Raspunsuri de Maximilian Munteanu
| Model bicicleta si pret Discutii diverse / Discutii diverse E un Specialized RockHopper entry-level de 1997. O bicicletă simpatică, dar banală. Poate ieși o bicicletă de oraș decentă, dar nu la 400-500, ci pe la 200-300. La 400-500 găsești biciclete cu cadre din aluminiu, furci telescopice, roți cu jante Mavic și echipare cu XT. | ||
| gat lefty Discutii tehnice / Furci si amortizoare https://project321.com/product-category/bicycle/lefty-adapters/
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2510209.m570.l1313&_nkw=lefty+adapter&_sacat=0 | ||
| Sram code r Discutii tehnice / Frane Anunțul e suspendat până va fi descris corect. Fără măgării din ăstea pe aici!!! | ||
| Sram code r Discutii tehnice / Frane Ce prostie de titlu! | ||
| Pareri despre acest bicicleta Discutii tehnice / Biciclete Ce face Hervis în general nu prea merită atenție. Faptul că sunt cam singurii care mai au biciclete când toate celelalte magazine au vândut cam tot spune cam tot despre ei. Mizerii ca X-Fact-urile mai rar am văzut. Aia de mai sus e de trekking dar i se zice ”cross country” și are un schimbător care era actual acum 12 ani! | ||
| Hardtail-uri agresive de trail/all mountain/enduro Discutii tehnice / Biciclete George, să știi că hardtail-urile ăstea polivalente au existat tot timpul doar că erau diferite și doar acum sunt înconjurate și de hype. Noi suntem aici o generație pentru care Polar-X-ul de 2001 a fost mamă și tată, că altceva nu ne permiteam. Eu m-a dat pe HT la downhill până-n 2006. Scena de UK e plină de ele, iarăși, vezi Earthed 3 și segmentul ”hardtails rule” cu Peaty și Nigel Page pe Orange MsIsle și Intense Tazer. Deci bițele ăstea au existat tot timpul, doar că mult timp au fost deghizate în altceva, de exemplu în bițe de 4X, care erau mai lungi, deci erau mai polivalente decât cele de dirt jumping. Primele hardtail-uri purpose-built pentru gravity și furci mari au vebit din Anglia, de exemplu Dialled Bikes Alpine, care a făcut carieră în Dirt Mag, fiindcă Billy Thackray și-a făcut unul pentru Megavalanche.
http://www.dialledbikes.com/products/mtb/alpine.php Mă rog, ideea e că treaba asta nu e nouă, dintr-o groază de motive logice. De acord cu tine că e fain că avem bițe din ăstea accesibile, pe care să poată zbura tinereii. Somehow it's Polar-X 2001 all over again. ![]() Mx | ||
| Hardtail-uri agresive de trail/all mountain/enduro Discutii tehnice / Biciclete Nu plătești mai puțin musai sau nu asta e ideea, ci eficiența. Ideea e o promovare mai coerentă pentru un public țintă mai bine definit. Practic arăți produsul unora care probabil îl vor și cumpăra, nu te irosești arătându-l și țaței Floarea din sat, care oricum nu are bani. E un model foarte uzitat în perioada asta și nu e nou deloc, doar că e tricky ce ambasadori alegi. Dacă ai fashion bloggerițe de la Cluuuj care mimează că folosesc produsul, poți să uiți. | ||
| Hardtail-uri agresive de trail/all mountain/enduro Discutii tehnice / Biciclete Mi-am vomitat în gură un pic...
https://www.pinkbike.com/news/merida-lunches-uk-influenced-big-trail-140mm-hardtail.html | ||
| bicicleta demo 8 Discutii tehnice / Biciclete Kid, dacă aș sta în Baia Mare, te-aș chema să ne dăm întâi pe un bike de DH ca lumea apoi pe unul de enduro, ca să vezi diferența. Așa știu că te doare în cur de ce zicem, dacă nu e pe filmul tău. Nu e bai, că unii învață dar greșind singuri, e okay.
