Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Hardtail-uri agresive de trail/all mountain/enduro


Un fost membru
Posturi: 671
Subiecte: 5

#401903 30 iulie 2019 la 19:24

Un brand aparut foarte recent si de care foarte, foarte putina lume stie: Corvid Cycles. Modelul lor de trail, Dirt Surfer, este un 27.5er din titan cu roti de maxim 2.8" si travel de 160mm. Bicla are reach de 490mm , HA de 65° si SA de 76°, toate cu sag.



ultima modificare: 31 iulie 2019 la 19:38

+4
Un fost membru
Posturi: 671
Subiecte: 5

#402308 15 august 2019 la 13:30

Sick Bicycle Gnarcissist Luxe TI. Sick Bicycle este o companie care nu mai exista acum dar in cei cativa ani de existenta a facut valuri enorme, si pe buna dreptate. Cei doi tipi care au infiintat compania, niste outsideri fara nici o exeperienta in domeniu, s-au ocupat doar de design, cu rezultate surprinzatoare as zice (ei au fost printre primii care au (re)introdus chainstay-ul lung si diferentiat pe marimi in geometria hardtailurilor), cadrele lor fiind produse de tot felul de workshopuri, multe dintre ele de nisa, cel mai cunoscut fiind al constructorului cilian Marino. Anul acesta fondatorii companiei au intrat in incurcaturi financiare serioase si au pierdut controlul companiei. In plus, pana sa inchida si-au creat o reputatie ingrozitoare in relatia cu publicul, cei doi fiind notorii pentru faptul ca se injurau cu proprii clienti pe retele de socializare si ca schimbau geometriile bicicletelor dupa fiecare transa de cadre incat nimeni nu mai stia la ce sa se astepte de la ei.

Ganrcissist-ul de mai jos este un mullet din titan cu geometria customizata de proprietar: HA este marit la 61°, fork travelul este micsorat de la 160 la 150mm, reachul este de 495mm iar wheelbaseul de 1295mm.




ultima modificare: 16 august 2019 la 10:51

+1
Un fost membru
Posturi: 671
Subiecte: 5

#402309 15 august 2019 la 13:51

BTR Fabrication Ranger Plus. Acesta este probabil una din ultimele biciclete facute impreuna de Paul Burford si Tam Hamilton, cei doi baieti de la BTR (Burf and Tam Racing). Tam Hamilton a anuntat luna trecuta ca a parasit compania, motivul fiind acela ca cei doi asociati nu au ajuns suficient de profitabili ca sa poata trai amandoi decent din constructia de biciclete. Compania a fost infiinta in 2011 si a produs pana acum aproximativ 240 cadre, insa numarul nu conteaza de vreme ce BTR este una dintre cele mai inovative companii din ultimii ani, cu o influenta uriasa in randul connoisseurilor. BTR va continua sa existe sub coordonarea exclusiva a lui Paul Burford.




ultima modificare: 5 octombrie 2019 la 02:14

Un fost membru
Posturi: 671
Subiecte: 5

#402314 15 august 2019 la 23:46

Curtis Bikes AM7. Brian Curtis este unul dintre cei mai respectati constructori de cadre de mtb din lume. Si-a infiintat propria companie in 1972, a cochetat cu aproape orice tip de bicicleta posibila, face cele mai sexy suduri din istoria mtb-ului si in afara fan base-ului extrem de consistent, continua sa fie relevant si azi, worldwide. Modelul lui de trail, numit AM7, a fost scos pe piata relativ recent. AM7 este facut din otel ultimul ragnet, Reynolds 853, are o cursa de 140-150mm, HA de 66°, poate primii roti de maxim 2.83" si este unul dintre cele mai dorite hardtailuri agresive, punct.





ultima modificare: 16 august 2019 la 10:27

+6
Un fost membru
Posturi: 671
Subiecte: 5

#402406 20 august 2019 la 18:54

Un brand aparut anul acesta care face valuri prin tehnologia high-end pe care o incorporeaza si prin frumusetea finisajelor: Prova Cycles. Mark Hester, tipul care a infiintat compania, are studii universitare si un background in design & data engineering (...in auto racingul australian). De curand a absolvit The Bicycle Academy in UK, una dintre cele mai ambitioase forme de scolarizare a celor care vor sa devina constructori de biciclete. Modelul lui de trail, Ripido, e facut din teava de otel sau Ti, dropouturile si chainstay yoke-ul sunt printate 3D si pot fi customizate in functie de geometria dorita de client. Cadrul are un wheelbase de 1226mm, reach de 495mm, chainstay de 430mm, este proiectat pentru o furca de 140mm si poate primi roti de 29x2.6 cu foaie de 36T boost sau 27.6x3.0 cu foaie de 32T. Pretul este de 2300 euro pentru un cadru de otel si 3360 euro pentru unul de TI.

