Recomandare cauciucuri fata/spate
Ovy 23 Posturi: 11 |
#420275 24 februarie 2022 la 16:27 Ok, deci fara tan wall si fara 3C MaxxSpeed .. doar cu EXO/TR la Maxxis |
Vlad Sabau Redactor Posturi: 771 Subiecte: 20 |
#420276 24 februarie 2022 la 16:36 Gumele Tufo din gama XC au un balonaj scris de 2.25, in realitate sunt 2.3-2.35 in functie de latimea interna a jantelor. |
Un fost membru Posturi: 4205 Subiecte: 5 |
#420277 24 februarie 2022 la 16:44 Ovy 23: Ok, deci fara tan wall si fara 3C MaxxSpeed .. doar cu EXO/TR la Maxxis |
Vlad Sabau Redactor Posturi: 771 Subiecte: 20 |
#420278 24 februarie 2022 la 17:10 Gelu Vlad: Ovy 23: Ok, deci fara tan wall si fara 3C MaxxSpeed .. doar cu EXO/TR la Maxxis |
Radu Barbuc Posturi: 133 Subiecte: 3 |
#420282 25 februarie 2022 la 10:29 Ma tenta si pe mine Tufo ale tale, dar pana la urma am luat o pereche de Hutchinson Touareg pentru gravel-ul abia terminat. Maine il scot la prima tura. Mai astept pareri despre Tufo , poate vor fi urmatoarele. |
Ovy 23 Posturi: 11 |
#420287 25 februarie 2022 la 16:36 Gelu Vlad: Lasa ce e pe site-ul oficial, vezi ce gasesti efectiv pe stoc la comercianti. Cauta ceva Ikon cu EXO daca ala iti place ca nu-l mai tai asa usor. Eu am dat spre 45€ pe un Rekon Race de 2.4 cu 3C/EXO/TR/WT, deci asteapta-te la cheltuiala. |
Un fost membru Posturi: 4205 Subiecte: 5 |
#420288 25 februarie 2022 la 16:50 Eu am 3C, dar am facut sub 500k cu ele pe mixt, asa ca nu stiu sa-ti spun. MaxxSpeed este oricum compus mai tare decat MaxxTerra. Cica e durabil, asa se lauda, dar n-am apucat sa verific personal. La cele normale cu Dual Compound e mai tare compusul deci ar trebui sa tina mai mult. Se preteaza mai mult la anvelopa spate si la supafete dure. 3C e compromis bun intre aderenta si durabilitate. Uite cam ce optiuni ai cu Dual Compound: |
Ovy 23 Posturi: 11 |
#420289 25 februarie 2022 la 16:53 greu, incerc sa caut pe interet diferente intre cele Dual Compound si 3C MaxxSpeed din prisma nr de km insa nu am succes |
Vlad Sabau Redactor Posturi: 771 Subiecte: 20 |
#420291 25 februarie 2022 la 17:20 Ovy 23: |
Ionut Tanase Posturi: 1279 Subiecte: 3 |
#420296 25 februarie 2022 la 21:06 Ovy 23: greu, incerc sa caut pe interet diferente intre cele Dual Compound si 3C MaxxSpeed din prisma nr de km insa nu am succes |
Un fost membru Posturi: 4205 Subiecte: 5 |
#420299 25 februarie 2022 la 22:34 Vezi aici: |
Ovy 23 Posturi: 11 |
#420306 27 februarie 2022 la 21:52 Ionut Tanase: https://www.mtbr.com/threads/dual-compound-vs-3c-compound-maxxis.901722/ |
Un fost membru Posturi: 4205 Subiecte: 5 |
#420307 28 februarie 2022 la 08:52 La 70% sosea eu mi-as pune Marathon Almotion si as avea grija inafara drumurilor. E ok si Ikon dar te chinui mai mult cu el pe sosea si il uzezi mai repede. Sau Conti Race King sau combinatie de RK cu Cross King pe fata. Alea ieftine cu compus PureGrip mai tare, Performance. Nu RaceSport care sunt scumpe, usoare si subtiri. Cele cu ShieldWall au peretele mai tare. In definitiv costa cam la fel, doar ca le gasesti in tara si nu mai dai inca 10€ pe transport. Idem si cu Hutchinson Python. Decathlon nici nu iti mai ia bani pe transport peste 250 de lei. |
Vlad Sabau Redactor Posturi: 771 Subiecte: 20 |
#420315 28 februarie 2022 la 16:19 Ovy 23: |
Ovy 23 Posturi: 11 |
#420343 3 martie 2022 la 23:11 Multumesc de raspunsuri! |
Un fost membru Posturi: 4205 Subiecte: 5 |
#420345 4 martie 2022 la 13:55 Da, cu Race King trebuie sa fii mai atent pe off road, iar Cross King e putin tractor pe asfalt in sensul ca suna urat dar ruleaza surprinzator de usor. De aia am zis de combinatia fata/spate. Pentru tine cele mai potrivite ar trebui sa fie Ikon sau Hutchinson Python 2. Python 2 are mai multe fibre/inch, deci vor fi mai confortabile fata de Ikon daca nu bagi presiune prea mare in ele. Pe sosea ar trebui sa mergi cu presiune mai mare ~2 bar. |
Calin Neagu Posturi: 5426 Subiecte: 16 |
