Recomandare cauciucuri fata/spate


Un fost membru
Posturi: 4205
Subiecte: 5

#420411 8 martie 2022 la 14:16

Vlad Sabau: Gelu, ce latime cauti, de zici ca Tufo sunt inguste?
2.4". E decent si 2.35. Eu am jante de 30 mm intern.

Sunt scumpe in comparatie cu Hutchinson si chiar si unele Maxxis, Vittoria. Pretul e comparabil cu Schwalbe Evolution si cu WTB.

N-am nimic impotriva lor doar ca n-am folosit si momentan nu am nevoie de alte anvelope.

ultima modificare: 8 martie 2022 la 14:57

Vlad Sabau
Redactor

Trimite mesaj
Posturi: 771
Subiecte: 20

#420412 8 martie 2022 la 14:23

Volumul si latimea anvelopelor Tufo e fix ca la WT-urile de 2.4 de la Maxxis (testat deja).
Doar ca-s mai usoare cu cel putin 100 de grame / anvelopa, ceea ce in cazul lor... pentru cei mai multi conteaza.

Daca sunt doritori dintre voi, care vor sa testeze Tufo, eu imi pun perechea mea la bataie si pariu pe-o bere ca n-o sa mai vrei altceva vreodata.

Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 1279
Subiecte: 3

#420413 8 martie 2022 la 14:41

@Vlad Sabau, ofera Tufo altceva in plus inafara de acel TPI? Eu nu am ceva impotriva lor doar incerc sa ma feresc de argumentari biased, ceea ce imi pare ca faci pentru ca potii observa ca si Schwalbe ofera TPI similar fara sa puna asa mare accent pe aspectul TPI!
De asemenea incerc sa ma feresc si de opiniile unora care compara gumele Tufo cu niste furtunuri de gradina :)

ultima modificare: 8 martie 2022 la 14:55

Vlad Sabau
Redactor

Trimite mesaj
Posturi: 771
Subiecte: 20

#420414 8 martie 2022 la 14:50

Da, ofera protectie anti-pana Vectran Puncture Barrier si-s facute manual, in Cehia.

Sa revenim la ce zice Scwhalbe despre TPI

EPI: Ends Per Inch (Threads per Inch): Unit for the density of the carcass fabric, measuring the number of nylon threads per square inch of casing material. The higher the EPI, the denser, more supple and lighter the casing is and thus the higher the quality of the tire.

De aceea Tufo, la un volum mai mare al anvelopei, are o greutate mai redusa, fara sa ii fie afectate celelalte beneficii, cum e protectia la pana.

Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 1279
Subiecte: 3

#420415 8 martie 2022 la 14:54

Schwalbe spune clar pe site ca foloseste EPI si cum aflii TPI-ul real inmultind cu 3 numarul EPI.

Pun din nou informatia din pagina 4 ca vad ca ai sarit peste ea:

Schwalbe foloseste EPI ca standard, care se inmulteste cu 3 pentru a afla TPI-ul. Adica Schwalbe de 67EPI are 201TPI, iar variantele race de 127 EPI au 381 TPI.

"But be cautious when comparing EPI indications, as often the number of strands of all carcass layers are added together. An indication of 200 TPI results e.g. from 3 layers of 67 EPI each underneath the tread. With all EPI numbers above 150, it should be assumed that the figures have been calculated by adding up the strands in all layers. Schwalbe only indicates the material density in one carcass layer. Commonly, there are 3 carcass layers underneath the tread."
sursa: https://www.schwalbe.com/en/reifenaufbau


De asemenea pe forumuri au mai prins si altii chestiunea cu EPI, TPI si diferenta dintre ele:
https://www.bikeforums.net/12298016-post19.html

ultima modificare: 8 martie 2022 la 15:25

+1
Un fost membru
Posturi: 4205
Subiecte: 5

#420416 8 martie 2022 la 15:03

Aici se vede si uzura dupa 3100 km la Tufo Thundero folosit 33% pe hardpack restul pe sosea. Probabil compusul e acelasi si la cele de XC. In rest recenziile pe care le-am citit sunt bune.

