Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Hardtail-uri agresive de trail/all mountain/enduro


Maximilian Munteanu
Editor in chief

Trimite mesaj
Posturi: 5939
Subiecte: 67

#407624 31 mai 2020 la 21:20

What happened? Ce e cu P7-le ăla? Mi-aduce aminte că am un P7 în beci pe care tot zic că-l fac...

Dan Dinoiu

Trimite mesaj
Posturi: 206

#407630 1 iunie 2020 la 05:23

Eh, confuzie din partea mea. O postase pe un formum dar nu era bicicleta lui...

Sunt fan Orange, e ceva ce imi place mult la ei, probabil stilul lor no-nonsense... candva o sa imi iau o bicla de la ei, cand o sa am un beci ca al tau ca acum le tin pe balcon! :))...

ultima modificare: 1 iunie 2020 la 05:33

+2
Maximilian Munteanu
Editor in chief

Trimite mesaj
Posturi: 5939
Subiecte: 67

#407644 1 iunie 2020 la 12:05

La mine povestea e un pic alta, că nu aveam musai NEVOIE de un P7 de 2001 sau de când dracu' o fi ăla (că mi-e lene să caut). L-am luat ca omagiu pentru un prieten drag care s-a dus prematur dintre noi și ne-a lăsat cu inimile frânte.

El și-a dorit mult timp un P7 și tot povesteam despre chestia asta acum vreo 7-8 ani, iar pe atunci era ceva mai complicat cu cumpăratul din UK decât acum și nici P7-le nu era tocmai ieftin. Dar era o chestie care plutea în aer. În anul respectiv niște oameni din grupul nostru comun de prieteni au fost cam muiști și nu ne-au spus de cadoul pentru el, prietenei mele și mie, prin urmare am rămas pe din afară. M-am enervat și am comandat un trepied, că știam că asta-i trebuia, deși era peste bugetul de cadou la comun. Fix după ce am comandat trepiedul, am găsit aici în bazar... un Orange P7 la un preț foarte, cu Tora, Deore, ceva roți WTB și naiba mai știe ce piese. Am stat un pic și m-am gândit, dar n-aveam cum ocoli treaba. Nu erau bani puțini, cu tot cu prețul bun, dar nu eram nici mai bogat cu ei, nici mai sărac fără ei. Dar mi-am spus că ai probabil o dată în viață ocazia să-i faci cuiva cadou FIX ce-și dorește și nici nu speră că va găsi accesibil prea curând. Deci am comandat bicicleta, mi-a venit, m-am uitat la ea ca prostul, am pus-o la punct și i-am pus piese mai bune pe ici pe colea și am orchestrat cadoul. I-am cerut omului cheile de la casă la modul: ”Coae, ai încredere în mine? Dacă da, dă cheile și nu pune nici o întrebare, du-te și plimbă-te câteva ore, că am treabă la tine, poate cu curve, poate cu arme, poate cu cocaină, naiba știe...” Mi le-a dat, nu a întrebat nimic, eu m-am dus, am pus bicicleta într-o cameră, am acoperit-o cu un cearceaf și i-am lăsat o scrisoare. Evident, toată treaba a fost un hit.

La câțiva ani după, am dat în bazar peste P7-le ăsta și mi-am zis că trebuie să-mi fac și mie unul, pe post de omagiu. Era echipat mid level, cu ceva Manitou Magnum și XT și discuri mecanice, dar i-am făcut roți cu Hope și am la el grosul pieselor, trebuie doar să-l asamblez. Doar că mai am în curte 3 bițe pentru donat, una a gagică-mii și încă trei la reparat pentru prieteni, că toată lumea a luat-o razna cu biciclete zilele ăstea, futu-i pandemi mă-sii. Dar cam asta e treaaba, pe scurt... Acum încep să mă gândesc că poate mai bine renunț la Scout și-mi iau un P7 nou, să știu o treabă... Goddamnit!