Mai multe aici
https://www.provacycles.com/ripido-party-hardtail
Si aici
https://theradavist.com/2019/08/mark-from-prova-cycles-ripido-prototype-mtb-aka-the-parti-hardtail/



ultima modificare: 21 august 2019 la 12:15

+2
Un fost membru
Posturi: 671
Subiecte: 5

#402647 3 septembrie 2019 la 23:29

Kingdom Bike a aparut in 2009 in Danemarca, dar tipul care a infiintat compania e un englez care s-a mutat la Copenhaga si s-a apucat de facut biciclete. Cu vanzari worldwide si cu un fan base foarte devotat, Kingdom a devenit una din cele mai dezirabile hardtailuri agresive din ultimii ani. Bicicletele sunt facute exclusiv din titan iar modelul de trail/enduro este un 27.5/29er care se numeste Vendetta. Compania ofera o customizare in deep iar geometria standard are un wheelbase de 1225mm, HA 64.5°, STA 75°, reach 475mm in size L (toate dimensiunile sunt statice). Cadrul standard este proiectat pentru o cursa de 160/150mm si pretul este 1299 euro per cadru.

In imaginea de mai jos este un X2, o varianta putin mai ieftina a Vendettei.


ultima modificare: 4 septembrie 2019 la 07:49

+3
Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 2653
Subiecte: 4

#402931 30 septembrie 2019 la 07:28

Norco Torrent 2020, HTA 64°, STA 76°, cadru otel cromoly 4130 double butted, furca RS Lyric 150 mm, roti 29x2.5" in ton cu trend-urile anului 2020. Ma bucura sa vad ca industria se reorienteaza catre roti de 29” mai late, unii (Kona, Marin) mentinand si posibilitatea de a monta si roti de 27.5+. Modelele 2020 vin echipate din fabrica cu 29” ceva mai late decat cu ce eram obisnuiti.

Build-uri $2199 (SRAM GX, furca RS Lyric) si $2999 (SRAM SX, furca RS 35G), cadru $699.



https://bikepacking.com/news/2020-norco-torrent/

ultima modificare: 30 septembrie 2019 la 10:59

+3
Un fost membru
Posturi: 671
Subiecte: 5

#402933 30 septembrie 2019 la 14:01

Si inca un new entry, de la Rocky Mountain: Growler. Cu preturi cuprinse intre 1000 si 1900 USD, Growler e un hardtail de alloy cu geometrie progresiva, cu travel de 130-140 mm si echipat cu roti de 29"x2.6", HTA 64°, STA 75°, reach de 470 in size L.

Un fost membru
Posturi: 671
Subiecte: 5

#402934 30 septembrie 2019 la 14:15

Cotic, unul din brandurile cult ale Marii Britanii, si-a prezentat recent modelul BFe pentru anul 2020. BFe are roti de 27.5, travel intre 120 si 160mm, HTA 65°, STA 74°, reach de 485 in size L (toate datele corespund unui travel de 140mm si unui sag de 25%!), si este prezentat drept modelul hardcore hardtail al companiei. Cotic ofera cadrul la 549£, cu un thru axle Syntace X-12 de 148mm, seat QR si chainstay protector, si toata bicicleta incepand cu 1799£. Mai multe aici

https://singletrackworld.com/2019/09/the-new-cotic-bfe-burly-iron-is-unleashed/?fbclid=IwAR3H6QxeEmoxz7c1F7hJyH3idC25neD1rbRsDyQoEewnKIWzuHZwB-Glfq4


+1
Un fost membru
Posturi: 671
Subiecte: 5

#402949 2 octombrie 2019 la 09:40

Andorra este celebra in lumea hardtailurilor pentru cele doua companii cheie infiintate aici, Commenal si Production Privee. Voi lasa deocamdata Production Privee pentru o postare ulterioara...

