Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Raspunsuri de Dan Oltean


Dan OlteanDan Oltean
5 ianuarie 2017 la 15:56
Sa mai si radem...
Discutii diverse / Discutii diverse
Eu inca sper ca unii oameni au prea mult timp liber si ca anunturile de genu nu-s pe bune
Dan OlteanDan Oltean
5 ianuarie 2017 la 15:53
Sa mai si radem...
Discutii diverse / Discutii diverse
Viorel Popescu: Un nou exemplu ~ om de carte ~ https://www.olx.ro/oferta/bitigleta-bitum-ID7FbFs.html#55d4f55774
Bitum... trebe numa incalzita, vezi ce merge dupa
Dan OlteanDan Oltean
4 ianuarie 2017 la 15:43
Ajutor gasire 26" MTB frame for Women
Discutii tehnice / Cadre
Nu pare sa aiba urechiuse pentru etrier
Un cadru sh din bazar nu te-ar atrage?(asta in cazul in care gasesti unul feminin)
Dan OlteanDan Oltean
2 ianuarie 2017 la 16:09
Pipa prinde doar putin din gatul furcii
Discutii tehnice / Ghidoane si pipe
Lasa in suparare adaptorul ala ca e o tampenie. Sa nu cumva sa cedeze ca stiu ca bine nu ti-o fi.
Solutiile ar fi:
-schimbi pipa si pui una cu prindere de 3 cm. Daca din aia 3 cm ai mai mult de 2cm din gatul furcii eu zic ca e ok. Pipele astea nu sunt ieftine dar oricum dai ma putin decat pe alta furca.
-dai la schimb furca pe una cu performante si pret echivalent, dar cu gatul mai lung macar cu 1-1,5 cm. Eventual daca nu gasesti sa dai la schimb iei alta si o vinzi pe asta ca sa ai pierdere financiara cat mai mica.
-ultima solutie viabila ar fi sa schimbi cadrul, dar nu cred ca gatul scurt al furcii e un motiv intemeiat pentru schimbarea cadrului atata timp cat poti schimba furca. Schimbarea cadrului preteaza daca esti dispus sa investesti in altul mai usor, de generatie mai noua sau mai stiu eu ce alte motive. Ai grija ca ulterior schimbarii cadrului ai putea sa intalnesti incompatibilitati intre noul cadru si piesele de pe "vechiul" cadru(gen butucul rotii spate, tija de sa, colierul tijei etc..)
Dan OlteanDan Oltean
27 decembrie 2016 la 21:29
Suport bicicleta cu fixare in angrenaj
Discutii tehnice / Echipamente si Accesorii
Am gresit cand am zis pvc. Alea pvc sunt pentru canalizare gen. Ma refeream la tuburi ppr care vad ca sunt ceva mai groase in carne. In principiu sa ai nevoie de vreo 3 metrii de tub dinala, o mufa T si 4 coturi la 90 de grade. Nu prea stiu cat de rigid o sa fie. Am impresia ca mufele alea o sa-l faca destul de instabil si o sa se cam balangane. O alta idee ar fi teluve de cupru, tot asa mufate si lipite. In varianta profi home-made recurgi la ceva teava de otel si aparat de sudura. Singurul dezavantaj al acestui tip de suport ar fi faptul ca nu poti sa invarti angrenajul in timp ce il folosesti gen pentru a curata lantul sau mai stiu eu...
Dan OlteanDan Oltean
27 decembrie 2016 la 18:44
Suport bicicleta cu fixare in angrenaj
Discutii tehnice / Echipamente si Accesorii
Se poate folosi in general la angrenajele de tip Hollowtech 2 sau GXP sau orice alte asemanatoare, care au axul gol in interior
http://www.pinkbike.com/photo/10244038/
Dan OlteanDan Oltean
27 decembrie 2016 la 15:41
Sa mai si radem...
Discutii diverse / Discutii diverse
O fi vrut sa integreze cablurile in cadru si... mda.. n-a prea mers :))
Dan OlteanDan Oltean
27 decembrie 2016 la 14:55
Suport bicicleta cu fixare in angrenaj
Discutii tehnice / Echipamente si Accesorii
Sunt si eu interesat de asa ceva, eventual de o idee cat mai simpla despre cum as putea concepe singur asa ceva
Oare tuburile de pvc folosite la instalatiile de incalzire ar rezista? Vreau sa-l folosesc cat sa tina bicla pe roti in timpul spalarii eventual pentru depozitare
Dan OlteanDan Oltean
26 decembrie 2016 la 16:32
Manitou Marvel Comp
Discutii tehnice / Furci si amortizoare
Sincer si fara suparare mai mult de 5-600 n-as da
Dan OlteanDan Oltean
25 decembrie 2016 la 16:29
Manitou Marvel Comp
Discutii tehnice / Furci si amortizoare
Are gat tapered si nu se potriveste in cadrul tau. Chiar daca s-ar potrivi in cadru oricum ar trebui sa schimbi butucul sau roata fata cu totul ca difera sistemul de prindere al butucului
Dan OlteanDan Oltean
17 decembrie 2016 la 02:22
Rog pareri pentru frana spate
Discutii tehnice / Frane
Nu vreau sa par znob, dar sincer eu as lua alte frane decat sa fac "tiganeala" aia cu adaptor peste adaptor... Eventual aia sa fie ceva provizoriu in caz ca momentan nu ai posibilitatea sa iei alte frane
La 350-400 de lei gasesti in bazar SLX uri mai mult decat onorabile ca aspect si functionalitate, sau la 500-550 le iei noi...
Dan OlteanDan Oltean
16 decembrie 2016 la 14:41
Rog pareri pentru frana spate
Discutii tehnice / Frane
Eu zic sa le dai in mail celor de la canyon si sa ii intrebi daca pot aparea eventuale probleme sau care e marimea maxima recomandata pentru cadrul tau.
Daca ei iti spun ca e recomandat disc mai mic, cea mai simpla solutie e sa schimbi frana spate...sau pe ambele ca sa fie la fel.
Dan OlteanDan Oltean
15 decembrie 2016 la 21:52
Rog pareri pentru frana spate
Discutii tehnice / Frane
Nu se vad
Foloseste asta http://tinypic.com
800x600 si dupa upload iei link-ul care are [I M G] la inceput si sfarsit si il pui aici
Dan OlteanDan Oltean
13 decembrie 2016 la 07:52
Rog pareri pentru frana spate
Discutii tehnice / Frane
Daca e prindere PM ce adaptor ai mai montat?
Ce cadru e?
Cel mai probabil are prindere PM pentru 160mm si montezi etrierul direct pe cadru, fara alte adaptoare. Eventual sa fie PM pentru 180 si sa nu poti pune mai mic.
Dan OlteanDan Oltean
11 decembrie 2016 la 18:59
Trecere de la 3 la 2 foi
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Maneta e Deore si schimbatorul e tot Deore, dar nu stiu exact seriile.
Atunci o sa pastrez schimbatorul de 3x sa vad ce si cum. Eventual daca nu ma multumeste asa sa testez cu al unui prieten sau ceva ca sa vad daca merita sa cumpar unul.
Cred ca iau foaia aia de 590 ca e pe negru.
Mersi mult pentru informatii!
Dan OlteanDan Oltean
11 decembrie 2016 la 18:36
Trecere de la 3 la 2 foi
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Salut Mircea. Mersi de informatii. O sa pastrez totusi foaia de 22 si pe cea mijlocie o inlocuiesc cu una de 36. Mai ramane sa vad de care exact.
Ma gandeam sa pun un schimbator de 2 viteze ca sa-l pot regla mai usor si ca sa arate mai bine. Cel de 3 are cusca mai lunga si nu urmeaza curba foii mijloci, deci ar arata cumva ciudat.
Imi recomanzi o foaie de 36 in buget maxim 60-70 de lei?
Cu suruburile cum sa fac? Iau altele mai scurte(40-50 de lei, lucru care nu prea imi convine) sau sa incerc sa decupez urechiusele unei foi de 44 mai vechi dupa forma urechiuselor angrenajului si astfel sa compensez lipsa foii mari, deci sa pastrez suruburile actuale.
Un bash guard il exclud din start. Decat sa cumpar asa ceva mai bine iau suruburile mai mici