Mx

+2
Dan Dinoiu

Trimite mesaj
Posturi: 206

#407649 1 iunie 2020 la 15:22

Hahaha! Tare chestia cu tipul, asa se face un cadou nu ca toti l*barii care vin la usa ta cu o punga de plastic in mana... :))))

P.S.E cam scumput cadrul dar daca zici ca ai deja toate piesele poate nu e chiar o idee proasta...

ultima modificare: 1 iunie 2020 la 21:42

Maximilian Munteanu
Editor in chief

Trimite mesaj
Posturi: 5939
Subiecte: 67

#407650 1 iunie 2020 la 15:39

Îmi lipsește un angrenaj și un schimbător spate. Momentan iau Scout-ul și dacă văd că mă ia flama cu HT de 29”, atunci o fi vreme să tăt iau și P7 de 29”.

Dan Dinoiu

Trimite mesaj
Posturi: 206

#407909 5 iunie 2020 la 22:06

Azi a fost lansat Sherpa Gen 3, hardtailul de ture lungi al companei Stanton... 29” / 27.5+” wheel platform, 75.5 STA, 67 HTA, 461.22 reach la size L, 100-130mm travel, toate dimensiunile statice...

L.E.: In ciuda conservatorismului lui Dan Stanton si a faptului ca Sherpa este mai degraba un down-country bike, Gen 3 se indeparteaza de geometria traditionala si se aliniaza trendului long-low-slack... Cea mai agresiva/avansata geometrie din portofoliul Stanton ramane insa cea a modelului Switch9er ...




https://www.youtube.com/watch?v=RzBzsYltIe0&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1i2DTjN4l7hQTQ4_AQnOUaDiiiJdhZzvPmq9bFddm625Yk71ghEUBAwZY

ultima modificare: 6 iunie 2020 la 07:46

+3
Dragos Bahna

Trimite mesaj
Posturi: 354
Subiecte: 1

#407912 6 iunie 2020 la 00:04

Au tot avut reduceri in ultima luna si la Sherpa cat si la Slackline si Switchback toate Gen 2, la 550 lire. Astept cu interes 2021, poate nu mai avem noroc de alta pandemie!

+1
Dan Dinoiu

Trimite mesaj
Posturi: 206

#407944 7 iunie 2020 la 17:15

Marino este o companie infiintata in Peru acum cativa ani care a reusit sa isi construiasca o notorietate mondiala prin faptul ca produce hardtailuri full custom la preturi foarte, foarte mici. Tipul din spatele companiei, Marino Alegre, construia tot felul de cadre pentru riderii peruani pana cand clientela din Europa si US a pus ochii pe el si a inceput sa-i comande reproduceri ale unor modele MTB ultracunoscute sau pur si simplu cadre custom desenate impreuna cu el. A urmat colaborarea cu mai multe companii vestice, printre care si cu Sick Bicycle Company, si infiintarea unei firme de distributie/intermediere in UK. Ca o anecdota, caderea companiei Sick s-a produs pentru ca i-au comandat lui Marino o transa de hardtailuri Gnarcissist pe care nu au mai avut bani sa o plateasca.

In clipa de fata compania vinde un model de hardtail agresiv, numit pur si simplu Marino, si un model de full suspension, numit la fel. Hardtailul exista in varianta standard, premium si full custom. Modelul standard este facut din Chromoly 4130, un otel mai putin performant (... trebuie sa te astepti deci ca bicicleta construita pe un cadru Marino sa fie ceva mai grea decat una construita din oteluri superioare...). Geometria standard ofera o platforma 29/27.5/26 cu HTA de 62, STA de 77, reach de 475mm in size L, chainstay de 440mm, totul static. In varianta standard cadrul costa 349£ daca il cumperi de la Marino Bikes UK. De asemenea, distribuitorul britanic te poate ajuta foarte mult in comunicarea cu Marino, daca vrei sa iti faci un cadru custom.

Mai jos trei cadre Marino, unul standard vandut de Marino Bikes UK si doua cadre customizate bine de tot.









