Recomandare cauciucuri fata/spate
Ionut Tanase Posturi: 1279 Subiecte: 3 |
#405597 7 aprilie 2020 la 16:29 Mai adaug acum dupa ce am verificat de versiune de Aspen am avut, ca erau modelul Exception Series care sunt varianta race a unui cauciuc deja race si imi amintesc ca erau foarte subtiri si usoare prin urmare. |
Un fost membru Posturi: 4205 Subiecte: 5 |
#405600 7 aprilie 2020 la 17:56 Nu ai zis de ce nu l-ai mai pune pe fata. |
Ionut Tanase Posturi: 1279 Subiecte: 3 |
#405602 7 aprilie 2020 la 18:23 Am zis de ce nu l-as mai pune pe fata .. pentru ca e cel mai imprevizibil cauciuc pe care l-am avut. Varianta aia Aspen Exc nu stiu daca nu avea undeva la 480g. |
Un fost membru Posturi: 4205 Subiecte: 5 |
#405603 7 aprilie 2020 la 19:06 Ah, scuze, am crezut ca e vorba de Raceking, acum am citit mai atent. |
Adrian Malita Posturi: 4 Subiecte: 1 |
#408108 10 iunie 2020 la 15:50 Salutare, |
Calin Neagu Posturi: 5426 Subiecte: 16 |
#408110 10 iunie 2020 la 16:15 Ardent pe fata e ok dar cred ca se uzeaza repede pe spate. |
Un fost membru Posturi: 4205 Subiecte: 5 |
#408111 10 iunie 2020 la 16:38 - Ardent Race pe fata cu Ikon pe spate pentru setup generic de XC |
Adrian Malita Posturi: 4 Subiecte: 1 |
#408112 10 iunie 2020 la 17:21 @calin neagu: caut acum ceva gen all around, bune peste tot.. un fel de all season la biciclete. Nici sa nu fie prea grele, dar rezistente, si sa ruleze mai viteza dar sa aibe si aderenta pe xc. |
Un fost membru Posturi: 4205 Subiecte: 5 |
#408113 10 iunie 2020 la 17:52 Nu prea exista bune peste tot. Ori pui o pereche de Pace sau Pace cu Aspen si ai grija, ori pui Ardent Race sau Ikon sau combinatii si sacrifici masa, acceleratia si rezistenta la inaintare, ori mergi cu Racing Ray si Racing Ralph si sacrifici durabilitatea, faci pene. Onza Canis, Svelt si Vittoria Mezcal G 4C mai sunt allroundere bune. |
Adrian Malita Posturi: 4 Subiecte: 1 |
#408115 10 iunie 2020 la 18:00 da, stiu... |
Un fost membru Posturi: 4205 Subiecte: 5 |
#408116 10 iunie 2020 la 18:10 Ardent Race are aderenta mai buna decat Ardent, deci pune AR pe ambele sau in combinatie cu Ikon pe spate. Iti alegi balonajul, simetric sau mai mare pe fata. Foresaker e pentru noroi. Ce sens are sa pui o anvelopa pentru noroi cu una pentru uscat? |
Calin Neagu Posturi: 5426 Subiecte: 16 |
#408117 10 iunie 2020 la 18:27 Sincer pe mine ardent nu m-a impresionat cat l-am avut pe 26-er. |
Un fost membru Posturi: 4205 Subiecte: 5 |
#408119 10 iunie 2020 la 19:19 Mie nu mi-au placut Schwalbe Performance. Pierd aderenta pe suprafete din asfalt, hardpack. Cele vechi erau mai ok. Compusul din Maxxis Dth e mult mai bun, are aderenta, pot sa fac cornering agresiv ca nu pleaca, sta lipit de suprafata. Si de Continental X-King Protection (cele scumpe) am fost super multumit, am mers cu ele drumuri de pamant, pietris, un drum de pamant cu moloz, caramizi si beton spart, nisip, frunze, asfalt. Peste tot s-au comportat exemplar, n-am facut pene. |
Dani Dani Posturi: 20 Subiecte: 1 |
#409529 23 iulie 2020 la 14:36 Salutare si ma bucur ca v-am gasit :) |
Un fost membru Posturi: 4205 Subiecte: 5 |
#409535 23 iulie 2020 la 15:36 Da, e normal daca e compus moale. Drumurile de pamant si forestiere nu sunt off road, sunt tot drumuri. Ia-ti niste anvelope pentru hardpack: Schwalbe Maraton Allmotion, Panaracer Gravelking SK sau SS de 1.9 (47-584) sau 2.1" (53-584), Onza Svelt, Onza Canis, Vittoria Mezcal G 4C. Allmotion sunt foarte durabile si cu protectie excelenta dar sunt mai grele (690g). Pentru ce vrei tu Gravelking de 2.1" sunt perfecte. Aia am si eu dar de 1.9", ca nu intra 2.1" pe gravel. |
Adi Petre Posturi: 167 Subiecte: 5 |
#409547 24 iulie 2020 la 01:31 rolling resistance pe asfalt tine de anvelopa semislick pe care o vei pune pe spate. |
Ionut Tanase Posturi: 1279 Subiecte: 3 |
#409551 24 iulie 2020 la 09:13 Am vazut si eu uzura de genul asta la anvelopele venite pe un Rockrider ieftin. |
Un fost membru Posturi: 4205 Subiecte: 5 |
