Hardtail-uri agresive de trail/all mountain/enduro
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#401903 30 iulie 2019 la 19:24 Un brand aparut foarte recent si de care foarte, foarte putina lume stie: Corvid Cycles. Modelul lor de trail, Dirt Surfer, este un 27.5er din titan cu roti de maxim 2.8" si travel de 160mm. Bicla are reach de 490mm , HA de 65° si SA de 76°, toate cu sag.
|
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#402308 15 august 2019 la 13:30 Sick Bicycle Gnarcissist Luxe TI. Sick Bicycle este o companie care nu mai exista acum dar in cei cativa ani de existenta a facut valuri enorme, si pe buna dreptate. Cei doi tipi care au infiintat compania, niste outsideri fara nici o exeperienta in domeniu, s-au ocupat doar de design, cu rezultate surprinzatoare as zice (ei au fost printre primii care au (re)introdus chainstay-ul lung si diferentiat pe marimi in geometria hardtailurilor), cadrele lor fiind produse de tot felul de workshopuri, multe dintre ele de nisa, cel mai cunoscut fiind al constructorului cilian Marino. Anul acesta fondatorii companiei au intrat in incurcaturi financiare serioase si au pierdut controlul companiei. In plus, pana sa inchida si-au creat o reputatie ingrozitoare in relatia cu publicul, cei doi fiind notorii pentru faptul ca se injurau cu proprii clienti pe retele de socializare si ca schimbau geometriile bicicletelor dupa fiecare transa de cadre incat nimeni nu mai stia la ce sa se astepte de la ei.
|
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#402309 15 august 2019 la 13:51 BTR Fabrication Ranger Plus. Acesta este probabil una din ultimele biciclete facute impreuna de Paul Burford si Tam Hamilton, cei doi baieti de la BTR (Burf and Tam Racing). Tam Hamilton a anuntat luna trecuta ca a parasit compania, motivul fiind acela ca cei doi asociati nu au ajuns suficient de profitabili ca sa poata trai amandoi decent din constructia de biciclete. Compania a fost infiinta in 2011 si a produs pana acum aproximativ 240 cadre, insa numarul nu conteaza de vreme ce BTR este una dintre cele mai inovative companii din ultimii ani, cu o influenta uriasa in randul connoisseurilor. BTR va continua sa existe sub coordonarea exclusiva a lui Paul Burford.
|
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#402314 15 august 2019 la 23:46 Curtis Bikes AM7. Brian Curtis este unul dintre cei mai respectati constructori de cadre de mtb din lume. Si-a infiintat propria companie in 1972, a cochetat cu aproape orice tip de bicicleta posibila, face cele mai sexy suduri din istoria mtb-ului si in afara fan base-ului extrem de consistent, continua sa fie relevant si azi, worldwide. Modelul lui de trail, numit AM7, a fost scos pe piata relativ recent. AM7 este facut din otel ultimul ragnet, Reynolds 853, are o cursa de 140-150mm, HA de 66°, poate primii roti de maxim 2.83" si este unul dintre cele mai dorite hardtailuri agresive, punct.
|
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#402406 20 august 2019 la 18:54 Un brand aparut anul acesta care face valuri prin tehnologia high-end pe care o incorporeaza si prin frumusetea finisajelor: Prova Cycles. Mark Hester, tipul care a infiintat compania, are studii universitare si un background in design & data engineering (...in auto racingul australian). De curand a absolvit The Bicycle Academy in UK, una dintre cele mai ambitioase forme de scolarizare a celor care vor sa devina constructori de biciclete. Modelul lui de trail, Ripido, e facut din teava de otel sau Ti, dropouturile si chainstay yoke-ul sunt printate 3D si pot fi customizate in functie de geometria dorita de client. Cadrul are un wheelbase de 1226mm, reach de 495mm, chainstay de 430mm, este proiectat pentru o furca de 140mm si poate primi roti de 29x2.6 cu foaie de 36T boost sau 27.6x3.0 cu foaie de 32T. Pretul este de 2300 euro pentru un cadru de otel si 3360 euro pentru unul de TI.
