Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Schimbare transmisie 2x11 in 1x12


Un fost membru
Posturi: 17
Subiecte: 3

#406027 22 aprilie 2020 la 23:21

Salutare tuturor!

In aceasta perioada am ocazia sa achizitionez un Cube AMS C:68 100 Race, model 2019 la aproximativ 2000 euro, nou.
https://www.cube.eu/en/2019/bikes/mountainbike/fullsuspension/ams/cube-ams-100-c68-race-29-blackline-2019/

Unicul lucru care nu-mi place este transmisia 2x11, as vrea neaparat sa merg pe 1x12. Stiu ca am optiunea sa o transform direct in 1x11 insa as pierde mai multe rapoarte atat pe plat cat si pe urcari.. caseta originala fiind 11-42
Bicicleta o iau in special pentru a participa la maratoane si competitii XC

As vrea sa aflu parearea voastra... daca e posibil, se merita si ce ar mai trebui sa schimb in afara de caseta, shifter si deraior pentru a o transforma in 1x12

As lua in consideratie urmatoarele optiuni:

- Transmisie Shimano XT M8100, 1x12, caseta Shimano XT 10-51 + foaie ovala 32t
- Transmisie Sram GX Eagle, 1x12, caseta Sram XG Eagle 10-50 + foaie ovala 32t

Eventual dupa upgrade sa vand transmisia 2x11 originala..
As dori sa stiu daca se merita (sau mai bine sa caut altceva echipat din start 1x12) si care ar fi costurile totale si eventual cat as putea lua pe transmisia Shimano XT 2x11 originala daca as vinde-o.

Merci frumos!

+1
Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 3539
Subiecte: 13

#406028 22 aprilie 2020 la 23:32

Cauta din start cu 1x12, atentie la caseta sa fie cu pinion mic de 10, alea-s adevaratele 12 viteze imo
Cele cu pinion mic 11t pierd 1 raport de viteza.

Un fost membru
Posturi: 17
Subiecte: 3

#406030 22 aprilie 2020 la 23:39

Calin Neagu: Cauta din start cu 1x12, atentie la caseta sa fie cu pinion mic de 10, alea-s adevaratele 12 viteze imo
Cele cu pinion mic 11t pierd 1 raport de viteza.


Merci Calin, asta si era ideea, sa am caseta 10-50 sau 10-51..
Deci crezi ca nu se merita toata combinatia cu schimbarea totala a transmisiei?

Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 3539
Subiecte: 13

#406031 22 aprilie 2020 la 23:44

Nu, si sincer nu prea ai buget de full-suspension nou de competitii.

In acei bani sigur gasesti hardtail mai usor de carbon cu 1x12 nativ.

Sau mai cauta si cand gasesti ceva interesant pui linkul, isi da lumea cu parerea de la caz la caz.

ultima modificare: 22 aprilie 2020 la 23:52

Un fost membru
Posturi: 2229
Subiecte: 12

#406032 23 aprilie 2020 la 00:02

1. Pe ce trasee te dai de crezi ca 32T+42t nu ar fi suficient de usor?
O comparatie intre cele doua casete...
11 viteze - 11-13-15-17-19-21-24-28-32-37-42
12 viteze - 10-12-14-16-18-21-24-28-33-39-45-51
Cistigi un dintre in zona de sus (de la 11 treci la 10) dar asta o sa iti pese doar pe sosea si mai cistigi in zona de jos (ai 45 si 51t). Dar ai cu adevarat nevoie de rapoartele alea? Nu cred ca stiu pante unde sa am nevoie de 32T+45t. Dar nu prea merg la munte.