Mai multe aici https://marinobikesuk.bigcartel.com/products si aici https://www.marinobike.com/producto/custom-hardtail-mtb-frame/

ultima modificare: 7 iunie 2020 la 17:42

+3
Maximilian Munteanu
Editor in chief

Trimite mesaj
Posturi: 5939
Subiecte: 67

#407960 8 iunie 2020 la 07:11

Cumpărat probabil ultimul Scout 290 XL de pe planetă. Montat în curând. Ismail plăcut hardtail 29. Mâncam!

+3
Dan Dinoiu

Trimite mesaj
Posturi: 206

#407962 8 iunie 2020 la 08:27

Aferim! :)))

P.S.1: Ce culoare?
P.S.2: Pics or it didn't happen!

ultima modificare: 8 iunie 2020 la 08:34

+1
Maximilian Munteanu
Editor in chief

Trimite mesaj
Posturi: 5939
Subiecte: 67

#408004 8 iunie 2020 la 20:37

Update: spart shock bike principal. Grăbit montat Scout.

1. Overcast Blue
2. Patience, ce motiv am să mințăsc la te?

Dan Dinoiu

Trimite mesaj
Posturi: 206

#408212 12 iunie 2020 la 19:16

Un scurt review al modelului Cotic BFe MAX 2020, proaspat lansat
https://www.youtube.com/watch?v=ln5SEZSiZLc
https://www.youtube.com/watch?v=KnVF14VuKKE

ultima modificare: 12 iunie 2020 la 19:32

Dan Dinoiu

Trimite mesaj
Posturi: 206

#408223 13 iunie 2020 la 10:18

Frumoasa si bestia...

Sau doua biciclete atipice aflate la ani lumina una fata de alta si fata de restul bicicletelor de trail. Daca e ceva care le aseaza in aceasi liga, pe langa faptul ca sunt amandoua hardtailuri agresive, este raritatea lor. Altfel, una mosteneste ceva din lumea bicicletelor de adventure iar celalata are un DNA de downhill vizibil cu ochiul liber...

Sklar Bikes este un boutique brad american, infiintat de Adam Sklar cu cativa ani in urma, care si-a castigat o solida reputatie (si un fan base pe masura) pentru bicicletele de cross/adventure/all road pe care le construieste. O parte importanta din notorietatea brandului este data de silueta curba, unica, a tubului superior al bicicletelor si de eleganta uluitoare a tuburilor folosite la constructia cadrelor. Evident, cadrele sunt construite numai din otel si titan, incorporeaza multa tehnologie, sunt highly taylored si foarte, foarte scumpe.

Ca mai toti constructorii de biciclete all road, Sklar si-a incercat mana, ocazional, si cu cate o bicicleta de munte insa a fost primit de fiecare data cu un oarecare amuzament, daca nu dispret, asa cum sunt primite, de multe ori pe buna dreptate, cam toate hardtailurile agresive facute de "bikepackerii"... In ultimi doi-trei ani, insa, Sklar si-a rafinat geometria mountain bike-urilor din ce in ce mai mult, pastrand totusi caracteristicile estetice si tehnice ale bicicletelor all road, si ajungand astfel la ceva unic si foarte, foarte frumos. Hardtailurile lui agro, pe care el le numeste simplu montain bikes, incorporeaza toate principiile geometriei progresive si sunt extrem de capabile, putinii rideri hardcore care le-au vazut in carne si oase si au apucat sa se dea cu ele spunand ca sunt foarte serios construite, nu doar simple jucarii pentru dentistii plini de bani... Pentru ca tot am ajuns la subiectul banilor, pretul unui asemenea cadru pleaca de la 4800$ si merge in sus destul de mult, o bicicleta completa ajungand probabil pe la 10000$ cu toate customizarile si optimizarile de pe ea.

Mai jos aveti unul din ultimele builduri ale lui de Sklar, ansamblat pe o platforma 27.5 plus, si in acelasi timp unul din primele cadre de titan pe care le-a construit vreodata folosind componente printate 3D.











