Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Lockout nefunctional dupa servisare (la magazin)


Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 3464
Subiecte: 13

#411608 28 octombrie la 18:52

Buna, e vorba de Rockshox XC30 Silver Air 100mm
Furca dupa servisare are urmatoarele probleme (?)

- lockoutul merge de la ~jumatatea cursei.
Inainte bloca tot travel-ul, acum cand blochez furca merge usor pana la ~jumatatea cursei si apoi blocheaza..
- scapa ulei pe la maneta de rebound...nu mult, se aduna 1 picatura in 10 minute... ma gandesc ca o fi pus prea mult...

Imi fac eu griji degeaba sau au gresit ceva la service ?
Multumesc



ultima modificare: 28 octombrie la 20:06

Adrian Radulescu

Trimite mesaj
Posturi: 439
Subiecte: 3

#411621 29 octombrie la 06:48

Lockout-ul e pe brat sau are remote pe ghidon? Daca e cu remote pe ghidon, poate nu au setat corect prinderea cablului, presupunand ca au schimbat camasa si cablul.
Griji nu iti faci degeaba, dupa service, furca ar trebui sa se comporte ca noua, nu sa curga ulei din ea sau sa functioneze blocajul doar pe jumatate. Evident ceva e gresit acolo...

+2
Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 950
Subiecte: 2

#411623 29 octombrie la 09:05

Curge ulei si lockoutul merge la jumatatea cursei furcii ... nu ai suficient ulei in damper cel mai probabil.

+3
Mircea Popan

Trimite mesaj
Posturi: 201
Subiecte: 4

#411625 29 octombrie la 09:58

Salutari,

Curge ulei pentru ca, probabil, au folosit acelasi crush-washer (care trebuie inlocuit la fiecare servisare, este inclus in kitul de service) sau nu au strans cum trebuie incat sa se blocheze crush-washerul si astfel sa faca etans.

Asa cum scrie Ionut Tanase, de verificat daca este pusa cantitatea precisa de uleiuri. RS au pe site cantitatile corecte pentru fiecare furca/model.

Unde a fost servisata furca? Cat a costat lucrarea? Era inclus si kitul de servisare in pret?

O zi usoara,

Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 3464
Subiecte: 13

#411626 29 octombrie la 10:00

Adrian, nu e pe cablu e lock direct pe furca.

Mda, deci merg din nou la ei...

+1
Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 950
Subiecte: 2

#411628 29 octombrie la 10:07

Am folosit aceleasi crush washere de muuulte ori si nu am avut scurgeri niciodata, desi stiu ca e recomandata inlocuirea lor.

Este evident ca au facut o treaba de cacao acolo si se vede si din scurgerea de ulei si din cantitatea insuficienta pusa in damper.

+1
Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 2303
Subiecte: 3

#411629 29 octombrie la 11:36

Asteptam sa ne zici unde l-ai servisat, cat a costat si mai ales cum au dres-o. M-am saturat de oamenii care ne fac sa ne pierdem vremea aiurea cu drumuri in plus la service-uri sau retururi de produse platite de cumparator doar pentru ca ei nu-si fac treaba cum trebuie.

ultima modificare: 29 octombrie la 11:36

+1
Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 3464
Subiecte: 13

#411650 30 octombrie la 12:03

N-am rezolvat nimic, adica e in aceeasi stare.
I-am facut o servisare de baza (80lei), iar la telefon mi-a spus ca NU s-a umblat la cartusul lockout sau de aer deci nu e de la ei... si ca inainte avea presiune mare si de aici era lockout-ul mai ferm - asta e minciuna. Posibil sa fi avut inca 10 psi dar lockout mergea impecabil, si nu era de la nici o presiune.

Nu mentionez magazinul fiindca in trecut mi-au lucrat ok.... dar de vre-o 2 ani s-a extins si are noi angajati...
Sa vedem cum merge, n-am chef sa dau alti bani altora pe inca 1 servisare imediat, plus scurgerea de ulei pare sa se fi oprit.

Se pare ca s-au prostit rau cu servisarile, am mai avut o problema cu servisare la butuci (la alt service), iar preturile (aproape) s-au dublat la multe servicii... deja imi vine sa fac singur tot... asta mai aveam de invatat... butuci si furca.

Ma uitam era unu ce venise sa i se faca 1 pana, vai de capul astora neajutorati...

ultima modificare: 30 octombrie la 12:16

+2
Teodor Jagate

Trimite mesaj
Posturi: 921
Subiecte: 9

#411732 1 noiembrie la 22:55

Încet încet le înveți. La ce prețuri astronomice au deja, nici nu vreau să mă gândesc peste 5 ani ce prețuri vor fi.

+1
Ionut Tanase

Trimite mesaj
Posturi: 950
Subiecte: 2

#411737 2 noiembrie la 09:51

Lockoutul merge si cu 0 presiune in furca .. furca se bazeaza pe uleiul din damper pentru blocaj, nu pe preiunea aerului(care e si in bratul celalalt). daca asta a fost motivul pe care ti l-au invocat .. sunt praf si te-au prostit!

Scurgerea pe la rebound nu se produce neaparat din cartus, posibil iti curge uleiul de lubrifiere din brate!

Pe scurt, ai fost la macelarie cu furca! Si prin urmare e normal sa curga ceva ..

+2
Gelu Vlad

Trimite mesaj
Posturi: 2303
Subiecte: 3

#411738 2 noiembrie la 10:00

Mie nu mi-e neaparat de preturi ci mai mult de munca de proasta calitate. Inteleg sa ceri bani daca faci treaba buna. Si e valabil cam in toate domeniile la noi din pacate.

+1
Calin Neagu

Trimite mesaj
Posturi: 3464
Subiecte: 13

#411743 2 noiembrie la 15:30

Bikelab e magazinul,

Adaugă răspuns


Log in pentru a adăuga comentarii sau înscrie-te ca membru

Discutate recent

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2020 DirtBike.ro