#409552 24 iulie 2020 la 09:27 Tour Ride sunt subtiri si mai grele pentru dimensiunea lor. Din aceeasi categorie dar mai usoare sunt Panaracer Pasela, dar nu le-am amintit tocmai pentru ca sunt de 42 mm, deci nu prea ai de ce sa le pui pe MTB. Dupa ce am montat Maxxis Dth de 2.1" (54 mm) pe 26er si am vazut cum ruleaza nici nu ma gandesc sa pun pe MTB anvelope mai subtiri de 1.9" (48 mm) ca nu are sens. Ti le-as fi recomandat dar nu se fabrica pentru 27.5. |
Alexandru M Posturi: 140 Subiecte: 1 |
#409558 24 iulie 2020 la 13:03 Ati montat Crossmark 2.1 pe spate in sens invers rotatiei indicate pe el? Pare mai logic asa sa aiba aderenta pe off road. |
Un fost membru Posturi: 4205 Subiecte: 5 |
#409561 24 iulie 2020 la 14:13 Baga presiune mai mica pe offroad sau pune Aspen sau Ardent Race pe spate daca te nemultumeste. Crampoanele alea in rampa sunt pentru rulare usoara. Daca vrei aderenta mai bina, vrei altceva. |
Dani Dani Posturi: 20 Subiecte: 1 |
#409566 24 iulie 2020 la 15:58 Multumesc pentru raspunsuri. Recunosc ca ma uitasem si eu spre Continental, incercand sa abordez un pret nu foarte mare, dar pt dimensiunea mea ar fi Ride Tour 27.5X2.10 (54-584), care are 675 gr si parca totusi e prea lata. Mergand mai mult pe sosea, imi doresc si un pic de viteza :) Practic cu ce am acum, pe drum drept, cu greu ajung la 30 km/h si pot sustine doar cateva minute 25 km/h. |
Un fost membru Posturi: 4205 Subiecte: 5 |
#409567 24 iulie 2020 la 16:07 Viteza prinzi si cu anvelopa mai lata, profilul, compusii si presiunea sunt mai importante decat balonajul. Balonajul conteza la viraje si la confort. Balonaj mic + presiune mare = confort slab, zdruncinaturi, aderenta mai slaba si falsa senzatie ca ai viteza mai mare. Ba, difera si camerele in sensul ca sunt cu interval, gen 1.5…1.75, 1.75…2.5 etc. |
Ionut Tanase Posturi: 1279 Subiecte: 3 |
#409573 24 iulie 2020 la 21:09 Dani Dani: Multumesc pentru raspunsuri. Recunosc ca ma uitasem si eu spre Continental, incercand sa abordez un pret nu foarte mare, dar pt dimensiunea mea ar fi Ride Tour 27.5X2.10 (54-584), care are 675 gr si parca totusi e prea lata. Mergand mai mult pe sosea, imi doresc si un pic de viteza :) Practic cu ce am acum, pe drum drept, cu greu ajung la 30 km/h si pot sustine doar cateva minute 25 km/h. |
Vlad Sabau Redactor Posturi: 771 Subiecte: 20 |
#409594 25 iulie 2020 la 12:49 Tufo XC11,12,13 - 210tpi (pe lateral), 375tpi (pe calea de rulare) |
Daniel Mihai Grama Posturi: 28 |
#409599 25 iulie 2020 la 14:30 Eu folosesc pe hardtail Vittoria Barzo (roata fata) si Vittoria Mezcal III (roata spate) 29x2,1. Sunt la al doilea set (anterior am avut 29x2,25 care mi s-au parut prea late). |
Dani Dani Posturi: 20 Subiecte: 1 |
#409682 28 iulie 2020 la 08:54 Va salut! Multumesc tare mult pentru recomandari. Ce parere aveti despre varianta Continental Double Fighter III 27.5x2.0 ? Mi se pare tentanta pt ca are si suprafata de rulare pe asfalt, care mi-ar fi de folos in peste 90 % din distantele parcurse, dar si crampoane pentru teren usor accidentat (ma gandesc la drumuri pietruite, poteci, padurici :) |
Alexandru M Posturi: 140 Subiecte: 1 |
#409683 28 iulie 2020 la 08:57 Continental Double Fighter III 27.5x2.0 sunt o alegere buna pentru asfalt. |
Un fost membru Posturi: 4205 Subiecte: 5 |
#409684 28 iulie 2020 la 09:18 Double Fighter > 800g. Dar nici nu prea faci pene cu ele. Cam ca si Big Ben de altfel. Daca nu virezi prea agresiv cred ca sunt ok oricare dintre astea. |
Dani Dani Posturi: 20 Subiecte: 1 |
#409842 31 iulie 2020 la 12:01 Mi-au venit azi Continentalurile Double Fighter III. Imi pare cam moale cauciucul, sper doar sa fie o impresie. Cineva zicea ca a facut deja 7000 km cu ele. Eu inca sunt uimit de calitatea f proasta de la btwin si parca imi vine sa suflu si in iaurt. |
Calin Neagu Posturi: 5426 Subiecte: 16 |
#409848 31 iulie 2020 la 13:16 Monteaza-le si peste ceva timp sa spui experienta ta cu ele... daca ai chef. |