Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Raspunsuri de George Romanescu


George RomanescuGeorge Romanescu
saptamana trecuta joi la 13:36
Marino Bike - comanda cadru full suspension 29er otel HT 60
Discutii tehnice / Cadre
Flex ? A zis cineva Flex ? :) - am fost mult prea entuziasmat sa bag de seama multe aspecte. Pot sa spun ca am ramas profund impresionat de SHOCK si GUME incat restul nu a contat.......totul este super "BUTTER-ish" pe spate iar fata cu Yari e buna dar neimpresionanta.
Pot spune insa ca ansamblul spate s-a comportat exceptional cu franari succesive/violente pe radacini si pietre ( chiar daca nu e recomandat insa primele 2 ture au fost noroioase) - bike-ul s-a oprit natural, a alunecat fin si predictibil...f f misto si safe.

Bicicleta nu este lunga chiar daca e "lunga" si feeling-ul asta este posibil sa fie dat de traseu - Azuga Rosu - acesta neffind unul foarte tehnic si mai pe fuga :)

Vedem poate nu ploua si ma duc la Sinaia pe Happy Bear- tehnic 90% si mult mai hardcore.
George RomanescuGeorge Romanescu
saptamana trecuta joi la 12:03
Marino Bike - comanda cadru full suspension 29er otel HT 60
Discutii tehnice / Cadre
Deci :) - SPD rulez !
George RomanescuGeorge Romanescu
saptamana trecuta joi la 11:18
Marino Bike - comanda cadru full suspension 29er otel HT 60
Discutii tehnice / Cadre
Arata foarte bine, defapt arata cum trebuie sa arate o bicla... poti sa cureti/polizezi pedalierul si vei obtine un plus serios in departamentul estetic... ;)

La iarna ca nu am timp suficient de dat momentan .....estetica la bicla asta va fi ultimul aspect de lua in calcul :) iar adrenalina si funn-ul sunt pe primul loc.

PS: mai am ceteva bicle de servisat de la prieteni, inca una de construit :) si Octane-ul de terminat. Bratele o sa vreau totusi sa le fac frumoase prin sablaj ca altfel este munca grea de 3-4 ore sigur :)
George RomanescuGeorge Romanescu
saptamana trecuta joi la 05:53
Marino Bike - comanda cadru full suspension 29er otel HT 60
Discutii tehnice / Cadre
Si cateva poze "artistice" inainte de imbaiere.

George RomanescuGeorge Romanescu
saptamana trecuta luni la 11:42
Marino Bike - comanda cadru full suspension 29er otel HT 60
Discutii tehnice / Cadre
well put mate !
George RomanescuGeorge Romanescu
saptamana trecuta luni la 11:30
Marino Bike - comanda cadru full suspension 29er otel HT 60
Discutii tehnice / Cadre
Mda...si eu fac asemenea ghidusii insa ma opresc mai devreme ca tine si invat sa "traiesc" cu el .....e ca la femei. :)

Mai mult ...tot testez de ceva timp progresul pe orizontala sa mai las verticala idioata in pace.
George RomanescuGeorge Romanescu
saptamana trecuta luni la 10:59
Marino Bike - comanda cadru full suspension 29er otel HT 60
Discutii tehnice / Cadre
Pai de ce sa ne certam.....eu imi spun parerea , tu pe a ta si ajungem la mijloc :).

Este foarte adevarat ce spui si tu dar vezi tu ca si aici exista pe orizontala niste ponderi disproportinate ...iar pasiunea pentru mecanica vine prin service efectuat de tine si nu prin cumparare de piese schumpe :) sau high level.

E ca la telefoane: Ce telefon iti doresti ...si omul are sa zicem 2000 lei salariu - raspunsul lui va fi intotdeauna Iphone :) Why ?
E ca la frane: care sunt cele mai bune frane de la Shimano pt freeride/dh ? pai logiic prostule ca XTR :) Why ? gresit din nou ...dar Saint-urile pentru ce au fost facute pentru saraci ?

Si putem continua.

Ideea este ca in categoria oamenilor de care vorbesti tu ponderea mare este de snobi ...aici am eu o problema si mai am o problema casunt snobi cititi si documentati iar 10.000 de euro sunt 10.000 de euro pentru orice muritor fie el boga sau sarac.