Referitor la foile postate de Florin. Nu sunt sigur ca alea vor functiona cum trebuie in configuratie 2x. Nu par sa aiba ghidaje care sa favorizeze schimbarea vitezelor.
Dan OlteanDan Oltean
11 decembrie 2016 la 17:56
Trecere de la 3 la 2 foi
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Salut
Vreau si eu sa fac schimbarea asta, adica sa trec de la 3 la 2 foi.
Momentan am angrenaj FC-M552 22-32-42, lant KMC X9 si pinioane PG950 (9 viteze)11-34.
Pinioanele si lantul oricum trebuie sa le schimb si aveam iniitial in cap sa schimb si foaia de 32 ca e cea mai folosita, deci are uzura cea mai mare, asta pana cand m-am intrebat oare de ce sa nu fac 2x9?
Foaia de 42 o folosesc rar, foarte rar, poate pe asfalt cand mai dadeam cate un sprint sau cand coboram, tot pe asfalt.
Ma gandeam sa pastrez angrenajul actual, sa pastrez foaia mica, pe cea mijlocie sa o inlocuiesc cu una de 36, iar pe cea mare sa o elimin complet. Pe langa pinioane noi, un lant nou si foaia de 36 o sa mai am nevoie si de un schimbator de 2 foi si eventual de niste saibe care sa tina locul foii de 42 pe angrenaj sau niste suruburi mai scurte.
Am luat in considerare si inlocuirea angrenajului cu unul dedicat 2x dar consider ca asta de 3x constituie un avantaj intrucat daca ma nemultumeste viteza pe care o pot obtine pe plat cu foaia de 36, pot oricand sa pun la loc foaia de 42 si schimbatorul de 3 viteze.
Am facut niste calcule si cel mai apropiat raport de cel in care folosesc foaia de 36 si pinionul de 11 este actualul 42 cu 13(penultimul), acesta din urma fiind chiar umpic mai mare fata 36 cu 11. Teoretic nu e o diferenta exagerata