Mai multe despre hardtailurile lui aici https://www.instagram.com/sklarbikes/?hl=en

ultima modificare: 14 iunie 2020 la 06:21

+1
Dan Dinoiu

Trimite mesaj
Posturi: 206

#408224 13 iunie 2020 la 10:50

Daca Skar e frumoasa, Belter e bestia...

Belter este al doilea hardtail al companiei britanice BTR Fabrication, infiintata in 2011, insa primul model aparut in ordine cronologica. In fapt Belter (i.e. an exceptional or outstanding example of something.... ) a fost primul prototip construit vreodata de companie, imaginea cadrului rosu facand furori in urma cu 9 ani si declansand practic revolutia in lumea hardtailurilor. Belter, care este promovat ca un hardtail de downhill pur, este totusi mai putin popular ca modelul de trail/enduro al companiei, Ranger, si sincer cred ca a fost produs in cel mult 50 de exemplare in total, probabil jumate comandate de clienti din Extremul Orient.... In acesti ani Belter a suferit cateva reiteratii insa in mare a ramas aceasi, o platforma lunga, joasa, facuta pentru o cursa de 160mm, un rear triangle venit din XC si un front triangle venit din geometria bicicletelor de DH...

BTR ofera azi cadrul din otel (Reynolds 631 & 853 front end, Dedacciai stays) construit in jurul unei furci de 150-160mm, in varianta 26 si 27.5", cu HTA de 61 grade, STA de 75, BB drop de 60.5, chainstay de 415mm, reach de 450mm si wheelbase de 1240 in size L, totul static! Evident, totul este customizabil. Pretul unui cadru standard este de1350£.

Mai jos aveti un scurt clip video si vreo doua builduri mai recente. Vizionare placuta...

https://www.instagram.com/p/BaVzjc0Ffk_/?hl=en

L.E.: Pentru cei nedumeriti de geometria extrema a acestei biciclete, sau curiosi pur si simplu sa afle cum functioneaza cu adevarat un hardtail, am postat mai jos un link catre articolul scris in acest sens de Tam, jumatatea responsabila cu calculele ingineresti din echipa BTR

https://www.btr-fabrications.com/blog/sixty-one-degree/

Mai multe despre Belter aici

https://www.btr-fabrications.com/products/belter-frame/#frame-options

















ultima modificare: 25 iunie 2020 la 06:47

+1
Dan Dinoiu

Trimite mesaj
Posturi: 206

#408421 18 iunie 2020 la 13:46

Commencal si-a lansat noua gama de bicle de anul viitor, printre care si hardtailul lor de trail/ enduro META HT AM. Cadrul este o platforma din aluminium pentru roti de 27.5" /29" X 2.4 si cursa de 150mm, cu HTA de 65, STA de 74, chainstay de 432 si reach de 445 in size L. Singura diferenta notabila fata de modelele din 2020 este seat tube-ul mai scurt cu 2.5 cm (un lucru bun!), in rest e cam aceasi bicicleta dintotdeauna. Modelul de top se numeste tot RACE 29, vine echipat cu o furca Fox 36 Performance in loc de Rockshox Lirik Select si costa cu 150 de euro mai mult, respectiv 2150 euro...





Mai multe aici https://www.commencal-store.co.uk/meta-ht-am-race-29-c2x31379242

ultima modificare: 18 iunie 2020 la 13:48

Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 2653
Subiecte: 4

#408423 18 iunie 2020 la 14:10

Nordest Britango 2 la preorder. Geometrie si culori noi.

https://nordestcycles.com/en/product/britango-2-frame

Ce jante de 29" cu latimea interna in gama 30..35 mm recomandati? Am gasit asa: DT Swiss M502, E532, e*thirteen LG1, Race Face AR Offset 30 si Praxis Works AL 32. Imi trebuie pentru offroad touring, light trail, cu anvelope de 2.2..2.6" cu preferinta pentru 2.4" (ma gandeam sa pun Maxxis Rekon Race). As lua Praxis AL 32 dar DT Swiss au calculator de spite care chiar functioneaza si imi pot comanda si spitele. Vreau cu 32H si spite j-bend, butuci SLX sin seria M7100 cu microspline. Trebuie sa fie tubeless ready si sa pot monta tubeless si un Rekon 2.6 daca e cazul. As prefera sa aiba sub 600g, desi nu tin asa tare la masa mica, intrucat cadrul + furca au deja 3.8 kg (Nordest Sardinha 2 kit). Pret preferabil sub 65€/buc. Va fi build cu Deore 5100 deci nu cine stie ce racheta. Roti intregi n-am gasit, cel putin nu care sa bifeze toate casutele.