Demo ăla face maxim 4800 și nu, nu poți verifica dacă e furat. Sorry. Mx | ||
| Parere bicicleta Discutii tehnice / Biciclete Last e o marcă de bicicletă destul de specială. Sunt făcute pe bune în Germania. Rezistența unei biciclete nu e singura caitate care să conteze. E mai important să ți se potrivească, să aibă geometrie bună, să se comporte bine, să aibă suspensii adecvate pentru ce faci tu. Dar probabil că ți-e greu să apreciezi lucrurile ăstea, în special geometria și reglajul corect al suspensiilor, deci degeaba vorbim.
Tu locuiești în Maramureș, departe de orice formă de transport pe cablu sau shuttle, și te-ar ajuta cel mai mult un bike de enduro. Totuși, te uiți după biciclete de downhill. Treaba ta... Lasă Last-ul cuiva care știe să-l aprecieze! :) Mx | ||
| bicicleta demo 8 Discutii tehnice / Biciclete Ți-am mai scris aici, dar pare că te interesează doar dacă oamenii spun ca tine, nu dacă îți dau un sfat care chiar să te ajute:
https://www.dirtbike.ro/forum-biciclete/discutii-tehnice/31-biciclete/33972-parere-bicicleta-downhill-demo-8/ Ia-ți Demo, chinuie-te cu el, pierde vremea, realizează apoi că vrei bike de enduro. Și cel mai important: nu uita să deschizi de fiecare dată câte un subiect și să ceri sfaturi pe care să le ignori. ;) Spor! Mx | ||
| Butuc polygon siskiu d7 Discutii tehnice / Roti Ăla e butucul meu, dar nu e compatibil în primul rând cu spatele bicicletei, care cere Boost. | ||
| Butuc polygon siskiu d7 Discutii tehnice / Roti Lucian, tu cauți un butuc spate pe 148 x 12 mm. Orice altceva nu o să se potrivească.
Acum nu pricep exact de ce vrei să schimbi și brațe și pinioane... | ||
| Hardtail-uri agresive de trail/all mountain/enduro Discutii tehnice / Biciclete Presupun că toată lumea a văzut asta:
https://www.pinkbike.com/news/first-ride-2021-kona-honzo-esd-hardtail.html | ||
| Butuc polygon siskiu d7 Discutii tehnice / Roti Ionuț, eu spuneam că există destui clienți OEM care își fac produse la ei și sunt decente. Nu sunt fan Formula, dar butucii ăia SRAM de care spun se simt fain în mână. Dar ai dreptate, dacă aș avea banii ăia în buzunar m-aș uita după altele, probabil DT sau Hope, nu musai noi.
Confesiune: am ajuns destul de snob când vine vorba de butuci și pe bicicletele mele principale am avut în ultimii ani în mare Hope, Burgtec și Chris King, dar apreciez un butuc accesibil care-și face treaba. De curând am pe hardtail-ul de enduro unii Fastace care sunt până acum decenți și tocmai am împușcat un Novatec Synergy la preț bun și se simte la mână ca butucii mai scumpi; sunt curios de el. Alții care mi-au lăsat impresie bună sunt Bitex. Mx | ||
| Butuc polygon siskiu d7 Discutii tehnice / Roti Ionut Tanase: Butucii SRAM sunt .. Formula. Eu sunt sceptic in privinta calitatii lor desi seria asta noua(900) pare ceva mai ok decat seria MTHxxx care sunt de evitat(in special in privinta butucului spate).
Varianta .. on the cheap, pentru un butuc galagios este sa ii scoti vaselina.din freehub. Și dacă sunt Formula, ce dacă? Pot să facă și ăia butuci de care vrei tu, mai buni, mai răi etc. La fel ca Novatec. Butucii ăia recomandați de Andrei par faini, nu știu în cât timp ajung aici, totuși. | ||
| Pareri cadru nukeproof reactor Discutii tehnice / Cadre Pare că vrei să faci o struțocămilă și o să te complici inutil. E o idee mai bună să-ți schimbi bicicleta cu totul, că la schimbul de cadre te vei lovi de fel de fel de probleme pe care nu le poți prevedea, plus că mai ușor vinzi un bike complet decât un cadru.