Pentru fanii hardtailurilor, Commencal este cunoscuta datorita hardtailurilor lor de enduro: META HT AM si META HT AM CROMO. Varianta CROMO a tot aparut si disparut din linia de productie, asa ca o voi lasa deoparte desi e cel mai misto hardtail produs de ei. Modelul META HT AM din 2020, anuntat recent, are urmatorii parametri: cadrul din alloy, roti de 27.5+/29", travel de 150mm, HTA 65°, STA 74°, reach de 470 in size XL, totul fara sag. Bicicleta e un pic mai scurta decat te-ai astepta de la o bicla agresiva dar are tot ce-i trebuie sa te dai cu ea oriunde. Echiparea include jante late si furci capabile (varianta de top are Lirik!), iar pretul unui setup complet variaza intre 1100 si 2000 euro. Cadrul se vinde separat cu 400 euro.



ultima modificare: 2 octombrie 2019 la 11:56

+2
Dan Dinoiu

Trimite mesaj
Posturi: 206

#403480 20 noiembrie 2019 la 11:23

Pole Taival, o bicicleta dezvoltata in siajul celor de la BTR: cadrul din chromoly 4130, dropouts Boostbrothers 142 X 12 / 148 X 12mm, roti de 29″/27.5+, travel de 130 –150 mm, HTA 64.5°, STA 75.5°, reach de 510mm, wheelbase de 1296mm in size L, fara sag. Cei de la Pole vand un frameset cu numai 564.52€, probabil una dintre cele mai bune oferte pentru un cadru cu o asemenea constructie. O bicicleta echipata complet costa 1250€ in varianta trail si 2217€ in varianta enduro.



ultima modificare: 20 noiembrie 2019 la 19:26

+1
Dragos Bahna

Trimite mesaj
Posturi: 354
Subiecte: 1

#403481 20 noiembrie 2019 la 16:00

Poate e promotie pentru ca au incurcat tevile si au sudat chain si seat- stayurile de la o bicicleta de xc in loc de trail. Pardon, lipit!

Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 1062
Subiecte: 2

#403482 20 noiembrie 2019 la 17:14

Ce hate isi vor lua astia de la Pole pentru patania aia :)

Eu vreau sa vad Pole-ul de XC totusi.

Bogdan spoE

Trimite mesaj
Posturi: 169
Subiecte: 9

#403484 20 noiembrie 2019 la 19:14

Hate ?! Relax....nu exista brand care sa nu fi trecut prin momente de genul....a gresi e omeneste cum s-ar spune. "Hate" isi vor lua de la cei care nu-si vor permite probabil niciodata un model Pole si de la cei care calaresc bicle gen Cube :)). Consider ca cei de la Pole isi directioneaza activitatea de marketing spre selectarea publicului-nisa, precum Nicolai etc.

Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 1062
Subiecte: 2

#403487 20 noiembrie 2019 la 20:49

Daca de hate vor scapa, cu siguranta nu vor scapa de ironiile bine meritate pentru scuza penibila cu care au venit. Eu inca astept sa vad bitza de xc a celor de la Pole, bitza de pe care a venit "fainosul" linkage
Dupa mine, strategia lor de marketing arata si putina disperare .. din dorinta lor de a scoate capul din multime.
Legat de Cube .. nu zic nimic, sa nu stricam topicul asta.

+1
Dan Dinoiu

Trimite mesaj
Posturi: 206

#403488 21 noiembrie 2019 la 04:19

E clar ca ei sunt preocupati mult de marketing... insa au fost de la inceput altfel, fie ca a fost vorba de geometria bicicletelor fie de tehnologiile la care au apelat, nu prea au stat niciodata la un loc cu multimea... sunt in propria lor categorie, cam ca Guerrilla Gravity sau Nicolai, cum s-a zis mai sus...

ultima modificare: 22 noiembrie 2019 la 08:02

Dan Dinoiu

Trimite mesaj
Posturi: 206

#403489 22 noiembrie 2019 la 06:04

Shan GT este unul din cele doua hardtailuri oferite de Production Privee. Compania are sediul in Andorra si este legata de numele lui Leo Nobile si Cedric Gracia, doua nume care nu mai au nevoie de nici o prezentare, banuiesc... Shan GT este, probabil alaturi de Stanton Switch9er si de Curtis AM7, una dintre cele mai dorite hardtailuri de otel de pe pamant.