https://www.mtbr.com/threads/tufo-thundero-writeup.1197028/

ultima modificare: 8 martie 2022 la 15:04

+1
Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 1279
Subiecte: 3

#420418 8 martie 2022 la 15:10

@Vlad Sabau
Eu nu am nicio intentie sa discreditez Tufo doar ca argumentatia ca sunt mai bune pentru ca au mai multi TPI pica.
Eu nu am testat niciodata un Tufo si ar putea sa fie foarte bune, sunt chiar apreciate in multe reviewuri. Este evident ca fiind un producator mai mic inca nu are acceptarea comunitatilor de ciclisti cum ca ar fi bune, iar asta este o bariera destul de greu de trecut pentru ei chiar daca ofera calitate.
Sunt dispus si sa le testez dar nu garantez pentru mine si ma tem ca daca sunt atat de bune ... nu o sa ti le mai trimit inapoi :)

+1
Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 5426
Subiecte: 16

#420419 8 martie 2022 la 16:48

Gelu Vlad: ... nu arata prea bine, e cu cauciucul crapat, probabil are peste 4 ani. Eu anvelope in starea aia am facut cadou, donatie pentru oameni cu mai putine posibilitati.
Eu duc o anvelopa noua la acea conditie in cateva sute de km... acele crapaturi apar f repede, am un hans dampf frontal care la fel, montat in august deja are crapaturi.
Daca tu mergi usurel si nu pietre atunci sigur, probabil scoti ~1000km pana le uzezi la acest nivel.

Privind tufo, daca eram dispus sa le-ncerc le luam si DOAR pe vorbele lui Vlad, user din 2007 pe dirt, care nu cred ca vorbeste tampenii pt un adaos la 2 gume !
Asa daca luam numai conti/ schwalbe/ maxxis nu stimulam alte branduri sa apara pe piata, si cei 3 vor tot creste preturile.

ultima modificare: 8 martie 2022 la 17:24

+1
Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 1279
Subiecte: 3

#420420 8 martie 2022 la 17:03

Calin, eu sarcasm? Unde?

Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 5426
Subiecte: 16

#420421 8 martie 2022 la 17:11

Asa mi s-a parut.. daca gresesc mai bine :)

ultima modificare: 8 martie 2022 la 17:17

Teodor Jagate

Trimite mesaj
Posturi: 1536
Subiecte: 9

#420426 8 martie 2022 la 19:35

E DEJA pagina 5. Eu tot aștept ca omul să-și ia cauciucuri, în timp ce voi dezbateți ”tepeiurile” gumelor. Deci, omul a mers 5000 de km cu un Ikon pe asfalt. Mă duc să-mi fac floricele și...aștept să-și ia cauciucuri de 90 de lei bucata, cum își va și lua. Nu mă prind voi pe ce vă contraziceți :)

Întrebarea este: CÂND își va lua cauciucuri?

+3
Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 5426
Subiecte: 16

#420428 8 martie 2022 la 20:29

Tehnic threadul acesta a inceput de la ~jumatatea paginii 3, pana atunci era discutie cu alt user.
Asa ca doar 2.5 pagini...

Evident va lua ce crede el, i s-au dat destule variante.
Parea speriat de RaceKing, n-am inteles de ce.
Pt uscat si in general asfalt e guma ok de SPATE... ca viteza de rulare si rezistenta la muulti km.
Aah n-are aderenta asa buna ? Pai e normal, nu poti avea totul acum, si costa ~90lei pt varianta performance.
Probabil e genul care TREBUIE sa aiba gume IDENTICE fata-spate... complicat


