Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Bicishop - www.bicishop.ro


Florin Tihulca

Trimite mesaj
Bicishop - www.bicishop.ro

#298699 16 septembrie 2013 la 20:29

Am mers si eu ca un necunoscator la un specialist, Bicishop: "aveti pantofi pentru ciclism in sala, cu prindere SPD?" da, si imi ofera Shimano CT40: http://bicishop.ro/Pantofi-SHIMANO-SH-CT40-3928.html . Ii platesc, dupa ce am asteptat 20 minute ca domnul patron sa ma observe. Imi lasa cardul si pantofii pe tejghea si pleaca. Plec si eu, asa or obieiurile... nu mersi, nu salut.
La sala, nu-i puteam clipsa de pedala si un coleg imi spune ca imi lipsesc placutele metalice. Sun la Bicishop si intreb de placute si le spun ca merg la magazin sa gasim o solutie.
Intru in magazin cu gandul de a cumpara placute...si poate o bicicleta. Dar domnul patron ma intampina nervos "ba'trebuia sa te documentezi inainte ca nu pierd juma'de ora sa-mi cumperi niste pantofi...eu vand biciclete de 300 milioane pe luna si nu am nevoie de clienti ca tine". Oare asa bine merge businessul asta? Patronii isi permit sa renunte la clienti cand vor? Asa o fi si pe la altii?
"Ba asta e magazinul meu si te dau afara cand vreau eu...nu ma inveti tu ca eu sunt specialist".
Pai in aceasta situatie vreau sa fac retur pantofii, zic eu. Atat mi-a trebuit, domnul patron, specialist in biciclete la Bicishop, si-a varsat toate frustraile: mi-a spus de trei ori ca el plateste chirie ca sa vinsa clientii sa-l bata la cap si sa cumpere de la concurenta (a enumerat cateva magazine). "ba' tu esti client daia' cu forumurile ...ce crezi ca mi-e frica ba' ...eu iti dau banii ca sant baiat bun, peste o luna...da' sa stii ca-ti scad comisionul de tranzactie si taxa de OP de 8 ron "
Nu stiu cum reuseste acest domn sa faca business, insa se pare ca isi permite sa renunte la un client cand doreste si cum doreste.

Dragos Toma

Trimite mesaj

#298707 16 septembrie 2013 la 21:38

Bicishop- octombrie 2012

Imi aduc aminte ca acum un an am avut si eu o experienta neplacuta cu acest magazin.

Am citit pe site-ul lor ca spala biciclete in regim ceva mai profi (chiar citisem de ceva baie cu ultrasunete pt lant si nu mai stiu ce chestii high-tech). Am zis sa incerc sa ma duc sa fac si eu asta, in ideea ca poate o sa mai scap de mizeria ascunsa pe bike prin locuri prin care eu nu puteam ajunge cu spalatul biclei in cada+ Muc-Off.

Asa ca intr-o dupa-amiaza am zis sa trec cu bicicleta pe la magazin si in caz ca nu sunt foarte ocupati, sa fac o spalare mai profi, care costa in jur de 50 de lei. Nu aveam antifurt la mine asa ca nu am lasat bicicleta in fata magazinului; de fapt nici nu era un suport sau vre-un loc amenajat in fata magazinului. In geam nu era pus nici un afis in care sa scrie ceva ca nu ar fi permis accesul cu bicicleta in magazin. Imi aduc foarte clar aminte ca m-am uitat de 2x inainte sa intru (ca tot veni vorba, mi se pare mizerabil ca un magazin sa nute primeasca cu bicicleta in magazin, stiind cat de multe biciclete se fura pe la noi; dar deh, macar asa poate vand si ei mai mult...)

Am dat sa deschid usa si sa intru, moment in care am fost extrem de nepoliticos "intampinat" cu un: " NU INTRII CU BICICLETA IN MAGAZIN!!!".
Dupa faza asta am plecat rapid si am recomandat tutror prietenilor mei sa nu mai treaca pe acolo. Oameni de la Bicishop se pricep atat de bine sa isi trateze clientii incat le-a luat sub 10 secunde sa ma faca sa plec de la magazin si sa nu mai vreau ever sa mai am de-a face cu ei.

keep up the good work guys!

+61
Romulus Boicu

Trimite mesaj

#298712 16 septembrie 2013 la 22:16

Bicishop - toamna 2012 - vara 2013

De ceva vreme ma gandesc sa scriu despre vizitele mele la acest magazin.
Dupa ultima "vizita" am zis ca nu mai calc pe acolo...

