. Undeva la 5 spire de la garnitura cred ca ar fi ok
Dan OlteanDan Oltean
18 iunie 2016 la 13:17
Fiting AVID ELIXIR 3
Discutii tehnice / Frane
Exact
Dan OlteanDan Oltean
18 iunie 2016 la 13:14
Fiting AVID ELIXIR 3
Discutii tehnice / Frane
Nu chiar dar aproximativ. Alea am impresia ca au filetele cam scurte si nu o sa ajunga sa-ti prinda in filetul etrierului si al manetei. Cel putin eu cu ale mele asa am patit. Pentru etrier nu a ajuns filetul sa prinda si am fost nevoit sa recurg tot la metoda surubului gaurit. La maneta a fost ok
http://www.dirtbike.ro/foto/album/avid-homemade-bleed-kit-5761/
Dan OlteanDan Oltean
18 iunie 2016 la 12:35
Fiting AVID ELIXIR 3
Discutii tehnice / Frane
Ai nevoie de fitting cu filet M5 (metric 5). Eu am gasit racord cu filet m5 cu tot cu garnitura si furtunas compatibil la un magazin de compresoare.
Dan OlteanDan Oltean
16 iunie 2016 la 23:06
eroare site
Discutii in legatura cu site-ul / Erori
Fiti calmi, poate e in curs de rezolvare, rabdare
Dan OlteanDan Oltean
14 iunie 2016 la 13:28
eroare site
Discutii in legatura cu site-ul / Erori
Si aici aceasi problema cu blankpage daca intru pe "FORUM" din pagina home a dirtbike sau daca intru pe orice topic afisat la "Discutate recent"
La fel si dupa ce adaug un raspuns
Dan OlteanDan Oltean
13 iunie 2016 la 20:18
Sa mai si radem...
Discutii diverse / Discutii diverse
Mda... ui ca am si patit :))
Dan OlteanDan Oltean
13 iunie 2016 la 20:17
Sa mai si radem...
Discutii diverse / Discutii diverse
Patesc si eu sa mi se multiplice raspunsul sau mesajul de exemplu daca intru pe un topic, adaug daspjns, ies din topic cu butonul browser-ului "back", iar daca revin asupra aceluiasi topic imediat ce am dat back, se dubleaza mesajul. Daca dupa ce am adaugat un raspuns/mesaj, am dat back, dar am dat si refresh la pagina nu se mai multiplica mesajul
Dan OlteanDan Oltean
12 iunie 2016 la 14:50
Pozitia pe bicicleta
Discutii tehnice / Ghidoane si pipe
Catalin, scuza-ma ca ma bag peste topicul tau, dar de cateva zile sunt in aceasi dilema. La mine ghidonul si saua sunt cam la aceasi inaltime, saua fiind reglata corect. Un prieten si-a intors pipa invers si a si scos 1 distantier de sub ea. Bicla arata mult mai"racey" si pe urcari mi-a spus ca sta mai bine pe sol. Am incercat si eu sa intorc pipa si sa scot un distantier, dar pipa mea are un unghi mult mai mare decat a prietenului meu si o data intoarsa mi-a oferit o pozitie prea aplecata (cred). In timp ce pipa prietenului meu, intoarsa, era ca unghi undeva intre nivelul paralel cu solul si nivelul perpendicular pe gatul furcii, a mea intoarsa era paralela cu solul sau mai inclinata in jos...

Deci cu pipa in unghi negativ si scos si distantier de sub ea era prea de tot si nu m-am prea putut acomoda

Nu mi-a prea placut asa ca am intors-o la loc, doar ca am lasat toate distantierele deasupra ei si intr-adevar ghidonul a coborat cam cu 2 cm, dar nu mi se pare diferenta mare fatad e cum era cu distantierele sub ea.