ultima modificare: 8 martie 2022 la 20:54

+1
Radu Barbuc

Trimite mesaj
Posturi: 133
Subiecte: 3

#420430 8 martie 2022 la 22:36

Gelu Vlad: Radu, daca vrei rulare mai buna pe asfalt si pe hardpack vezi Rekon Race sau Vittoria Mezcal. Mai era si ceva WTB, Ranger parca, insa e oarecum similar cu Cross King si cu Vittoria Barzo si mult mai scump. Eu am Recon Race de 2.4" ruleaza foarte bine pe ambele suprafete, ma bag cu el si prin padure pe suprafete cu frunze/nisip insa acolo nu intru in viraje riscante. Pe asfalt mi-a fugit odata roata spate cu ele cand am pus o frana violenta.

Stiu. Faceam doar o comparatie intre Ikon si Cross-King.
Pe spate am avut de-a lungul timpului RaceKing, Rekon Race, Rocket Ron, iar acum am Mezcal de 2.35".
Foarte multumit de Vittoria Mezcal cum ruleaza pe teren mixt.
Si pentru ca nu am gasit niciunde un Barzo de 2.6" sa pun pe fata, am ramas Ikon si am facut o corcitura nu doar de modele, ci si de marci :)

+2
Ovy 23

Trimite mesaj
Posturi: 11

#420468 11 martie 2022 la 16:05

Ovy 23: Vlad Sabau: Majoritatea offroad, dar si pe sosea (aprox 15%).
Pai cred ca de aceea s-au consumat asa putin, pt ca ai facut doar 15% sosea ... eu fac minim 70% sosea pe an, din pacate :( Nu mi-ai spus cum se descura Tufo pe sosea si cu ce model ai facut cei 2000km ... XC12, XC11?

Vlad vreun un raspus aici te rog?

Gelu Vlad: Pe ce mai mergi inafara de hardpack, piatra, stanca, iarba, nisip? Si Ikon si Python sunt ok pentru toate conditiile astea, cu grija pe iarba uda. Cross King sunt ceva mai bun pe iarba, noroi, nisip si ceva mai slabe pe asfalt. Race King e fix invers, pentru asfalt si hardpack.
Pai asa cum am zis, merg mult pe sosea, apoi padure (poteci, dar nu numai), drumuri cu pietre (uneori destul de mari) si pietris, dealuri cu iarba si pamant, depinde ce gasesc pe traseu. Nu caut un traseu de un anumit tip, ma duc acolo unde planifica komoot drumul (am dat cateva ex: muntii Baiului, Crucea Domnitorului din Melicesti, vulcanii noroiosi, drumuri de cate 10km prin paduri sau drumuri neasfaltate, pline cu pietere si pietris. cum ar fi padurea de la Hărșa, drumul de la Tătaru la Rotari, drumul de la Mărcești catre rezervația de zimbri „Neagra”, spre Moreni pe Drumul Sării).


Vlad Sabau: Daca sunt doritori dintre voi, care vor sa testeze Tufo, eu imi pun perechea mea la bataie si pariu pe-o bere ca n-o sa mai vrei altceva vreodata.
Pacat ca esti tocmai din Cluj (eu sunt din Ploiesti), ca as fi vrut sa testez anvelopele, ce model sunt?

Teodor Jagate: E DEJA pagina 5. Eu tot aștept ca omul să-și ia cauciucuri, în timp ce voi dezbateți ”tepeiurile” gumelor. Deci, omul a mers 5000 de km cu un Ikon pe asfalt. Mă duc să-mi fac floricele și...aștept să-și ia cauciucuri de 90 de lei bucata, cum își va și lua. Nu mă prind voi pe ce vă contraziceți :)
Întrebarea este: CÂND își va lua cauciucuri?