De asemenea, ține cont că nu numărul de pivoți determină calitatea suspensiei, ci o sumă de factori, de la raportul dintre cursa cadrului și cea a amortizorului, tipul de amortizor etc. Pe piață cele mai multe sisteme de suspensie sunt de tip monopivot, acționate de un linkage, principial nu tare diferite unele de altele, pe lângă asta mai ai FSR, VPP și câteva alte variante ale lor, dar nu atât de diferite pe cât încearcă a sugera textele de marketing. Dacă te uiți la o marcă precum Orange, spre exemplu, vei descoperi biciclete foarte eficiente, rafinate și respectate, iar ei folosesc monopivotul dintotdeauna. Până la urmă, pentru tine când te dai, contează să meargă bicicleta bine sau să aibă un anumit număr de pivoți? Nukeproof-ul e sensibil mai lung pe aceeași mărime și vei simți asta în bine. Nu prea văd geometria de care spui că e similară. Când vine vorba de full-uri, am și eu mai multă încredere în Nukeproof decât în Dartmoor, dar nu am ce judeca două bițe cu care nu m-am dat. Mx | ||
| Burete roata Discutii tehnice / Roti Chief, ideea e că inserția aia nu e chiar burete și nici fund de rost. Au mai încercat și alții DIY din ăsta, dar nu iese prea bine, că îngreunează roata și tot suge lapte de tubeless. Dacă ar fi așa o minune, toți l-ar folosi. ;)
Mx | ||
| Burete roata Discutii tehnice / Roti Aurel, bag seamă că ești producător de inserții! Îmi trimiți și mie un set? Pare mai eficient decât CushCore-ul cu care mă dau eu acum și-mi ține pereții cauciucului în poziție bună! ![]() Mx | ||
| Ochelari ciclism Discutii tehnice / Echipamente si Accesorii Există o groază de ochelari buni pe piață. Raport preț/performanță bun găsești la gamele mai noi din Decathlon și la Shimano.
Lentilele polarizate pentru ciclism sunt o prostie, nu știu cine le recomandă. Nu le confunda cu lentilele fotosensibile, care își schimbă intensitatea în funcție de lumină, că aia e altceva! Lentilele polarizate au sens doar unde ai reflecții puternice, de exemplu sus pe ghețar sau undeva pe mare, dar altfel pot fi chiar periculoase, că e posibil să nu vezi anumite lucruri cu ele. Nu sunt ca o șaorma cu de toate sau o mașină full-option și e bine să-i ai. Mai găsești ochelari buni de la Briko și Limar în segmentul ăsta de preț. Spor! Mx | ||
| Burete roata Discutii tehnice / Roti ...și nu e ”burete”, ci un polimer mai deosebit. :) | ||
| Butuc polygon siskiu d7 Discutii tehnice / Roti Salut, de ce crezi că ai nevoie de un butuc care să fie înainte de toate ”gălăgios”? De ce e asta o calitate?
Am încercat să-mi dau seama dacă bicicleta aia are spate pe Boost, probabil că da. Ca să primești un sfat bun e bine să dai toate detaliile. Anyway, găsești la PlayBike butuci SRAM de bună calitate, în funcție de buget, iar dacă ai roți de 28 de găuri, e un Novatec fain straight-pull. La Greenbike posibil să aibă butuci NS. Cam asta știu pe moment. Mx | ||
| Jante DH 26 Discutii tehnice / Roti Calitatea nu se măsoară în sunetul clicheților, asta e obsesia tinereilor, din păcate. Noii butuci Shimano XTR sau Onyx nu scot nici un sunet, de exemplu. Nu găsesc momentan la noi butuc de 157, dar în locul tău aș da un mail la PlayBike și la alții și aș întreba. Mai vezi de Nukeproof Horizon la Bike House și de NS Rotary la Green Bike în Oradea.
