Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Panica mea absurda sau dezinformare ?


Iorga Alex

Trimite mesaj
Posturi: 245
Subiecte: 38

#332091 11 decembrie 2014 la 23:54

Salutare

De ceva timp traiesc cu o panica legata de cadrul meu (Felt Compulsion 3)

Povestea incepe cam asa:
Ma lasa rebound-ul de la amortizorul meu (fox float rp23)
Ma interesez de service (bicisop sau ceva de genu service mai oficial Fox-400ron)
Fuck ! imi iau altu' nou de vreo 400 roni!
Ajung pe la mine prin zona (razoare) gasesc un magazin de bike (nu mai stiu cum se numea) si intreb daca ei au service pt el si cat ma costa... in fine nu au si, imi propun un RS bar, ceva la vreo 400-500ron

Eu - si ? e ok adica ma tine nu am auzit pre multe de el ?
El (mecanicul probabil) - Stai linistit pana iti pica tie bar-ul ala o sa te lase cadrul (panica panica)

Voi ce stiti ? am mai cerut pareri de cadru dar nu am primit ceva concludent stiu, cadrul e vechi (2008 cred) dar momentan nu are nimic adica il mai folosesc si la freeride si da nu prea menajez bicicleta pana acum nu am service-at nimic la el pt ca nu simt/vad sa aiba ceva.
Voi ce stiti trebuie sa ii fac vreo inspectie la bascula din timp in timp ? sau ?

Multumesc anticipat.

Liviu Ionescu

Trimite mesaj
Posturi: 134
Subiecte: 1

#332094 12 decembrie 2014 la 00:21

S-o fi referit ca amortizorul e mai rezistent decat cadrul. Gen daca sari cu bicicleta de la etajul 2 va ceda cadrul si nu amortizorul.

Alexandru Has

Trimite mesaj
Posturi: 789
Subiecte: 8

#332100 12 decembrie 2014 la 00:37

esti constient ca sintgma ``iti trece pan` te insori``, de exmplu...nu trebuie luat ad litteram, nu?! adica...in principiu, cam orice buba trece in 1-2-3 saptamani. cam la fel si cu... ``Stai linistit pana iti pica tie bar-ul ala o sa te lase cadrul``. ce dracu? n-o fost o aluzie asa fina...

si da...orice cadru trebuie atent inspectat din cand in cand, mai ales in zona sudurilor/punctelor de stres maxim

Alex Sandu

Trimite mesaj
Posturi: 726
Subiecte: 5

#332103 12 decembrie 2014 la 00:56

oricine iti poate propune un RS Bar in loc de rp23 pe un ton serios nu merita bagat in seama.

acestea fiind zise, orice cadru de aluminiu are o viata limitata. intre o saptamana si 30 de ani, cum ti-e norocul. nu te stresa prea tare, daca e sa moara de la oboseala sau de proiectare proasta, de obicei moare in primul an. de-acuma esti ok, n-are ce pati decat de la vreun impact.

ar trebui sa te panichezi mai des de verificat rulmenti gripati, joc in pivoti etc decat de fisuri

ultima modificare: 12 decembrie 2014 la 00:58

Alexandru Has

Trimite mesaj
Posturi: 789
Subiecte: 8

#332104 12 decembrie 2014 la 01:33

omul cauta un shock la pret de 400-500 ron...nu 200eur+. daca vinzi tu rp23 la 400 ron, vreau si eu unu pt bicicleta prietenei. cursa de 190 daca se poate

Vlad Sabau
Redactor

Trimite mesaj
Posturi: 731
Subiecte: 18

#332105 12 decembrie 2014 la 09:11

Vorbeste cu Cezar de la Ace of Spanners vezi ce zice legat de soc poate ai o sansa de remediere: https://www.facebook.com/AceOfSpanners?ref=br_tf

+2
Iorga Alex

Trimite mesaj
Posturi: 245
Subiecte: 38

#332108 12 decembrie 2014 la 10:37

Salut Vlad si ca sa vezi esti al 4-lea om care imi recomanda :))
Deci: Vorbit cu el, explicat problema in mare, el explicat problema mie in detaliu si, boom! 130ron
Shock-ul este acum pe curier catre BV.

