Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo
home /

Comentarii de Radu Gabriel Rusie


Afişază comentariile din secţiunea:
Radu Gabriel Rusie Radu Gabriel Rusie > Profilul lui Daniel Cyr · 12 mai la 18:48

"Vânzător de încredere. Recomand și eu."

Radu Gabriel Rusie Radu Gabriel Rusie > Profilul lui Nagy Attila (AtiBoa) · 7 mai la 13:57

"Un vanzator de exceptie si de foarte mare incredere. Produsul corespunde intocmai descrierilor si pozelor. Recomand si eu 100%."

Radu Gabriel Rusie Radu Gabriel Rusie > Profilul lui Cristi Mnp · 7 septembrie 2017 la 12:51

"cumparator serios, hotarat. recomand si eu."

Radu Gabriel Rusie Radu Gabriel Rusie > Profilul lui Bogdan Marius · 7 iunie 2017 la 22:04

"Cumparator serios si hotarat, recomand si eu."

Radu Gabriel Rusie Radu Gabriel Rusie > Profilul lui Adrian Buzea · 7 iunie 2017 la 21:09

"Vanzator de incredere, foarte multumit de produsul achizitionat."

Radu Gabriel Rusie Radu Gabriel Rusie > Profilul lui Rares Onciulescu · 19 mai 2017 la 15:51

"Cumparator serios si hotarat, cunoscator al componentelor de calitate. Vanzarea s-a derulat in conditii foarte bune."

Radu Gabriel Rusie Radu Gabriel Rusie > Profilul lui Ovidiu Mandrean · 3 februarie 2017 la 14:14

"Cumparator serios, comunicativ si de incredere."

Radu Gabriel Rusie Radu Gabriel Rusie > Cockpit-ul bicicletei: pipa și ghidonul · 29 martie 2016 la 12:07

"In general din cate am vazut si la Canyon (am avut si eu bicicleta Canyon Nerve XC full susp) si marimile recomandate de ei (dar si de alti producatori) sunt mai mici decat m-am simtit eu, in general, confortabil. Nu stiu de ce toti producatorii recomanda cadre mai mici pentru o persoana de o anume inaltime. Spre exemplu la prima mea bicicleta MTB (Univega HT Sky) toti recomandau cadru de 17 pt mine. Mi-am luat de 17 si vreau sa spun ca ma simteam pe ea ca un urias pe o trotineta. Stateam adunat, ma durea spatele, incheieturile palmelor. Am schimbat pipa (de 110 sau 120, nu mai stiu), am dat saua in spate cat am putut. Am trecut pe cadru de 20 de la Merida si alta viata. Ghidon lat de 700, pipa de 90mm. Altceva. Am schimbat pe Canyon Full sa vad si eu doar cum e pe full, apoi m-am linistit cand am vazut cate probleme imi faceau rulmentii si am trecut din nou pe Hard, de data asta 29er si asa voi ramane. Ma simt pe ea ca pe caii jandarmeriei. Alt echilibru, e mai rapida, trec mai rapid peste obstacole, demaraj mai bun, plus de siguranta pe coborari. Ce nu prea poate ea sa faca, intoarcerile bruste pe poteci intortocheate. E cam greoaie la schimbari bruste de directie si inclinari rapide. Acolo cam lasa de dorit, insa cu ceva antrenament si iesit mai mult in natura, se poate imblanzi."

Radu Gabriel Rusie Radu Gabriel Rusie > Cockpit-ul bicicletei: pipa și ghidonul · 29 martie 2016 la 10:18

"Johnny, poate ar fi bine sa te prezinti si la Bicishop pentru o sesiune de bike fitting. Din cate stiu, ei sunt singurii pe Bucuresti care au asa ceva. Nu stiu daca mai aproape de tine, la Cluj sau chiar in Oradea, ar putea sa te ajute cineva cu treaba asta. Si eu am trecut prin astfel de etape, pana am reusit sa imi gasesc o pozitie si o geometrie convenabila. In general am observat ca daca ma dadeam pe cadre cu top tube-ul scurt si implicit o distanta mica sa - ghidon, aveam durerea aceea intre omoplati. De asemenea, cu un ghidon mai lat m-am simtit mai confortabil. Momentan am ghidon de 680mm pe 29er cu pipa de 95mm si intentionez sa trec la unul de 740 sau 760, cu o pipa mai scurta (50-60mm). Eu am 177cm inaltime si vad ca ma simt excelent pe un 29er marime L (19 inch la seat tube) si 61,5 cm la effective top tube."

Radu Gabriel Rusie Radu Gabriel Rusie > Cockpit-ul bicicletei: pipa și ghidonul · 1 martie 2016 la 06:20

"Salut Vali. E o problema des intalnita, mai ales daca nu esti obisnuit cu drumurile lungi. O prima cauza ar putea fi distanta prea mare dintre sa si ghidon. O alta ar fi forma ghidonului si implicit unghiurile acestuia. Eu aveam o problema la ghidoanele cu unghiul upsweep mare. E ca si cum acesta ar fi indoit catre in sus din ambele parti si parca se aduna catre mijloc. Incearca un ghidon cu upsweep zero si care sa aiba doar un pic de backsweep si sa fie ceva mai lat (64-70 cm). Si monteaza-ti o pipa mai scurta cu 2 cm si cu raise un pic mai mare de sa zicem 17-25 grade. Mai poti incerca sa rotesti ghidonul mai catre tine, astfel incat sa observi de deasupra lui cum mansoanele incep sa se apropie putin catre tine (terminatiile ghidonului sa fie mai catre tine), apoi sa desfaci si sa rotesti la loc schimbatoarele si franele astfel incat sa ti le potrivesti optim pentru a evita disconfortul."

Parteneri


Termeni și condiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2019 DirtBike.ro