Am inceput anul trecut sa imi fac actuala bicla pe piese, dupa cum am gasit oferte si preturi mai bune. Astfel am fost pe la mai multe magazine.
La Bicishop am ajuns ca aveau jantele pe care le am acum, la o promotie. M-am dus de 2 ori, am luat cate una. Butucii ii avem luati din alta parte. Am intampinat urmatoarele probleme:
Acolo erau 2 baieti, dintre care unul cred era chiar patronul, foarte ocupat de altfel. Bun, vorbesc cu baiatul celalalt... defapt incerc, orice intrebare ii puneam zicea ca nu stie ca sa-l intrebe pe "colegul". Nu stia nici preturi, nici nimic!! Era stresant deja. Dupa vreo 20 de minute de asteptat reusesc sa cumpar janta si sa o las la facut. A doua vizita pt a doua janta, fix la fel, cred ca am stat 10 min pana a vorbit cu mine, trecea pe langa mine de parca as fi invizibil... Am rezolvat-o si pe asta. Alta vizita, de data asta un angrenaj Alivio parca (eu nu eram atat de cunscator la vremea aceea, nici acum nu sunt cine stie ce, dar am mai invatat cate ceva). Am zis ce angrenaj vreau a zis ca da are unul, "uite asta e", l-am luat. El stia ce cadru am (polarx 2012) si nu mi-a zis cum e angrenajul, ce specificatii are. Eu nu am intrebat pentru ca nu stiam ca sunt diferite dimensiuni etc. M-am trezit cu un angrenaj urias (varianta cu cel mai mare nr de dinti), n-am avut ce sa fac. Am mers putin cu el si m-am hotarat sa-l schimb cu unul mai norma cu 42 de dinti foaia mare, pentru era ridicol pe cadrul ala si nici nu il puteam folosi cum trebuie. Oricum si atunci au fost aceleasi probleme cu asteptarea, raspunsurile si permanenta senzatie ca daca nu vii imbracat in costum de ciclism cu pantofi cu tot si nu ai o bicla profi de xc sau o cursiera ceva (mai ales cumparata de la ei) nu esti asa important.
Ultima vizita, defapt incercare. Am fost intr-o plimbare prin Carol si la intoarcere am zis sa intru sa intreb de niste masline pt furtunul de la frana. Am ajuns in fata, tipul de acolo (nu patronul) era afara in spatele portii si vorbea cu o femeie. Am oprit chiar in fata lui si nici macar nu s-a uitat la mine. Ma asteptam macar sa imi faca un semn cu capul, oricum asteptam sa termine cu femeia si sa imi zica ceva, un "salut", un "te pot ajuta cu ceva?"...nimic. Eu vroiam doar sa-i rapesc 10 secunde sa-l intreb daca au "masline" pt frane hidraulice si atat. A terminat de vorbit cu femeia, s-a intors si s-a dus in spate... Atunci am plecat si am zis ca nu ma mai intoroc acolo!

Pro:
- Service bun, oamenii par sa se priceapa
- Uneori au oferte bune de pret, desi oferta de produse pare mica (cel putin in magazin)

Contra:
- Angajati neinstruiti, nu conosc preturile si produsele de pe site-ul lor ( tot timpul imi zicea sa-i zic codul produsului ca altfel nu ma poate ajuta)
- Angajati fara bun simt, nu stiu sa se comporte cu clientii si sa se imparta cand sunt mai multi
- Diferentie de comportament cu clientii, de preferat sa fii imbracat in costum si sa ai bicla cumparata de la ei, altfel nu prea te baga in seama

+11
dragos ion

Trimite mesaj

#298719 17 septembrie 2013 la 07:03

primavara 2013

am cumparat pantofi mtb listati pe site la 280 ron
cand am ajuns in magazin mi-au cerut 350ron - motiv: pret neactualizat pe site (am avut o discutie telefonica anterior in care nu mi s-a specificat aspectul)
in rest ok

+5
Ciprian Zamfirescu

Trimite mesaj

#298728 17 septembrie 2013 la 11:06

cu mine s-au purtat f bine. nu stiu ce o fi patit.
se pare ca doar clientii care cumpara de la bicicleta in sus au parte de atentie, dar greu de crezut.

+2
Tudor Costin

Trimite mesaj

#298729 17 septembrie 2013 la 11:07

O sa va rog sa nu uitati ca aici este rubrica Recenzii, rubrica ce are un regulament de functionare ce vad ca unii dintre voi il ignora.

+4
Vlad Neacsu

Trimite mesaj

#298766 17 septembrie 2013 la 19:59

Eu sunt client destul de fidel Bicishop, si, intradevar, la inceput nu te baga in seama si se poarta cam ciudat, dar odata ce ai aratat bunastare din partea ta, lucrurile nu mai stau asa, si au oferte foarte bune mai ales la piesele shimano

0
alexandru mitu

Trimite mesaj

#298776 17 septembrie 2013 la 22:36

Salutare
Eu am facut 2 vizite in magazinul Bicishop:

1. pentru a cumpara o bicicleta(Am sunat m-am interesat si am primit niste raspunsuri foarte ok,ba chiar nu ma asteptam sa imi accepte propunerea de plata:cash+card de credit+voucher......si nu eram un client fidel,era prima oara cand ma vedea)
Este adevarat ca dureaza pana te baga in seama ,dar e cam singur pe acolo incearca sa le faca pe toate