Deci, MERCI :)

+3
Cristi Mihai

Trimite mesaj
Posturi: 108
Subiecte: 1

#332123 12 decembrie 2014 la 18:28

Mai degraba dezinformare : http://foxracingshox.de/info/Service.html

Ma intreb de unde domnul Cezar poate sa schimbe in 130 lei 2 kituri de garnituri si incarcarea cu nitrogen. De fapt voi ar trebui sa va intrebati !

-9
Iorga Alex

Trimite mesaj
Posturi: 245
Subiecte: 38

#332124 12 decembrie 2014 la 19:01

Domnul Cezar schimba kitul de garnituri de la zona reglajelor rebound si propedal + nitrogen (acolo e defapt problema pe unde de altfel sa pierdut si uleiul de rebound) celelalte au fost cumparate de noi cu 80 ron si schimbate acum 6 luni.

Cristi Mihai

Trimite mesaj
Posturi: 108
Subiecte: 1

#332125 12 decembrie 2014 la 19:02

Kitul ala de garnituri nu se vinde nicaieri in lume. E disponibil doar in reprezentantele oficiale. Cat despre nitrogen nu confunda cu aerul.

0
Cristi Mihai

Trimite mesaj
Posturi: 108
Subiecte: 1

#332126 12 decembrie 2014 la 19:03

Intreaba la FOX in state sau in Europa!

-2
Mircea Onaca

Trimite mesaj
Posturi: 23

#332127 12 decembrie 2014 la 19:14

Este importator Fox si in Romania. Rom-eurotrade

Iorga Alex

Trimite mesaj
Posturi: 245
Subiecte: 38

#332128 12 decembrie 2014 la 19:21

Sa dau 400ron, nu imi permit din pacate. nu sunt o persoana cu bani multi Asa ca merg pe metode alternative (ce o fi o fi) avand in vedere ca alta solutie de a remedia doar problema respectiva nu am.... Feedback-ul despre acest Cezar au fost destul de bun. Un prieten a avut aceeasi problema la un rp23 exact aceeasi problema 130ron acum 6 luni (merge si azi) sta la munte si weekend de weekend rupe'n doua shock-ul ala si nu are nimic.

Vornicu Constantin (komy)

Trimite mesaj
Posturi: 665
Subiecte: 9

#332129 12 decembrie 2014 la 19:21

Cristi Mihai: Mai degraba dezinformare : http://foxracingshox.de/info/Service.html

Ma intreb de unde domnul Cezar poate sa schimbe in 130 lei 2 kituri de garnituri si incarcarea cu nitrogen. De fapt voi ar trebui sa va intrebati !


Una-alta eu nu am auzit pe nimeni sa se planga de service-ul lui , iar mie personal mi-a lasat o impresie foarte faina. Ce rost are atacul asta gratuit si ce insinuezi ?
Te cred ca nu iti place concurenta , insa totusi...

+4
Cristi Mihai

Trimite mesaj
Posturi: 108
Subiecte: 1

#332134 12 decembrie 2014 la 20:25

Service-ul la cartusul de rebound se face doar PRIN INLOCUIREA TOTALA A GARNITURILOR si a saibelor daca este cazul. Aceste piese nu se afla la indemana oricui si orice face genul asta de interventie este total inafara indicatiilor de service si garantie de la FOX. Inlocuirea doar a unei mici garnituri NU INSEAMNA SERVICE ci doar o rezolvare temporara a scurgerii. Informatiile de service, raportul de ulei/azot pe fiecare soc in parte nu are cum sa se afle in mainile mecanicilor de magazin sau amatori sau pasionati etc. Nu este un atac la adresa nimanui, ci doar incerc sa va fac sa vedeti lucrurile asa cum sunt ele in realitate. La 130 lei nu se poate face service ca la carte. E doar o varianta mai ieftina ( nu si cea mai buna de rezolvare a unei probleme urgente si imediate ). Preturile peste tot in lumea asta sunt la fel si Romania nu poate face exceptie. Cine are curiozitatea sa vada un punct de vedere oficial al FOX poate sa contacteze si sa ceara detalii. Daca persoanele care considera ca pentru 100 lei manopera din cei 400 lei pret total pentru 2 ore de munca este mult atunci poate ca nu si-a ales furca sauu socul potrivit. Cat despre nu s-a plans nimeni verifica la Rom Eurotrade cati au ajuns la service oficial dupa incercarea ieftina. Seara buna.