ultima modificare: 18 iunie 2020 la 14:21

Dan Dinoiu

Trimite mesaj
Posturi: 206

#408424 18 iunie 2020 la 14:28

DT Swiss M 502 nu sunt rele... Stan's NoTubes ZTR Flow MK3 29 Inch, WTB Asym i29 sau i35...

ultima modificare: 18 iunie 2020 la 14:30

Maximilian Munteanu
Editor in chief

Trimite mesaj
Posturi: 5939
Subiecte: 67

#408425 18 iunie 2020 la 14:30

Jante? Ia-le pe cele mai ușoare, dacă și așa e de plimbare!

Un fost membru
Posturi: 2229
Subiecte: 12

#408429 18 iunie 2020 la 20:52

Sun Ringle Duroc 40, 36mm IW, 550 grame?
Sun Ringle Duroc 35, 31mm IW, 515 grame?

ultima modificare: 18 iunie 2020 la 20:55

Edi Cucu

Trimite mesaj
Posturi: 97
Subiecte: 4

#408431 18 iunie 2020 la 23:09

@Gelu Vlad

Ce vrei tu e cam la extreme: "anvelope de 2.2..2.6" cu preferinta pentru 2.4""
In primul rand cu 35iw nu ai ce face.

Cred ca oscilezi intre 2.2-2.4 spate si 2.4-2.6 fata.
Daca vrei asa, cea mai buna solutie e sa iei o janta de 25iw spate si 30iw fata.

Cadrul tau, Nordest Britango 2, zice maxim 29″ x 2,5″.
Posibil sa mearga si 29x2.6. In acceasi dilema sunt si eu, Ragly Big Al zice max 29x2.5, dar sper sa mearga si 2.6.
Momentan am 29x2.35 fata/spate pe jante de 30iw si vreau sa incerc 29x2.6 pe viitor, dar nu o sa pun vreaodata cauciucuri de 2.2 pe bicla. Minim 2.35-2.4.

Concluzie:
Fie iei ceva cu 30mm iw si nu pui cauciuc mai mic de 2.35. (posibil 2.3)
Fie 25iw spate si 30iw fata.
Fie faci un compromis si gasesti ceva cu 27iw. Repet: compromis.


Rims
Internal width: 25 mm
Recommended tyre sizes: 46mm to 64mm (1.8" to 2.5" )

Rims
Internal width: 30 mm
Recommended tyre sizes: 60mm to 76mm (2.35" to 3.0" )

Rims
Internal width: 35 mm
Recommended tyre sizes: 65mm to 81mm (2.5" to 3.2" )

Sursa:
mavic.com

Succes!

+1
Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 2653
Subiecte: 4

#408432 18 iunie 2020 la 23:21

E Sardinha 2, nu Britango. Rulez anvelope simetrice cam tot timpul si de regula identice, nu imi plac combinatiile de volume diferite. Cu spatele am putin emotii ca nu voi putea rula 2x etc. de acolo si cerinta pentru 2.2 care e minim pe cadrul respectiv. In practica am sa pun Rekon Race de 2.35 sau Rekon de 2.4, insa vreau sa mearga si Rekon de 2.6. Dar asa voi face, iau 30 si nu cred ca am sa pun mai mic de 2.3. Am dubii mari ca merg anvelope de 3" pe 30 mm, probabil Mavic sunt conservatori in jos. DT zic ca merg anvelope de la 45 la 90 pe jantele de 30 mm. Eu as fi mai conservator si as zice 56…70 mm, adica 2.2…2.7". Aveam emotii ca n-o sa mearga ok 2.6" pe janta de 30 mm, dar m-ai linistit.