Nu inteleg legatura intre faptul ca am mers 5000 de km cu un Ikon, cu floricele și cu cauciucurile de 90 de lei bucata. Si ca sa raspund la intrebare: imi voi lua cauciucuri cand voi fi lamurit cu ce anume sa-mi iau, momentan nu sunt. Nu am experienta cu cauciucuri de bicicleta si de aceea am zis sa scriu aici. Modelul Ikon pe care l-am avut costa in jur de 160 lei/buc, modelul Ikon cu EXO costa vreo 210 lei/buc, cele Tufo parca 235 lei/buc, modelul Crossmark II costa vreo 185 lei/buc ... deci nu ma uit la cele de 90lei sub nicio forma. :)

Calin Neagu: Evident va lua ce crede el, i s-au dat destule variante.
Corect si va multumesc foarte mult pentru dorinta de a ma ajuta. Tocmai ca sunt prea multe variante parca m-a facut sa fiu si mai indecis.

Calin Neagu: Parea speriat de RaceKing, n-am inteles de ce.
Pt uscat si in general asfalt e guma ok de SPATE... ca viteza de rulare si rezistenta la muulti km.
Aah n-are aderenta asa buna ? Pai e normal, nu poti avea totul acum, si costa ~90lei pt varianta performance.
Probabil e genul care TREBUIE sa aiba gume IDENTICE fata-spate... complicat

Nu sunt speriat, am zis ca evit RK-ul tocmai pt lipsa lui de aderenta, mai ales ca am o persoane care le are pe fata/spate si pica destul de des. Anvelopele identice sunt o idee buna in sesul ca, asa cum a zis si Ionut Tanase, le pot permuta intre ele ca sa le tocesc uniform si astfel sa ma tina astfel mai multi km o pereche.

ultima modificare: 11 martie 2022 la 16:07

Un fost membru
Posturi: 4205
Subiecte: 5

#420469 11 martie 2022 la 16:42

Ovy 23: Pai asa cum am zis, merg mult pe sosea, apoi padure (poteci, dar nu numai), drumuri cu pietre (uneori destul de mari) si pietris, dealuri cu iarba si pamant, depinde ce gasesc pe traseu. Nu caut un traseu de un anumit tip, ma duc acolo unde planifica komoot drumul (am dat cateva ex: muntii Baiului, Crucea Domnitorului din Melicesti, vulcanii noroiosi, drumuri de cate 10km prin paduri sau drumuri neasfaltate, pline cu pietere si pietris. cum ar fi padurea de la Hărșa, drumul de la Tătaru la Rotari, drumul de la Mărcești catre rezervația de zimbri „Neagra”, spre Moreni pe Drumul Sării).
Deci tu faci in esenta touring. Vezi ce a zis Radu despe Cross King si Ikon. Nu te baga la anvelope scumpe si specializate ca nu are sens. Poti sa pui pe lista si Schwalbe Nooby Nick sau Rocket Ron. Vezi ce gasesti.

Ti-am raspuns eu la intrebarea cu Tufo, vezi raspunsul anterior. Asa arata dupa 3100 km.



ultima modificare: 11 martie 2022 la 16:57

Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 5426
Subiecte: 16

#420470 11 martie 2022 la 19:01

Nobby nic nu e de mers pe asfalt, cel putin asa scrie la descriere si asa am citit.
Parca zicea de cross/ XKing ca e incet, pai nobby nic e moartea atunci..

Tufo arata chiar bine la atatia km, era util de stiut pe ce suprafata s-a mers mai mult... daca a fost menajat sau nu...

Ovy 23: Anvelopele identice sunt o idee buna in sesul ca, asa cum a zis si Ionut Tanase, le pot permuta intre ele ca sa le tocesc uniform si astfel sa ma tina astfel mai multi km o pereche.
Lasa ideea asta veche, cum faci, schimbi spatele pe fata ca sa te duci in gura fiindca e uzata ?
Ia anvelope adecvate si aia e.

