Hardtail-uri agresive de trail/all mountain/enduro
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#396787 17 noiembrie 2018 la 16:42 ... sau ce a fost odata extrem devine acum mainstream! |
Gelu Vlad![]() Posturi: 3908 Subiecte: 4 |
#396799 18 noiembrie 2018 la 12:53 Mai e Octane One Prone pentru buget mai modest. In jur de 210 eur sau asa plus transport. Tot din alu evident. E si cineva care vinde pe bazar cu factura si garantie. Mie personal imi plac mai mult modelele de la Cotic, toate hard tail-urile fara exceptie. Mi se par foarte reusite. Pacat ca iese UK din UE si or sa fie incarcate si alea cu taxe. |
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#396802 18 noiembrie 2018 la 14:52 In zona asta mai ieftina sunt mai multi, Dartmoor Primal/Hornet, On-One DeeDar, Nukeproof Scout, NS Bikes, pe langa Octane One... brandurile astea au insa geometrii mai vechi fata de ce se ofera acum la varf, probabil ca vor schimba si ei in curand geometriile daca vor sa ramana relevanti.... ideea e ca bicicletele de trail care acum cativa ani aveau unghiuri HA de 65-68 grade acum au 63-65 grade, unghiuri rezervate biclelor de DH, pe vremuri... iar ceva ce are acum 67-68 grade pe fata e considerat doar un XC agresiv, downcountry, etc... |
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#397884 8 februarie 2019 la 11:16 Nici nu a inceput bine anul si Chromag a lansat inca un model de hardtail agresiv, Doctahawk. Travel 160-180mm, HTA 62°, STA 77°. |
Calin Neagu![]() Posturi: 5171 Subiecte: 16 |
#397887 8 februarie 2019 la 12:52 Arata comic, prea extrem HTA-ul.. maxim 65 pt hardtails imo, ca cel de sus. |
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#397888 8 februarie 2019 la 13:13 Eu am 63 grade la HT si nu este comic deloc, este ce trebuie. Cifrele astea sunt fara sag, cu sag ai peste 65 grade si la bottom out ai 67-68 grade sau chiar mai mult, cam cat o bicla de trail/xc... astea sunt bicle cu care te dai tare la vale pe orice traseu si urci aproape orice, in sa... |
Maximilian Munteanu Editor in chief ![]() Posturi: 6171 Subiecte: 68 |
#397891 8 februarie 2019 la 15:31 Călin, dacă te-ai da prin locuri din ăstea cu biciclete noi și fun cred că ai înțelege de ce e bine să ai unghiuri și lungimi din ăstea, pe bune. :) |
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#397961 11 februarie 2019 la 20:54 Un bike test recent gasiti aici |
Un fost membru Posturi: 89 Subiecte: 2 |
#397962 11 februarie 2019 la 21:08 Ce bine arata Stanton-ul!! ,dar are si un pret pe masura! |
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#398082 15 februarie 2019 la 08:14 Si inca un articol despre hardcore hardtails, proaspat aparut aici... |
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#398596 9 martie 2019 la 14:38 Longer, lower and slacker all the way! :)) ... Cei de la Sonder si-au upgradat modelul Transmitter pentru anul 2019. Transmitter devine astfel unul dintre cele mai ieftine hardtail-uri cu adevarat avansate din ultimii ani: cadrul costa doar 300 GBP... |
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#399875 10 mai 2019 la 12:37 New entry de la Myth Cycles in categoria trail/all mountain/enduro: Slaypnir este prezentat ca un log-travel 29er, cu HTA 64° static, STA 75.5° static, effective chainstay 418mm, reach 490mm/size L, 148×12 Boost, 29 x 2.6 tires, travel optim 160mm. |
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#399876 10 mai 2019 la 12:49 Inca un new entry, de la BTR: Ranger Plus, un short travel 27.5+ cu HTA 64° static, STA 75° static, effective chainstay 430mm, reach 460mm/size L, 148×12 Boost, 27.5 x 3.0 max. tires, travel optim 120mm. |
Alin Romulus Paul![]() Posturi: 71 Subiecte: 3 |
#399887 10 mai 2019 la 16:13 Mie imi plac si astia |
Dragos Bahna![]() Posturi: 379 Subiecte: 1 |
#399889 10 mai 2019 la 16:30 Aia care iau banii si nu fac refund dand vina pe paypal? |
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#399890 10 mai 2019 la 16:34 Da, aia sunt. Sick face niste superbiciclete, am scris si eu de ei in primul post. Treaba e insa ca tipii sunt acum in mijlocul unui scandal teribil, se pare ca au vandut mai multe biciclete decat puteau produce si au intarzieri mari fata de clienti.. intamplator ieri au aparut doua articole despre asta, pe Pinkbike si pe Singletrackworld... bicicletele lor insa, sunt f interesante... |
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#399895 10 mai 2019 la 20:39 Pace RC529, modelul imbunatatit din 2019: roata de 27.5+ spate/29 fata, HTA 66° static, STA 76° static, effective chainstay 430mm, reach 483mm/size L, 148×12 Boost, 27.5 x 2.8 max. tires, travel optim 120-140mm. |