Alex Sandu

Trimite mesaj
Posturi: 726
Subiecte: 5

#332148 13 decembrie 2014 la 19:25

Cristi Mihai: Informatiile de service, raportul de ulei/azot pe fiecare soc in parte nu are cum sa se afle in mainile mecanicilor de magazin sau amatori sau pasionati etc.

Ti le dau eu daca ai nevoie. Cine a desfacut un ifp la viata lui stie ca manualele pentru serivce-uri sunt postate pe mtbr de multa vreme... oricum ai lua-o cu google la nitrogen pressure si ifp depth tot acolo ajungi ;)

+3
Cristi Mihai

Trimite mesaj
Posturi: 108
Subiecte: 1

#332157 13 decembrie 2014 la 23:49

Merci pentru intentie. Am documentatie peste ceea ce am nevoie. Nu asta incercam sa spun. Socurile nedesfacute cu anii au saibele coxate si uneori deformate. A le pune inapoi in soc asa ( nu vad de unde ar putea face rost cineva de saibe inafara de distribuitori ) inseamna un service care este oricum altfel, numai ce ar trebui sa fie nu este. Care e rostul sa tot desfaci socuri daca nu ai consumabilele si garniturile originale. Cum poti tu sa asiguri clientul ca ai facut treaba ok ? Te bazezi doar pe noroc ? Stie el oare ca nu s-au schimbat toate garniturile ? Cel mai probabil NU. De manuale de service nu zic, de scule improvizate nici atat. Ce retine un client din toata treaba asta ? "Am sunat peste tot si doar EL s-a bagat sa imi desfaca socul". Iar atunci cand iti bazezi cresterea "afacerii" pe lipsa de cunoastere, clientul nu percepe ce se intampla in realitate. Nu intelege ca in unele locuri ( magazine, service-ri ) a fost refuzat din onestitate si lipsa de garnituri / consumabile etc. Un pic de modestie nu strica. In tara sunt mecanici care au tot servisat furci si socuri de ani de zile cu traininguri oficiale facute si nu braveaza pe net ca am facut X si Y. Dar se pare ca prinde la client care nu e avizat genul asta. Indemanarea tehnica e una si e de salutat iar condittile de service gandite de producator e o alta treaba. Inteleg perfect unii clienti care nu stiu la ce costuri sa se astepte la un service oficial pe bune si incearca sa se carpeasca. Insa imi displace ideea ca unii dintre acesti potentiali clienti sa traiesc cu impresia ca cineva ii jefuieste si la 130 lei e pretul corect. Fiecare e liber sa isi contorizeze munca si sa ceara cat vrea iar clientul e liber sa aleaga tipul de service si suma cheltuita. A avea optiuni nu e un lucru rau insa nu trebuiesc confundate optiunile. Seara buna.

Iorga Alex

Trimite mesaj
Posturi: 245
Subiecte: 38

#332158 14 decembrie 2014 la 00:08

Cristi sincer iti spun ca inteleg pe deplin ce spui si sunt de acord cu tine stiu ce inseamna treaba bine facuta si ce inseamna treaba ieftina dar repet imi sum acest risc.
imi asum acest risc deoarece nu imi permit cei 400roni la tine in acest moment.
si da am muncit mult sa imi fac bicicleta asta asa cum e ea cu piese sh si in mult timp si din pacate 400ron este jumate din chiria pe care o platesc ca orice alt chiriasi de bucuresti:(
Nu toti pasionatii de biciclete au salarii de 4000ron sau stau pe banii parintilor si se unfla in pene pe aici care mai decare cu cine stie ce biciclete.
Mi-am facut bike-ul asta numai eu stiu cum si incerc sa o intretin asa cum imi permit crezi ca daca nu aveam 400ron nu veneam la cineva mai oficial ? crede-ma ca voi ati fost prima optiune :(
Nu mi-am permis asta e am mers in alta parte.
sti cum e daca ai un laptop si se strica te duci la service vezi cat cere apoi daca nu iti permiti te duci la prietenu lui prietenu sa te ajute pt o cola si o ciocolata.
Sa sti ca mai suntem si oameni care avem bike-uri ok dar ne descurcam si noi asa cum putem.