Eu privesc separat anvelopele spate vs frontal, singura permutatie poate fi de pe fata pe spate, niciodata invers.

am zis ca evit RK-ul tocmai pt lipsa lui de aderenta, mai ales ca am o persoane care le are pe fata/spate si pica destul de des.
Iei Xking frontal si s-a rezolvat... RaceK n-are ce cauta pe fata.
Oricum nu poti s-o rupi si prin pietris si sa mearga usor pe asfalt, alegi anvelopa axat mai mult pe suprafata dominanta, asfalt.
Sau iei mai offroad si tragi mai greu pe asfalt, alegerea ta... asta e si alegerea mea :)
Sau iei aceleasi anvelope ce le-ai avut daca ai fost asa multumit de ele.

ultima modificare: 11 martie 2022 la 19:33

Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 1279
Subiecte: 3

#420471 11 martie 2022 la 20:01

@Calin, is multi producatori de top cu ideea asta veche ... mai degraba te duci in bot cand ai impresia ca ai o guma super buna si in realitate nu e decat o ciunga.
Principul asta vechi se foloseste si in domeniul auto, e probat si ras-probat.

ultima modificare: 11 martie 2022 la 20:15

Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 5426
Subiecte: 16

#420472 11 martie 2022 la 20:03

Care considera idee buna mutarea a gumei spate uzate in furca, treaba lui.

Eu nu fac asta.

ultima modificare: 11 martie 2022 la 20:10

Un fost membru
Posturi: 4205
Subiecte: 5

#420473 11 martie 2022 la 22:14

Scrie in link pe unde a mers cu el dar nu s-a obosit nimeni sa citeasca. 1/3 asfalt, restul hardpack chestii.

Mda, Nooby Nick e cam overkill pe asfalt, dar zicea ca n-are chef sa derapeze. Eu nu as pune altceva mai cramponat decat Maxxis Pace la 70% asfalt. Si Aspen mi se pare mult.

Mutarea gumei uzate de pe spate pe fata = intri lejer in santurile lasate de masini de teren si tractoare ca nu mai ai crampoane sa te tina pe buza santului.

ultima modificare: 11 martie 2022 la 22:32

Teodor Jagate

Trimite mesaj
Posturi: 1536
Subiecte: 9

#420476 12 martie 2022 la 10:03

Germanul Nobby Nic / Tough Tom de 90 de lei, ăsta este cauciucul perfect pentru tine. Pe cuvânt de pionier. Haide...aștept să le iei. Și DA, pentru fix ce faci tu, asfalt 95% și ceva păduri seculare.

Nu tu cu buzele tale proprii, ai spus ASTA:
”Ma intereseaza sa ruleze bine si cu viteza destul de ok pe asfalt + sa am si aderenta pe trasee de padure, suprafete mixte, pietre si pietris, sa fie durabile in timp, sa ofere si o protectie antipana decenta.”
Fix Nobby Nic / Tough Tom este asta. Pentru ciclistul din tine. Succes.

0
Tudor Bugnar

Trimite mesaj
Posturi: 60
Subiecte: 5

#421019 11 aprilie 2022 la 08:30

Bună ziua! Recent am luat inițiativa de a trece la tubeless. Astfel, mi-am luat două cauciucuri Hutchinson Kraken din Decathlon. Pe unul l-am luat la reducere din Cluj, iar pe celălalt, la preț întreg. Surpriza mea a fost că cel la reducere (~90 ron) era varianta Racing Lab, celălalt fiind Kraken normal. Am nevoie de ajutor în a alege poziționarea acestora pe bicicletă, în ideea în care aș prefera să am totuși tracțiunea pe față ceva mai bună decât pe spate. Totodată, din câte pene am făcut (vreo 8 într-un an), 7 au fost pe spate, așa că nu ar strica să fie cel mai rezistent pe spate.

Cât despre restul elementelor, o să îmi iau lichid Stan's No Tubes Race, că am auzit că e printre cele mai bune, și ceva valve. Acuma, la valve nu știu exact cum trebuie aleasă lungimea, deși la camere am valve presta de 42mm. Păreri și aici?

Și încă ceva, banda care e deja pe jantă trebuie înlocuită, sau e ok așa?