2. pentru montare butuc pedalier si cumparat de piese pentru o a2 a bicla( Aveam cumparat/montat butuc pedalier.Chiar daca nu aveam programare la service m-a servit (asta fiidca am avut rabdare 15 min si nu am urlat pe acolo ca vreau sa fiu bagat in seama si ceva mai placut mi-a luat si mai putin pe montaj decat scria pe site. Ceva mai interesat a fost ca mi-a oferit o alternativa la piesele ce le vroiam de la el //m-a pus sa sun pe cineva care avea un angrenaj, si asa am scutit vreo 200 de lei ,pe cand putea sa imi vand el angrenaju si sa faca profit ,dar a ales sa ma ajute chiar daca nu facea vanzare...eu de aici am tras concluzia ca este un om corect) Inainte sa plec din magazin i-am zis ca imi pastreze o pereche pe pantofi spd vreo 2/3 zile.Am trecut pe acolo la vreo saptamana si i-am spus ca nu o sa mai iau pantofii ca am gasit o oferta mai buna. A zis ca e ok si i-a pus din nou in raft la vanzare.


pro:

service foarte bine dotat,spatiu destul de mare si varietatea pieselor destul de mare
pretul pieselor e ok fata de alte magazine

contra:

un singur om care stie toate in magazin (pret/stoc/incasare bani) din cate stiu eu mai este un tip care e doar la service,iar un baiat care e de umplutura pe acolo :) (asta era situatia de acum 2 luni)

P.S. nu eram imbracat in costum cand am fost pe acolo :)

+2
Mihai Ignat

Trimite mesaj

#298779 18 septembrie 2013 la 00:12

In primavara 2013 am avut si eu de-a face cu ei. Nu e un magazin rau, imi mai luasem piese in trecut de acolo si intradevar, trebuie sa ai rabdare si sa le suporti ifosele cateodata (iti atrag atentia daca faci un pas in zona de service de parca intri intr-o baza militara), dar mai dau si rateuri.
Imi luasem un cadru si am vrut sa-mi pun monobloc compatibil cu angrenajul ISIS pe care il aveam deja pe bicicleta curenta. M-am dus la ei pentru ca sunt mai aproape de mine. Mi-au montat un monobloc nou cu angrenajul vechi si mi-au pus niste suruburi noi la angrenaj pentru ca cele vechi cica nu se potriveau. In fine, suruburile stateau cam ciudat, fiind cam iesite din angrenaj, nu pareau sa se potriveasca. Dupa cam 2-3 saptamani, timp in care abia m-am deplasat cu bicicleta, monoblocul a prins joc, fara a fi fortat. M-am dus la ei si am dat de patron, care a fost de treaba si a incercat sa se uite la bicicleta. Nu a reusit sa faca nimic si mi-a dat banii inapoi pe piesa. Pana aici, foarte ok. Se mai intampla chestii din astea si dupa atata vreme, omul a fost de treaba dandu-mi banii inapoi.
Am schimbat monoblocul la un prieten care detine un bikeshop si acesta mi-a zis ca suruburile respective erau pentru Octalink si nu se potriveau de fapt cu angrenajul. Piesa schimbata intradevar era putin busita si tind sa cred ca din cauza unui montaj prost s-a defectat. Ca sa-mi sustin afirmatia, in timp ce eram pe acolo si discutam despre ce doream sa faca bicicletei, individul care era mecanicul de serviciu parea cam nedumerit despre multe aspecte. Deci am oarecare dubii legate de profesionalismul lor cand vine vorba de service.

+3
Mihai Ignat

Trimite mesaj

#298814 18 septembrie 2013 la 20:22

Bine, recunosc ca poate am exagerat la faza cu service-ul. Mi se pare corect sa fie un spatiu restrictionat dar eram in situatia de a-i da banii pentru o piesa vanzatorului, care nu-si gasea 2 secunde sa-mi ia banii si de aia umblam dupa el si am pasit in service.

Dar revenind la problema cu monoblocul, recent am dat monoblocul unui baiat care mi-a zis ca lui ii merge perfect si nu are joc, cum avea la mine. Deci tind sa cred ca suruburile pe care le-ati montat voi si care erau iesite din monobloc erau cauza. Intradevar, se potrivesc ca filet, dar fiind iesite putin afara, cred ca nu prindeau bine pe angrenaj si astfel au lasat loc pentru acesta sa-si faca joc si sa faca zgomote. Cand ti-am adus bicicleta, nu ti-ai dat seama sau poate nu te-ai uitat bine si nu ai gasit defectul. Revin, situatia s-a incheiat amiabil, mi-ai inapoiat banii si am fost multumit, dar vreau sa critic faptul ca nu ati folosit piesele corecte. Suruburile vechi pe monoblocul vechi se prindeau perfect, deci se puteau gasi si suruburile pentru acest angrenaj Truvativ.

La celalalt service, cel care a schimbat monoblocul nu s-a uitat nici el pentru ca am convenit doar sa schimbe monoblocul, dar cand mi-a inapoiat piesa veche, mi-a zis ca mi-a schimbat si suruburile pentru ca acelea erau de Octalink si nu prindeau bine pe angrenaj.