"E multe de povestit" si ar iesi o discutie misto la cateva beri iar eu nu cert pe nimeni, doar aleg o oparte si o expun cu riscul de a fi nepoliticos sau neprietenos.
Asta pentru ca eu am hotarat sa aleg o parte si sa nu plec capul ca mi-l taie sabia...vb aia dulce romaneasca.

Spor la ore de dat si upgrade-uri doar in iarna :)
George RomanescuGeorge Romanescu
6 iunie la 23:30
Marino Bike - comanda cadru full suspension 29er otel HT 60
Discutii tehnice / Cadre
Si mai am ceva de zis...ca sunt nervos pe mine ca nu pot sa accept..de inteles am inteles ca baietii e fete si fete e mai baieti decat baietii/fete......uitati va rog termenul de verticala sau urcare abrupta in orice domeniu.
Toate lucururile pe lumea asta nu au low level si high level...lucrurile nu sunt albe sau negre si atat.
Invatati sa ganditi pe orizontala si dupa ce s a ars intens orizontala, si are multe level-uri de terminat, faceti trecerea cu O treapta pe verticala......si tot asa.

Lucurl bine facut nu este cel terminat este cel in care "facatorul" a invatat , a transmis,imparatasit si negociat cu altii ...finalul nu poate fi decat terminat si impecabil executat.

Over and out...ma duc la un Jameson.
George RomanescuGeorge Romanescu
6 iunie la 23:17
Marino Bike - comanda cadru full suspension 29er otel HT 60
Discutii tehnice / Cadre
Ce Santu Cruz, Yeti si alte bebeuri am vazut la Azuga...puneti mana si costruiti un bike la bani decenti si de bun simt.
Si mai puneti mana pe multe ore de dat si de tras pana la ultim gondola.....si dupa ce terminati o zi retraiti fiecare tura sa vedeti daca nu cumva cel ce strica ride-ul este chiar riderul ca nu a dat tot ce putea.

Am vazut pe traseul rosu 2 pusti si o pustoaica de pana in 14 ani care sunt forta....sunt in zona aia in care invata si am vazut cateva bicle de peste 5000 euro carbonati care dupa prima tura ......a plecat fetele ca poate la Sinaia e mai uscat sau mai putin abrupt...wtf ?

De ce sa nu ai un bike frumos si o Mazda MX5 sau un Samurai/Jimny decapotabile ...toate in 5000/6000 de euro.

Traiesc intr-o lume ciudata si reala in care riderii la o bere vorbesc despre piese de ultima generatie si nu de tehnica de dat de ultima generatie.........si apoi ne miram ca scot astia noi modele pt diverse lucruri la 3/6 luni max....de ultima generatie....marketing pt prosti 90% si 10% inovatie/calitate.

Stati sa vedeti ce "noi" updateuri de lucruri apar din cauza lipsei acute de materiale si ce incropeli..waii

Sa va uitati de curiozitate apropo de lucruri bine facute si cu stas-uri old school la masinile vechi de peste 20 de ani ,sa vedeti ce preturi au. Oare de ce? Stiu...noi suntem smecheri si nemtii e prosti. :)

Cam atat...next saturday Sinaia !

https://youtu.be/qiMaOmDtaYI

PS: ah si am uitat gopro-ul de china sa ma filmez si sa fac vlog in/ vlog out.....si am uitat sa fac poze la bike ca gondola inchide la 4 si eu am ajuns la 11.30....si am uitat ceasul sa ma cronometrez dar ochii mei stie ca lacrima din stanga a curs pe la 65 kmh la intrarea in traseul rosu...mda cam atat de prost am fost dar imi place ca sunt cumva si nu imi pudrez nasul ..mda.
George RomanescuGeorge Romanescu
6 iunie la 09:05
Marino Bike - comanda cadru full suspension 29er otel HT 60
Discutii tehnice / Cadre
Si meteoblue nu a mintit ! O zi superba la Azuga si un traseu rosu noroios primele doua ture si perfect in urmatoarele 3 sau 4 ....am pierdut numaratoarea.