https://www.chainreactioncycles.com/ro/en/ns-bikes-rotary-rear-cassette-32h-mtb-hub-2019/rp-prod173780 Superstar mai au butuci buni și Hunt roți complete excelente, deși probabil în alt buget. Mx | ||
| Jante DH 26 Discutii tehnice / Roti Părerea mea e că asta cu ”să sune tare” e o mare prostie care face ca oamenii să cumpere aiurea. 150 și 157 sunt foarte apropiate, de regulă doar o treabă de endcaps. | ||
| Jante DH 26 Discutii tehnice / Roti Aha! | ||
| Jante DH 26 Discutii tehnice / Roti Jantele tale de pe Trek ce bai au? | ||
| Jante DH 26 Discutii tehnice / Roti Aproape orice jantă e tubeless ready. ;)
Raider sunt bune, dar un pic moi. Chestia asta, împreună cu peretele ei o fac să fie fantastică la protecție anti-pană. M-am dat un sezo blană cu unele, când aveam peste 100 kg, și nu am făcut o pană tot anul. Nici nu le-aș face tubeless. Mx | ||
| O Bicla intre 5500 6500 lei? Discutii tehnice / Biciclete https://www.dirtbike.ro/bazar/niner-rip-9-441713 | ||
| O Bicla intre 5500 6500 lei? Discutii tehnice / Biciclete Dima Bivol: Arata total diferit bicicletele alea fata de ceea ce vezi pe strada. Chiar sunt curios cum influenteaza o bicicleta de genu o tura in padure cu pante/curbe etc.
Ce tine de agresiv, aveti grija, la noi in oras zilele astea a cazut unu in cap pe o panta nasoala cu radacini, ambulanta etc, safety first ! Aici e vorba de o bicicletă cu geometrie, nu de dat agresiv și de oameni proști. MTB-ul nu e pentru oraș. De asemenea, pe stradă sunt cel mai probabil biciclete de oraș, de trekking, de șosea și MTB-uri obișnuite. Cum influențează? Simplu: te poți da la vale mai fain, mai repede, poți sări mai ușor, iei curbe mai repede, dacă le ști lua, poți să cobori mai sigur pante mai abrupte. Am avut un client la guiding acum o lună, el pe un Specialized Epic full, eu pe Nukeproof-ul Scout 290. I-am dat să se dea și cu bița mea, de atunci vrea și el una, că degeaba ai full de XC dacă stai pe el ca pe cursieră. ;) | ||
| O Bicla intre 5500 6500 lei? Discutii tehnice / Biciclete Dacă ai fi știut ”exact” ce vrei, atunci ai fi dat niște modele și ai fi spus clar niște date de geometrie: vreau unghi de atac atât, wheelbase atât, reach atât, am mai avut bicicleta XYZ.
