Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Raspunsuri de Cristi Milco


Cristi MilcoCristi Milco
16 martie la 19:44
A furat bicla, recunoaste, si vrea sa o vinda
Discutii diverse / Furturi
0 HM ?
poza ?
nume user ?
Am dat un link. Site - ul e unul unde poți pune întrebări de orice fel, și userii ce știu pot răspunde. Acolo a apărut o întrebare în care cel ce o punea spunea ca a furat o bicla, a dat modelul chiar și culoarea, zicea de prețul de pe net, și întreba dacă 500 de lei e puțin sa ceara, ea fiind în jur e 2000 de lei. Anunțul e pentru cel caruia i-a fost furata, descrierea cred ca e suficienta în întrebare, și pentru cunoscuții lui care au aflat de furt și știu despre ce bicla e vorba. A mai spus acolo ca a mai furat încă peste 10 bicle. Din nefericire, întrebarea a fost ștearsă de către admini, probabil tocmai datorita caracterului ei. Însa, poate fi totuși o pista pentru cel căruia i-a fost furata. Ca sa pui întrebări, trebuie sa fii înregistrat ca user, asta înseamnă că hotul e înregistrat acolo, și dacă sunt contactați adminii, se poate afla un IP care sa ii ducă pe cei ce cercetează cazul la hot. Dacă știam ca întrebarea ca va fi ștearsă, rețineam numele lui, dar nu îl mai știu, era "Dani" urmat de 4 cifre. Oricum, a mai spus ca va vinde bicla în tirg, deci propietarul știe și unde sa o caute, în vreun tirg din orașul sau, sigur va fi pe acolo.
Acum, eu știu ca încerc marea cu degetul, dar decit nimic, pentru propietarul biclei poate fi și asta ceva. Dacă da de anunțul asta. M-aș bucura sa dea, și sa își și recupereze bicla.
Cristi MilcoCristi Milco
15 martie la 21:52
A furat bicla, recunoaste, si vrea sa o vinda
Discutii diverse / Furturi
Bicicleta furata Fat Bike Carpat Hercules 2619, roata 26 inch, frana Disc fata/spate, echipare Shimano. 18 Viteze, negru cu portocaliu, tipul ce a furat-o întreabă pe net cu cit o poate vinde în tirg, după ce recunoaște ca a furat-o:
https://www.tpu.ro/conversatii/salut-am-ciordit-o-bicicleta-pe-net-am-cautat-numele-culoarea-si-ce-sa-credeti-20-si-ceva-de-milioane-bicicleta-as-vrea/
Cristi MilcoCristi Milco
4 ianuarie 2020 la 18:12
Bocanci SPD?
Discutii tehnice / Echipamente si Accesorii
Multumesc mult tuturor! Am sa merg pe cei de la Shimano, pina acum Shimano niciodata nu m-a dezamagit, imi place modelul expus aici, asa ca atunci cind voi lua banii, am sa ii iau.
Cristi MilcoCristi Milco
24 decembrie 2019 la 18:12
Bocanci SPD?
Discutii tehnice / Echipamente si Accesorii
Exista bocanci cu SPD?
In vara am trecut pe sistemul SPD, si diferenta e uriasa. Mereu zic de atunci ca SPD e 4x4 al bicicletei. Problema e ca, lucrind cu UberEats, desi am zis ca iarna agat bicla-n cui, tot merg cu ea, si merg bine, minim 6 ore pe zi. Mi-e frig sa merg cu adidasii SPD, asa ca am trecut la bocancii clasici, si se simte diferenta. M-ar incinta sa stiu ca exista si bocanci cu SPD. Daca stiti pe undeva, un link ar fi folositor. Multumesc
Cristi MilcoCristi Milco
12 noiembrie 2018 la 04:09
Posibila reparatie cadru?
Discutii tehnice / Cadre
Problema e si de la cadru si de la furca, headtube-ul nu mai e aliniat cu seattube-ul, si e o diferenta de vreo 2-3 grade, iar la fuca, privind pe axul ghidon-headtube-janta-butuc se vede clar ca roata e in partea de sus spre dreapta cu citiva mm, in partea stinga se vad mai bine spitele si butucul. Dar asta nu cred sa afecteze prea mult mersul biclei, atit ca trage usor spre dreapta, insesizabil cit stau cu miinile pe ghidon.
Problema e totusi de la spate, am observat ca sunt momente cind roata se invirte usor ca si inainte, si asta ma face sa cred fie ca fie conurile, fie vreo bila sau mai multe sunt gripate, dar nu e normal sa fie asa, nu am fost lovit in spate, si butucul a functionat perfect pina acum, il am de 5 ani, si mergea ca in prima zi (cind l-am desfacut dupa 3 ani si mai bine de 10000 de km, vaselina era inca curata la bile, si uzura era ca la un butuc obisnuit dupa citeva luni de folosire). De aceea am si avut tendinta sa cred inca de la inceput ca s-a umnblat la butuc, pentru ca roata a fost data jos pentru a fi centrata nitel, ca sa poate fi reglate V-brake-urile, si cum am platit doar cablajele si reglajele, ma gindesc ca cel ce a facut-o a considerat ca e corect sa isi ia rasplata pe centrat in alt mod. Nu stiu... Miine desfac butucul, si am sa vad ce si cum e.

Laurentiu Laurentiu: Ai intrat cu 25km/h într-o mașină și n-ai pățit nimic???
Vezi că se primesc donații la catedrala neamului...

Da, cam asa e la mine :) . Am avut in viata mai multe accidente, citeva destul de grave, cele mai multe nu din vina mea, dar din toate am scapat cu bine, chiar daca o data a intrat un copil neatent cu bicla lui in mine, si m-a dezechilibrat, aruncindu-ma, la cei 40 de km la ora cit aveam (eram cu prima mea cursiera) in spatele unei masini, sau alta data tot nu mi-a fost acordata prioritatea, am fost aruncat peste botul masinii, i-am spart parbrizul, si doar atunci nu m-am gindit la starea biclei, ci la cum voi cadea si ce va fi cum mine pina la final :) , am scapat insa doar cu o lovitura usoara la umarul cu care am spart parbrizul, cazind in lateralul masinii. Eu scap, dar nu pot spune la fel si de biclele ce le-am avut. Ma si mir ca mai am curajul, dupa toate astea, intelegind ca oricind se poate intimpla ceva grav, totusi mai merg pe sosele. Dar, na, cind te roade pasiunea...
Dar pot spune si ca uneori mai pun o vorba buna la Doamne-Doamne, si se pare ca are efect.