Bicicleta este etichetata ca hardtail de trail sau enduro, cadrul costa intre 600 si 640€ iar bicicleta completa intre 2415€ si 3,165€, in functie de model. Cadrul este facut din otel japonez, Cromoly TB 4130, primeste roti de 29×2,5” sau de 27,5×3”, are cursa maxima de 140mm in varianta 29″ si de 160mm in varianta 27,5″+, kit boost 12x148mm, HTA 66.6°, STA efectiv 73.7°, reach de 428mm, wheelbase de 1160mm in size L, fara sag. Suplimentar poti cumpara de la ei un kit single speed cu 50€. Dupa cum se vede, bicicleta este destul de versatila dar scurta, cu o geometrie nu foarte agresiva, motiv pentru care hardtailerii mai radicali se abtin sa o cumpere, tamandu-se ca bicla nu ofera prea mult spatiu de manevra si nici stabilitate la viteza mare, chit ca bicicleta are reviewuri entuziaste de la cei care chiar s-au dat cu ea (se pare ca are un damping foarte bun si e destul de vioaie la viteza mica, in schimb...). O alta critica este faptul ca BB-ul este press fit. In fine, o ultima nota este faptul ca cei de la Production Privee se inspira, pentru schema de culori, din lumea masinior de raliuri, pentru a obtine maximum de sex-appeal la fiecare reiteratie a cadrelor...din nou, motiv de critica pentru connoisseuri, care considera ca in felul acesta bicicleta devine atractiva mai mult pentru cum arata decat pentru ce poate... in sfarsit, fiecare le stie pe ale lui, cum spun englezii, ce e cert e ca bicicletele celor de la Production Privee arata trasnet...

Mai jos un scurt edit cu Loe Nobile...
https://www.youtube.com/watch?v=_6qIobosHtg

Si un cadru insiprat din culorile echipei Lotus... mai multe gasiti aici...
https://www.instagram.com/productionprivee/






ultima modificare: 25 noiembrie 2019 la 02:07

+1
Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 2653
Subiecte: 4

#403490 22 noiembrie 2019 la 08:49

Fain. Am crezut la prima vedere ca e aluminiu hidroformat. Nici nu e scump la cum arata si cate operatiuni au de facut ca sa-l realizeze. Pacat de BB-ul pressfit si de chainstay bridge-ul ala turtit pe care nu stiu de ce l-au facut asa dar nu-mi inspira deloc incredere.

ultima modificare: 22 noiembrie 2019 la 09:39

Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 1062
Subiecte: 2

#403491 22 noiembrie 2019 la 10:34

Eu il preferam pe Cedric Garcia cand se dadea .. acum cu bitza asta si tentativele Forestal, mie nu imi inspira nush ce...
Oricand un Stanton as alege.
Dar faptul ca nu e exagerat de lunga(stupid de lunga in unele cazuri) .. nu e un lucru rau.

ultima modificare: 22 noiembrie 2019 la 10:34

Dan Dinoiu

Trimite mesaj
Posturi: 206

#403492 22 noiembrie 2019 la 11:06

Pentru ca s-a vorbit de Nicolai...

Nicolai Argon GLF este hardtailul cel mai avansat al celor de la Nicolai. Ei scriu ca e proiectat pentru "technical trails" insa cadrul este făcut de-a dreptul pentru downhill. Initialele GLF vin de la Geometron Low Fat, Geometron fiind un concept rezultat in urma colaborarii companiei germane cu Cris Porter de la Mojo Suspension. Nicolai se afla de mult timp in avangarda geo-revolutiei hardtailurilor iar Cris Porter este si el unul din initiatorii schimbarilor. In afara de Nicolai, Porter a mai colaborat cu Mondraker, printre altii. In consecinta cadrul Argon GLF e proiectat in jurul unei furci de 160mm, poate primi roti 27.5+ de pana la 2.8", are un HTA 63°, STA 74°, reach de 475mm, wheelbase de 1267mm, in size L static!...