O bicicletă ”agresivă” nu e ceea ce crezi tu că e și sunt sigur că nici tu nu te dai atât de ”agresiv” pe cât probabil crezi. O bicicletă agresivă, după standardele actuale, înseamnă să aibă geometrie progresivă, adică să fie lungă de față, cu pipă scurtă, BB cât de jos se poate. Că eu pot să-ți fac și un bike cu geometrie de cross-country din țeavă de gaz care rezistăl la orice, dar nu o să te prea poți da cu el prea bine. Detalii despre ce înseamnă un hardtail cu adevărat agresiv găsești pe thread-ul ăsta foarte fain: https://www.dirtbike.ro/forum-biciclete/discutii-tehnice/31-biciclete/32985-biciclete-hardtail-de-trailal-mountain-2019 Am și eu un Nukeproof Scout 290 care are geometrie faină de enduro, dar încă e cuminte față de bicicletele de școală nouă. Mie îmi place mult și pot să mă dau cu el într-un stil similar cu cel de pe Mondraker-ul meu Foxy 29. Din păcate nu cred că găsești biciclete prea noi, adică cu geometrie actuală, agresivă, în bugetul tău. Dar s-ar putea să găsești niște hardtail-uri făinuțe cu care să te poți da la fel de bine pe la tine prin zonă. Ar fi fost util și să spui ce înălțime ai și ce biciclete ai mai avut, că e important când ceri sfaturi, ca să poți primi răspunsuri care să te ajute. Din moment ce arunci în aceeași oală un Commencal și un Btwin, tind să cred că nu prea te pricepi și nu știi încă importanța geometriei la o bicicletă. Ca să fim clari, geometria este suma de unghiuri și de lungimi care dau comportamentul unei biciclete, nu cum arată cadrul de la distanță, dacă el ni se pare drăguț sau nu, dacă e plăcut ochiului. Geometria e cel mai important lucru la o bicicletă. Am găsit momentan pentru tine următoarele: Mai întâi niște Octane One-uri mai ieftine, dar care ar putea fi ce trebuie: https://www.dirtbike.ro/bazar/bicicleta-octane-one-prone-27-5-marimea-s-m-sau-l-noua-custom-build-396531 https://www.dirtbike.ro/bazar/vand-bicicleta-octane-one-prone-440963 https://www.dirtbike.ro/bazar/bicicleta-octane-one-prone-359434 https://www.dirtbike.ro/bazar/bicicleta-octane-one-prone-29-marimea-s-m-sau-l-model-2019-393267 Multe dintre ele sunt echipate decent și unele sunt chiar noi. Pentru ceva mai mulți bani găsești Nukeproof, noi și ăstea: https://www.dirtbike.ro/bazar/vand-nukeproof-scout-420071 https://www.dirtbike.ro/bazar/vand-nukeproof-scout-420059 Nukeproof SH: https://www.dirtbike.ro/bazar/nukeproof-comp-2020-440692 https://www.dirtbike.ro/bazar/vand-nukeproof-scout-27-5-327425 Aici chiar un full: https://www.dirtbike.ro/bazar/nukeproof-mega-27-5-428431 Alte hardtail-uri, dar depinde de înălțimea ta: https://www.dirtbike.ro/bazar/bicicleta-cube-reaction-tm-race-eagle-1x12-viteze-dropper-2019-435419 https://www.dirtbike.ro/bazar/conway-827-xl-441038 https://www.dirtbike.ro/bazar/dartmoor-primal-27-5-434096 Aici ai și două superbiciclete din oțel, dar sincer m-aș mira să le apreciezi: https://www.dirtbike.ro/bazar/vand-bicicleta-ns-eccentric-cromo-2015-27-5-431417 https://www.dirtbike.ro/bazar/ns-bikes-eccentric-cromo-27-5-2015-441528 Dacă aș fi în locul tău, aș lua unul dintre cele două NS-uri din oțel sau un Nukeproof sau aș lua cel mai bine echipat Octane One și aș mai face un upgrade pe ici, pe colea. Spor! Mx |
Discutate recent
- saptamana trecuta joi la 23:15
Filtre noi pentru Bazar - propuneri
- ieri la 23:31
sfat cumparare bicicleta electrica - ieri la 22:55
Proiect nou - ieri la 21:16
Anunturi dubioase in bazar - ieri la 21:04
caseta , reglaj - ieri la 20:40
joc la caseta SRAM EAGEL NX 12 SPEED - ieri la 16:32
Vospitor Cluj - ieri la 14:22
Magura mt 5 4 pistoane sau deore xt 2 pistoane - ieri la 13:13
Hardtail-uri agresive de trail/all mountain/enduro - ieri la 13:08
monobloc patrat intepenit - ieri la 12:55
Mavic Cosmic sls - ieri la 12:42
Maxxis - ieri la 12:37
Frana nu mai merge - saptamana asta marti la 23:10
Bicicleta full-suspension trail/xc (2000-2500 euro) - saptamana asta marti la 22:42
Frane, daca nu ai suport de prindere - Raspunsuri recente
Parteneri
Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2021 DirtBike.ro