Vladone Nasta: Înainte de a te gândi la cadru sau furcă, desfă roata spate din chainstays și repoziționeaz-o. E posibil să se fi deplasat câțiva mm în urma impactului.
Apoi verifică chainstays-urile dacă mai sunt drepte/aliniate, acele două bare sunt cele mai subțiri la un cadru, se îndoaie mai ușor decât head-tube-ul sau furca.


Roata a fost data jos in service, si s-au facut reglajele la V-break-uri, nu cred sa nu fi vazut cel ce a facut reglajele pozitia proasta a rotii, oricum, m-am uitat is eu, si totul pare normal.
Chainstays-urile nu cred sa se fi indoit, nu au fost supuse socului, cind am cazut, am cazut datorita opririi bruste, si desigur ca spatele s-a ridicat un pic in aer, atita tot, deci nu cred sa fie problema acolo.

Ceea ce as vrea sa mai stiu e daca mai pot indrepta cadrul. La furca e simplu, dar nu stiu daca si la cadru.
Cristi MilcoCristi Milco
10 noiembrie 2018 la 17:50
Posibila reparatie cadru?
Discutii tehnice / Cadre
Calin Neagu:
Intoarce bicicleta si vezi cum se-nvarte roata aceea


Nu trebuie sa o intorc. Simt cum "aluneca" bicla cind o las sa mearga fara sa pedalez. Inainte cu un minim de panta, mergea de-a dreptul singura, acum parca nu mai e asa, se simte ca o infrineaza ceva. Dar poate fi banuiesc si de la faptul ca rotile nu mai sunt perfect aliniate
Cristi MilcoCristi Milco
10 noiembrie 2018 la 17:42
Posibila reparatie cadru?
Discutii tehnice / Cadre
Calin Neagu: daca te-ai lovit in fata cum s-a indoit cadrul in spate ?
Poate furca fata s-a indoit un pic..


Eu nu am zis ca s-a indoit cadrul in spate, ci ca acolo am problema. Si nu merg de o zi-doua ca sa nu realizez imediat unde are o bicla problema cind ma sui pe ea, nu sunt ca sotia mea, care daca are o anvelopa dezumflata nu realizeaza decit cind e aproape de tot dezumflata, desi si ea merge minim 4 km pe zi de vreo 7 ani :) . E posibil sa se fi indoit in fata, headtube-ul, sa nu mai fie aliniat cu seattube-ul, mai ales ca am intrat oarecum dintr-o parte in masina, si, logic vorbind, realizez ca de aceea trage intr-o parte cind merg fara miini. nu stiu cum era daca intram frontal, poate cadrul scapa si se indoia furca, sau poate si furca scapa, si roata se indoia mai tare, nu stiu.

Da, acum m-am gindit si eu ca poate e de la furca, miine voi vedea mai bine si am sa verific.

Calin Neagu: Nu mie prea clar, niste poze ceva ?

Am sa incerc miine sa fac, dar nu sunt sigur de reusita, defectul nu e prea vizibil. M-am gindit insa sa verific cadrul cu nivela cu laser, precizia ei e de 0,1 mm, si cred ca s-ar vedea daca e strimb din cadru, sau din furca.
Cristi MilcoCristi Milco
10 noiembrie 2018 la 17:27
Posibila reparatie cadru?
Discutii tehnice / Cadre
Gelu Vlad: Cel mai bine iti cauti alt cadru.

Nu as vrea, adica mi-ar fi foarte greu sa gasesc.Am 2.02 m inaltime, si cadrul e atit de mare (ST de 59, TT de 59), incit imi vine perfect, nu am avut nici o bicicleta din cele vreo 10 pe care le-am avut pina acum care sa mi se potriveasca atit de bine. Plus ca e si foarte usor, nu l-am cintarit, dar e extrem de usor, si arata si super OK.

Gelu Vlad: Furca esti absolut sigur ca e ok?

Furca e OK. Adica, eu m-am uitat per ansamblu la cum merge si arata bicla, dar poate fi si din furca problema, daca e ea strimbata. Ar fi bine sa fie asa, desi la mers fata nu are probleme, se simte bine ca problema e undeva in spate. Multumesc de intrebare, miine, la lumina zilei, cind se vede mai bine, am sa investighez.

Gelu Vlad: Bicicletele se mai repara, ocupantul mai greu. Bine ca nu te-ai accidentat!

Da, cred ca ar trebui sa fiu multumit ca eu nu am patit nimic.