2. Presupunind ca vrei sa treci pe 1x12, pinioanele de la Shimano sint pe MicroSpline. Asta inseamna ca butucul spate de pe rotile alea nu suporta caseta, Trebuie sa cauti alt freewheel body, banuiesc ca este asta

https://www.gambacicli.com/en/fulcrum-micro-spline-12s-aluminum-conversion-kit-afs-boost-hubs.html?__cf_chl_jschl_tk__=adb4937bf4e2a7ab3cbdad16b3c946346f5cee2c-1587587663-0-ATtgK41IhugkGg2ZEhuQd5rmKAIeZOMCHas5XXXUhk-V2arXiO0oI-iW1Jr0X1Tzlzq4LFdOdgj3TWJpjmMAM97gAnM16sekqh80oMHYQJrvaUae5Av42XvEwanxVyqNBV5bGbX8mLDpZR6fvGuYk3K-pl1ikl7Pg7GC66Vcic29VpvVto-2d0-MLCYfCTwB9J5V-MaG7MupUBP_U2zMKvFVH_usc2SzUPLLP6b2FWAjyChEKznUOTKJGwyMOyIXs-HRerZbNXg3-IYqiJf6HPiWUz0g9z7RjRZ-eA9eRVMgcQsKk4k1f9ewGhM4AdDozf1Vw6o2b_TwDPpSHJoz-bV7SIx4VSzKATKE-rb9Ut3jC6yIIFenkXC9M00PMhDbww

Idem daca treci pe GX Eagle, trebuie sa faci conversie la freewheel body pentru pinioanele respective, XD se numeste standardul. In mod sigur Fulcrum ofera ceva si pentru asta, tot in zona de 50-60EUR

Teoretic nu trebuie sa schimbi deraillerul spate, Shimano are acelasi pull ratio (cit cablu trage maneta la schimbarea de viteza) atit la 11 viteze cit si la 12 viteze.Deraillerul ala este long cage, este facut pentru 46t, duce si 51t probabil.

Problema apare la angrenaj, bicicleta vine cu un 2x si daca pui foaia de 32T in locul vechii foi mici, vei avea un chainline oribil. Probabil ar fi mai bine sa montezi in locul vechii foi mari si sa incerci cu spacere de 1-2mm. Pt Boost chainlineul ideal este in zona 51-53mm, trebuie sa obtii acelasi lucru din spacere.
OneUp zic ca se poate rezolva.
https://int.oneupcomponents.com/pages/understanding-chainline-for-optimal-1x-conversions-boost-and-non-boost

3. Vei pierde mult la revinzare.

Sfatul meu, cumpara direct ceva cu 1X12 daca asta iti doresti. E o perioada buna pentru cautat biciclete.

ultima modificare: 23 aprilie 2020 la 00:31

+2
Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 2414
Subiecte: 3

#406033 23 aprilie 2020 la 00:26

Cumpara direct 1x12, te complici inutil si ai sa pierzi doar bani cu toate modificarile. E plina oferta 2020 de bicicleta 1x12, marea majoritate cu SRAM SX. E mai simplu sa iei una din alea si sa schimbi caseta si deraiorul cu GX daca nu gasesti din start cu GX. Poftim:

https://www.hibike.com/ghost-lector-2-9-lc-and-29-mtb-bike-night-black-titanium-gray-riot-red-2020-p25c3791591f477d6fde6469652e61307
https://www.hibike.com/ghost-lector-3-9-lc-and-29-mtb-bike-2020-p03939254183a5bcdcec92a1541ac193c

ultima modificare: 23 aprilie 2020 la 00:34

+1
Un fost membru
Posturi: 17
Subiecte: 3

#406034 23 aprilie 2020 la 00:58

JDM Al Khalid: 1. Pe ce trasee te dai de crezi ca 32T+42t nu ar fi suficient de usor?
Spre exemplu la Vidraru bike challenge unde primii 18km e doar urcare culminand cu pante foarte abrupte si lungi. Insa 32t si pinion de 11 pierzi foarte mult pe plat si pe coborari unde poti forta viteza. Majoritatea curselor au primii 3-4km pe asfalt, plat, astfel viteza medie a concurentilor e peste 40km/h. 32t+11t iti da un maxim de 32-34km/h astfel ajungi pe offroad cu un handicap destul de mare. La fel e si in ultimii km spre finish.
Insa merci pentru sfaturi si merci ca m-ai lamurit cu tot ce implica acest schimb de transmisii. Pare destul de complicat...