M-am gandit sa intorc din nou pipa, dar de data asta sa las distantierele sub ea intoarsa.
Daca fac treaba asta: pipa cu unghi negativ, dar cu distantierele sub ea, mi-ar da o pozitie mai aplecata decat pipa cu unghi pozitiv si toate distantierele deasupra ei, dar in acelasi timp o pozitie mai ridicata fata de pipa in unghi negativ si cu distantier scos de sub ea, deci ar fi o varianta de mijloc

Ce pareri aveti? Sfaturi?
Dan OlteanDan Oltean
12 iunie 2016 la 14:33
Sa mai si radem...
Discutii diverse / Discutii diverse
Si eu tot de 26 vad roata fata, dar e interesant ca in cazul in acre a pus pe fata 26 in loc de 27,5 a avut macar grija sa puna si acelasi model de cauciuc ca pe spate :). Poate doar mi se pare si poate roata fata chiar e de 27,5. Nu mi s-ar parea ca in furca incape o roata mai mare decat cea existenta deja, dar in orice caz, furca aia tot stranba ramane
Dan OlteanDan Oltean
12 iunie 2016 la 11:14
Sa mai si radem...
Discutii diverse / Discutii diverse
Is eu beat sau chestia asta are gatul furcii stramb?

http://www.dirtbike.ro/bazar/mtb-diamondback-peak-roti-pe-27-5-307001
Dan OlteanDan Oltean
9 iunie 2016 la 22:43
Rockshox 30 Gold - cloncanit ciudat la compresie
Discutii tehnice / Furci si amortizoare
Nu esti singurul
Mai sunt si altii cu aceasi problema
http://www.dirtbike.ro/forum-biciclete/discutii-tehnice/21-furci/28945-rock-shox-30gold-tk27-100-poploc/
Dan OlteanDan Oltean
9 iunie 2016 la 22:40
Probleme montare furca, cuvetarie...
Discutii tehnice / Furci si amortizoare
Salut. Ce rulmenti sunt? Capsulati sau dinaia "semi-rulmenti" cu o siguranta/sarma aproape circulara, gen intrerupta cativa mm?
Daca vorbesti despre dinaia cu siguranta aia sarmulita sigur nu ai pus o bila in plus? Gen sa fi pus din greseala o bila inmplus in.partea de sus, iar jos sa-ti fi ramas una in minus, sau invers...
Totusi, ar fi ok o poza si sa spui ce fel de rulment e
Dan OlteanDan Oltean
8 iunie 2016 la 07:52
exista cumva la noi in tara un magazin care sa comercializeze bucse pt amortizoare DT Swiss???
Discutii tehnice / Furci si amortizoare
Am cautat la ei pe site
https://www.dtswiss.com/About-DT-Swiss/Dealer-Locator
In Romania nu par sa aiba dealer sau distribuitor. Poti incerca eventual la PlayBike ca am vazut ca au ceva furci/roti/spite DT sau la fel am vazut la BikeXpert. Intreaba sa vezi daca nu pot aduce pe comanda ce ai tu nevoie.
Dan OlteanDan Oltean
7 iunie 2016 la 20:54
Achizitionare furca noua
Discutii tehnice / Furci si amortizoare
Hornet-ul 4x nu prea e nici de AM, nici de dirt/street, e conceput pentru.... 4X. Cel putin eu pe cadrul ala n-as pune mai mult de 130, hai un 140, asa tras de par. In nici un caz un 30 gold de 100, care pana la urma e de xc si daca o folosesti la 4X risti sa o distrugi destul de repede.
Daca folosesti bicla pentru AM eu m-as uita dupa Lyrik sau Revelation sa zic...Daca la Mz ai nevoie de piese de schimb, cam incepi sa fluieri. Hai ca semeringuri mai gasesti, dar piese interne gen cartus de aer/rebound... mai greu
Dan OlteanDan Oltean
7 iunie 2016 la 20:50
Cauciuc Race
Discutii tehnice / Roti
Salut
RaceKing zic eu. E cel mai polivalent cauciuc in viziunea mea, eventual poti face combinatie RaceKing spate si XKing fata pentru o mai buna aderenta la roata de fata, dar nu cred ca e cazul.
Eu ma dau cu RaceKing, varianta cea mai ieftina, pe sarma..., cu cel mai dur compound(60 tpi), la 700g! bucata si nu am simtit nici o data nevoia de mai multa aderenta pe asfalt, in curbe, pe teren uscat sau pe teren umed. Pe noroi ceva mai dens, ce-i drept nu se descurca prea bine. Ale mele au pana in prezent ~4500 de km, cu rotatia fata-spate undeva la 2000-3000 de km rulati cam 50/50 off/on road. Crampoanele nu foarte inalte si destul de dese te ajuta pe sosea. De incarcat cu noroi se incarca, dar nu ridicol de mult, in limitele normale pentru un cauciuc care nu a fost proiectat pentru noroi.
De cateva zile mi-am luat o tura de RaceKing pliabil, 84tpi, 590g, ca sa le am de rezerva, nu de alta dar nu am vrut sa ratez pretul scazut :)
RK blackchilli banuiesc ca nu va avea aceasi durata de viata deoarece compound-ul e mai moale si se va uza mai repede, dar ai un plus de aderenta datorita materialului mai moale, care se va mula mai bine pe sol.
Cam asta e parerea mea despre RK.