#420346 4 martie 2022 la 18:10 Ovy 23: Are cineva Race King fata/spate din acelea pe sarma si merge cu mine la ture si cam pierde aderenta in curbe cand prinde nisip sau pietris (a si cazut de cateva ori) iar pe coborari nu prea are stabilitate si aderenta cu bicicleta (e posibil sa fie si de la lipsa skill-urilor, nu stiu ce sa zic). in schimb, pe sosea, la coborare, ce-i drept bicicleta ruleaza foarte usor si foarte mult, fara sa dea la pedale, mult mai mult decat cu Ikon-urile pe bicicleta mea. |
Ovy 23 Posturi: 11 |
#420359 6 martie 2022 la 19:49 Gelu Vlad: Da, cu Race King trebuie sa fii mai atent pe off road, iar Cross King e putin tractor pe asfalt in sensul ca suna urat dar ruleaza surprinzator de usor. De aia am zis de combinatia fata/spate. Pentru tine cele mai potrivite ar trebui sa fie Ikon sau Hutchinson Python 2. Python 2 are mai multe fibre/inch, deci vor fi mai confortabile fata de Ikon daca nu bagi presiune prea mare in ele. Pe sosea ar trebui sa mergi cu presiune mai mare ~2 bar. |
Un fost membru Posturi: 4205 Subiecte: 5 |
#420369 7 martie 2022 la 06:56 Ovy 23: Nu ma asteptam ca Cross King sa ruleze usor ... ruleaza mai usor ca Ikon? |
Radu Barbuc Posturi: 133 Subiecte: 3 |
#420400 8 martie 2022 la 11:00 Am avut pe roata fata vechiul Conti X-king Protection de 2.4" (predecesorul Cross-king-ului) iar acum am Ikon 3C maxterra de 2.6". Ikon-ul este (mult) mai zgomotos pe asfalt si am un feeling de tractor cu el. Crampoanele centrale sunt relativ mici si pozitionate la distanta mare intre ele. Nici la rulaj nu straluceste, ma asteptam la un rolling mai bun la cum il prezinta Maxxis in gama. La capitolul aderenta mi se par similare, desi nu le-am rulat in conditii grele, bicicleta o folosesc la bikepacking si cross country. La capitolul suplete, Ikon-ul este cu o clasa peste. |
Un fost membru Posturi: 4205 Subiecte: 5 |
#420401 8 martie 2022 la 11:17 Radu, daca vrei rulare mai buna pe asfalt si pe hardpack vezi Rekon Race sau Vittoria Mezcal. Mai era si ceva WTB, Ranger parca, insa e oarecum similar cu Cross King si cu Vittoria Barzo si mult mai scump. Eu am Recon Race de 2.4" ruleaza foarte bine pe ambele suprafete, ma bag cu el si prin padure pe suprafete cu frunze/nisip insa acolo nu intru in viraje riscante. Pe asfalt mi-a fugit odata roata spate cu ele cand am pus o frana violenta. |
Calin Neagu Posturi: 5426 Subiecte: 16 |
#420402 8 martie 2022 la 11:41 Gelu Vlad: ...am Recon Race de 2.4" ruleaza foarte bine pe ambele suprafete, ma bag cu el si prin padure pe suprafete cu frunze/nisip insa acolo nu intru in viraje riscante. |
Ionut Tanase Posturi: 1279 Subiecte: 3 |
#420403 8 martie 2022 la 12:09 Esti prea optimist cand spui 20% uzura la guma aia :) |
Calin Neagu Posturi: 5426 Subiecte: 16 |
#420404 8 martie 2022 la 12:26 e Addix soft deci marginile crampoanelor se mananca f repede. |
Ionut Tanase Posturi: 1279 Subiecte: 3 |
#420405 8 martie 2022 la 13:05 E tot rotunjit, la un cauciuc de genul sunt foarte importante muchiile crampoanelor care nu prea mai exista la acea guma. Asta cu evaluarea in procente e dupa cum se vede "in the eye of the beholder" dar eu as aprecia o uzura mult mai mare, spre 50% |
Un fost membru Posturi: 4205 Subiecte: 5 |
#420406 8 martie 2022 la 13:29 Nu intru in viraje riscante pentru ca n-am chef sa ma imprastii, nu ca n-ar tine anvelopele? Pe urcari nu mi-au rupt deloc aderenta pe spate, iar peste nisip de 3-4 cm trec decent fara sa se infunde. Plus ca umblu cu ele la 25 de psi ~1.8 bar. De derapat pe asfalt la frane violente iti cam derapeaza orice pentru ca se blocheaza roata si rupe aderenta cu orice anvelopa ai avea. |
Ionut Tanase Posturi: 1279 Subiecte: 3 |
#420407 8 martie 2022 la 13:37 Daca vreti TPI multi de la o marca consacrata ... cumparati Schwalbe :) |
Vlad Sabau Redactor Posturi: 771 Subiecte: 20 |
#420408 8 martie 2022 la 14:02 Gelu, ce latime cauti, de zici ca Tufo sunt inguste? |
Vlad Sabau Redactor Posturi: 771 Subiecte: 20 |
#420409 8 martie 2022 la 14:06 Ionut Tanase: Daca vreti TPI multi de la o marca consacrata ... cumparati Schwalbe :) |
Ionut Tanase Posturi: 1279 Subiecte: 3 |
#420410 8 martie 2022 la 14:11 Vlad Sabau: Ionut Tanase: Daca vreti TPI multi de la o marca consacrata ... cumparati Schwalbe :) |