Traseul rosu nu este Happy Bear insa il bate pe Fairy Trail rau....wai cata viteza si cate sarituri.

De bike ce sa va zic....l-am terminat vineri noapte la 02.15 si la 11 eram la Azuga.

Pros:
DHX 5.0 coil - superb fara nici o setare extra. L-am lasat cum a venit din service :). Este extrem de liniar si parca are cursa infinita iar pe sarituri cand am aterizat pe roata spate ...parca nu am gresit. A preluat , a amortizat si a tras fata sa lucreze si dansa

MT5 - primlee ture spatele nu se incumeta sa blocheze cu un deget insa dupa Shimano la puterea a doua...wow cata modularitate si se bloca doar cand trageam sanatos cu un deget. Impresionant si nu as fi crezut ca poate Magura sa ajunga si sa depaseasca feelingul de servowave

Yari - plain, simple and no fancyness. Prezenta la datorie ca intotdeauna...bravo RS

Transmisia single speed 30T cu pinion de 16T si schimbator Zee mi a facut figuri. Surubul de reglaj pt pinioanele mici s a tot indoit....nu inteleg dar mai studiez problema

Rotile cu DHX/DHF 29x3.0 - tractoare si foarte iertatoare pe noroi pe contra pante ...cam 1 bar am avut in ele.

Cadrul - domnilor nu a zis nimic....bicla a virat impecabil cu chainstay in pozitia cea mai scurta 450 mm. Am sarit cam tot ce se putea sari iar eu nu vreau si nu stiu sa sar...iar bike-ul a facut singur treaba fara nici o ezitare sau pericol. De departea cea mai iertatoare configuratie.

Mama cum a fost ....waiii - https://youtu.be/-3YbedLa5I0

George RomanescuGeorge Romanescu
5 iunie la 00:17
Marino Bike - comanda cadru full suspension 29er otel HT 60
Discutii tehnice / Cadre
Meteoblue zice ca nu :) si daca ploua #aiae
George RomanescuGeorge Romanescu
4 iunie la 15:54
Marino Bike - comanda cadru full suspension 29er otel HT 60
Discutii tehnice / Cadre
Maine ne vedem la Azugaaaàaaaaaaaa !
George RomanescuGeorge Romanescu
26 mai la 14:26
Hardtail-uri agresive de trail/all mountain/enduro
Discutii tehnice / Biciclete
Da, am vazut video ...cam hard core tura pe sectiunile tehnice :)..saracul butuc,cauciuc si janta.
George RomanescuGeorge Romanescu
24 mai la 10:30
Marino Bike - comanda cadru full suspension 29er otel HT 60
Discutii tehnice / Cadre
Inteleg treaba cu unghiul dar nicaieri nu scrie ca trebuie un anumit tip unghi pt rulmenti.Eu le-am folosit pe cele livrate de Marino 45 grade si ca sa fiu sigur le le-am probat si pe cele Neco 45 grade. Din pacate acelasi rezultat, exteriorul rulmentului exterior joaca in headtube insa cel superior este perfect fit.
Cred totusi ca e problema de constructie insa trebuie sa ii gasesc remediere orice ar fi :)

Am pus adaptor Avid normal de la PM5" la 180 mm si cu doua saibe de 0,5 mm am rezolvat problema si discul este perfect centrat. Chiar nu m-am gandit sa il pun invers ca na sageata zice UP :).