Gelu, ghosturile alea sunt mult prea grele pentru carbon hardtrail.. ambele peste 12kg.

Un fost membru
Posturi: 2229
Subiecte: 12

#406035 23 aprilie 2020 la 01:12

https://www.bunnyhop.de/Bikes/Mountainbike/Cannondale-F-Si-Carbon-4-2019.htm?shop=bunnyhop_en&a=article&ProdNr=C25409M70SMMASTER&p=6
https://www.bunnyhop.de/Bikes/Mountainbike/Ghost-Lector-SF-LC-Essential-2020.htm?shop=bunnyhop_en&a=article&ProdNr=GHOLAK11DAAA0&p=6
etc...

Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 2414
Subiecte: 3

#406037 23 aprilie 2020 la 05:51

Sunt "grele" de la roti si anvelopele cu sarma. Pui alte roti tubeless ready, cu spite straight pull, montura centerlock pentru discuri si anvelope pliabile pentru racing (Aspen, Pace daca tot te doare viteza pe plat, Ikon cu 3C maxx speed) si au cat Cube-ul sau sub.

ultima modificare: 23 aprilie 2020 la 06:32

Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 994
Subiecte: 2

#406040 23 aprilie 2020 la 08:39

Pentru maratoane, e mai bun 2x11.
In rest daca vrei fashion, poti pune ce iti place, dar nu exista optiune care "sa se merite". Foloseste bitza cu transmisia aia si dupa ce ajungi sa o uzezi .. poti face upgrade.

ultima modificare: 23 aprilie 2020 la 08:40

+3
George Romanescu

Trimite mesaj
Posturi: 876
Subiecte: 10

#406042 23 aprilie 2020 la 08:57

Salut,

Este destul de ciudat sa cumperi o bicicleta de 15000 lei si sa faci modificari destul de costisitoare si time consuming:
- maneta
- schimbator
-pinioane
-lant
- butuc spate
- angrenaj
WOW.

Eu sunt de vreo 300 km cu 1x12 = 30Tx 9-50T - Shimano SLX cu pinioane V-Race China pe XD. Cred ca abia acum voi putea rezista urcarilor abrubte si lungi in concursuri cu 50T si zonelor plate cu 9T ( aici nu pot pedala constanta pe camp cu 30tx9T).
Ideal ar fi 30T oval insa China nu face iar o placa Absolut Black este peste 300 lei - :).

Am fost un sezon pe 10 viteze cu placa fata 34T,34T oval, 32T oval si am ajuns la 30Tx11-46T sa pot urca si rezista orice.Cu toate astea mi-a fost foarte greu la concursurile XC montane cu 30Tx46T :(

Pe a doua bicicleta sunt pe 11 viteze cu placa 30Tx11-50T caseta nornala - aici pierd pe sosea cu acel pinion de 11T si fata de 12 pinioane se simte un mic gap :) - na are un pinion in minus.

Concluzia este sa studiezi bine ce placa fata iti trebuie , eventual sa ai doua in functie de traseu iar pe spate pentru siguranta, sa alegi o caseta cu rapoarte cat mai bune - exemplu KCNC 9-52T pe XD si Garbaruk 10-52T.

Cat despre bicicleta, daca participi la probele lungi pot intelege alegerea uneia full suspension altfel sunt bani aruncati pe geam si greutate suplimentara pe care o simti in picioare dupa primii 15 km. :)

Aici eu as alege, chiar daca iese mai scump,urmatoarele:
- un cadru carbon cu o geometrie buna
- furca light Rock Shox sau Fox
- roti usoare construite de http://cyclemaster.ro/
- transmisie Shimano
- angrenaj Sram cu prinderea lor - gasesti foi la China cate vrei :), de la ieftine si bune la scumpe si foarte bune
- caseta XD KCNC cu lant KCNC
- frane Shimano XT sau XTR
- ghidon cu pipa integrata de la Syncros
si restul....:)

+1
Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 994
Subiecte: 2

#406043 23 aprilie 2020 la 09:23

Vai George da ce ciorbaaa :) Nu as face asa ceva .. cu atat mai putin pentru o bitza de competitii.

