Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

DEFORMARE JANTA AERO PROFIL


Un fost membru
Posturi: 67
Subiecte: 2

#381865 6 mai 2017 la 13:30


Salut useri ! De curand am cumparat un set roti Campa Vento 16 HPW cu jante aero profil . Una dintre jante are o deformare mecanica (se poate vedea in poza ). Doresc un sfat pertinent cu alternative de corectare al deformarii : sudura cu aluminiu ( riscant ? ), acoperire cu chit auto si vopsire . Sunt receptiv la orice sfat . Multumesc.

Un fost membru
Posturi: 2229
Subiecte: 12

#381871 6 mai 2017 la 15:40

Nu stiu ce intelegi prin sudura cu aluminiu, vrei sa pui un punct de sudura si sa il slefuiesti?

Ai putea verifica la baietii care se ocupa de PDR desi banuiesc ca peretele jantei este de peste 1.5mm grosime in timp ce tabla auto este lejer sub 1mm. Nu stiu daca ventuzele lor mai pot fi folosite pe tabla asa groasa. Verifica la http://www.indoituri.ro/ Domnii sint baieti vaccinati si seriosi, nu cocalarii tipici de service si au scule serioase. Teoretic urma aia este ca o lovitura de grindina care este o chestie banala la tabla auto.

ultima modificare: 6 mai 2017 la 15:41

Cristian Marian

Trimite mesaj
Posturi: 926
Subiecte: 5

#381882 6 mai 2017 la 18:56

Las-o asa nu se intampla nimic,daca sudezi o dezechilibrezi sau o gauresti iar daca umpli cu chit o sa sara chitul de acolo imediat.De tras nu stiu cum pot propti sculele alea sa o traga pt ca nu au loc.
O solutie mai "tehnica" daca vrei neaparat sa nu se vada e sa lipesti un stick peste ;)

Un fost membru
Posturi: 67
Subiecte: 2

#381886 6 mai 2017 la 20:25

Da , ma refeream la punct de sudura . Cu ventuza, nici eu nu cred ca merge pe motivul expus de tine. Multumesc de Link. Marian, ma gandeam sa acopar cu chit, lacuit si deasupra sticker ( decals ) original Campa . Multumesc !

Luca Stanoi

Trimite mesaj
Posturi: 57
Subiecte: 5

#381890 6 mai 2017 la 20:52

Salut! Daca nu te deranjeaza o poti gauri cu burghiu fin de sub 0.4 mm. Apoi cauti un surub care sa intre acolo. La capatul dinspre partea interioara a jantei improvizezi o saiba si ii dai un punct fin de sudura daca poti dar merge si lipici ex. Loctite. Apoi la capatul opus poti folosi un patent ceva mai lung. Asezi janta pe o suprafata care iti permite sa lovesti in patent in timp ce tii cu cletele de capatul opus saibei adaptate(de preferat pe o tejghea si folosita o bara metalica dreapta ca sa aiba loc printre spite. Nu va functiona 100% dar suficient cat sa necesita doar putin jmirgheluita data cu chit auto sau si primer inainte apoi vopsita si lacuita după preferinte.

Adaugă răspuns


Log in pentru a adăuga comentarii sau înscrie-te ca membru

Discutate recent

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2021 DirtBike.ro