Ce parere aveti despre treaba asta pe care vreau sa o fac?

P.S. Ce parere aveti de foaia asta?
http://www.playbike.ro/produs.php?id_produs=13940
O pot folosi cu succes in locul celei de 32?
Dan OlteanDan Oltean
26 noiembrie 2016 la 12:13
Sa mai si radem...
Discutii diverse / Discutii diverse
http://www.dirtbike.ro/bazar/furca-rock-shox-327648
Una bucata RS. Repede pana nu ratezi oferta si o ia altcineva.
Dan OlteanDan Oltean
24 noiembrie 2016 la 14:20
Blocare furca
Discutii tehnice / Furci si amortizoare
La unele modele de SRS daca comprimi furca si o blochezi in acelasi tmp, ea ramane comprimata acolo, pana la deblocare. A avut un prieten XCR 32 pe arc si la fel era.
Nu cred ca are nimic daca o blochezi asa. Baiatul asta de care zic obisnuia sa o blocheze asa la urcari abrupte ca sa "aiba fata ceva mai jos si sa nu aiba tendinta sa se duca pe spate..."
Dan OlteanDan Oltean
6 noiembrie 2016 la 11:12
Mtb rockrider 500S full-suspensie
Discutii tehnice / Cadre
NU!
Dan OlteanDan Oltean
21 octombrie 2016 la 17:24
Sa mai si radem...
Discutii diverse / Discutii diverse
Lumini cu led??? Nu se prea potrivesc cu restul biclei care e in stil...asa... rustik. Mai bine mergeau 2 lumanari sau 2 felinare:))
Dan OlteanDan Oltean
17 octombrie 2016 la 18:17
Furci solo air vs dual air vs spring
Discutii tehnice / Furci si amortizoare
Adrian Radu: Stefan, cand ti-ai creat contul initial aveai varsta de 14 sau 16. Ce s-a intamplat intre timp de ai ajuns la 24 ?
"Creste intr-un an cat altii in 10" :)))
Dan OlteanDan Oltean
23 septembrie 2016 la 14:51
Amortizor Dt Swiss M210
Discutii tehnice / Furci si amortizoare
NU-ti trebuie tabel. Reglezi presiunea dupa SAG.
https://www.youtube.com/watch?v=GhTZtLJ79J0
Dan OlteanDan Oltean
22 septembrie 2016 la 20:44
Rock Shox Lyric RLR sag vs bottom-out
Discutii tehnice / Furci si amortizoare
Adelin Preda: Dupa ce veifici cu aerul poti sa verifici si cate tokenuri ai in ea, este posibil sa fie 3-4 si sa devina foarte progresiva in partea de sus a cursei ( alea se afla in camera de aer )
Da, si asta cu token-urile e o treaba, dar nu stiu ce model de furca e si daca e sa o iei asa cu presupunerea ca ar avea token-uri, cu tot aerul scos afara si sa aiba 3-4 token-uri instalate, tot trebuie sa o poata comprima la maxim.
Daca intr-adevra fara aer in ea o poti comprima, te asiguri de 3 ori ca nu mai e aer in ea, iei o tubulara de 24(sau22 nu mai stiu exact) si desfaci top-cap-ul cartusului cu aer. In caz ca ai token-uri sub top-cap scoti cate unul si testezi furca.
Dan OlteanDan Oltean
22 septembrie 2016 la 14:07
Cel mai bun set de frane pana in 500 lei
Discutii tehnice / Frane
Eh pusca garniturile. Garniturile sunt de cauciuc si orice cauciuc se uzeaza in timp. Ai noroc ca la Avid-uri gasesti de schimb, dar la Shimano-uri sper sa n-ai noroc de ceva scurgeri ca poti ajunge sa inlocuiesti etrierul/maneta cu totul. Chiar daca sunt rare cazurile cu scurgeri, totusi ele exista. Ca Avid-urile sunt ceva mai pretentioase la intretinere, da, adevarat, dar daca ar fi atat de oribile nu ar mai fi folosite de rideri de runume..gen
Sa n-ai impresia ca DOT-ul e acid clorhidric si ca garniturile din Avid-uri sunt de mamaliga.
Dan OlteanDan Oltean
22 septembrie 2016 la 12:26
Cel mai bun set de frane pana in 500 lei
Discutii tehnice / Frane
Depinde ce intelegi prin dh. Vad ca la profil ai o bicla de dirt/street
btw
In 500 de lei gasesti in bazar XT-uri