Vreau ca randurile pe care le-am scris sa fie considerate o critica constructiva pentru ca daca se lucra corect de la inceput cu ce piese trebuie si nu se improviza, nu as fi avut nimic de reprosat magazinului. Apreciez ce faceti, sunteti un magazin bun dar service-ul are o bulina neagra din partea mea.

-1
Ovidiu Alexandru

Trimite mesaj

#298822 19 septembrie 2013 la 00:04

Salut.
Eu am avut o experienta recenta cu bicishop.ro, practic la inceputul lunii septembrie.
Am cumparat o bicicleta de la ei si pot sa spun ca mie mi-au lasat o impresie foarte buna.

Cristi, patronul, foarte deschis la negocieri, intelegator, dispus sa ajute... Am negociat cu el cateva zile pe e-mail si practic, a raspuns pozitiv la toate cererile mele... L-am si felicitat cand m-am dus dupa bicicleta pentru promptitudinea raspunsurilor.... Mai ales ca am schimbat vreo 30 de mailuri... Ma si gandeam la un moment dat ca eram prea insistent cu intrebarile, dar omu' raspundea prompt, imediat... Mare plus de la mine pentru lucrul acesta.

Altul, in locul meu poate ar fi pus mana pe telefon, ar fi sunat si ar fi negociat in stilul romanesc... Probabil, ceva de genul: "Hai frate, o reducere ceva, sa iasa bine ca sa nu fie rau..." Da eu prefer sistemul de comunicare prin email si Cristi a fost foarte receptiv.

Pe mine el m- a ajutat foarte mult pentru ca am vrut sa iau o bicicleta la reducere si nu puteam sa o iau decat prin card cu rate... In mod normal, bicicletele aflate in promotii, lichidare de stoc se vand cu plata cash... Stiu clar lucrul acesta, pentru ca mi- a fost expus si de Cristi si de cei din Brasov de la magazinele locale, care apropo, nu au fost deloc dispusi la negocieri.
Cristi m-a si asteptat o saptamana jumatate, a pus bicicleta deoparte pentru ca nu puteam sa ajung in Bucuresti mai devreme.

Mie imi place stilul lui Cristi... Direct, nu te duce cu zaharelul, iti spune direct ce e bine, ce e rau din punctul lui de vedere.
Mi i-a recomandat pe cei din Brasov pentru revizii ulterioare in caz ca nu pot/nu vreau sa ajung la Bucuresti...

Pro:
Magazin cu branduri bune bine aprovizionat, cu reduceri destul de mari acum pe final de sezon
Magazin online foarte usor de parcurs
Personal (in principal, Cristi) amabil, direct si foarte concret, dispus sa te ajute

Contra:
Spatiul mic de prezentare, practic inghesuiala creeaza si impresia de nebagare in seama... Ei trebuie sa fie cu ochii in patru la toti clientii, indiferent ca sunt din cei care vor o bicicleta de 1000 de euro sau un bidon de apa de 10 lei..
Din cauza spatiului mic, multe produse le au in spate si de aceea trebuie sa verifice in calculator cand tu ca si client il intrebi de un produs pe care l-ai vazut pe site

Cu serviceul nu am avut de a face din motive lesne de inteles, nu pot sa ma exprim.

Iar, ca si concluzie pot sa spun atat: in businessul asta e ca la nunta... Nu poti sa ii multumesti pe toti, oricat ai incerca.

+4
Cristian Popescu

Trimite mesaj

#298831 19 septembrie 2013 la 11:48

Salut,
Saptamana trecuta am avut si eu ocazia sa apelez la serviciile Bicishop prima data pentru repararea unui shock Fox. Recunosc ca la inceput am avut si eu o abordare de om grabit si ca problema mea este cea mai urgenta. Am fost tratat ca atare, cum s-au plans si cei de mai sus asta pana am petrecut ceva timp in magazin si service in timp ce asteptam repararea shock-ului si am vazut cum sta treaba. In tot acest timp mi-am schimbat parerea la 180 grade despre Cristi, magazin si service-ul lui intr-una foarte buna.
Omul asta chiar este un bun mecanic si nu numai. Poti purta discutii interesante si vei primi intotdeauna raspunsuri in favoarea ta si nu pentru a-si vinde el marfa sau a-si face reclama la brandurile comercializate de el. Este foarte ocupat si face cam singur toata treaba importanta pe acolo, de aici si atitudinea pe care eu o consider corecta fata de unii clienti nerabdatori, nepoliticosi, neatenti.
Eu ii dau un big LIKE pentru atitudine, a reusit sa-mi schimbe parerea gresita pe care mi-o facusem si eu despre acest loc cand am vazut cum sta treaba si chiar ma bucur deoarece am nevoie de astfel de oameni care sa ma ajute cu service-ul si informatii ce tin de bicla.
Este foarte bine ca la service se lucreaza pe baza de programare cu toate ca foarte putini lucreaza asa (de aici si obisnuinta noastra de a dori rezolvarea problemei "aici si acum", eu nu am stiut de programari. Service-ul este foarte dotat si organizat, pot spune ca este printre cele mai dotate pe care le-am vazut si pot spune ca le-am vazut cam pe toate prin Bucuresti.
Eu cand intru intr-un magazin sau service de biciclete, intru in primul rand pentru informatii si ca acolo pot gasi oameni priceputi care sa ma indrume spre cea mai buna decizie, nu sa-mi bage pe gat produsele comercializate de ei cu toate ca nu sunt cea mai buna solutie pentru mine. Daca vreau doar sa cumpar, cumpar de pe net, fara sa fiu deranjat sau sa mai deranjez pe cineva.
Legat de intrarea cu bicicleta in magazin, si eu am o bicicleta scumpa si ar fi o tragedie pentru mine daca as ramane fara ea, dar sunt de acord cu regula de a nu intra cu ea in magazin deoarece acolo chiar sunt biciclete scumpe (am vazut o cursiera chiar cu semnatura in original a unui ciclist de la turul Frantei) si se pot intampla accidente, eu nu as cumpara o bicicleta zgariata! Daca este rastel afara, este ok! Daca nu, sa puna!