|
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#402647 3 septembrie 2019 la 23:29 Kingdom Bike a aparut in 2009 in Danemarca, dar tipul care a infiintat compania e un englez care s-a mutat la Copenhaga si s-a apucat de facut biciclete. Cu vanzari worldwide si cu un fan base foarte devotat, Kingdom a devenit una din cele mai dezirabile hardtailuri agresive din ultimii ani. Bicicletele sunt facute exclusiv din titan iar modelul de trail/enduro este un 27.5/29er care se numeste Vendetta. Compania ofera o customizare in deep iar geometria standard are un wheelbase de 1225mm, HA 64.5°, STA 75°, reach 475mm in size L (toate dimensiunile sunt statice). Cadrul standard este proiectat pentru o cursa de 160/150mm si pretul este 1299 euro per cadru.
|
Gelu Vlad![]() Trimite mesaj Posturi: 2653 Subiecte: 4 |
#402931 30 septembrie 2019 la 07:28 Norco Torrent 2020, HTA 64°, STA 76°, cadru otel cromoly 4130 double butted, furca RS Lyric 150 mm, roti 29x2.5" in ton cu trend-urile anului 2020. Ma bucura sa vad ca industria se reorienteaza catre roti de 29” mai late, unii (Kona, Marin) mentinand si posibilitatea de a monta si roti de 27.5+. Modelele 2020 vin echipate din fabrica cu 29” ceva mai late decat cu ce eram obisnuiti.
|
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#402933 30 septembrie 2019 la 14:01 Si inca un new entry, de la Rocky Mountain: Growler. Cu preturi cuprinse intre 1000 si 1900 USD, Growler e un hardtail de alloy cu geometrie progresiva, cu travel de 130-140 mm si echipat cu roti de 29"x2.6", HTA 64°, STA 75°, reach de 470 in size L.
|
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#402934 30 septembrie 2019 la 14:15 Cotic, unul din brandurile cult ale Marii Britanii, si-a prezentat recent modelul BFe pentru anul 2020. BFe are roti de 27.5, travel intre 120 si 160mm, HTA 65°, STA 74°, reach de 485 in size L (toate datele corespund unui travel de 140mm si unui sag de 25%!), si este prezentat drept modelul hardcore hardtail al companiei. Cotic ofera cadrul la 549£, cu un thru axle Syntace X-12 de 148mm, seat QR si chainstay protector, si toata bicicleta incepand cu 1799£. Mai multe aici
|
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#402949 2 octombrie 2019 la 09:40 Andorra este celebra in lumea hardtailurilor pentru cele doua companii cheie infiintate aici, Commenal si Production Privee. Voi lasa deocamdata Production Privee pentru o postare ulterioara...
|
Dan Dinoiu![]() Trimite mesaj Posturi: 206 |
#403480 20 noiembrie 2019 la 11:23 Pole Taival, o bicicleta dezvoltata in siajul celor de la BTR: cadrul din chromoly 4130, dropouts Boostbrothers 142 X 12 / 148 X 12mm, roti de 29″/27.5+, travel de 130 –150 mm, HTA 64.5°, STA 75.5°, reach de 510mm, wheelbase de 1296mm in size L, fara sag. Cei de la Pole vand un frameset cu numai 564.52€, probabil una dintre cele mai bune oferte pentru un cadru cu o asemenea constructie. O bicicleta echipata complet costa 1250€ in varianta trail si 2217€ in varianta enduro.