http://www.dirtbike.ro/bazar/cauta/dupa:titlu/categorie: piese-frane/pret-minim:500?c=xt
(dai copy paste la link fara spatiul dintre ":" si "p" )
Am cautat si dupa ZEE, dar nu am vazut doar noi la peste 1000 de lei sau sh la 750 de lei.
Acuma... daca nu esti fan Shimano e cu totul alta poveste. De la Avid posibil sa gasesti ceva code mai vechi in 4 pistonase, dar eu zic ca nu merita. XT-urile alea sunt mai noi, dar in functie de ce dh faci tu vei simti nevoie a inca cate 2 pistonase pe etrier...sau nu
Dan OlteanDan Oltean
22 septembrie 2016 la 12:17
TrackR (sistem de urmarire prin GPS)
Discutii diverse / Discutii diverse
Mda... pana la intrarea intr-o cladire ca acolo po' sa spui pa GPS. Curios as fi cum se monteaza... Banuiesc ca trebuie batuta floare din furca mult in jos si surubul ala din capatul dispozitivului va inlocui jurubul capacului de la pipa
Dan OlteanDan Oltean
22 septembrie 2016 la 11:23
Rock Shox Lyric RLR sag vs bottom-out
Discutii tehnice / Furci si amortizoare
Fa cum a zis Florin. Cand ajungi la cei 30mm simti ca si cum ar da in ceva tare? ca si cum acolo ar fi capatul? Daca da si daca nici cu tot aerul scos nu se comprima pana in capat e posibil ca o garnitura care face etansarea bratului drept (cu ulei), sa fie defecta si sa se fi scurs ulei din damper in lower, caz in care efectiv acel surplus de ulei din lower nu da voie bratului sa culiseze mai mult
Dan OlteanDan Oltean
22 septembrie 2016 la 11:02
Rock Shox Reba RL Model 2015 120 mm 26"
Discutii tehnice / Furci si amortizoare
Teodor Chitic: Multumesc tuturor pentru raspunsuri!

regulamentul nu imi da voie sa postez anunturi de vanzare-cumparare etc..

Momentan licitatia este la 54,78 euro, produsul fiind nou cu gatul taiat la 17,5 cm.

Anunturi de vanzare/cumparare poti posta in sectiunea BAZAR a site-ului http://www.dirtbike.ro/bazar/adauga-anunt
sau imi scapa mie ceva?
Dan OlteanDan Oltean
21 septembrie 2016 la 21:13
Aerisire frane Hayes Stroker Trail
Discutii tehnice / Frane
Ma tot gandesc de ce n-ar fi bun DOT 5.1. La avid uri se recomanda dot 4 sau dot 5.1, deci sunt aceasi chestie, diferenta dintre ele fiind punctul de fierbere mai mare la 5.1. Daca la tine scrie dot 3 sau 4 inseamna, din nou, ca sunt aceasi chestie.
Cum merge dot 3 sau dot 4, dar si dot 4 sau dot 5.1 eu deduc ca merge si dot 3 sau 5.1. Gresesc la ceva?

Atentie!!! DOT 5.1 diferit de DOT 5, dot 5 fiind pe baza de silicon( sau ceva gen).

Discutate recent

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2021 DirtBike.ro