https://dycteyr72g97f.cloudfront.net/uploads/WXD10000000866S/MAN_WXD10000000866S_WEB_ZZ_001.pdf

Nu are sens sa pui 2.6 daca zice 2.5". La 48 in loc de 47 mm mai merge, desi am facut deja si aia si a trebuit sa pun 43, cel putin pana colantez furca de carbon. E cam stramt, 4 mm pe fiecare parte.

ultima modificare: 18 iunie 2020 la 23:49

Dan Dinoiu

Trimite mesaj
Posturi: 206

#408434 19 iunie 2020 la 04:56

Nu vad nici o problema sa-ti pui cauciucuri mai inguste pe spate, din contra. Nu am mai avut acelasi cauciuc pe ambele roti de nu stiu cand, nu mai am nici macar acelasi model, am tot avut perechi concepute de acelasi brand.

Intamplator e o discutie pe un al forum despre fix acelasi lucru, si concluzia e ca pana la urma totul depinde de locul unde te dai... optiunile de azi privind cauciucurile/jantele sunt atat de variate ca nu iti ajunge un deceniu sa le testezi nici macar pe alea mai interesante... probabil ca niste jante cu ID in jur de 30 sunt bune pentru cele mai multe optiuni/scenarii, insa eu nu m-as lacomi la cauciucuri prea mari.. dupa ce am testat tot felul de variante, mai mult de 2.5 pe fata si 2.4 pe spate nu as pune....prefer sa folosesc niste jante mai late, de 35, si cauciucuri de 2.30... dar din nou, depinde unde te dai si nu in ultimul rand, de cat spatiu pentru noroi ai nevoie..

ultima modificare: 19 iunie 2020 la 06:21

+1
Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 2653
Subiecte: 4

#408535 21 iunie 2020 la 22:49

Cotic au lansat noul SolarisMAX editia 2020. Cadrul este cu geometrie Longshot, proiectat pentru pipe scurte de 35 mm si furci cu cursa cuprinsa intre 120 si 140 mm, cu triunghiul principal din otel Reynolds 853 si spatele din 4130, degajare pentru roti de 29x2.6”, 8 puncte de fixare accesorii, toate pe DT, HTA 65.7°, STA 74.7°. Cadrul costa 675 GBP, build-uri complete de la 2200 GBP. Din pacate nu am gasit fotografii cu build-uri complete, cadrul fiind pe precomanda cu livrare in iulie 2020.

https://www.cotic.co.uk/product/solarisMAX



ultima modificare: 22 iunie 2020 la 09:56

+1
Dan Dinoiu

Trimite mesaj
Posturi: 206

#408555 22 iunie 2020 la 21:59

După cum ați observat, unii dintre voi poate, titlul threadului a fost schimbat din hardtail-urile agresive ale anului 2019 in hardtail-uri agresive... Sper ca threadul sa aiba o viata mai lunga de doi trei ani si sa devina treptat un loc în care sa găsești atât review-uri cât si prezentari de hardtail-uri personale... sunteti deci invitați să postati aici, cu condiția ca postarea sa aiba legatura cu titlul threadului..

Spor,
Dan

ultima modificare: 22 iunie 2020 la 22:00

+5
George Romanescu

Trimite mesaj
Posturi: 968
Subiecte: 11

#408569 23 iunie 2020 la 17:25

Hello Dave update here - no pics sorry -

Doresc sa va anunt ca am "topit" Merida - 10,6 kg au plecat :( dar am ramas cu Hello Dave bistabil si polivalent :

- un set de roti cu jante id 32 ( in lucru ) cu caucicurile 29+ Maxxis de 3" - enduro/freeride oriented

- un se de roti cu jante xc cu un Hans Dampf pe fata Rock razor spate de 2.35 inch - skinnies - xc , trail oriented

Transmsia ramane pe 11 pinoane cu 11-42 si 11-50 cu discuri float pe coboarare si normale pe xc.