Pentru transmisa SS pun Zee-ul da la bicicleta fiicei mici pentru ca schimba greu pe ultimele 3 pinioane din cauza patinei mici. O sa cumpar un schimbator cu patina lunga care lucreaza mai lejer.
George RomanescuGeorge Romanescu
23 mai la 07:52
Marino Bike - comanda cadru full suspension 29er otel HT 60
Discutii tehnice / Cadre
Cuvetele sunt 44-56 Integrate iar cel de jos 56 joaca in headtube. Am incercat cu doua randuri: cele trimise de Marino si unele mai scumpe cumparate de mine....same thing la ce mare de 56, poti invarti rulmentul cu totul in headtube. Daca il strang mai tare urca mai mult si se centreaza el avand o buza conica si headtube-ul la fel dar creste tensiunea si se invarte sacadat.
Mai studiez problema.
George RomanescuGeorge Romanescu
23 mai la 06:19
Marino Bike - comanda cadru full suspension 29er otel HT 60
Discutii tehnice / Cadre
Am cam terminat dar ieri a fost o zi grea si cu final neasteptat de prost.....bine eu prost dar omul cat traieste invata.
Frane Magura MT5:
- schimbat conducta spate si puse toate fittingurile: protectie surub presiune,surub presiune,oliva,insertie iar pe spate banjo....noroc ca mi am cumparat presa pt ca oliva etanseaza doar daca insertia este bagata suficicent de mult incat furtunul sa infloreasca putin. La Shimano e mult mai simplu ca oliva este 1:1 cu conducta iar la Magura chinul de pe lume chiar si cu presa. La Sram, mai atenti, insertia are filet si o bagi imediat.
- frana fata: luat conducta de pe spate si scuratat
- daca uiti sa pui ceva de pe conducta esti fucked si eu am uitat de 3 ori :) : ba protectie , ba surub...
- umplerea sistemului cu ulei mineral simplu , Bravo Magura! Uleiul mineral este ATE verde pt suspensii Citroen , verde.In trecut am folosit Castrol, same shit different brand.
- schimbat 2 suruburi aerisit de plastic la maneta pt ca Magura zice sa strangi cu 0,5 N :)
- manete on finger , nizzz
- dat o tura si spatele mai are nevoie de ulei :)
- pus placute de frana China metalice , pain in the ass pt ca au aripioarele de prindere mai lungi putin si a doua placuta trebuie fortata sa intre.

Discuri float China:
- spate 180 mm all good
- fata 203 mm si surpriza ....adaptor Magura pm-pm 203 prea lung si etrierul e prea sus fata de disc. De ce ? Pai pt ca acest Yari de 180 mm vs cel pe care il am pe Dave de 150 mm are prinderea PM 7 inch aka pui disc de 180 direct. Imi trebuie alt adaptor Magura pm7 to 203 adica QM44 vs 42 parca dar nu ma dau batut si caut prin lada adaptor Avid PM la 180 si surpriza ....etrierul e putin prea jos si atinge discul fix 0,5 mm :) ...ei stai ca are George 2 saibe de la chainguide. Rezolvat :).

Dropper Race Face - baietii astia vor sa fie diferiti iar capatul cu opritor este in maneta si capatul liber in dropper....pai de ce mai asa .....batut capul putin dar rezolvat.

Cuvete - simplu de pus dar ca sa vedeti ...headtube-ul in partea de jos este mai larg decat rulmentul. Nu cu mult dar suficient cat sa aiba joc daca este strans cat ar trebui. Am stans mai tare dar ghidonul se misca greu....vad ce fac aici. :(. Pun pasta de filete in jurul rulmentului sau pun un "shim" ceva. Mai studiez...cuvetele sunt ceea ce trebuie.

Angrenaj - Descendent 165 mm cu ax BB30 dwr monobloc pe filet adaptor Ztto China. Batut putin capul dar Ok.

Si la final de zi lovitura de gratie - transmisia single speed cu placa fata 30T si pinion 16T plus un lant vechi de 8.
Avand droppuri reglabile zic eu ca nu are rost sa pun schimbator sau chain tensioner.....aha....scurtez lantul , reglez dropurile la maxim sa fie lantul intins dar ma oftic ca imi maresc chaistay-ul.
Dau o tura fericit ca am terminat in 9 ore !
Yari ...fain ....amortizor spate intepenit :)... WTF ? Este servisat si functiona inainte sa pun lantul.

Pai normal ca nu mai ai suspensie spate daca lantul tine bascula spate sa nu lucreze ......am plans in palme ca o muiere care a fost parasita de iubit a 10 oara.
Pai bai baiatule , ai auzit de termenul de "chain growth" ?
Da cum sa nu ...stiu si toate tipurile de suspensie si cum altereaza sau nu chain growth
Pai si atunci ?
Fuck , idiot fucking stupid , mother fucker...go to bed it is 11 o'clock.