De la Schwalbe m-am dat doar cu modelul Black Jack si cel putin pe asfalt e mult mia incet, produce muuuult mai mult zgomot si tot pe asfalt se uzeaza mult mai repede decat RK-ul, asa ca eu raman la Conti sau in lipsa de buget pentru Conti m-as baga la CST.

Cu CST am avut o experienta asemanatoare cu cea oferita de RK. Modelul Jack Rabbit. Ce-i drept, s-a uzat mai repede, dar dpdv al aderentei si al vitezei e foarte asemanator cu RK.

Despre Michelin nu spun nimic ca nu am folosit

Alt cauciuc pe care il foloseste un prieten si e foarte multumit de el pe off-road e Maxxis Ikon. Pe asfalt pune unele slick, deci despre rularea pe asfalt a Ikon-ulei nu am nimic de zis
Dan OlteanDan Oltean
7 iunie 2016 la 20:09
Unde pot testa o sa ?
Discutii tehnice / Echipamente si Accesorii
Cea mai comoda sa pentru mine a fost wtb silverado. Am vazut-o frecvent pe bicle de dh/fr/am, dar mie cel putin mi s-a parut geniala si la xc. Nici macar nu am avut nevoie de acomodare, insa cum nu-mi permit una, am luat-o pe cea din Lidl :) cand a fost saptamana ciclismului. Initial mi s-a parut oribila, extrem de tare si imi dadea ceva dureri, dar in mai putin de 2 sapt. s-a dovedit a fi mai buna decat ma asteptam avand in vedere pretul ei.
Ia in considerare ca o sa nu prea poti sa o alegi in functie de recomandari. Saua perfecta pentru mine poate fi groaznica pentru tine, sau invers
Dan OlteanDan Oltean
7 iunie 2016 la 17:18
Lubrifiant si Degresant
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Cu acea "vaselina" vin unse lanturile noi, pentru "conservare" si intr-adevar e foarte durabila, dar nu stiu sa spun exact ce e. Pe mine la un x9 m-a tinut acea vaselina cam 400km fara sa se innegreasca sau sa adune jeg in conditii de mers pe asfalt sau off road uscat
Dan OlteanDan Oltean
7 iunie 2016 la 15:22
Merita mansoanele ESI Racers Edge?
Discutii tehnice / Echipamente si Accesorii
Eu pentru montat masoane folosesc spray fixativ de par :). Dau in interiorul mansonului si putin pe ghidon. Cat inca e lichid, ajuta mansonul sa alunece mai usor si dupa cateva minute de la montare, fixativul se evapora si intepeneste mansoanele.
Pentru demontare, daca nu sunt foarte intepenite folosesc pompa de picior si acul de umflat mingi. Daca nu le dau de cap asa, folosesc pe langa aer spray wd40, cum a spus si Boris.
Cu fixativ am montat masoane de cauciuc. La mansoane din spuma sau gel nu am incercat ca nu prea stiu ce actiune au subst. din fixativ asupra spumei.
La cele de spuma sau gel folosesc apa chioara si pompa.

Daca vreti sa scapati de chinul montatului/demontatului, luati-va mansoane lock-ok. Alea majoritatea sunt construite pe pat de plastic si nici macar mici batai de cap nu dau la montare

Discutate recent

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2021 DirtBike.ro