Apropo, pentru premiu, dar si pentru a-mi intari convingerile, MA INSCRIU LA LOTERIA propusa de Cristi Mihai!
Revin cu relatari.


Cu stima

+1
Dinu Bobei

Trimite mesaj

#298973 20 septembrie 2013 la 21:06

Si eu sunt client Bicishop. Ii stiu de cand aveau sediul undeva intr-o curte, ce-i drept acolo aveau mult mai mult spatiu. Apoi s-au mutat aproape de parcul carol si apoi langa distrigaz. Anyway, astea-s detalii. Indiferent de cum o luati, Cristi este un om care incearca din rasputeri sa isi vada de business asa cum crede el mai bine. Are grija de clienti si de potentialii clienti, da sfaturi, te scapa de cheltuiala mare. Stie despre biciclete. Datorita aglomeratiei din magazin (ceea ce este un lucru foarte bun) sunt probleme la disponibilitatea personalului, INSA cand ceri informatii si consiliere o vei primi cu siguranta. Daca nu ar fi asa departe de mine m-as duce in magazinul ala in fiecare saptamana. Ii urez mult succes lui Cristi. Este unul din putinii antreprenori care este pasionat de ceea ce face. Eu am cumparat 2 biciclete de la Bicishop si sunt foarte multumit.

-3
Cristian Reut

Trimite mesaj

#299108 24 septembrie 2013 la 18:07

Ca tot omul, le-am trecut si eu pragul. Am degresat un butuc, am centrat o janta, am cumparat un pantof, o caseta de pinioane s.a.m.d.

Pe partea de service, personal nu am ce sa le reprosez.

Pe partea de comunicare cu clientul insa, da, am cate ceva de mentionat. Nu mi se pare normal sa ti se ia banul inainte de a vedea fizic respectivul produs. Am vrut o pereche de pantofi cu prindere SPD, mi s-a spus sa scot banul atunci urmand sa trec a doua zi ca sa ridic produsul. Nu mi se pare ok, vreau sa il vad, ca este in stare buna, ca imi place cum arata si in realitate, nu doar in fotografii pe internet, ca mi se potriveste etc etc. Nu cred ca sunt exagerat nu?

Daca constatam a doua zi ca produsul nu era tocmai ok, ce faceam? Stateam cu mana intinsa la Cristi sa imi dea banutii inapoi? Stateam. Si de ce?

Cu alta ocazie am intrebat de o furca, era doar vreo 3000 si ceva de lei. Pe site figura ca fiind in stoc in magazin. Surpriza, nu era, asa cum multe nu sunt la ei. Urmeaza replica, sa marchez gologanii ca aduc ei furca in urmatoarea zi. Pardon?

Nu stiu cine le cumpara o furca de peste 3000 de lei in conditiile in care nici macar nu o vad, sa fim seriosi.

Ca sa nu ma lungesc, angajatii nu prea stiu ce vand iar atitudinea lui Cristi, si imi pare rau sa o zic, este una de sictir. Ceva in genul: "Du-te tare fratele meu ca in secunda 2 intra alti fraieri in spatele tau si cumpara piesa X sau Y". Nu asa iti faci clienti fideli. Ma rog.. noi sa fim sanatosi.

Lant intins tuturor !!

+4
Cezar Durbaca

Trimite mesaj

#299223 25 septembrie 2013 la 22:31

how to stir people sharing their best experience with a bike shop ? create an ad-hoc lottery .

+4
Simion Taman d(- -)b

Trimite mesaj

#299245 26 septembrie 2013 la 13:09

Bicishop, prima si ultima vizita.
Vara 2013, intr-o buna zi, o zi tare calduroasa, mi-am facut upgrade la furca si imi trebuia alt tip de adaptor pentru prinderea franei pe disc.. am plecat in cautarea lui si l-am gasit la Bicishop. Tipul care m-a intampinat mi-a vorbit tare nepoliticos si rautacios. S-a enervat rau pentru ca am indraznit sa intreb daca pot plati acel adaptor de 30 de lei cu cardul... Avea posibilitatea pentru plata cu cardul si m-a trimis la bancomat sa scot banii, motivand: "dupa ce ca este 30 de lei!, mai vrei sa platesti si cu cardul...." am mers sa scot banii.. cand m-am intors mi-a dat un adaptor bineinteles fara bon.. l-am luat, am plecat si adio Bicishop!