+3
Cristi Mihai

Trimite mesaj
Posturi: 108
Subiecte: 1

#332159 14 decembrie 2014 la 00:49

Alex, atat timp cat iti cunosti optiunile si nu le confunzi nu e nici o problema. Te inteleg perfect. Nici eu nu m-am nascut in bike-ri scumpe iar prima furca serioasa un Marzochii Junior T Double Crown acum vreo 15 ani mi-o servisam singur si nici eu nu foloseam consumabile originale. Preturile la FOX sunt intr-adevar greu de inteles si pentru mine nu comentez si multi clienti cer o solutie mai ieftina.
Daca ai un pic de timp citeste aici :

http://www.dirtbike.ro/forum-biciclete/discutii-tehnice/21-furci/24400-este-ok-sa-dai-450-de-lei-pt-un-service-la-un-fox-dhx-air-50-/

Sti ce s-a intamplat cu socul ala ? E abandonat la noi in service de peste 6 luni. Nu l-a platit si ridicat nici pana in ziua de astazi. Ca el inca alte 3 socuri FOX abandonate. De ce ? Cand dai 2000 pe un bike ciordit cum sa dai 450 lei pe un service complet. Nu vreau ca potentialii clienti sa ne confunde cu niste tepari din cauza unor tarife neoficiale sub centura, lucrari fara consumabile si piese originale. Fara chirii, salarii si alte prostii din astea care sunt pentru fraieri. Seara buna !

ultima modificare: 14 decembrie 2014 la 00:50

George Romanescu

Trimite mesaj
Posturi: 895
Subiecte: 10

#332160 14 decembrie 2014 la 10:43

Cristi , mail lasa putin manualele si raporteaza cei 400 de lei la valoarea de piata sh a shock-ul ...eh cum e ? Eu stiu ca Fox zice sau experienta zice ca.......dar acei 400 de lei tot 50% reprezinta din valoarea shock-ului.....Iar in conditiile date.....da merita incercat cu cei 130 lei.
Povestea asta este fix ca la Sram. Am rupt patina si când sa o cumpar surpriza, costa 250 lei in conditiile in care tot schimbatorul costa 285 lei.

Si da, poate singurul defect a lui Cezar este ca nu plateste taxe la stat sau chirie dar chiar daca ar plati tot acelasi om serios ar fi si in loc de 130 lei am plati 130 + tva.

Recomandarea mea pentru voi cei de la service,cel putin cei din Bucuresti, este sa va mulati putin mai mult pe client si nu pe producator mai ales in cazuri de acest fel. Service-ul trebuie sa vina cu alternative.....mai ieftine , mai scumpe; nu sa zica : producatorul zice ca ....si costa fix atat. Se poate reformula cu roducatorul recomanda dar exista si...x,y

ultima modificare: 14 decembrie 2014 la 10:45

+4
George Romanescu

Trimite mesaj
Posturi: 895
Subiecte: 10

#332161 14 decembrie 2014 la 10:55

Apropo de scule improvizate; daca nu ar exista atunci miltepiese ar fi aruncate la gunoi doar pentru ca nu am scule dedicate. Daca il stii pe Bebe de le Dorobanti (chiar daca e o persoana mai neserioasa din punctul de vedere al unora) ii poti face o vizita sa ii vezi sculele asa zise improvizate vechi de zeci de ani dar care pot repara aproape orice problema. Nu de putine ori am vazut jante calcate de masina sau lovite refacute aproape de nota 9....si asta fara scule dedicate.orice producator zice ca nu se repara iar 90% din service-uri zic acelasi lucru.
Un service, din punctul meu de vedere, nu trebuie sa nu fie doar un loc cu piese de rezerva si scule. Un service bun trebuie sa aiba un "tehnician" extraordinar si apoi....restul.
Cred ca asta se aplica si in viata "prietenul la Nevoie se cunoaste". Nu când totul e ok

ultima modificare: 14 decembrie 2014 la 10:57

Zoltan Balint

Trimite mesaj
Posturi: 278
Subiecte: 9

#332163 14 decembrie 2014 la 11:25

Cristi Mihai: nu vad de unde ar putea face rost cineva de saibe inafara de distribuitori .
"Aftermarket" făcute la o firmă de prelucrare prin aşchiere. De exemplu.