Si multumesc pentru sugestia de cadru din bazar. Ar fi o idee, chiar daca e otel. Vechea mea bicla ce am avut-o pina anul trecut avea tot din otel cadrul, si la un accident ca acesta se strimba si el, dar pe masura ce mergeam, dupa doua-trei zile isi revenea treptat la forma initiala. Deh, lucru nemtesc!
Cristi MilcoCristi Milco
10 noiembrie 2018 la 13:47
Posibila reparatie cadru?
Discutii tehnice / Cadre
Situatia e cam asa: un zapacit cu masina, venit din fata, mi s-a bagat in fata, desi trebuia sa imi cedeze trecerea, in genul de accident in care nu mai ai timp sa reactionezi pentru a indrepta lucrurile. Totul s-a petrecut fulgerator, m-am trezit cu masina in fata, am
tras de ghidon sa il ocolesc pe la spate, dar nu am reusit, am intrat in el cu vreo 20-25 de km la ora. Roata din fata a devenit un C, dar la prima inspectie, doar atit a parut a fi defect. Am reusit, prin bunavointa unui om ce locuia in zona ce a vazut accidentul, sa indrept cu un ciocan janta, intre doua scinduri, cit sa ma pot deplasa pe ea pina la cel mai apropiat service, la DKBike. Pe atunci nu am observat nimic anormal la mersul ei, inafara de problema rotii din fata. Soferul imi daduse urgent 200 de lei, cu 100 am facut roata, schimbata janta (butucul fiind XT m770, nu are nici o problema, nici la furca, care e fixa, nu am observa nimic defect), si cu restul am schimbat cablurile si camasile care erau deja vechi. Toate au fost bune si frumoase pina ce m-am urcat pe bicla. Din start am bagat de seama ca merge oarecum infrinat de undeva din partea din spate, lucru ce nu l-am sesizat cind am mers cu ea la service, ca de obicei atunci cerea sa fie calcata, dar realizam ca trebuie sa merg incet, avind probleme serioase la roata din fata. Exclus transmisia sau V-brake-urile, odata ce camasile si cablurile au fost schimbate, si totul reglat. Cind am incercat sa merg fara miini, am observat ca trage usor spre stinga, spre partea in care a luat contact cu masina, deci se pare ca cadrul a fost afectat de accident. Mai mult, la o inspectie mai atenta, am observa ca, privit dinf ata sau din spate, rotile nu mai sunt perfect aliniate. E o diferenta mica, dar este. Daca ar fi doar asta, nu m-ar deranja prea mult, dar intrebarea mea este: e posibil ca din aceasta cauza sa mearga bicla mai greu? Mi-e greu sa cred ca am fost lovit in fata, ca am reparat-o cu bine, ca fata merge lejer ca inainte, si ca am probleme de pe urma accidentului in spate.
Cadrul e un model de trekking din aluminiu 6061, e triple-butted, ce il face sa fie foarte usor, nu e cine stie ce firma, e Staiger, model Sinus, dar mi se potriveste de minune, si cu 20 de kg pe portbagaj nu simteam deloc greutatea, abia la 30 de kg simteam ca merge ceva mai greu, iar acum, cu greutate pe spate, ma face sa transpir, nu pot sa o bag normal in viteza cu care mergeam. Diferenta la viteza medie e acum de 5 km fata de viteza cu care mergeam, ceea ce consider ca e foarte mult, aceeasi diferenta care a aparut atunci cind am schimbat butucii la roti inlocuindu-i cu cei de acum, care merg foarte fin, XT m770, ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva s-a umblat in butucul din spate in service, dar as vrea sa cred ca nu e cazul. Si pentru mine conteaza enrom cum merge, dat fiind ca fac naveta 20 de km cu ea (minim 40 pe zi).
Si mai am o intrebare: cadrul ar mai putea fi indreptat cumva?
Ce e mai trist in toata chestia asta e ca am avut aproape 6 ani si peste 20000 de km fara absolut nici un incident, fara sa ma "pupe" vreo masina, sau sa ating eu vreuna cumva. Si asta in conditiile in care, in cei 20 de ani de biciclit de dinainte, anual aveam parte de ceva mai serios. :)
Cristi MilcoCristi Milco
6 noiembrie 2016 la 05:28
Bicishop - www.bicishop.ro
Recenzii / Magazine biciclete
La Bicishop am fost tratat doar in doua moduri, de fiecare data cind am mers pe acolo: fie rece, de parca eram un om al strazii ce intrase la cersit, fie ca si cind as fi fost o fantoma, adica complet nebagat in seama (trebuia sa treaca ceva timp pina cind sa pot comunica cu cineva despre ce doream, chiar de era magazinul gol). Dintre toate experientele negative avute cu orice vinzator, in cei 46 de ani ai mei, Bicishop se afla de departe in topul clasamentului, si nu sunt tipul de om pretentios. Insa de fiecare data cind ma gindeam sa merg sa iau ceva de la ei, ma apuca groaza, dar mergeam pentru ca au unele din cele mai mici preturi la unele din produselel lor. Dar chiar si asa, de mult timp am hotarit sa merg oriunde altundeva, chiar de e sa ma coste ceva mai mult, dar sa fiu tratat cu respect si atentie.
Cristi MilcoCristi Milco
29 septembrie 2016 la 20:24
Alegere set roti 26" din bazar
Discutii tehnice / Roti
Eu as putea sa iti spun parerea mea personala, dar e doar o parere. De unde trebuie sa incepi? Simplu - de la un simplu click :). Ai netul la indemina, o sursa de informatie extrem de accesibila si de vasta. Cauta sa vezi intii ce oferte sunt. Apoi ia fiecare produs in parte si vezi ce se discuta despre el pe forumuri, in recenzii, incearca sa afli tot ce poti despre el. Asa vei afla ce iti este mai de trebuinta, ce ti se potriveste cel mai bine. E un pic de lucru, de cautat, dar si siguranta cu care iti faci mai apoi lucrul pe care vrei sa ti-l faci e mare. Eu asa am facut cind mi-am updatat bicla. Chiar daca unii zic ca butucii Shimano nu ar fi OK, eu am mers pe Shimano XT, si dupa patru ani si peste 20000 de km nu am de ce sa am pling, desi am carat enorm de mult cu ei, eu am 100 de kg, si in fiecare vara plec cu bicla pentru o saptamina sau chiar doua cu inca 20-25 de kg, si am mers asa incarcat si pe tot felul de drumuri, totusi, cind i-am desfacut dupa trei ani sa ii curat si ung, am descoperit ca inca nu era necesar, vaselina era curata in interior, si uzura minima, de parca as fi desfacut butucii dupa doar doua-trei luni de folosire. Dar asta am considerat eu ca mi se potriveste cel mai bine. Pentru tine poate sa fie altceva cel mai bun, pentru ca, cu siguranta ai alt stil de dat. Si doar tu poti afla cautind.
Si inca ceva, nu incerca sa faci ceva din sh. Nu sti cum au fost folosite lucrurile, si intotdeauna la un lucru folosit apare oboseala materialului, si chiar de e el bun, daca a fost folosit inadecvat, va ceda mai devreme sau mai tirziu. Mai bine sa ti-l strici tu, decit sa il iei pe jumatate stricat :). Ce e nou, e sigur.
Cristi MilcoCristi Milco
29 septembrie 2016 la 01:02
Sfat achizitie anvelope 26"
Discutii tehnice / Roti
Ce iti spun acum,e parerea mea personala. M-am uitat atent la cauciucul din poza. Nu am vazut crapaturile de pe laterale, pentru ca lateralele nu se vad. Insa ce am vazut a fost un cauciuc ce parea a fi inca cit se poate de utilizabil, cel putin partea de rulare. Acum, daca ai facut o pana, nu cred ca e sfirsitul lumii in ce priveste cauciucurile. Daca va mai urma una peste citeva zile (de te dai peste 20 de km pe zi), si inca una la fel, peste alte citeva zile (doua pene una dupa alta poti face oricind, mai rar, e adevarat, dare doar ghinion, si asa ceva am avut cel mai urit la distanta de doar 15 minute), atunci poate ar fi cazul sa schimbi anvelopele. Insa daca a fost doar o pana, si dupa cum arata in poza, eu cred ca nu e cazul. Acum, daca tu chiar vrei, o poti face, e bicla ta, si faci ce consideri ca e cel mai bine pentru tine, de aceea am zis ca e o parere pur personala. De fapt, eu asa as face. Dar avem dreptul sa fim diferiti.
Cristi MilcoCristi Milco
29 septembrie 2016 la 00:50