Da , chiar atat de inventiv am vrut sa fiu dar rezolv treaba cu un Deore de 9 viteze aruncat prin lada.

As, era sa uit. Ghidon ,pipa simplu in schimb mansoane ESI Chuncky nu au vrut sa fie puse pe ghidon decat dupa aproape 30 de minute.....nu am vrut sa le umezesc si m-am chinuit cu pistolul de aer comprimat, cum fac baietii destepti de la service dar astea nu s-au lasat pacalite. Sumt extrem de aderente si foarte inguste. Dar le-am pus fara sa le stric. Vedem la prima cazatura cat de tare se rup/ciupesc.

Over and out.

i
George RomanescuGeorge Romanescu
20 mai la 17:20
Marino Bike - comanda cadru full suspension 29er otel HT 60
Discutii tehnice / Cadre
Angrenaj , pipa, ghidon, cuvete furca - done

Sunt la frane si astept presa de conducta hidraulica si olive+insertii de Magura. Cele din China nu sunt bune ,..sunt "Mavura". mama lor de orezari
George RomanescuGeorge Romanescu
17 mai la 09:41
Asamblare Nordest Sardinha, pictorial tutorial
Discutii tehnice / Biciclete
Nu am vazut ce SA ai pus !
George RomanescuGeorge Romanescu
17 mai la 05:54
Marino Bike - comanda cadru full suspension 29er otel HT 60
Discutii tehnice / Cadre
Nu am renuntat chiar de tot in weekend la constructia bike-ului si am prins amortizorul cu distantierele/rulementii de la Enduro.
Pe fata am pus 22.2 mm si totul a fost ok iar pe spate trebuia 39.4 mm dar am luat 39.9 mm.
Am zis ca trag o fuga pana la nasu (6km) sa imi reduca axul pe strung la dim corecta sau sa bag putin pila pt 0,5 mm. Ce uitam eu este faptul ca bicla este de otel...deci elastic.
Pun mana si desfac axul care tine chainstay-ul aliniat sub prinderea de amortizor si ......tadammm , cele doua brate se departeaza putin si bag cu usurinta axul de 39.9 mm. La sfarsit inchid lucrarea si prind la loc axul fara nici un fel de problema - toatele suruburile le dau cu pasta blocatoare albastra de la Bison- am inteles si eu intr-un final ca forta de strangere mare = damage si forta mica + pasta= love :)

Singurul lucru nasol a fost cand ,eu mare destept, am zis ca pt a scoate bucsa de teflon din eyelet pot pune in presa improvizata rulmentul deasupra si cand strang ...rulmentul impinge bucsa afara - idiot.
Cand am inceput sa strang si chipurile rulmentul impingea bucsa intepenita , se aude un miiic "crack". Ma opresc, ce inseamna experienta...acum 5 ani ii dadeam inainte, desfac presa si vad ca buza rulmentului a facut o microfisura si un cilindru s-a ridicat din cupa semn ca : bucsa 1 / rulment 0 ceea ce era logic la cat de fragil este un rulment pe ace cu diametrul 2.54 mm parca.
Intr-un final am scos bucsele separat si am bagat rulmentii fara nici un fel de emotie.

Diferenta de frecare dintre ax si bucsa teflonata vs rulment pe ace este incomensurabila. Chiar nu inteleg de ce mai exista bucse teflonate in 2021 cand ai rulmentii de la Enduro la un pret destul de bun.

Next floare furca - gat de taiat - pipa - ghidon

Next rotile puse banda noua de tubeless si valve noi verzi - gume de repus pe jante ....mare chin va fi sa pun Maxxis 3.0 pe janta de 35 mm.

Next angrenaj si pinion single speed ....dracu stie unde am pus monoblocul :( ...e un monobloc pe filet dar pt BB30

Si altele..