|
Dragos Bahna![]() Trimite mesaj Posturi: 354 Subiecte: 1 |
#403481 20 noiembrie 2019 la 16:00 Poate e promotie pentru ca au incurcat tevile si au sudat chain si seat- stayurile de la o bicicleta de xc in loc de trail. Pardon, lipit! |
Ionut Tanase![]() Trimite mesaj Posturi: 1062 Subiecte: 2 |
#403482 20 noiembrie 2019 la 17:14 Ce hate isi vor lua astia de la Pole pentru patania aia :)
|
Bogdan spoE![]() Trimite mesaj Posturi: 169 Subiecte: 9 |
#403484 20 noiembrie 2019 la 19:14 Hate ?! Relax....nu exista brand care sa nu fi trecut prin momente de genul....a gresi e omeneste cum s-ar spune. "Hate" isi vor lua de la cei care nu-si vor permite probabil niciodata un model Pole si de la cei care calaresc bicle gen Cube :)). Consider ca cei de la Pole isi directioneaza activitatea de marketing spre selectarea publicului-nisa, precum Nicolai etc. |
Ionut Tanase![]() Trimite mesaj Posturi: 1062 Subiecte: 2 |
#403487 20 noiembrie 2019 la 20:49 Daca de hate vor scapa, cu siguranta nu vor scapa de ironiile bine meritate pentru scuza penibila cu care au venit. Eu inca astept sa vad bitza de xc a celor de la Pole, bitza de pe care a venit "fainosul" linkage
|
Dan Dinoiu![]() Trimite mesaj Posturi: 206 |
#403488 21 noiembrie 2019 la 04:19 E clar ca ei sunt preocupati mult de marketing... insa au fost de la inceput altfel, fie ca a fost vorba de geometria bicicletelor fie de tehnologiile la care au apelat, nu prea au stat niciodata la un loc cu multimea... sunt in propria lor categorie, cam ca Guerrilla Gravity sau Nicolai, cum s-a zis mai sus... |
Dan Dinoiu![]() Trimite mesaj Posturi: 206 |
#403489 22 noiembrie 2019 la 06:04 Shan GT este unul din cele doua hardtailuri oferite de Production Privee. Compania are sediul in Andorra si este legata de numele lui Leo Nobile si Cedric Gracia, doua nume care nu mai au nevoie de nici o prezentare, banuiesc... Shan GT este, probabil alaturi de Stanton Switch9er si de Curtis AM7, una dintre cele mai dorite hardtailuri de otel de pe pamant.
|
Gelu Vlad![]() Trimite mesaj Posturi: 2653 Subiecte: 4 |
#403490 22 noiembrie 2019 la 08:49 Fain. Am crezut la prima vedere ca e aluminiu hidroformat. Nici nu e scump la cum arata si cate operatiuni au de facut ca sa-l realizeze. Pacat de BB-ul pressfit si de chainstay bridge-ul ala turtit pe care nu stiu de ce l-au facut asa dar nu-mi inspira deloc incredere. |
Ionut Tanase![]() Trimite mesaj Posturi: 1062 Subiecte: 2 |
#403491 22 noiembrie 2019 la 10:34 Eu il preferam pe Cedric Garcia cand se dadea .. acum cu bitza asta si tentativele Forestal, mie nu imi inspira nush ce...
|
Dan Dinoiu![]() Trimite mesaj Posturi: 206 |
#403492 22 noiembrie 2019 la 11:06 Pentru ca s-a vorbit de Nicolai...
|
Dan Dinoiu![]() Trimite mesaj Posturi: 206 |
#403493 22 noiembrie 2019 la 12:14 Pacat de BB-ul pressfit si de chainstay bridge-ul ala turtit pe care nu stiu de ce l-au facut asa dar nu-mi inspira deloc incredere.
|
Gelu Vlad![]() Trimite mesaj Posturi: 2653 Subiecte: 4 |
#403494 22 noiembrie 2019 la 13:40 Da, m-am gandit ca e pentru atenuare. In loc de pressfit puteau macar sa puna T47 sau ceva, desi eu nu mi-as cumpara nici bicicleta cu T47. Noroc ca exista BB-uri cu expansiune de la Praxisworks pe care poti monta practic orice angrenaj. Nu sunt ieftine, dar exista. Au si BB-uri T47 similare.