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#399946 14 mai 2019 la 08:37 Pipedream Cycle a lansat recent versiunea V2 a modelului Moxie. Bicicleta este prezentata ca un enduro hardtail cu roti de 27.5+ /29", HTA 64° static (cu o furca de 140mm ajunge la 65.5° sagged), STA 77.5° static (79° sagged). Unghiul HT poate fi ajustat pana la 62° cu ajutorului angleset-urilor, in cazul in care vrei ceva si mai slack si mai long. Seat tube universal 420mm (lungimea ST se ajusteaza cu ajutorul dropper postului), chainstay 425-441mm, ajustabil, fork travel 140-160mm. Cadrul se vinde in doua variante, Long si Longer, in functie de stilul de dat. Reach 470mm/ Long, 510mm/Longer, static. |
Ionut Tanase![]() Posturi: 1277 Subiecte: 3 |
#399950 14 mai 2019 la 09:26 Eu as denumi cele 2 versiuni ale cadrului .. Long si Too long! :) |
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#399951 14 mai 2019 la 09:44 In orice caz multi spun ca reach-ul de 470-475mm e un fel de sweet spot, daca vrei sa folosesti bicla polivalent si nu esti vreo gorila de 2 metri inaltime. |
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#400851 19 iunie 2019 la 15:29 Compania Specialized se misca si ea in directia buna: bike-ul lor de trail, Fuse, pe care tocmai l-au modernizat si lansat in varianta 2019, are roti de 29x2.6", geometrie progresiva, furca de 130mm, reach de 460/ size L, 148×12 Boost, chainstay variabil si costa intre 1300 si 1650 £, in functie de echipare. Cadrul e din aluminiu si se vinde separat numai in USA, la pretul de 800$. Mai multe aici: https://www.specialized.com/gb/en/fuse-expert-29/p/171068?color=263307-171068 |
Gelu Vlad![]() Posturi: 3908 Subiecte: 4 |
#400852 19 iunie 2019 la 15:52 Apropo, chiar azi am vazut clipul promotional pentru Fuse: |
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#400877 20 iunie 2019 la 10:21 Da, cadrul are un pret cam mare.... la banii astia iti poti lua un cadru din otel de calitate, un Pipedream, un Stanton, un Nordest sau un Pole, toate cu o geometrie mult mai progresiva... poti lua un cadru de Commencal META HT AM la doar 400 euro, sau un Bird Zero 29 la 550 euro, si capeti cam acelasi lucru mai putin dropout-urile variabile... dar Fuse este mai frumos, probabil cel mai frumos cadru de trail/all mountain de aluminiu de pe piata, in clipa asta... |
Cristian Voina![]() Posturi: 25 Subiecte: 3 |
#400878 20 iunie 2019 la 11:44 Uite si aici o oferta faina :) |
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#400886 20 iunie 2019 la 13:46 Exact! |
dan speedan![]() Posturi: 8 Subiecte: 1 |
#401091 28 iunie 2019 la 18:44 Ce parere aveti despre această bicicletă? https://www.wiggle.co.uk/vitus-nucleus-275-vr-mountain-bike-2019/ |
dan speedan![]() Posturi: 8 Subiecte: 1 |
#401092 28 iunie 2019 la 18:48 |
Calin Neagu![]() Posturi: 5171 Subiecte: 16 |
#401095 29 iunie 2019 la 12:56 e ok |
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#401121 30 iunie 2019 la 12:47 Cadrul si rotile sunt ce trebuie pentru un all mountain/trail bike... franele si furca nu... dar la banii astia nici nu ai cum.... pentru un incepator care vrea sa se dea pe munte e o optiune valabila pt ca poti, si merita, sa faci upgrade in timp... dropper, frane, furca, un drivetrain mai simplu, rotile tubeless... |
Un fost membru Posturi: 671 Subiecte: 5 |
#401286 6 iulie 2019 la 21:39 Shand Cycles, unul dintre cei mai respectati constructori britanici de biciclete custom - defapt scotian - a intrat in ultimii ani in parteneriat cu Trillion, un brand nou si foarte ambitios, in urma caruia au rezultat doua hardtailuri de trail care au starnit multa valva printre connoisseurs, Prime si Shug. Trillion a tintit de la inceput foarte sus cu primul lor model, Prime, au dorit sa se pozitioneze in topul constructorilor britanici de hardtailuri de otel ca brand de lux, insa nu au reusit prea multe, lipsa de experienta in constructia de biciclete si pretul fiind probabil printre motivele esecului. In consecinta, s-au aliat cu Shand Cycles, care i-a ajutat sa rafineze bicicleta si sa proiecteze un al doilea model, Shug. Shand Cycles, care are niste standarde de calitate incredibil de inalte, a preluat de asemenea intreaga productie a bicicletelor Trillion. Din pacate pentru Trillion, se pare ca nici asa nu a mers treaba astfel incat la sfarsitul anului trecut Trillion Shug a (re)devenit Shand Shug, si-a schimbat culoarea din rosu in galben si a aparut la vanzare pe site-ul celor de la Shand... De fapt nu este doar galben, au o oferta de vreo 20 de culori si finisaje, si nu este la vanzare, comenzile initiale au fost atat de numeroase incat, in clipa de fata, ei nu mai preiau alte comenzi pana nu termina prima transa de cadre... |