"Mica" problema la cadru
Discutii tehnice / Cadre
Poate ca e cel mai bine asa. Dupa cum ti-am zis, nu cred ca va face probleme in ce priveste rezistenta. Exista structuri metalice pe care actioneaza forte mari, insa nu se construiesc din material "plin", totul din ratiuni economice (intra mult mai mult material, e si mai greu, si costul e mai mare). Oriunde poti gasi o placa sau o teava de metal cu gauri in ea. Se calculeaza rezistenta materialului, fortele la care e supus, si asa se decide cit material se pastreaza. La urma urmei, avem asta si la bicle, sunt facute din tevi, nu din bare pline, ca de ar fi asa, am avea ce impinge la ele :) . Grosimea tevilor si forma lor, dispunerea, unghiurile, nu sunt intimplatoare, ci ca sa genereze o cit mai buna rezistenta la fortele la care sunt supuse cu consum de material cit mai redus. Dar si asa, exista puncte forte, si puncte slabe al fiecarui ansamblu. La tine defectul a aparut intr-un punct ok ca si rezistenta, daca problema era pe furca iti zicea frumos sa iei o alta ca e riscant sa mergi asa. Tatal meu a avut o operatie la un genunchi dupa un accident in care o fisura la furca a cedat. Imi zisese ca are probleme cu bicla, ca i se pare ca merge descentrata pe drumuri de tara, inca cu mai bine de o luna inainte de accident, i-am zis sa ii faca o inspectie riguroasa cu vederea la fiecare punct al cadrului si furcii, a facut-o, insa la furca nu a sesizat ca erau niste fisuri mici probabil chiar linga urechea unde intra axul, si s-a trezit ca i-a luat-o roata din fata inainte pe cind avea ceva viteza, si el a cazut in nas. Acum, la tine nu e cazul, ideal ar fi sa inspectezi defectul macar o data la citeva zile sa vezi daca nu apare vreo fisura, insa oricum, cind va aparea, de va aparea, o vei simti, vei simti ca bicla se comporta ciudat cu mai multe zile inainte.
Distractie placuta si fie ca sa te tina cit mai mult asa cum e!
Cristi MilcoCristi Milco
28 septembrie 2016 la 01:31
"Mica" problema la cadru
Discutii tehnice / Cadre
Radu,
Ba da, cadrele sunt supuse unui tratament termic. De aceea ai nevoie de un sudor bun, care sa aibe rabdare sa faca sudura in puncte, punct cu punct, pentru a nu incalzi excesiv materialul, doar in locul unde vine aplicata sudura. Asta tine de meserie, ca asa, stiu multi sudori in stare sa faca o rectificare, defectul de pe cadru nu e cine stie ce cind e vorba sa umpli cu sudura, in 10 minute poate fi gata, dar ideea e sa tina. Adevarul e ca problema e mult mai complexa, conteaza aliajul de aluminiu din care a fost facut cadrul, conteaza sirma folosita la aparatul de sudura, conteaza chiar si aparatul, adica curentul pe care il emite la sudura, care trebuie sa aibe anumiti parametrii, daca le-ai stii pe toate cite trebuie ca sa iasa o sudura rezistenta, te-ai speria si poate nu ai mai vrea sa sudezi cadrul (in scoala am invatat multe si despre curentul electric, si chiar si metalurgie, pentru a intelege procesul sudurii). Insa metalele se sudeaza si cei care fac bine acest lucru fac ca sudura sa tina mult si bine, chiar daca poate nu au habar de toate cite ar trebui sa stie.
Fisuri nu cred ca vor aparea, nu este neaparat o sudura de rezistenta in acest caz. Daca bara era sectionata cu totul, atunci da, fortele ce actionau asupra sudurii puteau duce la acest risc, dar asa rezistenta nu e prea mult afectata, eu cred ca e mai mult o chestie de estetica decit de rezistenta, si atunci, odata ce nu exista forte prea mari care sa actioneze asupra materialului in zona sudata, nu vor aparea fisuri.
Cristi MilcoCristi Milco
24 septembrie 2016 la 23:14
"Mica" problema la cadru
Discutii tehnice / Cadre
Ca sudor de meserie ce sunt, cred ca pot sa ma pronunt. Daca nu cumva ai rezolvat deja problema. Nu cred ca e o problema grava, insa trebuie sa dai de un sudor bun, doar un sudor bun poate face reconditionari de scule/echipamente. Ideea e ca cadrul poate fi reconditionat prin sudura, si poti sa te bazezi pe el ca si inainte daca sudura e bine facuta. Unde e acea crapatura urita se trage un cordon serios de sudura pentru a incarca golul, iar in rest, se trage cordon linga cordon pentru a umple crapaturile, iar apoi se slefuie pina se ajunge la forma initiala pe care a avut-o cadrul (eventual se lasa citeva zecimi de mm mai gros pentru a asigura o rezistenta mai buna). Un meserias bun poate sa o faca incit nici nu se va vedea ca a fost ros atit de urit.
Cristi MilcoCristi Milco
21 septembrie 2016 la 03:47
Sfat achizitie bicicleta
Discutii tehnice / Biciclete
Tatal meu are o vorba: pina sa inveti cum sa mergi cu bicicleta, ajungi sa distrugi una. Si stie ce zice, Nu are rost sa investesti prea mult de la inceput. Exista trei nivele pentru biciclisti, entry-level, pentru cei ca tine, incepatori, mid-level, pentru cei ca mine, care petrec foarte mult timp pe sa, dar sunt inca amatori, si high-level, care e exclusiv pentru profesionisti, cei ce merg la curse, sau care stau pe sa mai toata ziua, de parca s-au nascut pe ea :). Lista pe care ti-a dat-o Cosmin Balas e buna, dar in ea sunt incluse toate trei nivelele. Pentru tine, ca incepator, ti-e suficient Shimano Altus sau Acera (Tourney zic si eu ca e praf). Nu ca ti-ar strica celelalte, dar nu merita pentru inceput, oricum nu vezi diferenta intre ele decit dupa multi km parcursi, si cu cit urci pe lista, cu atit mai scumpa devine distractia. Si chestia cea mai faina e ca componentele unei biciclete pot fi schimbate, deci pe parcurs poti pune piese mai bune pe ea. Si nici cu piese "no name" sa nu iti iei, gen cele din supermarketuri, ca nu te tine, dupa citeva saptamini sau luni deja o bagi in reparatie.
Cristi MilcoCristi Milco
21 septembrie 2016 la 03:26
Alegere bicicleta trekking
Discutii tehnice / Biciclete
Si eu as merge pe Cube, mai ales ca poti vedea si raportul foi-pinioane, ceea ce conteaza la multi km parcursi. Sa nu patesti ca mine, aveam optiunea sa iau pinioanele cu 32 cel mai mare sau cu 30 la acelasi pret, am ales 30, ca ziceam ca nu am nevoie de 32 pe atunci (nu incepusem sa fac ture lungi). Asta pina am urcat pe Transalpina. Cu un raport de 28-30, de la Obirsia Lotrului pina su la pasul Urdele nu mergeam, parca alergam, atit de greu a fost, desi am fost sportiv de performanta, deci am picioare bune. Dar am facut-o. La Cube, cu cel mai mic raport al ei de 26-34, cred ca poti merge oriunde cu ea.
Cristi MilcoCristi Milco
6 august 2016 la 04:23
Sfat achizitie bicicleta sosea/touring.
Discutii tehnice / Biciclete
Andrei,
3,5 kg pt cort e mult, asa cum si Stefan zice. Eu daca as alege sa merg cu cortul, as lua unul de maxim 2 kg. Dar si asa mi se pare greutate in plus, si mereu ma gindesc in ultimii doi ani cum ar fi mai bine, cu cortul, ceea ce inseamna greutate in plus, si ti-am povestit cum vreo 2 kg de mincare in plus anul acesta mi-au facut urcusul de la Stina de Vale un chin, deci scade drastic randamentul pedalarii, dar am de cistigat la faptul ca pot opri oarecum oriunde si nu ma costa cazarea (si asta e un aspect demn de luat in seama), sau sa merg cum am mers pina acum, cu dormitul la pensiuni, ceea ce inseamna confort, nu compari somnul dintr-un pat adevarat cu unul de pe un izolir, posibilitatea unui dus seara sau dimineata (si asta inseamna enorm pentru mine, un dus intotdeauna ma reface!), dar si costuri enorme, cei mai multi bani s-au dus mereu pe cazare. Plus ca trebuie sa caut din timp unde ma cazez, iar daca nu ajung acolo, sa ma vezi seara pe drum cum caut cazare pe net pe tableta :), dar si asta isi are farmecul ei!