Mulțumesc!

ultima modificare: 11 aprilie 2022 la 09:39

Un fost membru
Posturi: 4205
Subiecte: 5

#421020 11 aprilie 2022 la 09:26

Cel normal e cel de 66 TPI? Ca nu merg link-urile. Racing Lab vad ca e cu hardskin deci pune-l pe spate. Profilul e la fel, deci nu prea vad cum ar influenta tractiunea daca le inversezi.

Lichidul Stan's are amoniac sau cel putin avea din cate stiu, care provoaca delaminari la unele anvelope, inclusiv Hutchinson si Maxxis. Eu as cumpara ceva fara amoniac, de exemplu Conti RevoSealant.

Valve. Depinde ce profil ai la jante si cat de inalte sunt. Banuiesc ca nu ai jante cu profil inalt daca ai valve de 42 mm. Eu am de 65 pe camere si sunt imense, deci banuiesc ca de 42 sunt ok. La cele de 65 mi se pare mai usor de cuplat pompa de podea, insa daca faci pana pe nu stiu unde si ai pompa fara furtun va fi un chin sa le umfli.

ultima modificare: 11 aprilie 2022 la 09:36

+2
Teodor Jagate

Trimite mesaj
Posturi: 1536
Subiecte: 9

#421022 11 aprilie 2022 la 09:48

Auzi Gelu, da ”Ovy 23” și-a luat cauciucuri, până la urmă? Ce a luat? Că a făcut un studiu de piață de dădea licența pe el.


Și da, mai au amoniac în soluție. Dar mă gândesc că au fost probleme la anumite loturi de cauciucuri, nu neaparat de la soluție. Dar nu vom ști niciodată.

”We use natural latex in our sealant and a small amount of ammonia is added to natural liquid latex as a stabilizer when harvested. While there may be a strong smell when initially opening your bottle, this trace amount of ammonia will continue to off-gas over time and the smell will fade. This very small amount in our finished sealant formula will have no damaging effects, even after years of use. Although our Yellow Tape may not be necessary to seal your rim, you may add one layer to protect un-anodized or scratched areas of your rim from oxidation due to moisture in the sealant. Our MSDS can be found on our Tech Docs page.”

ultima modificare: 11 aprilie 2022 la 09:51

+1
Radu Barbuc

Trimite mesaj
Posturi: 133
Subiecte: 3

#421024 11 aprilie 2022 la 09:53

Stan's contine latex si amoniac. Chiar daca se spune ca ofera cea mai buna protectie anti-pana, am trecut si eu rapid la o varianta fara latex si amoniac, dupa ce am murdarit si am "inmiresmat" casa cu cele doua ingrediente. Deci daca vrei ca treaba sa fie mai curata ia ceva de la MucOff sau Vittoria de exemplu.
Valvele de 40 mm in general sunt ok pentru mtb. Ai in principal doua variante, cu baza conica sau cu baza dreptunghiulara usor semicirculara. Eu prefer a doua varianta. Depinde si de profilul jantei.
Banda musai speciala de tubeles, de preferat pusa in doua straturi si sa fie cu 3-5 mm mai lata decat latimea interioara a jantei.
In rest gasesti tutoriale multe pe youtube.

+3
Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 1279
Subiecte: 3

#421025 11 aprilie 2022 la 10:06

@Teodor e fix treaba lui ce a facut. Cand cineva iti cere un sfat si te oferi sa i-l dai ... nu inseamna ca dupaia trebuie obigat sa dea curs neaparat sfaturilor pe care le primeste si de asemenea nu cred ca noi in calitatea noastra de "sfatuitori" trebuie sa ii facem ancheta pe motiv ca si-a luat sau nu si-a luat ce i s-a recomandat.

Ca mai apoi ar fi frumos sa ne impartaseasca si noua ce si de ce si-a luat ... ar fi frumos din partea lui.