Argon este o exceptie in lumea hardtailurilor de lux, pt. ca e facut din aluminiu, insa e un aluminiu care incorporeaza extrem de multa tehnologie. Compania vinde numai cadre dar oferă o customizare la un nivel neatins de altii (ei ii spun tailored!). Cadrul e drive belt ready, ai gear box option, poti modifica geometria cum vrei, insa totul vine cu un pret: costul pleaca de la 1449€ in sus, acolo unde doar cerul este limita... Pare o gluma, dar buildurile de peste 5000€ sunt frecvente. E mai mult decat dai pe un full, dar in functie de customizare si echipare poate rezulta o bicicleta extrem de capabila, Frank Schneider castigand, in 2012, una din categoriile Megavalanche-ului din Alpe d’Huez cu un hardtail single speed Nicolai Argon FR...

Un videoclip cu Frank aici...
https://vimeo.com/47226448

Si o imagine artistica cu un cadru marca Nicolai...


Detalii complete aici
https://en.nicolai-bicycles.com/frames/argon-glf/




ultima modificare: 25 noiembrie 2019 la 02:12

+1
Dan Dinoiu

Trimite mesaj
Posturi: 206

#403493 22 noiembrie 2019 la 12:14

Pacat de BB-ul pressfit si de chainstay bridge-ul ala turtit pe care nu stiu de ce l-au facut asa dar nu-mi inspira deloc incredere.
@gelu: Pentru pressfit... au ei o explicatie pentru el, probabil ;) ... in ceea ce priveste chainstay yoke-ul... din ce am auzit, cadrele lor au o reputatie foarte buna din punct de vedere calitativ, no complains until now...se pare ca acolo zace explicatia pentru care bicicletele lor au dampingul ala pe care il lauda lumea, "KTP FLEX SYSTEM: The signature rear triangle feature tubes flattened in the center, allowing a slight vertical flex while maintaining an optimal level of lateral rigidity."...

Ai aici un articol care vorbeste (si) despre sistemul KTP...
https://www.vojomag.com/news/production-privee-shan-gt-29-275/

ultima modificare: 23 noiembrie 2019 la 00:11

Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 2653
Subiecte: 4

#403494 22 noiembrie 2019 la 13:40

Da, m-am gandit ca e pentru atenuare. In loc de pressfit puteau macar sa puna T47 sau ceva, desi eu nu mi-as cumpara nici bicicleta cu T47. Noroc ca exista BB-uri cu expansiune de la Praxisworks pe care poti monta practic orice angrenaj. Nu sunt ieftine, dar exista. Au si BB-uri T47 similare.

https://praxiscycles.com/bottom-brackets-old/conversion-bb/

Un fost membru
Posturi: 89
Subiecte: 2

#403498 22 noiembrie 2019 la 18:33

Banuiesc ca la cadrele din metal nu sunt probleme asa mari in cazul tolerantelor bb-ului. Deci un bb presfit ar trebuie sa functioneze foarte bine.

Maximilian Munteanu
Editor in chief

Trimite mesaj
Posturi: 5939
Subiecte: 67

#403503 22 noiembrie 2019 la 23:25

Haha, slightly off-topic: Frank Schneider încă se mai dă! Și doi, țin minte Lotus-ul ăla Esprit din copilărie și mai ales din ”For Your Eyes Only” unde apare mai scurt decât ar merita, dar nu e în trim de John Player Special.

+1
Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 2653
Subiecte: 4

#403505 23 noiembrie 2019 la 00:19

Si la metal sunt probleme. Probabil nu la cadre de AM >500€ din otel cu tolerante ok si la care e mult mai rigid cadrul, dar la cursiere sunt. Spre deosebire de cuvete, pe BB apesi cu aproape toata greutatea, deci tolerantele trebuie sa fie mici. Am vazut recent un interviu de la Philly Bike Expo, iar constructorii intrebati despre ce trend-uri si-ar dori sa dispara cam in proportie de 8/10 au raspuns "odd bb standards" sau "pressfit bbs". Banuiesc ca sunt ok cu un BB cu expansiune, dar cine are chef ss dea 75…130$ pe un rulment pedalier cand poti lua un BB 68/73 Shimano Hollowtech 2 cu 100 de lei?