Ce am gasit eu pe net in cautarile mele: http://www.labutic.ro/corturi/1130-cort-monodome-2170-2-persoane.html
Acum, nu stiu cit de bun este, ma uit la pret si imi zic ca nu poate fi prea bun la pretul asta, dar pretul si greutatea ma incinta. Si daca e sa il iau pentru mine, cred ca merita sa risc (oricum, prima noapte petrecuta in el nu ar fi pe drum, ci acasa, ca test), e doar 60 de lei. Si as face alegerea, pentru ca, desi nu am habar despre corturi prea mult, an de an am fost in tabere de tineret unde se adunau sute de tineri cu cazare la corturi, si cind ploua ne petreceam timpul in corturi, asa am umblat prin multe corturi, si pot spune ca, desi unele erau cotate ca fiind foarte bune, arareori gaseai unul care sa faca fata unei ploi serioase si insistente de vara fara a lua macar un pic de apa, si de aceea pe ploaie, toate corturile erau acoperite deasupra cu o folie de plastic, care rezolva mult din problema infiltrarii apei, si nici nu e grea, o folie subtire are doar citeva grame
Cristi MilcoCristi Milco
28 iulie 2016 la 14:31
Sfat achizitie bicicleta sosea/touring.
Discutii tehnice / Biciclete
JDM Al Khalid, desigur ca greutatea conteaza, mai ales daca pleci la drum lung (si eu ma pregatesc cu zile inainte de fiecare plecare in sensul asta, ma gindesc ce sa iau si ce nu ca sa nu depasesc un anumit gramaj), dar cred ca mai mult conteaza geometria bicicletei si cum dispui greutatea pe ea. Nu de mult, la ultima mea tura, am descoperit ca daca pun coburile (de pe portbagaj din spate) doar 3 cm mai in spate, desi iasa un pic de pe portbagaj. chestia asta imi usureaza pedalatul, nu mai simt asa de mult greutatea. Iar bicla, desi veche, chiar foarte veche, de prin anii 90 cara bine si cele 100 de kg ale mele si inca 20-25 bagajul. Ideea e ca, daca nu ma urc pe ea incarcata si sa merg abia simtind greutatea, cu doar vreo 2-3 km scazind la medie, inseamna ca am probleme, ori eu (fie din cauza oboselii, fie alte cauze), ori bicla. Doar dupa citeva zeci de km simt ca am bagaj, caci, desigur, intervine oboseala, nu faci 50 de km cu bagaj ca si fara.
Cristi MilcoCristi Milco
13 iulie 2016 la 14:06
Sfat achizitie bicicleta sosea/touring.
Discutii tehnice / Biciclete
Andrei,
Sa o stapinesti sanatos!
Si poate ne trimiti si noua un link cu niste poze cind ajungi cu ea la Paris. :)
Acum abia o cunosti, insa sunt curios cum va fi pentru tine dupa ce vei face multi, multi kilometri.
Cristi MilcoCristi Milco
10 iulie 2016 la 00:27
Compatibilitate lant, angrenaj, pinioane.
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Si daca ma iei si pe mine la intrebari despre citi km am pedalat in sezonul asta, iti pot spune: 3000, fac ceva mai mult de 5000 pe an, in ultimii trei ani au fost peste 25 000. Si pacat ca nu am avut mereu vitezometru, ca in ultimii 27 de ani cred ca am atins 500 000, doi ani fiind petrecuti zi de zi in sa cum plecam de acasa, chiar de mergeam dupa piine, la magazinul cel mai apropiat :).
Cristi MilcoCristi Milco
10 iulie 2016 la 00:18
Compatibilitate lant, angrenaj, pinioane.
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Paul, cred ca tie ti-ar trebui un studiu despre biciclete. Serios. Ca nu prea am ce intelege. Nu poti compara un tractor (MTB full suspension) cu un Ferrari (cursiera). Da, pe asfalt Ferrari si curisera sunt regine, ca pentru asta au fost facute, dar sa te vad cum te descurci pe un drum forestier cu o cursiera - acolo tractorul si MTB-ul sunt regi. Un drum cum am vazut in tura de anul asta, la Stana de Vale, si sunt multe pe acolo, incit desi eu am un model de trekking, a trebuit sa merg cu grija pe bolovanii aia. Cu cursiera nu ai fi reusit sa mergi deloc. Cineva cu un MTB full suspension se plimba de placere pe acolo. Asta arata de ce biclele au fost impartite pe categorii. Ca sa iti contraraspund, as putea foarte bine sa te intreb cum ar fi sa faci doar 2 km cu o cursiera la Stana de Vale, si cum ar fi sa ii faci cu MTB? De aceea cred ca pilda ta e inoportuna.
La o bicla, asa cum ti-a zis si Calin Patrascu, sunt foarte multe aspecte ce pot face diferenta. Totul tine de cum e construita. Am vazut si bicle ce fugeau bine, desi erau de duzina, pur si simplu s-a nimerit ca configuratia sa fie una reusita. Si am vazut si bicle asa zis bune care se comportau ca bicle de duzina, e adevarat, asta mai rar.
Si ca tot te-ai legat de angrenajul pe patrat, vreau sa iti spun ca prima mea cursiera avea pe patrat angrenajul, si nici macar nu era pe rulment, era pe sistemul vechi cu coliere cu bile. Asta a fost in anii 90. Nici nu se auzise pe la noi pe atunci de sistemul pe rulmenti, cred ca Hollowtech nici nu aparuse, insa asta nu m-a oprit sa o scot din 40 la ora cind plecam cu ea. Mergea atit de usor, incit foloseam doar ultimele 3 viteze din cele 12 (2x6). si aveam foaia mare de 54. Configuratia era atit de reusita incit o asemenea bicla, pe mina unui vitezoman ca mine, a dus la trei accidente serioase si la sfirsitul ei. Daca vrei, da vina pe orice altceva, dar nu pe angrenajul pedalier.
Cristi MilcoCristi Milco
9 iulie 2016 la 02:42
Sfat achizitie bicicleta sosea/touring.
Discutii tehnice / Biciclete