+1
George Romanescu

Trimite mesaj
Posturi: 876
Subiecte: 10

#406044 23 aprilie 2020 la 10:08

:) - this is my way - full custom. Niciodata nu mi-au placut bicicletele facute de priducator "uni" cu matched colour , matched wheel si sa scrie pe fiecare piese "Meridaaaaaa" sau "Cannondale power" :) - nu frate sa scrie pe fiecare cine si ce face.

Si sa fim seriosi, cica producatorii de cadre studieaza ce furca, ce roti, ce frane se potrivesc pentru o anumita geometrie este un mare bulshit.
In vremurile noastre toate sunt construite in functie de palierul de pret unde doreste sa se pozitioneze si atat. Cel mult la cadrele full suspension amortizorul este calculat ....dar si acolo am dubii la productaorii ieftini.

PS: toata ciorba asta vine in primul rand din testare continua de-a lungul anilor. Nu imi este frica sa cumpar nimic si sa il testez.
In fiecare sezon una dintre biciclete este vanduta si imi construiesc alta cu alte piese ca sa vad cum sunt. De aici: transmisie durabila doar la Shimano vezi, la frane nu mai zic, la greutate KCNC si Garbaruk rulez samd...
Cititul este doar o componenta - testarea si impresia proprie conteaza in cele mai multe cazuri. Tocmai de aceea este parerea mea -sharing is caring.
Am multe de impartasit ..insa.....din fericire ma dau, repar si servisez mult mai mult decat am timp fizic .Asta in conditiile in care am familie,job, rate, curte, caine , doua discipline XC si Enduro si alte acareturi audio :)

ultima modificare: 23 aprilie 2020 la 10:33

+3
Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 2414
Subiecte: 3

#406045 23 aprilie 2020 la 10:35

Bun dar transmisia daca o amesteci nu-ti garanteaza nimeni ca va merge ok. Poate sa ruleze ok pe stand sau la probe si sa inceapa sa faca figuri doar cand se pune niste praf/jeg pe ea. Magura nici nu-ti da garantie daca nu folosesti toate componetele de la ei (manete, etrieri, coducte, rotoare, placute). Eu am si dubii si in privinta producatorilor care fac ciroba de componente gen Cannondale, cu pedaliere FSA sau Prowheel sau ce panarame mai pun acum, caseta Sunrace, rulmentii lor jalnici de pedalier, etc. Cei mai rasariti (Kona) pun doar pedalier FSA cu schimbator de pinioane si caseta Shimano sau SRAM pe modelele buget.

Exact aia imi place la Ghost-urile de mai sus, ca au pus toate piesele transmisiei de la un singur producator: sau Shimano sau SRAM. Doar cadrul, rotile si kit-ul (sa, tija de sa, ghidon, pipa, masoane) sunt comune. Rotile sunt ok dar pentru trekking, agrement si antrenament, nu pentru bicicleta de XC de curse din carbon. Daca ii pui niste roti si anvelope decente, bicicleta aia e beton pentru curse.

Eu n-am timp/chef si rabdare sa experimentez pe banii mei, iau toata transmisia de la un producator si gata (tot Shimano). Dar nu merg la concursuri, deci nu-mi pasa de 12v, pinioane cu 9 si 10 dinti si cainring-uri ovale. Am vazut in articolul de mai jos multe setup-uri cu casete e*thirteen si Garbaruk cu 9 dinti, insa majoritatea cu transmisii SRAM. La pedaliere si chainring-uri e variatie mare.

https://bikepacking.com/bikes/2020-atlas-mountain-race-rigs/

ultima modificare: 23 aprilie 2020 la 11:15

Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 3539
Subiecte: 13

#406052 23 aprilie 2020 la 14:05

Daca George are chef si fonduri sa-si schimbe anual bicla si pt casete de 1200+lei bucata sa le foloseasca sanatos... prea scump pt mine