+2
Cristian Marian

Trimite mesaj
Posturi: 926
Subiecte: 5

#332168 14 decembrie 2014 la 13:44

SAL.Ma bag si eu in seama,sper sa nu deranjez si sa nu o iau prea off topic, nu iau apararea celor de la service-uri si nici nu lucrez in domeniu.Cei de la service-uri lucreaza in felul asta(adica totul original conf. manualului de producator)pentru a putea oferi garantie si a se feri de reclamatii ulterioare.Bicicletele nu mai sunt ca pe vremuri,iar clientii la banii pe care i-au dat au pretentii mari,si pot cere despagubiri saureclma la OPC si amenzile sunt f.mari.asa ca nu mai poti pune saibe de la strung sau sa umbli cu scule urate ca deja proprietarul biclei intra la banuieli ca e"facut" la calitate.
p.s ex.distantiere intre pinioane se pot pune si din carton ;)

Zoltan Balint

Trimite mesaj
Posturi: 278
Subiecte: 9

#332169 14 decembrie 2014 la 14:09

Cristian Marian: asa ca nu mai poti pune saibe de la strung

Cu garanţia ai dreptate. Dacă nu o faci la un service autorizat, cu piese de la producător, atunci poţi să uiţi de ea pe viitor. Dar la furci/amortizoare mai vechi, care nu mai sunt în garanţie, cum stă treaba? Iar şaibele alea originale, tot la strung sunt făcute. Să nu crezi că sunt de pe altă planetă.

ultima modificare: 14 decembrie 2014 la 14:09

+1
Tamas Munkacsi

Trimite mesaj
Posturi: 601
Subiecte: 8

#332170 14 decembrie 2014 la 14:15

treaba asta seamana cu masina de lux sh, daca nu ai bani de service nu o cumpara

+6
Cristian Marian

Trimite mesaj
Posturi: 926
Subiecte: 5

#332171 14 decembrie 2014 la 14:21

La cei autorizati nu merge asa,decat la mica intelegere si pe raspunderea ta,daca ei accepta.
Am spicuit aici cateva aliniate din Legea ANPC-ului sa vedeti ce amanintatoare este pentru prestatori;Multumesc anticipat pentru intelegere si rabdare:)NU IAU APARAREA PRESTATORILOR!
c) prestatorii de servicii:
- să folosească, în cadrul serviciilor prestate, numai produse şi proceduri sigure şi, după caz, dacă actele normative în vigoare prevăd, acestea să fie testate şi/sau certificate, şi să anunţe imediat existenţa pe piaţă a oricărui produs despre care au cunoştinţă că este periculos;
- să presteze numai servicii care nu afectează viaţa, sănătatea sau securitatea consumatorilor ori interesele economice ale acestora;
Art50 a) încălcarea dispoziţiilor art. 4, art. 7 lit. a) a 2-a, a 3-a şi a 5-a liniuţă, lit. c) prima şi a 2-a liniuţă, cu amendă contravenţională de la 3.000 lei la 30.000 lei;
2) Nerespectarea dispoziţiilor legale privind protecţia consumatorilor care, potrivit art. 50, constituie contravenţie, dacă fapta a avut ca urmare vătămarea sănătăţii sau a integrităţii corporale a uneia sau mai multor persoane, se sancţionează cu amendă contravenţională de la 20.000 lei la 100.000 lei.