Brake update - am montat CODE-urile si mi-au mancat ficatii cu bleeding-ul - nu am bleed kit specific.

Cred ca va trebui sa schimb pipa de 35 mm cu una de 50/60 mm ...dar vad eu dupa mai multe ture ce si cum.

Yari de 150 mm se comporta foarte bine cu 4 tokens - foarte plush

Am facut o tura de 45 de km in muntii Macinului si s-a comportat exemplar asta si datorita cauciucurilor normale de 2.35".
Urcarile dificile abordate corect ( rat position ) sunt floare la ureche iar pe coborari e useless to say anything - Beast Mode Enabled

Trebuie sa ii fac o sesiune photo sa o mai vad si eu :) de pe cockpit doar simt :) - Damn, that is fast piece of steel.

Thx all !

PS: next project....nici unul cred. Stiu doar ca mi-a ramas un Mattoc 160 mm de 27.5" cu un brat putin atins - uf ,a full suspension ?



ultima modificare: 23 iunie 2020 la 17:35

+4
Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 2653
Subiecte: 4

#408572 23 iunie 2020 la 23:03

Cate kile are cadrul/build-ul? Daca iti intra anvelope de 3" pe roti cu ID 32, atunci pot pune si eu linistit 2.6" pe ID 30. Sunt tubeless?

ultima modificare: 23 iunie 2020 la 23:06

Maximilian Munteanu
Editor in chief

Trimite mesaj
Posturi: 5939
Subiecte: 67

#408573 23 iunie 2020 la 23:24

Vorbesc ca să mă aflu în treabă, dar faină bicicletă, însă mă enervează numele de-mi vine să pocnesc pe cineva și să spun ”Hello Dave e MĂ-TA!”

Altfel, am dat prima tură cu Scout-ul XL.

+1
George Romanescu

Trimite mesaj
Posturi: 968
Subiecte: 11

#408574 24 iunie 2020 la 00:00

Pai m-am dat la Sinaia vreo 12 ture de Happy Bear aka freeride cu SunRingle Duroc 30 cu id 26 mm si cauciucurile de 3 inch tubeless...si nimic.
Mai mult decat atat la interior am bagat izolatie de spuma pt teava de cupru de 15 fara lichid de tubeless - https://www.romstal.ro/tub-izolatie-polietilena-expandata-pt-instalatii-incalzire-sanitare-l-2m-d-15x5mm-p17141.html?gclid=Cj0KCQjw0Mb3BRCaARIsAPSNGpXvfuUERm9lZirIkoNi42XUIW-glPBaTDagKmLuIjTkVZw7cuJ8B9IaArj8EALw_wcB

Izolatia am bagat o de test sa vad cum se comporta si pentru a proteja jantele. Am indoit vreo 2 la Sinaia.

Numele din pacate e total tampit , originalul SHRIKE e cu totul altceva chiar daca e vorba doar de o mica pasare :)
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Shrike

ultima modificare: 24 iunie 2020 la 00:04

Dan Dinoiu

Trimite mesaj
Posturi: 206

#408575 24 iunie 2020 la 03:06

Ha! Numele Hallo Dave e tampitzel rau... vine dintr-un show TV din seria BBC The League of Gentlemen, unul care-l are in centru pe un personaj numit Papa Lazarou.... :)

https://www.youtube.com/watch?v=KnP9kjcLoEo

Altfel, m-am dat si eu la Borovets cateva zile. A fost bine. Dupa o pauza de 10 luni mi-am adus aminte care e fatza si care e spatele bicicletei!



ultima modificare: 24 iunie 2020 la 08:12

+2
Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 2653
Subiecte: 4

#408577 24 iunie 2020 la 08:43

Well, still dumb. Mai bine luau ceva din Dr. Strangelove, pare mai potrivit pentru o bicicleta cu care bombardezi la vale.

ultima modificare: 24 iunie 2020 la 09:54

+1

Adaugă răspuns


Log in pentru a adăuga comentarii sau înscrie-te ca membru


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2021 DirtBike.ro