Totusi problema poate fi cu antrenamentul, daca vrei concursuri ar trebui sa urci cu 32x42... hai 46 in cel mai rau caz imo

ultima modificare: 23 aprilie 2020 la 14:20

+1
Un fost membru
Posturi: 17
Subiecte: 3

#406054 23 aprilie 2020 la 16:20

Nu-s mare cunoscator sa fac totul custom cum spune George si sigur nu m-as descurca, ar trebui sa apelez la un service insa e mult chin si cred ca o sa-mi iasa si mai scump sa cumpar totul separat. Insa respect ca ai timp, daruire si poti sa experimentezi cu asta :)
Caseta 10-50 sau 10-51 cred ca e ok.. cu foaie de 32. Mai mult nu cred ca as avea nevoie.

Intre timp am mai studiat un pic piata, si inteleg ca ar fi mai bine sa scot din calcul FS si sa ma orientez spre HT.
Am cautat cam tot ce se poate nou... iar in 2000 euro orice n-as lua ar trebui sa fac careva upgrades, in special la roti.

Totusi mi-au atras atentia 3 anunturi cu HT practic noi, insa SH, as vrea sa cer o parere aici.

https://www.olx.ro/oferta/trek-procaliber-9-8-IDdy36d.html
Trek Caliber 8.9, model 2018, full carbon inclusiv rotile, practic nou (cel putin asa se descrie) la 1900 euro, 10kg si cred ca se poate de redus un pic greutatea facand rotile tubeless

https://www.dirtbike.ro/bazar/silverback-superspeed-sbc-431368
Silverback Superspeed SBC 2018, roti aluminiu custom, facute tubeless, greutate 9.1kg - 2300 euro - insa peste buget.

https://www.dirtbike.ro/bazar/mtb-29er-carbon-432168
full carbon, de top, insa nu stiu cat de uzata este si nici nu sunt sigur daca cadrul S mi-ar fi ok, eu avand 171, pret la fel peste buget, insa ma bazez la o negociere.

Multumesc si apreciez mult orice sfat.

Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 2414
Subiecte: 3

#406055 23 aprilie 2020 la 16:37

Intreaba-l pe individul cu Trek-ul de factura si de poze reale. Nu-mi place isospeed-ul, am auzit si de cadre Procaliber rupte, deci vezi sa aiba garantie. Daca e lovit sau sairta vopseaua oricat de putin ii da-i pace. Vezi sa nu fie cosmetizat cu marker.

Altfel ia noua si schimba rotile. Iei unele la 300..400€ si le vinzi pe cele de pe bike pe la 120..140€ cu anvelope si discuri cu tot, mai ales daca sunt discuri sub SM RT67 (SLX), jante tubeless si anvelope pe sarma. Cam toti producatorii taie colturi la roti si la frane, deci cam orice iei ai aceeasi problema. Daca te uiti la anuntul cu Silverback fix aia a facut si omul care-l vinde: a schimbat rotile, franele, set chainring oval.

Ghost-ul ala are frane decente pentru XC, rotile trebuie schimbate. Modelul cu SLX, schimbi rotile si ajungi probabil la 2000..2100 si 11 kg. Daca vrei sa mai scazi mai poti da jos 2-300g din kit. Mai usor si mai ieftin dai jos de pe tine un kilogram sau doua si te antrenezi pentru ca oricum nu exista scurtaturi, doar munca, munca, munca. E valabil pentru orice bicicleta iei, asa ca nu mai agoniza degeaba ca n-are sens. Sezonul 2020 cred ca e mort, cam toate concursurile si targurile s-au anulat, n-am idee daca o sa mai organizeze cineva ceva, mare lucru deca se tine Eurobike.