+1
Alex Sandu

Trimite mesaj
Posturi: 726
Subiecte: 5

#332172 14 decembrie 2014 la 14:48

Cristi Mihai: Sti ce s-a intamplat cu socul ala ? E abandonat la noi in service de peste 6 luni. Nu l-a platit si ridicat nici pana in ziua de astazi. Ca el inca alte 3 socuri FOX abandonate. De ce ? Cand dai 2000 pe un bike ciordit cum sa dai 450 lei pe un service complet. Nu vreau ca potentialii clienti sa ne confunde cu niste tepari din cauza unor tarife neoficiale sub centura, lucrari fara consumabile si piese originale. Fara chirii, salarii si alte prostii din astea care sunt pentru fraieri. Seara buna !

Daca tot ai deschis discutia asta vezi ca unul din shockurile alea "abandonate" de vreo 2 ani de zile e al meu. Un Triad (RPL). Deja de doua ori "a venit comanda de la FOX dar am returnat-o pentru ca s-a stricat laptopul si am pierdut adresa de mail" sau alte scuze penibile de a nu ma contacta... aveati numarul de telefon pe awb-ul de la curier by the way.

Deci cam asta e treaba si cu service-urile "oficiale" si "instruite". Ca sa punem punctul pe i.

Deci nu e vorba de un "abandon" din lipsa de bani ci pentru ca mi-e greata sa ma rog iar de voi sa faceti treaba. Daca tot va plangeti de lipsa clientilor dispusi sa plateasca, poate ar fi cazul sa ii tratati mai bine pe ceilalti.

Ca sa stii unde sa cauti inainte sa raspunzi, ultimul mail de la voi:

"Piesa aia nu e deloc ieftina. E undeva in jurul sumei de 200 lei plus 450 lei service complet. Operatiunea se face la FOX Romania.

Cristian"


Si ultimul mail de la mine, pe 29 Mai:

"Ok, dati-i drumu la treaba."

Inca astept rezultate...

Cand a avut un amic treaba pe la voi (desi nu i-am recomandat sa incerce, s-a lamurit si singur de ce) nu ati vrut sa ii dati shockul sa mi-l trimita... daca aveam timp sa-mi pun mintea cu voi iesea scandal.

ultima modificare: 14 decembrie 2014 la 14:58

+6
Cristi Mihai

Trimite mesaj
Posturi: 108
Subiecte: 1

#332174 14 decembrie 2014 la 14:52

Zoltan Balint: Cristi Mihai: nu vad de unde ar putea face rost cineva de saibe inafara de distribuitori .
"Aftermarket" făcute la o firmă de prelucrare prin aşchiere. De exemplu.


Iti trebuie micrometru de mare precizie digital ( vreo 800 euro ) ca sa masori acele saibe pe care ma indoiesc ca Cezar l-ar avea. Asta odata, iar saibele alea nu se prelucreaza prin aschiere.

Ca sa ma numesc magazin, sa ofer garantie, sa asigur cele mai bune servicii trebuie sa indeplinesc conditiile impuse de producator. Numai asa se poate oferi garantie si siguranta. Un FOX Float nou nu e 200 euro. E mai degraba 400 euro.

Cristi Mihai

Trimite mesaj
Posturi: 108
Subiecte: 1

#332175 14 decembrie 2014 la 14:57

Alex. Te astept sa platesti contravaloare piesei si a manoperei.

Alex Sandu

Trimite mesaj
Posturi: 726
Subiecte: 5

#332176 14 decembrie 2014 la 15:06

bai deci cat tupeu sa ai... nu ziceti nimic mai mult de un an, cand va intreb de sanatate e tot vina mea ca nu v-am contactat si ca s-a stricat laptopul si ca ati returnat piesa la fox (siiigur ca da), a doua oara iar nu mai ziceti nimic de 7 luni, si tot tu ma astepti pe mine? :))

in capul tau acuma ce urmeaza, platesc in avans si mai revin peste vreo 3 ani sa intreb daca v-a intrat piesa pe stoc?

inca ai impresia ca nu m-ai pierdut de client? :))

mai bine cere-ti scuze, inchide balciul si trimite shocul lui dragos la romeurotrade si mai departe ma decontez eu cu ei... sau poti sa fii penibil in continuare, alegerea ta.

ultima modificare: 14 decembrie 2014 la 15:12

+4

Adaugă răspuns


Log in pentru a adăuga comentarii sau înscrie-te ca membru

Discutate recent

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2021 DirtBike.ro