Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Patineaza sabotii pe janta


Valentin Luchian

Trimite mesaj
Posturi: 7
Subiecte: 2

#398710 saptamana trecuta vineri la 20:28

Salut ,am o problema cu franele si nu stiu din ce cauza este. Franele sunt reglate bine ,zic eu ,sabotul calca pe janta perfect dar totusi cand franez si sunt pe bicicleta , roata spate(in special) patineaza de zile mari. Am curatat janta cu alcool tehnic si acetona crezand ca s-a depus prea mult material de la saboti ,dar nici o sansa. Am "recalibrat" franele ,acelas lucru. Pe fata ,patineaza dar mult mai putin probabil din cauza ca roata fata este dubla si are niste striatii in zona de franare,pe cand spatele este clasica si doar atat.

Intrebarea mea este :Ce sa verific sau ce sa fac ? Sa fie de la saboti,sa ii schimb? sa fie de la clesti? Prea putina tensiune in cablu ?Cu toate ca am incercat partea cu tensionarea si acelas rezultat.

P.S:La vale ,daca am undeva la 20kmh,e degeaba frana pe spate,aluneca intr-o veselie. Daca ma dau jos de pe bicicleta si franez pe spate.e piatra,daca o fortez cu mana ..cu greu se invarte....dar aici e vorba de fizica pentru ca forta cu care actionez in momentul in care sunt pe ea...bla bla

vali preda

Trimite mesaj
Posturi: 447
Subiecte: 6

#398711 saptamana trecuta vineri la 20:35

Schimba sabotii întai, apoi tensioneaza strange cablul cu un patent.

Valentin Luchian

Trimite mesaj
Posturi: 7
Subiecte: 2

#398712 saptamana trecuta vineri la 20:44

La saboti m-am gandit si eu ,cand dau cu un servetel pe ei ,sunt destul de "sfaramiciosi" sa zic asa. De tensionat,am tensionat cablu pana cand aveam o cursa foarte mica a manetei,useless :). O sa ii schimb cu altii ,presupun ca ei sunt de vina,odata ce tensiunea exista.

Mircea Popan

Trimite mesaj
Posturi: 175
Subiecte: 4

#398713 saptamana trecuta vineri la 21:15

Salut Valentin,

Pe langa schimbarea sabotilor, incearca sa stergi usor cu un smirghel fin jantele, pe suprafata de franare, perpendicular pe directia de franare. Mai mult, incearca sa masori grosimea jantei pe umar, unde franeaza, sa nu se fi uzat si ea; daca nu se mai vede linia neagra de pe suprafat de franare, atunci janta trebuie inlocuita.

Pana schimbi sabotii pe care ii ai, incearca sa ii reconditionezi si pe ei cu smirghel si sa ii cureti cu degresant, apoi sa vezi daca este la fel comportamentul pe janta cu suprafata de franare reconditionata.

Numai bine,

+1
Valentin Luchian

Trimite mesaj
Posturi: 7
Subiecte: 2

#398714 saptamana trecuta vineri la 21:22

Mircea Popan: Salut Valentin,

Pe langa schimbarea sabotilor, incearca sa stergi usor cu un smirghel fin jantele, pe suprafata de franare, perpendicular pe directia de franare. Mai mult, incearca sa masori grosimea jantei pe umar, unde franeaza, sa nu se fi uzat si ea; daca nu se mai vede linia neagra de pe suprafat de franare, atunci janta trebuie inlocuita.

Pana schimbi sabotii pe care ii ai, incearca sa ii reconditionezi si pe ei cu smirghel si sa ii cureti cu degresant, apoi sa vezi daca este la fel comportamentul pe janta cu suprafata de franare reconditionata.

Numai bine,

Recomanzi o granulatie specifica?
Legat de linia neagra,nustiu exact la ce te referi ,dar exista o linie destul de vizibila ,neagra ,pe suprafata jantei.

ultima modificare: saptamana trecuta vineri la 21:43

Marin Popescu

Trimite mesaj
Posturi: 1178
Subiecte: 42

#398716 saptamana trecuta sambata la 00:04

Ce bicicleta ce.janta ce saboți?
Daca se vede o dungă pe.suprafata de frânare înseamnă că e.ok

E cursiera daca spui clești bănuiesc?

Daca dai cu smilgher da cu foarte fin că altfel strici janta

Schimba saboți prima oara

+1
Valentin Luchian

Trimite mesaj
Posturi: 7
Subiecte: 2

#398717 saptamana trecuta sambata la 00:57

Marin Popescu: Ce bicicleta ce.janta ce saboți?
Daca se vede o dungă pe.suprafata de frânare înseamnă că e.ok

E cursiera daca spui clești bănuiesc?

Daca dai cu smilgher da cu foarte fin că altfel strici janta

Schimba saboți prima oara

Nu e cursiera ,e un batranel MTB (fara nici un fel de suspensie) ,janta simpla clasica(nu dubla) ,saboti ceva no name ieftini.
Tind sa cred ca sabotii sunt problema,in toamna erau noi si daca franam la maxim bloca roata si imi aluneca anvelopa,deci era ok ,dar probabil s-au uzat (aparent ei spun ca mai material).
P.S: prin clesti ,ma refeream la clestii de V-brake

ultima modificare: saptamana trecuta sambata la 00:58

Adaugă răspuns


Log in pentru a adăuga comentarii sau înscrie-te ca membru

Discutate recent

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2019 DirtBike.ro