Daca nu e marimea ta da-i pace. S e mic pentru 1.71. Eu am 1.73 si uneori mi-e cam mic si M. E rateu total sa iei marime prea mica sau prea mare.

ultima modificare: 23 aprilie 2020 la 17:22

+1
Un fost membru
Posturi: 17
Subiecte: 3

#406056 23 aprilie 2020 la 17:28

Calin, nu prea am ce da jos de pe mine)) am 60kg la 171, muncesc, ma antrenez, stiu ca munca e continua indiferent de nivel si ce bicicleta ai.
Insa chiar nu vreau carbon de 11kg.. am un amic si are aluminiu de 11kg (big nine limited, roti stock facute tubeless, tija sa si ghidon carbon) si l-a iesit 5000 lei. Deci chiar nu as da 2000 euro pe bicicleta de 11kg.

Baiatul cu Trekul zice ca nu are acte/factura ca bicla e luata din SUA prin compania unuil prieten de acolo etc.
Intelegi ceva din pozele astea?

https://ibb.co/ncW07db
https://ibb.co/vPqKdNs
https://ibb.co/p3DqGHH

Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 994
Subiecte: 2

#406057 23 aprilie 2020 la 18:10

Gelu Vlad: Nu-mi place isospeed-ul, am auzit si de cadre Procaliber rupte,.
Ce nu iti place la ISOSpeed?

Tipul cu Trekul are si un Open ... cred ca trece Atlanticul pe ele :)
La Trekul ala se observa niste chestii lipite pe top tube ... tare m-as mira sa nu fie rupt pacolo.

ultima modificare: 23 aprilie 2020 la 18:18

Un fost membru
Posturi: 17
Subiecte: 3

#406060 23 aprilie 2020 la 21:05

Ionut Tanase: Tipul cu Trekul are si un Open ... cred ca trece Atlanticul pe ele :)
La Trekul ala se observa niste chestii lipite pe top tube ... tare m-as mira sa nu fie rupt pacolo.


Am gasit acel Open si aici pe site, si e acelasi nume si numar de telefon, deci e aceeasi persoana:
https://www.dirtbike.ro/profil/68012
https://www.dirtbike.ro/bazar/vanzator:68012

Posibil sa fie de incredere, nu stiu.. am un amic in Timisoara insa nu o are cu bicicletele, as fi preferat sa o pot vedea personal sau sa o vada altcineva pentru siguranta.

ultima modificare: 23 aprilie 2020 la 21:18

+1
Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 3539
Subiecte: 13

#406061 23 aprilie 2020 la 21:08

Ionut Tanase: [La Trekul ala se observa niste chestii lipite pe top tube ... tare m-as mira sa nu fie rupt pacolo.
Posibil, arata mai mult a banda protectoare..

Personal as lua carbon SH doar fizic nu prin curier, verifici, probezi marimea si toata echiparea... doar dai 10k lei !
Avand in vedere ca esti f usor/ 60kg e diferenta mare intre bicla de 11.5 si 8.5kg, personal as ramane la hardtail in jur de 9kg
Cum s-a zis nu te grabi ca nu concurezi nicaieri...
Momentan ai bicicleta, esti antrenat sau acum incepi ?

ultima modificare: 23 aprilie 2020 la 21:17

+1
Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 2414
Subiecte: 3

#406064 23 aprilie 2020 la 21:24

Ionut Tanase: Ce nu iti place la ISOSpeed?
Nu-mi pac cadrele taiate. Desi probabil ca e in regula.

Eu nu m-as hazarda la sh-uri fara garantie din alt oras. Deci Trek-ul pica? Persoana cu Silverback-ul are garantie macar?

ultima modificare: 23 aprilie 2020 la 21:46

Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 994
Subiecte: 2

#406065 23 aprilie 2020 la 21:45

Este ok Procaliber cu isospeed, permite suficient flex cat sa aduca un plus de confort cat timp esti in sezut. Cand te-ai ridicat din sa, bitza se simte rigida ca un ht(chiar prea rigida la coborari prelungite). Singura problema a fost ca atunci cand a fost noua era sa pierd suruburile de la isospeed de 2 ori. Am pus niste Bison Metal Lock si de atunci totul e ok.