|
Un fost membru Posturi: 89 Subiecte: 2 |
#403498 22 noiembrie 2019 la 18:33 Banuiesc ca la cadrele din metal nu sunt probleme asa mari in cazul tolerantelor bb-ului. Deci un bb presfit ar trebuie sa functioneze foarte bine. |
Maximilian Munteanu Editor in chief ![]() Trimite mesaj Posturi: 5939 Subiecte: 67 |
#403503 22 noiembrie 2019 la 23:25 Haha, slightly off-topic: Frank Schneider încă se mai dă! Și doi, țin minte Lotus-ul ăla Esprit din copilărie și mai ales din ”For Your Eyes Only” unde apare mai scurt decât ar merita, dar nu e în trim de John Player Special. |
Gelu Vlad![]() Trimite mesaj Posturi: 2653 Subiecte: 4 |
#403505 23 noiembrie 2019 la 00:19 Si la metal sunt probleme. Probabil nu la cadre de AM >500€ din otel cu tolerante ok si la care e mult mai rigid cadrul, dar la cursiere sunt. Spre deosebire de cuvete, pe BB apesi cu aproape toata greutatea, deci tolerantele trebuie sa fie mici. Am vazut recent un interviu de la Philly Bike Expo, iar constructorii intrebati despre ce trend-uri si-ar dori sa dispara cam in proportie de 8/10 au raspuns "odd bb standards" sau "pressfit bbs". Banuiesc ca sunt ok cu un BB cu expansiune, dar cine are chef ss dea 75…130$ pe un rulment pedalier cand poti lua un BB 68/73 Shimano Hollowtech 2 cu 100 de lei? |
George Romanescu![]() Trimite mesaj Posturi: 968 Subiecte: 11 |
#403511 23 noiembrie 2019 la 23:12 A aparut un HT si de la canadieni cu HT 64 si ST 75 - https://www.bikemag.com/gear/mountain-bikes/tested-rocky-mountain-growler-50-1900/
|
Dan Dinoiu![]() Trimite mesaj Posturi: 206 |
#403547 25 noiembrie 2019 la 07:55 Peter Verdone este unul dintre cei mai talentati si controversati designeri de biciclete ai momentului. Cu un background solid in inginerie (preda design industrial la nivel universitar), cu o fire patimasa pana la paroxism si cu o credinta ferma in geometria avansata Peter nu produce biciclete propriu-zis. Face insa research fundamental, el insusi isi zice bicycle chassis designer. In acest fel, atelierul lui - Peter Verdone Design (PDV) - exercita o influenta uriasa asupra celorlalti constructori si in plus, in ultimii ani, reuseste sa construiasca niste hardtailuri extraordinar de sexy, ceea ce intr-o scena atat de exigenta ca a hardtailerilor nu e deloc putin. Din ce am inteles, mai nou colaboreaza cu cateva branduri carora le furnizeaza parti de cadre sau le proiecteaza componentele si detaliile (Naked Bicycles, Engin Cycles).
|
Maximilian Munteanu Editor in chief ![]() Trimite mesaj Posturi: 5939 Subiecte: 67 |
#403659 7 decembrie 2019 la 13:22 Yo, am și eu o întrebare/rugăminte!
|
Maximilian Munteanu Editor in chief ![]() Trimite mesaj Posturi: 5939 Subiecte: 67 |
#403660 7 decembrie 2019 la 14:54 Guys, aș aprecia dacă mi-ați face recomandări despre CADRE accesibile de 29” pe Boost, așa cum am rugat. Nu, bicicletele complete de 27.5” nu mă ajută, sorry! |
Gelu Vlad![]() Trimite mesaj Posturi: 2653 Subiecte: 4 |
#403666 8 decembrie 2019 la 16:31 Ia NS Eccentric daca zici ca l-ai gasit la pret bun. Mi se pare cea mai ok optiune la ceea ce gasesti acum.
|
Discutate recent
- acum 5 ore si 32 minute
Filtre noi pentru Bazar - propuneri
- acum 4 ore si 9 minute
pareri pentru un DH bike full suspension - acum 10 ore si 44 minute
ATENTIE Teapa cu PayPal - acum 21 ore si 55 minute
Biciclete 2000-3200 lei - ieri la 22:45
reach si effective top tube length mtb hardtail - ieri la 20:53
Hardtail-uri agresive de trail/all mountain/enduro - ieri la 17:58
Pareri Focus - ieri la 16:12
Zgarietura sau visura - ieri la 14:49
Sa mai si radem... - ieri la 13:42
Asamblare Nordest Sardinha, pictorial tutorial - ieri la 12:17
XC 29" 4000 - 5000 lei - ieri la 12:06
Recomandari Hardtail agresiv/trail de 29" - ieri la 10:42
3x8 sau 1x9 - ieri la 10:28
Upgrade frane - saptamana asta joi la 13:20
Recomandare bicicleta buget maxim 5000 lei - Raspunsuri recente
Parteneri
Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2021 DirtBike.ro