Ei si uite ca am sanse sa ajung si hipster, dupa ce am fost atitea altele in viata! :). Cred ca gusturile nu se discuta. Insa ceea ce cred e ca, daca schimb cadrul biclei mele cu un Surly, voi putea merge ca si pe bicla mea fara probleme la tinuta "office" atunci cind voi avea nevoie, ceea ce pentru mine conteaza foarte mult.
Cristi MilcoCristi Milco
9 iulie 2016 la 02:33
Compatibilitate lant, angrenaj, pinioane.
Discutii tehnice / Elemente de transmisie
Paul, chiar esti simpatic. Intradevar, cu cit o bicla e mai rigida, cu atit e mai rapida. Dar uiti un aspect, la care voi reveni la sfirsit. In primul rind, afla ca orice material (si o spun ca sudor de meserie, care a trebui sa invete "oleaca" metalurgie si rezistenta materialelor), cu cit e mai rigid, cu atit e mai casant, hai sa zicem ca la un pol avem sticla, extrem de casanta si rigida, si la celalalt lemnul, foarte elastic si deloc casant. De aceea otelul, care este un material rezistent, dar totodata are o elasticitate extraordinara, e folosit atit de mult in constructii de orice tip. Acum, orice material, cu cit e mai rigid, cu atit trebuie sa fie mai bun daca vrei sa tina in timp. Logica e simpla, orice forta ce actioneaza asupra lui, il "oboseste", pentru ca materialul nu are elasticitate ca sa raspunda fortei cu o forta contrara (chestie de mecanica simpla). De aceea sticla se sparge atit de usor. Acum, daca ar fi sa luam un inginer mecanic care sa stabileasca toate fortele care intervin la pedalat, aspectul pe care l-ai adus tu in discutie ar intra in calcul, dar nu ar avea vreo importanta, atita timp cit deformarea axului pe patrat este extrem de mica in comparatie cu alte chestii. Te-ai gindit la lant vreodata in acest sens? Eu la prima mea cursiera de calitate am bagat asta de seama, abia dupa ce i-am schimbat lantul original (nu a mai mers la fel de rapid ca inainte), si stii de ce?, pentru ca lantul are mai multe piese in el decit are toata bicla, si toate sunt in miscare si cele mai multe actionate in forta. In comparatie cu el, deformarea orcarui ax din punct de vedere mecanic e o nimica toata. Dar hai sa aduc in discutie aspectul de care ziceam la inceput. Ce vei face cu cauciucurile, unde nu poti avea rigiditate? Eu cred ca, lasind lipsa rigiditatii axului pedalier pe patrat la o parte, mai bine te-ai gindi la niste cauciucuri serioase care sa ajute bicla sa inainteze fara prea mare rezistenta - la cauciucuri ai una din cele mai mari rezistente la inaintare si tocmai din cauza a ceea ce ai spus tu - ele nu pot fi rigide ca sa fie rapide. Asa ai putea sa ai intradevar o bicla mai rapida.
Cristi MilcoCristi Milco
8 iulie 2016 la 13:48
Sfat achizitie bicicleta sosea/touring.
Discutii tehnice / Biciclete
Alex Rolland,
Desigur ca am vazut si cadrele Surly. Ma uitam aseara la ele ca un copil la jucariile din magazinele de jucarii :). incit nevasta-mea se mira de ce ma uit asa in monitor :). Intradevar, sunt de luat in seama. Mai ales ca ma gindeam eu mai de mult sa schimb doar cadrul si furca, in cazul in care e sa mai fac vreo schimbare (restul pieselor fiind bunicele).
Cristi MilcoCristi Milco
8 iulie 2016 la 01:01
Bicicleta fara doua spite
Discutii tehnice / Biciclete
Ne-safe nu este, poate iesi doua trei ore sora ta cu ea, sora ta nu va pati nimic, insa bine pentru bicla nu va fi. O singura spita conteaza, caci e vorba de o impletitura a spitelor care da rezistenta rotii, si la o spita rupta se simte cit de cit, la doua se simte bine. Dupa vreo doua-trei ore de mers, probabil ca roata va trebui centrata, pentru ca lipsa unei singure spite, duce la suprasolicitarea alteia, care in timp va ceda.
Cristi MilcoCristi Milco
8 iulie 2016 la 00:47
Sfat achizitie bicicleta sosea/touring.
Discutii tehnice / Biciclete
Andrei Dinca,
Eu daca ar fi sa aleg intre Raleigh si Giant, cele doua bicle expuse, as fi intr-o situatie f dificila. :) Pentru ca as alege automat, fara discutii si fara echivoc Intec-ul. Geometria pare a fi perfecta pentru touring, plus ca e echipata cu Shimano 105. Dar, desigur ca si pretul conteaza, tu stii mai bine cit poti investi in bicla.
M-am gindit si eu la constructia unei bicle, tinind cont de ceea ce vrei sa faci cu ea. Nu cred ca ar fi imposibil. Unii au invatat sa faca bombe de pe net :), deci cred ca cu o documentare serioasa, si cu ajutor de la baietii de la vreun service (Ion de la DKBike sau baietii de la Bikexpert sunt baieti de treaba care ar fi gata sa ajute, desigur, cumparind piesele din magazinul lor) poti scoate ceva care sa fie exact pentru ce vrei tu.
Insa, daca e sa fie musai sa alegi intre Raleigh si Giant, nu as merge pe Giant din doua motive: 1) este SH, si asta inseamna ca ar putea avea ceva bube ascunse, sau vizibile abia dupa ce ai facut ceva drum cu ea, si asta presupune bani in plus la inlocuirea pieselor (la un SH oricind exista posibilitatea asta, bicla a mai fost folosita, deci are sigur puncte slabe care, daca nu a fost utilizata in mod corect, vor iesi in evidenta in timp, mai devreme sau mai tirziu), si 2) nu cred ca geometria cadrului face ca in cazul in care poti pune un portbagaj incarcat cu vreo 20 de kg pe el, sa fie cea mai buna idee (asta in conditiile in care eu am observat ca chiar si o distanta de 3 cm mai sus, mai jos, mai in fata sau mai in spate a bagajului poate influenta pedalatul) . Si de aceea as merge pe Raleigh. Plus ca imi place mult cum arata.