ultima modificare: 24 noiembrie 2019 la 10:52

+1
George Romanescu

Trimite mesaj
Posturi: 968
Subiecte: 11

#403511 23 noiembrie 2019 la 23:12

A aparut un HT si de la canadieni cu HT 64 si ST 75 - https://www.bikemag.com/gear/mountain-bikes/tested-rocky-mountain-growler-50-1900/



ultima modificare: 23 noiembrie 2019 la 23:14

+2
Dan Dinoiu

Trimite mesaj
Posturi: 206

#403547 25 noiembrie 2019 la 07:55

Peter Verdone este unul dintre cei mai talentati si controversati designeri de biciclete ai momentului. Cu un background solid in inginerie (preda design industrial la nivel universitar), cu o fire patimasa pana la paroxism si cu o credinta ferma in geometria avansata Peter nu produce biciclete propriu-zis. Face insa research fundamental, el insusi isi zice bicycle chassis designer. In acest fel, atelierul lui - Peter Verdone Design (PDV) - exercita o influenta uriasa asupra celorlalti constructori si in plus, in ultimii ani, reuseste sa construiasca niste hardtailuri extraordinar de sexy, ceea ce intr-o scena atat de exigenta ca a hardtailerilor nu e deloc putin. Din ce am inteles, mai nou colaboreaza cu cateva branduri carora le furnizeaza parti de cadre sau le proiecteaza componentele si detaliile (Naked Bicycles, Engin Cycles).

Mai jos aveti cateva biciclete construite de el in ultimul timp.

PDV Blackbird, echipata cu o furca Lirik de 180mm...






PVD Glamorous Glennis, un trail bike construit pentru prietena lui... in cazul in care sunteti curiosi, prietena lui are 1.67m iar bicicleta ei are travel de 150mm si reach de 462mm...





In fine, PDV Warbird, ultima iteratie a hardtailurilor lui, care a produs si un scandal monstru, plecat de la faptul ca lumea nu a apreciat deloc designul ghidonului lui. Bicicleta are o furca Lirik de 180mm, wheelbase de 1265mm, stem extrem de scurt (20mm), reach de 525mm, HTA 65°, STA 74° si evident, roti de 29"x2.5".





ultima modificare: 25 ianuarie 2020 la 23:16

+4
Maximilian Munteanu
Editor in chief

Trimite mesaj
Posturi: 5939
Subiecte: 67

#403659 7 decembrie 2019 la 13:22

Yo, am și eu o întrebare/rugăminte!

Nu vreau să deturnez thread-ul, care e după mine cel mai fain de aici din ultimii ani (chapeau Dan!), dar caut un hardtail de 29” cât mai ieftin. Aș vrea să fie cât mai fun, deci nu de XC, și să aibă Boost pe spate. Contextul e ăsta: mi-am făcut un set de roți de rezervă pentru Foxy, că mi-am dat seama că dacă bușești o roată de 29” pe Boost nu e tocmai la îndemână să o înlocuiești, și am realizat că am piese pe aici cât să mai încropesc o bicicletă. Momentan mi-a atras atenția NS Bikes Eccentric Alu, care mi se pare foarte frumos și-l pot lua la bani buni. Ar mai fi Dartmoor Primal, dar arată cam meh, și am mai dat de deal-uri bune, gen Brand-X, dar sau nu sunt de 29” sau nu sunt Boost. Aș aprecia dacă m-ați îndruma, că-s cam în neant cu hardtail-urile ăstea newschool. Dacă știți ceva deal SH, îl iau în seamă și pe ăla.

Merci frumos!
Mx

Maximilian Munteanu
Editor in chief

Trimite mesaj
Posturi: 5939
Subiecte: 67

#403660 7 decembrie 2019 la 14:54

Guys, aș aprecia dacă mi-ați face recomandări despre CADRE accesibile de 29” pe Boost, așa cum am rugat. Nu, bicicletele complete de 27.5” nu mă ajută, sorry!

Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 2653
Subiecte: 4

#403666 8 decembrie 2019 la 16:31

Ia NS Eccentric daca zici ca l-ai gasit la pret bun. Mi se pare cea mai ok optiune la ceea ce gasesti acum.

Mai era Sonder Transmitter la oferta saptamana trecuta, dar e 27.5+.

Mai e un Ragley BigWig pe Wiggle dar e 400€, cam scump.

ultima modificare: 8 decembrie 2019 la 18:13

Adaugă răspuns


Log in pentru a adăuga comentarii sau înscrie-te ca membru


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2021 DirtBike.ro