@Tudor Bugnar, in general e o idee mai buna sa pui cauciucul mai bun pe fata pentru ca teoretic are o compozitie mai buna si e mai grippy. Insa daca esti "tail heavy" si ciocanesti roata spate mai tare si doar Racing Lab-ul are acel hardskin, cum zice si @Gelu ar fi mai bine sa il pui pe acela pe spate.

ultima modificare: 11 aprilie 2022 la 10:19

+1
Teodor Jagate

Trimite mesaj
Posturi: 1536
Subiecte: 9

#421026 11 aprilie 2022 la 10:14

Ho bre, că nu i-am dat în cap. Doar am întrebat ce și-a luat, dacă și-a luat. E grav? După ce că erați să vă luați la bătaie pe aici dn cauza cauciucurilor :)

Tudor Bugnar

Trimite mesaj
Posturi: 60
Subiecte: 5

#421027 11 aprilie 2022 la 10:28

Am reparat linkurile.

Ok, atunci iau valve tot în jur de 40mm, poate chiar un pic mai scurte. Și bandă antipană 30mm, pentru 26mm lățimea interioară a jantelor mele.

Cât despre sealant, eu unul nu am probleme cu mânjitul și nici cu mirosul, și eram destul de determinat să iau Stan's, dar dacă spuneți că nu e cea mai potrivită soluție, mă îndrept spre altceva (apropo, conti e de treabă? Stan's era, într-adevăr, lăudat pentru performanțe, dar de conti nu am auzit mare lucru...)

De asemenea, să iau în considerare achiziționarea unui kit de conversie tubeless?

Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 5426
Subiecte: 16

#421028 11 aprilie 2022 la 10:33

de ce sa iei kit ?
Ma rog, era mai scump decat daca luai pe bucati cand m-am uitat eu.
Daca gasesti mai ieftin si cu toate componentele ce se potrivesc la bicla ta , sigur.

Mai trebuie si kit reparatie tubeless...

ultima modificare: 11 aprilie 2022 la 10:35

Marius Chereja

Trimite mesaj
Posturi: 505
Subiecte: 2

#421029 11 aprilie 2022 la 10:45

Salut, eu am pus Stan's în primăvara trecută, în anvelope Schwalbe și Maxxis, le-am verificat luna trecută și încă era ud înăuntru așa că doar am completat și voie bună :)).
N-am observat nici o "delaminare" la anvelope, cât despre miros chiar daca am lucrat in casă, am băgat soluția direct prin valvă cu o seringă și furtun subțire, așa că nu am simțit nimic.

Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 1279
Subiecte: 3

#421030 11 aprilie 2022 la 10:56

Teodor Jagate: Ho bre, că nu i-am dat în cap. Doar am întrebat ce și-a luat, dacă și-a luat. E grav? După ce că erați să vă luați la bătaie pe aici dn cauza cauciucurilor :)

@Teodore, daca era sa se ajunga la bataie, nu o incasa nimeni mai rau ca tine cu Tough Tom-urile alea :)

Legat de sealant, daca nu va place Stan's puteti incerca WTB care s-au lansat mai recent cu o solutie amonia free si pun pariu ca acum dupa lansare o vor face buna pentru ca tintesc si e o bucatica din piata asta.

Atentie ca solutia Stans race nu prea e "pompabila" prin valva! Cele cu amoniac sunt de evitat pentru ca degradeaza cauciucul, deci daca esti un rider care uzeaza un cauciuc in 3-6 luni cred ca nu te va durea prea tare aspectul asta insa daca treci cu gumele dintr-un sezon in altul ... gumele pot fi afectate de solutia tubeless cu amoniac. Am vazut ca in special Maxxis avertizeaza sa nu se foloseasca solutie cu amoniac.

+1

Adaugă răspuns


Log in pentru a adăuga comentarii sau înscrie-te ca membru

 
Browserul este învechit!

Actualizați browserul pentru a vizualiza corect acest site.

Actualizați browserul acum! ×