George RomanescuGeorge Romanescu
17 mai la 05:24
Asamblare Nordest Sardinha, pictorial tutorial
Discutii tehnice / Biciclete
Good, acum inteleg si da la astfel de ture si eu as cere full comfort: detaliu asupra fiecarui lucru care te incomodeaza. Eu ma gandesc tot la un Stooge chiar daca sunt usor aberante :)
George RomanescuGeorge Romanescu
16 mai la 21:46
Asamblare Nordest Sardinha, pictorial tutorial
Discutii tehnice / Biciclete
Fain bike-ul dar nu inteleg disciplina la cat de multe modificari vrei sa aduci cockpit-ului. Ce lungime are traseul parcurs , ce diferenta de nivel si cate minute ti-a luat sa il parcurgi?

Acele bar ends le,-am folosit si eu pe la inceputuri (2011-2012-2013) la concurs la Prima Evadare 58 km si am renuntat rapid la ele cand mi-am dat seama ca mai mult te incetinesc oferind un usor comfort dar nimic ergonomic - totul era din pregatire si "cap" aka can do job no matter what.

Interesant de urmarit oricum ...chiar nu stiu si nu pricep disciplina ;( eu fiind mai repezit si race oriented.
George RomanescuGeorge Romanescu
15 mai la 09:52
Marino Bike - comanda cadru full suspension 29er otel HT 60
Discutii tehnice / Cadre
Azi am planificat sa ma apuc si sa termin build-upul..chiar daca este pe pozitia 7 :) zic ca in 2 ore nu am ce face. Wish me 120 minutes per hour :)
George RomanescuGeorge Romanescu
13 mai la 07:07
Hardtail-uri agresive de trail/all mountain/enduro
Discutii tehnice / Biciclete
Opa, cehii s au apucat de sudat otel - Quayron Spyro
https://qayron.com/kola/trail-ht--c14
George RomanescuGeorge Romanescu
12 mai la 20:47
pareri pentru un DH bike full suspension
Discutii tehnice / Biciclete
Pare mic cadrul dar merita incercat.
George RomanescuGeorge Romanescu
12 mai la 16:30
Marino Bike - comanda cadru full suspension 29er otel HT 60
Discutii tehnice / Cadre
Au venit axurile si rulmentii pe ace Enduro :
Fata 8 x 22.2 mm
Spate 8 x 39.9 mm dar trebuie sa il reduc la 39.4 mm ....traiasca Nasu cu strungul lui din 67

George RomanescuGeorge Romanescu
11 mai la 13:03
Marino Bike - comanda cadru full suspension 29er otel HT 60
Discutii tehnice / Cadre
Wow..au venit acum si olivele .....din China. Perfect timing
George RomanescuGeorge Romanescu
11 mai la 10:15
Marino Bike - comanda cadru full suspension 29er otel HT 60
Discutii tehnice / Cadre
Next, mama ei de China, olivele pt schimbarea furtunului spate de la Magura MT5...trebuie sa fie 180 cm :)

In rest nimic ..am tot
George RomanescuGeorge Romanescu
11 mai la 10:14
Marino Bike - comanda cadru full suspension 29er otel HT 60
Discutii tehnice / Cadre
Gata , am gasit Enduro Needle Bearings pt shock ..aici pe DB , multumesc Edward catalin Vlaicu
George RomanescuGeorge Romanescu
11 mai la 10:11
Asamblare Nordest Sardinha, pictorial tutorial
Discutii tehnice / Biciclete
Foarte bine lucrat si se vede ! Bravo

Schimbatorul fata nu o sa faca decat sa iti strice vopseaua...1x cu placa 30T oval fata treaba impecabila cu un pinion de 50 sau 51.

Gata in weekend o termin si pe a mea
George RomanescuGeorge Romanescu
9 mai la 06:08
Marino Bike - comanda cadru full suspension 29er otel HT 60
Discutii tehnice / Cadre
Nu stiu de la ce a pornit dar stiu ca service-urile Stihl sunt doar pt schimbat ulei si bujii ,lucru pe care il pot face eu linistit. E clar ca specialisti nu mai exista si unele lucruri trebuie facute de mine. Presupun ca vre un furtun sau garnituri de la carburator duse.
Treaba cu extimctorul in casa este fix ca la bicle : "Always wear a helmet for your safety" sau ca la masina "Always put your safety belt.".

Saptamana viitoare e gata sigur..am vazut ca baietii la Azuga lucreaza de zor la trasee. Uhui

Discutate recent

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2021 DirtBike.ro