+9
Gabi Marcu

Trimite mesaj

#299393 29 septembrie 2013 la 15:04

Eu am avut o problema "minora" vara asta, mi-a fost furat capacelul de blocaj de la furca (lockout-ul), capac ce nu se gasea pe nicaieri. Dupa ce am luat la pas si la telefon toate serviceurile si magazinele de biciclete am ajuns si la Bicishop. Initial am sunat si persoana care mi-a raspuns la telefon mi-a spus ca nu au si nici nu gasesc asa ceva pentru ca piesa respectiva nu vine separat dar ca daca am timp si rabdare sa trec pe la ei si o sa vorbeasca cu mecanicul sa caute printre furcile defecte/schimbate de la alti clienti. Am ajuns acolo, am spus despre ce este vorba, m-au rugat sa astept in jur de 30 de minute, daca am cum pt ca trebuie sa termine o revizie, dupa care sa mearga in pod sa caute. Am asteptat 30 de minute dupa care am primit nu un capac de furca ci o furca completa si perfect functionala. I-am spus ca nu-mi trerbuie decat capacul si mi-a spus ca nu este nici o problema, ca pot lua furca completa poate o folosesc pentru piese. Mi-a cerut 15 lei, i-am dat 30 pt ca aici nu a fost chestie de bani din partea lor ci pentru ca a fost chestie de BUN SIMT si pt ca au fost singurii care au vrut sa ma ajute si pentru asta nu pot decat sa le multumesc si pe aceasta cale! Eu am oprit capacul si furca am facut-o cadou unui prieten care avea nevoie de o furca si nu avea bani. Deci acesti oameni prin gestul lor au reusit sa faca doi oameni fericiti, e drept ca nu poti multumi pe toata lumea, e drept ca nu ai timpul necesar de a multumi pe toata lumea, dar daca exista respect reciproc, rabdare si disponibilitate vei pleca satisfacut de acolo. Si eu am magazin si nu-s deloc de acord cu lozinca "clientul nostru, stapanul nostru" ci merg pe regula respectului reciproc. Eu nu-mi bat joc, nu-ti bate nici tu joc de mine, pt ca dragilor nu e deloc usor in Romania de astazi sa reusesti sa ai un business corect, onest si cu respect fata de cei ce-ti trec pragul, e simplu sa vii sa bati cu pumnul in masa sa spui ca tu esti CLIENT si din aceasta pozitie sa-ti permiti ca celalalt sa fie "sclavul" tau si nu mi se pare deloc corecta aceasta abordare.

0
Alex D.

Trimite mesaj

#299405 29 septembrie 2013 la 16:52

Mi se pare , sincer, atat inadmisibil , cat si de nepermis sa te comporti asa. Citind acest forum, observ faptul ca nu este 1 SINGUR membru nemultumit de acest bikeshop si acest "patron" care vinde biciclete de 300 de milioane.

Am avut veri in care am cumparat piese de bicicleta in valoare de sume foarte mari. Niciodata nu am cumparat de la prima vizita. Intotdeauna am vrut sa vad atitudinea.
Daca nu am venit sa cumpar, nu inseamna ca nu exist, ca nu pot fi un potential client. Eu stiu foarte bine din postura de client ceea ce vad si daca imi place, nu ezit sa ma intorc si chiar sa recomand (lucru foarte important din moment ce am avut si am foarte multi prieteni pasionati in domeniul bicicletelor cu care imi impartasesc experientele)

De ce este un client care pune intrebari si care nu stie ce vrea un client dificil? Dragi concetateni, tin sa va amintesc ca a trecut comunismul, desi unii dintre noi inca traim in el (programari si bonuri de ordine). Cu un patron care vede "clienti dificili" , nu ai ce sa vorbesti. Daca am fi fost cu totii cunoscatori...probabil era cate un bikeshop la fiecare metru si eram toti experti.
Dar tocmai astfel se formeaza o cultura a bicicletelor si devenim cunoscatori: PRIN VORBIT SI INTREBARI
Sunt milioane de intrebari pe care le poti pune la un bikeshop , unui CUNOSCATOR , care are experienta , pentru ca insasi lucrul cu Shimano Romania si DHS(importatorul oficial SRAM) inseamna sa ai acces la anumite informatii care nu ajung la restul oamenilor.
Din acest motiv Shimano prefera sa aiba doar un depozit in zona Militari si nu deschide bikeshop-uri, pentru ca mizeaza pe interactiunea intre clienti si oameni pasionati care au bikeshop-uri
Din acest motiv Shimano prefera sa ignore o buna parte din veniturile pe care le-ar putea obtine prin magazine proprii. Aici vorbim desigur de adaosul comercial 0-300 % ....destul de mult, nu-i asa? Poate suficient de mare pentru ca un patron de bikeshop sa se poarte frumos si sa aiba rabdare, nu?

