Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo
home /

Comentarii de Radu Gabriel


Afişază comentariile din secţiunea:
Radu Gabriel Radu Gabriel > Profilul lui Cristi Mnp · 7 septembrie 2017 la 12:51

"cumparator serios, hotarat. recomand si eu."

Radu Gabriel Radu Gabriel > Profilul lui Bogdan Marius · 7 iunie 2017 la 22:04

"Cumparator serios si hotarat, recomand si eu."

Radu Gabriel Radu Gabriel > Profilul lui Adrian Buzea · 7 iunie 2017 la 21:09

"Vanzator de incredere, foarte multumit de produsul achizitionat."

Radu Gabriel Radu Gabriel > Profilul lui Rares Onciulescu · 19 mai 2017 la 15:51

"Cumparator serios si hotarat, cunoscator al componentelor de calitate. Vanzarea s-a derulat in conditii foarte bune."

Radu Gabriel Radu Gabriel > Profilul lui Ovidiu Mandrean · 3 februarie 2017 la 14:14

"Cumparator serios, comunicativ si de incredere."

Radu Gabriel Radu Gabriel > Cockpit-ul bicicletei: pipa și ghidonul · 29 martie 2016 la 12:07

"In general din cate am vazut si la Canyon (am avut si eu bicicleta Canyon Nerve XC full susp) si marimile recomandate de ei (dar si de alti producatori) sunt mai mici decat m-am simtit eu, in general, confortabil. Nu stiu de ce toti producatorii recomanda cadre mai mici pentru o persoana de o anume inaltime. Spre exemplu la prima mea bicicleta MTB (Univega HT Sky) toti recomandau cadru de 17 pt mine. Mi-am luat de 17 si vreau sa spun ca ma simteam pe ea ca un urias pe o trotineta. Stateam adunat, ma durea spatele, incheieturile palmelor. Am schimbat pipa (de 110 sau 120, nu mai stiu), am dat saua in spate cat am putut. Am trecut pe cadru de 20 de la Merida si alta viata. Ghidon lat de 700, pipa de 90mm. Altceva. Am schimbat pe Canyon Full sa vad si eu doar cum e pe full, apoi m-am linistit cand am vazut cate probleme imi faceau rulmentii si am trecut din nou pe Hard, de data asta 29er si asa voi ramane. Ma simt pe ea ca pe caii jandarmeriei. Alt echilibru, e mai rapida, trec mai rapid peste obstacole, demaraj mai bun, plus de siguranta pe coborari. Ce nu prea poate ea sa faca, intoarcerile bruste pe poteci intortocheate. E cam greoaie la schimbari bruste de directie si inclinari rapide. Acolo cam lasa de dorit, insa cu ceva antrenament si iesit mai mult in natura, se poate imblanzi."

Radu Gabriel Radu Gabriel > Cockpit-ul bicicletei: pipa și ghidonul · 29 martie 2016 la 10:18

"Johnny, poate ar fi bine sa te prezinti si la Bicishop pentru o sesiune de bike fitting. Din cate stiu, ei sunt singurii pe Bucuresti care au asa ceva. Nu stiu daca mai aproape de tine, la Cluj sau chiar in Oradea, ar putea sa te ajute cineva cu treaba asta. Si eu am trecut prin astfel de etape, pana am reusit sa imi gasesc o pozitie si o geometrie convenabila. In general am observat ca daca ma dadeam pe cadre cu top tube-ul scurt si implicit o distanta mica sa - ghidon, aveam durerea aceea intre omoplati. De asemenea, cu un ghidon mai lat m-am simtit mai confortabil. Momentan am ghidon de 680mm pe 29er cu pipa de 95mm si intentionez sa trec la unul de 740 sau 760, cu o pipa mai scurta (50-60mm). Eu am 177cm inaltime si vad ca ma simt excelent pe un 29er marime L (19 inch la seat tube) si 61,5 cm la effective top tube."

Radu Gabriel Radu Gabriel > Cockpit-ul bicicletei: pipa și ghidonul · 1 martie 2016 la 06:20

"Salut Vali. E o problema des intalnita, mai ales daca nu esti obisnuit cu drumurile lungi. O prima cauza ar putea fi distanta prea mare dintre sa si ghidon. O alta ar fi forma ghidonului si implicit unghiurile acestuia. Eu aveam o problema la ghidoanele cu unghiul upsweep mare. E ca si cum acesta ar fi indoit catre in sus din ambele parti si parca se aduna catre mijloc. Incearca un ghidon cu upsweep zero si care sa aiba doar un pic de backsweep si sa fie ceva mai lat (64-70 cm). Si monteaza-ti o pipa mai scurta cu 2 cm si cu raise un pic mai mare de sa zicem 17-25 grade. Mai poti incerca sa rotesti ghidonul mai catre tine, astfel incat sa observi de deasupra lui cum mansoanele incep sa se apropie putin catre tine (terminatiile ghidonului sa fie mai catre tine), apoi sa desfaci si sa rotesti la loc schimbatoarele si franele astfel incat sa ti le potrivesti optim pentru a evita disconfortul."

Radu Gabriel Radu Gabriel > Cockpit-ul bicicletei: pipa și ghidonul · 23 februarie 2016 la 12:52

"Foarte bun articolul. Felicitari! Si ca o completare la pozitia pipei si ghidonului in ceea ce priveste inaltimea fata de partea din fata a cadrului, oboseala intervine mai rapid daca pipa/ghidonul sunt mai joase (asta din experienta proprie). Cu cat stau mai aplecat catre in fata, cu atat, la drumuri lungi simt oboseala mai accentuata. Si invers, daca merg cu pipe inalte si sau ghidoane cu raise mare, stau mai drept si aerul intra altfel in plamani, inima pompeaza mai bine si parca nici fenomenul de ameteala, oboseala si presiune a sangelui nu e asa mare, insa la vant puternic din fata sau lateral, se pierde aerodinamica. Totusi trebuie gasita o proportie perfecta intre distanta sa-ghidon si inaltimea zonei ghidonului, deasemenea ansamblul sa-ghidon-pipa mai catre fata sau mai catre spate, astfel incat sa ai forta de pedalare mai mare. Daca ansamblul sa-pipa-ghidon mi-a fost plasat mai catre fata, nu am simtit putere de pedalare mai mare. Acum la 29-er am reusit sa imi gasesc o pozitionare astfel incat am dat cat am putut saua in spate si am ales o dimensiune de pipa si un raise astfel incat sa nu obosesc nici din cauza pozitiei trunchiului fata de orizontala, nici a picioarelor datorita unghiului de atac dinspre sa catre pedale, dand saua mai catre spate. Fiecare dintre aceste reglaje sunt de fapt expresia fiecarei anatomii a fiecarui individ. Asta nu inseamna ca daca mie mi-au fost de folos aceste pozitionari si dimensiuni, automat ii vor fi perfecte si altuia de aceeasi inaltime cu mine. Difera totul din cauza lungimii picioarelor, a bratelor, a trunchiului, a felului in care simte inima, plamanii, cerebelul, ochii, muschii fiecarui om in parte."

Radu Gabriel Radu Gabriel > Poza lui razvan miutu · 27 octombrie 2015 la 14:26

"Eh si ca sa fiu si eu in pas cu moda, postez si eu una de pe vremea cand mergeam in Crai fara bicicleta (2005): http://www.dirtbike.ro/foto/62486/"

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2019 DirtBike.ro