Un fost membru
Posturi: 17
Subiecte: 3

#406066 23 aprilie 2020 la 21:46

Calin Neagu: Momentan ai bicicleta, esti antrenat sau acum incepi ?
Nu am, mi-am vandut bicicleta in martie, exact inainte sa inceapa starea de urgenta cu gandul sa imi iau alta pana cand incepe sezonul. De atunci fac doar antrenamente fizice individuale, alergat in jurul blocului, exercitii cu greutati acasa etc., dupa cum sunt conditiile.

Gelu Vlad: Eu nu m-as hazarda la sh-uri fara garantie din alt oras. Deci Trek-ul pica. Ala cu Silverback-ul are garantie macar?
Nu am intrebat, dar mentioneaza ca e cumparata noua si e unic proprietar, ar trebui sa aiba.

ultima modificare: 23 aprilie 2020 la 21:48

+1
Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 2414
Subiecte: 3

#406072 24 aprilie 2020 la 07:56

Daca nu vrei carbon de 11 kg este de 10.9:

https://www.sportguru.ro/sporturi/ciclism/biciclete/biciclete-pentru-munte-mtb/bicicleta-scott-scale-920-2020-158683

910 are 10.7 si mai usor dar e prea scump. Astea ai sanse sa le duci sub 10 relativ usor. Din start poti da jos 400g de la anvelope care au 870g fiecare. Te dai anul asta asa si pana la anul ai vreme sa strangi bani de roti mai usoare.

ultima modificare: 24 aprilie 2020 la 08:49

Bogdan Cioaca

Trimite mesaj
Posturi: 30
Subiecte: 3

#406074 24 aprilie 2020 la 09:11

Salut,

Poate asta iti face cu ochiul:
https://www.playbike.ro/produs/mondraker-chrono-carbon-rr-29-2020-53097

10,4 kg greutate, (https://www.alltricks.com/F-11947-velos-complets-vtt/P-1125599-mondraker_chrono_carbon_rr_sram_nx_eagle_12s_black___blue_2020)

LE: acum am vazut ca are caseta XG1230 11-50t

ultima modificare: 24 aprilie 2020 la 09:15

+1
Un fost membru
Posturi: 2229
Subiecte: 12

#406075 24 aprilie 2020 la 11:58

Pai poate ca are caseta 11-50t dar are foaie de 34T. Tot la un raport apropiat de 32T+10t ajungi.

Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 2414
Subiecte: 3

#406076 24 aprilie 2020 la 12:45

Mondraker-ul e 10,4 kg fara de Scott din cauza anvelopelor Ikon 3C Maxx Speed TR (< 600 g bucata) si a rotilor Crossmax (1850 g, 300€ setul). E chiar bun pretul pentru echiparea aia.

ultima modificare: 24 aprilie 2020 la 12:49

Un fost membru
Posturi: 17
Subiecte: 3

#406079 24 aprilie 2020 la 13:58

Merci pentru sugestii. Nu prea iau in consideratie caseta 11-50 pentru ca am incercat acest setup cu foaie de 34 si pierd atat pe plat cat si pe urcari.. Am constatat totusi ca 10-50 cu foaie de 32 ar fi cel mai potrivit pentru mine... eu fiind mai usor, ma bazez mai mult pe cadenta decat pe forta..

+1
Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 3539
Subiecte: 13

#406081 24 aprilie 2020 la 14:41

da, pacat ca n-ai bicicleta acum, as fi zis s-o folosesti ori pana gasesti oferte (mai) aproape de tine care iti convin, ori pana la toamna cand tare am impresia ca vor fi multe bicle nevandute si le va (s)cadea bine pretul.. mai ales astea scumpe.

Cine sa cumpere HT de concurs cand nu-s concursuri ?
Or mai fi cativa dar mult mai putini decat normal.. imo

ultima modificare: 24 aprilie 2020 la 14:54

+1

Adaugă răspuns


Log in pentru a adăuga comentarii sau înscrie-te ca membru

Discutate recent

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2021 DirtBike.ro