Nu cred...cata vreme exista "clienti dificili" Sunt curios cum m-ar judeca pe mine care in prima zi vin si pun 1000 de intrebari, si a doua zi, daca-s multumit vin si cumpar piese de 2000-3000 de lei fara sa mai pun o intrebare. Probabil ca tot "client dificil" mi-ar spune. Pacat !

Pacat ca exista astfel de oameni care se bazeaza pe clasa superioara a clientilor. Pe oameni care n-au prea multe intrebari si vin si cumpara o bicicleta scumpa, pe care nu prea stiu sa o foloseasca mai bine decat un DHS. (vorbesc de o anumita clientela generala pe care o cunosc, nu fac referire la nimeni anume).
Cunosc si alte bikeshop-uri care au o astfel de abordare a problemei. Pacat ca marii furnizori au numai criterii economice si tehnice pe baza carora accepta sau refuza sa lucreze cu un bikeshop. Poate ca adaugarea unui criteriu etic n-ar fi asa de rau.

Imi pare sincer rau de BiciShop, insa cu mentalitatea din timpuri antice si de demult precum ca un client trebuie sa ia bonuri de ordine si sa stea la coada ca sa-si CHELTUIASCA PROPRIII BANI , capatul de drum este unul singur : FALIMENTUL

Referitor la intratul cu bicicleta in magazin, solutia este una ff simpla domnule patron : Atingi ceva si ai stricat, plateste!
Ca ti se ofera scuze.....asta e aspectul politicos. Dar distrugerea sau avarierea unui bun, trebuie platita.

Cat despre mizerie in magazin, omenirea a mai auzit de curatenie cateodata. Asa, pe ici pe colo. Altfel propun o solutie si mai buna: Vidam magazinul , si facem tranzactiile afara. Ca sa nu mai murdarim.

Acest forum a fost suficient sa ma convinga sa nu merg vreodata la BiciShop si sa recomand tuturor celor pe care-i cunosc sa faca acelasi lucru.

Cat despre voucherul acela, pot spune ca suna ca un fel de promisiune de la "preaiubitul conducator" , cu alte cuvinte , veniti in BiciShop ca sa vedeti ca exista o saptamana in care ma pot abtine, si apoi unul din voi(posibil) va castiga cateva piese gratuite. Prefer sa ma abtin. N-am nevoie de mila si compasiunea nimanui. Mai multe persoane si-au exprimat pareri critice vis a vis de acest service si mi-este suficient.

Mentionez faptul ca merg pe bicicleta de peste 20 de ani , preocuparea mea principala fiind maratoanele cross-country.

De asemenea, mentionez ca sunt client al BikeNature de aproximativ 5-6 ani si recomand cu caldura.
Cat despre viata mea :Sunt student la Universitatea din Bucuresti si California Institute of Technology (CALTECH)

Va doresc o zi buna tuturor

+10
Laurentiu Rihlea

Trimite mesaj

#299406 29 septembrie 2013 la 17:15

@Alex D ..... Totul tine de perceptie si de cativa factori din momentul respectiv, nu inteleg cum ai ajuns la concluzia ca patronul este nesimtit sau nu sau ca magazinul merita sau nu recomandat din moment ce nu ai avut nici o interactiune cu ei. Eu am avut cand am cumparat 2 biciclete acum ... 4 ani (apropo regula cu recenzii doar recente mi se pare o tampenie, este vorba de aceelasi om si de o experienta avuta cu magazinul/persoana in cauza), aveam in plan doar sa ma uit pentru ca bugetul era destul de mic si am ajuns intamplator in acel magazin, era un magazin mic, inghesuit dar cu multe biciclete si produse (probabil era sediul vechi) si cu ceva clienti in momentul respectiv, nu imi mai aduc aminte cati angajati erau dar stiu ca era si Cristi in preajma cu care am discutat pana la urma. Din discutie in discutie am ajuns sa triplez bugetul pentru bicicleta si am cumparat 2 biciclete pe care le`am vrut livrate cat mai repede, intamplarea a facut sa am un drum la Bucuresti intr`o Sambata tarziu si Cristi a facut un efort sa ne aduca bicicletele alaturi de cateva bonusuri desi programul se terminase demult. Mai departe parerea fiecaruia este subiectiva, poate eu am fost norocos si m`am inteles bine cu el, sau poate asa se poarta in general, cele 2-3 interactiuni avute cu el nu mi`au facut impresia ca este un om nesimtit sau ingamfat, ba mai mult acum 1 an aveam nevoie de un scaunel pentru bicicleta si chiar daca pe site`ul lor scria ca nu trimit colete mai mici de 150 Ron prin posta (daca nu ma insel) iar acel scaunel costa undeva la ~120 am vorbit cu Cristi (el a raspuns la telefon intamplator) si a fost deacord sa il trimita.


Referitor la intratul cu bicicleta in magazin, solutia este una ff simpla domnule patron : Atingi ceva si ai stricat, plateste!