Alex Rolland,
Multumesc pentru linkul cu bicla Intec. Geometria ei seamana cu cea a biclei mele, si asta ma pune pe ginduri. Daca la mine va intra in calcul schimbarea biclei, ar fi o optiune. De aceea, deocamdata am pus-o la "bookmark". Daca as sti ca mi se potriveste la fel de bine cum mi se potriveste a mea, nici nu as mai sta pe ginduri. Si singurul lucru pe care l-as schimba ar fi ghidonul, as merge pe flat bar
Cristi MilcoCristi Milco
4 iulie 2016 la 00:10
Sfat achizitie bicicleta sosea/touring.
Discutii tehnice / Biciclete
Cred ca e o situatie dificila alegerea biclei in cazul asta. De aceea nici nu m-am pronuntat in mesajul meu. Sa vrei una sa faci o tura lunga si mai apoi sa o ai pentru plimbari prin oras, din cite am inteles aici, e greu de ales. Daca e doar pentru tura, un model de trekking solid ar fi ok, dar e mai greu sa iesi cu ea la plimbare in oras. Daca ar fi cazul ca eu sa aleg, stiind la ce sa ma astept, nu as apela la magazine, unde nu poti proba bicla, nici la anunturile de pe net, unde la fel doar o vezi si o incaleci dupa ce raul sau binele a fost facut, in functie de cit de bine stai pe bicla. Asta trebuie sa fie argumentul forte, sa fie comoda, sa devii una cu ea, sa ti se potriveasca ca o minusa pe mina ( si asta nu iti dai seama decit dupa ce stai ceva timp pe ea, nu e suficient o plimbare de 5-10 minute cu ea). Si nu e usor de gasit o asemenea bicla. Eu as apela la cunostiinte, la prieteni, la neamuri, la oricine mi-ar da posibilitatea sa ii cumpar bicla macar dupa o jumatate de ora de test. Poate ca sunt pretentios, dar si nevoia e mare, la drum lung stai lipit mereu de bicla ore in sir (chiar daca faci pauze la anumite intervale de timp, eu cite 5-10 minute la 15-20 de km pe plat), si trebuie sa ti se potriveasca. In sensul asta, cadrul, furca, saua si ghidonul sunt baza. Plus reglajele de rigoare. Poti sta pe o bicla potrivita tie, dar sa nu fie reglata corespunzator, si tot dificil va fi pedalatul pe distante lungi. In rest, mai poti schimba, mai poti imbunatati. Poti lua o bicla buna cu echipare mai slaba, la un pret bunicel, si sa ii schimbi tu butucii (eu la a mea am pus Shimano XT avind in vedere gramajul meu si al bagajului - undeva la 120 de kg), jantele, foile si pinioanele (si trebuie sa ai mare grija la transmisie, la raport, ca eu cind am schimbat primele pinioane, am mers pe configuratia 11-30, desi la acelasi pret puteam sa iau cu cel mai mare pinion de 32, dar am zis ca nu am nevoie, insa mai tirziu, pe urcusuri cu panta serioasa am regretat asta, acei doi dinti in plus la raport ar fi insemnat enorm), schimbatoarele si manetele lor (conteaza sa schimbe precis atunci cind mergi pe dealuri, unde e nevoie constanta de schimbare a vitezelor) incit sa faci din ea o bicla exceptionala pentru plecat la drum lung.
Cristi MilcoCristi Milco
2 iulie 2016 la 19:44
Sfat achizitie bicicleta sosea/touring.
Discutii tehnice / Biciclete
Scuze ca ma bag si eu in seama pe aici. Cred ca as avea ceva de spus, atita timp cit am citiva ani deja de dat pe touring. Cred ca, inainte de a alege bicicleta (e sia cest lucru extrem de important), ar trebui sa te gindesti serios la ce vrei sa faci. Turul Europei nu e simplu de facut, mai ales fara experienta. Cred ca ce ti-a zis Alex Rolland a spus cit se poate de bine: "Treb sa ai picioare de otel, fund de lemn, plamani de balena, moral de pustnic, rezistenta de urs la boli, tenacitate de tigru flamand plecat la vanatoare. Imagineaza-ti ca pedalezi in soare la 35 grade, ca urci rampe ce nu se mai termina, uneori zeci de km, ca te bate vantul, ploaia, ca te roade foamea si setea (o apa si un sandwich te costa 5 euro la o benzinarie), ca mai ai muuult drum in fata pana la locul unde vei inopta iar seara incepe sa se lase, ca ai planificat sa dormi in cort iar odata cu seara s-a dezlantuit o ploaie cu spume, ca...., ca......, ca..... si ca........ Crezi ca esti pregatit pt toate astea? Si f f f important, crezi ca stii sa sa repari aproape orice la bicicleta pe care o ai intre picioare?". Si acum, am sa iti vorbesc doar din experienta personala, ca sa intelegi cu ce te vei confrunta. Eu tocmai am venit din tura, ars de soare, cu sculari la ora 5 dimineata, pentru a pedala cit mai lejer in racoarea diminetii, la fel si seara, cu culcari tirzii, si ore intregi petrecute pe degeaba in cine stie ce loc pentru a te putea adaposti de caldura ucigatoare, ore in care te gindesti cit ai fi facut pe drum daca nu era asa de cald, si uneori mai mergi citiva km, pentru ca nu te poti abtine. Anul asta am urcat la Stina de Vale (diferenta de nivel de aproape 1000 de m pe doar 30 de km din Beius) si pentru prima oara am capotat, am realizat, dupa o pauza, ca degeaba m-am urcat in sa. picioarele nu au mai vrut sa ma asculte si sa pedaleze. Si asta din cauza ca, la plecarea din Timisoara, nu am avut grija de gramajul bagajului (conteaza enorm ce iei cu tine, cit de greu este), mama mea (pe care o am acolo) mi-a pus mincare cit pentru o saptamina :), si eu nu am verificat cele vreo 2-3 kg in plus, grabit fiind sa plec. Sansa mea a fost, dupa ce am urcat jumatate din distanta catre Stina de Vale ca doua domnisoare dragute ce faceau o pauza cu masina s-au oferit sa imi duca bagajul pina sus la hotel, si l-au lasat la receptie, altfel m-ar fi prins noaptea pe munte, facind push-bike. Desigur ca fara bagaj aproape am zburat pina sus. Si nu e cazul de lipsa de antrenament. Am fost sportiv de performanta, si am zi de zi in medie cite 20-30 de km facuti in sa, caci fac naveta in Bucuresti de la 25 de km distanta. Si crede-ma ca pentru fiecare tura cea mai buna pregatire o consider cea pe care o am in mod normal - sa merg acasa seara tirziu, obosit, uneori dupa o zi grea de munca, si sa stau sa ma gindesc uneori cit de mult mai ai pina acasa. Trebuie sa fii un pic nebun pentru asa ceva, trebuie sa ai pasiunea biciclitului in singe, care sa ramina chiar de esti obosit, chiar de esti terminat. Mai mult, te poti astepta la orice, aproape in fiecare tura eu am avut ceva de reparat la bicla, si ma bucur ca in 20 de ani de biciclit am invatat sa ma descurc singur in sensul asta, mai greu cu centratul rotilor, dar in caz de nevoie, as putea sa centrez o roata incit sa ma tina pina la primul service de biciclete, si consider ca a iti putea repara singur bicicleta conteaza enorm. Cel mai surprinzator mi s-a parut atunci cind a cedat o sirma de la un cauciuc (un Continental TourRide), si a fost bine ca a fost la intrarea in Petrosani. Si eram bazat pe cauciucuri, caci le folosesc de ani de zile (au protectie antipana excelenta, pe serie de cauciucuri am doar 3 pene, adica 3 pene pe aprox. 5000 de km). Ideea e ca te poti astepta la orice. Una iti planifici de acasa, si alta e pe teren. Eu unul mi-am facut din Google Maps si Google Earth niste prieteni apropiati. Inainte de fiecare tura studiez drumul, elevatia traseului, km parcursi pe etape, punctele cele mai inalte de atins, km de urcat, chiar si unghiul urcusului, pentru ca conteaza daca ai un urcus de 8-9 % sau de 12-13%, mai ales in cazurile in care ai de urcat constant pentru mai mult timp. Si cu toate ca imi planific in detaliu fiecare tura, si am deja ceva experienta, niciodata nu am mers conform planului. Anul acesta, de exemplu, inca din prima zi am dat chix. Am mers cu trenul din Bucuresti pina la Filiasi, si de acolo trebuia sa merg pina pe defileul Jiului, unde sa ramin la manastirea Lainici (cazarea e acolo gratuita). 110 km, pe niste dealuri lejere de mers. Crezi ca i-am facut? Nicidecum. Totul a fost frumos pina in Tirgu-Jiu. Pe defileu fusese furtuna, o splendoare de privit din Tirgu-Jiu, insa o nebunie pentru pedalat - un vint nebun ce batea din fata nu m-a lasat nici macar sa ating defileul. M-am oprit la o pensiune de pe marginea drumului. Planuri date peste cap - a doua zi urma sa o iau pe valea Jiului si sa ies la Herculane, o zi grea, cu 150 de km si urcus la 1500 m inaltime, insa am renuntat (as fi avut 180 de km acea etapa, ceea ce era imposibil), am luat-o pe Hateg-Caransebes catre Timisoara, caci trebuia sa ajung acolo peste trei zile pentru o chestie importanta. Si, dupa cum ti s-a mai zis, zic si eu, ca e f important. Conteaza bicla ce o ai, sa o stii, sa stii cum stai pe ea, sa ai minim 1000 de km facuti cu ea. Altfel poti avea surprize. Eu am o bicla veche, un model vechi de trekking din otel, la care am schimbat tot ce misca (roti, transimisie) si am pus piese bune. Nu as da-o pe una noua. Am incercat variante, mai ieftine sau mai scumpe, dar nici una nu are geometria bicicletei mele in ce ma priveste. Parca a fost facuta la comanda pentru mine, ma simt lejer pe ea, si pot pedala oricit cu ea, si asta conteaza enorm. Si nici nu imi voi lua una noua pina ce nu gasesc una cu aceeasi geometrie (la mine e un pic mai greu, am 2.02 m inaltime). Si merg pe ideea ca ce e bun nu are rost sa schimbi. Cara cele 100 de kg ale mele cu inca 15-20 de kg bagaj, la vale tura asta am stabilit recordul de viteza cu ea - 56 km pe ora, si stiu ca orice ar fi, chiar de mai apar probleme, ma tine incit sa ajung pe ea acolo unde vreau. Si nu degeaba i-am pus denumirea "Amanta" (cind sunt cu ea, nu sunt cu sotia, si invers :) ). Ar mai fi multe de spus, sper sa nu te fi plicitisit cu ce ti-am zis, dar cred ca ideea principala e ca ar trebui sa ai grija daca vrei sa pleci. Sa te gindesti bine, sa iti planifici bine, sa te antrenezi bine. Eu cred ca orice tura de peste 500 de km trebuie pregatita cu grija, deci ai grija ce faci si ia seama la sfaturile ce ti s-au dat aici, ca sunt sfaturi cit se poate de bune!
Cristi MilcoCristi Milco
29 mai 2016 la 22:56
Service biciclete in Sibiu
Discutii diverse / Discutii diverse
Doamne, am vazut-o si pe asta!
Eu, desi de ani de zile ma pricep la mecanica de biciclete, nu indraznesc sa imi deschid atelier de reparatii la mine in sat, desi de ceva vreme ma tot bate gindul, pentru ca pe o raza de 20 de km nu exista asa ceva, si bicicletele s-au inmultit ca ciupercile dupa ploaie. Trebuie totusi sa stii meserie. Am invatat eu multe, foarte multe de la un meserias la care imi reparam bicla pe loc (o desfacea in fata mea si imi arata ce face si imi explica de ce asa face si nu asa, si cum trebuie facute lucrurile ca sa functioneze corect) Insa eu nu as face niciodata asa ceva, sa pun o spita de alta culoare, si sa o pun si gresit. Ma mir insa ca exista "meseriasi" care o fac. Trist e ca unii au de suferit de pe urma asta.

Discutate recent

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2021 DirtBike.ro