Nu e chiar simpla solutia decat pe hartie, daca intra un pustan de 16-20 ani si darama o bicicleta, o zgarie sau rupe ceva... cum procedezi ? Il pui sa plateasca (pe langa ca suna aiurea) sunt curios cum il obligi daca nu vrea '? Il bati ? Il sechestrezi ? Nu e mai simplu sa eviti problema asta si sa lasi bicicleta afara cum este si NORMAL ? Poti avea pretentii sa gasesti un restel si daca nu ai un antifurt sa ti se puna la dispozitie, asta e cu totul alta treaba.

Cat despre mizerie in magazin, omenirea a mai auzit de curatenie cateodata. Asa, pe ici pe colo.

Alta idee gresita si tampita... urmeaza sezonul ploios, noroios... cum ar fi ca toata lumea sa intre cu bicicleta plina de diverse chestii prin magazin si sa se transforme intr`un tomberon plin de mocirla, nu o sa stea nimeni cu mopul dupa fiecare bicicleta sa nu lase mizerie pe langa ca ar deranja atat pe patron, cat si pe potentialii clienti care cel putin din punctul meu de vedere nu isi doresc sa vada un magazin jegos, iarasi solutia simpla si eleganta, rastel cu sistem de asigurare a bicicletelor.

Daca se gasesc perosane prea ingamfate sa inteleaga de ce este normal sa se intample asa... nu va asteptati sa fiti tratati altfel decat cu aceelasi dispret.

+1
Alex D.

Trimite mesaj

#299407 29 septembrie 2013 la 17:40

@Laurentiu Rihlea

Am ajuns la aceasta concluzie citind acest topic si observand modul si tipul de exprimare. In momentul in care mi-am spus parerea , am incercat sa fiu obiectiv. Din modul in care te referi la patron , cu apelativul "Cristi" , imi dau seama ca ai o oarecare relatie de prietenie cu el si tind sa cred ca obiectivitatea ta are de suferit.

De asemenea, te rog respectuos sa mentii o oarecare cenzura a limbajului. Idee "tampita" nu mi se pare a se subscrie unui forum civilizat. Sunt sigur ca ne putem manifesta parerile fara a face uz de limbajul de strada.

In legatura cu pustanul de 16-20 de ani: Poate ca ceva mai mult grija si un consilier in vanzari ar ajuta la rezolvarea problemei. Asta este metoda aleasa de magazinele civilizate. O vitrina sau o banda rosie, albastra etc care sa delimiteze zona in care poti merge fata de zona de showroom ar ajuta si mai mult. Un anunt "Va rugam, nu atingeti biciclete din showroom in lipsa personalului autorizat" ar clarifica si mai mult problema. Acel pustan de 16-20 de ani are de asemenea parinti. In cazul in care darama o bicicleta intr-un magazine, mi se pare foarte normal sa fie anuntati parintii si sa se ajunga la o decizie. In cazul in care spargi o vaza in magazin, esti bun de plata, corect? Am lucrat atat in magazine de biciclete, cat si in case de licitatii si exista multiple metode prin care poti crea conditiile propice unei expozitii de arta inaintea licitatiei unde oamenii pot veni cu copii si unde accidentele se intampla ff rar (un accident la 2 ani). Un accident, se plateste, este o conditie normala a lumii in care traim : Strici ceva, platesti.

In legatura cu sezonul ploios/ noroios: Service-ul este in Bucuresti, deci nu prea putem vorbi de noroios. Desigur, exista si exceptii de la regula constand in persoane fara bun simt care nu doresc sa-si spele bicicletele. Aceste exceptii trebuie tratate ca atare si trimise mai intai la spalat si apoi in magazin.

Sa nu uitam faptul ca in Romania se fura foarte multe biciclete, iar unii dintre noi (clientii) am investit prea mult in bicicleta pentru a ne asuma riscul ca bicicleta sa ni se fure tocmai in locul unde ar trebui intretinuta si facuta sa mearga mai bine. Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca la un simplu search pe Google, observi faptul ca BiciShop a fost spart anule acesta, semn ca masurile de securitate, cat si locul in care se afla lasa de dorit. Sunt persoane pe aceasta lume care nu doresc sa-si asume acest risc.(Eu pot sa-mi deschid magazin de biciclete in inima cartierului Ferentari, dar ideea de a ordona clientilor sa-si lase biciclete afara ar insemna o lipsa majora de bun simt) Pot sa adaug si faptul ca este vorba de un magazin de BICICLETE, asa ca ideea de a ordona sa-ti lasi bicicleta pare iarasi deplasata. In ultima ipostaza as putea fi de acord si cu o rugaminte "Va rog respectuos sa legati bicicleta de suport pana in momentul in care va intra in service" , insa cu siguranta m-ar deranja sa mi se vorbeasca in modul ilustrat mai sus !
Cat despre sezonul ploios: Hai sa ne gandim canti clienti are spre ex restaurantul Mc Donald`s. Ce s-ar intampla daca intr-o zi ne-ar spune tuturor sa ne lasam pantofii , adidasii la intrare? Oare cum de alte business-uri rezolva aceasta problema, iar aici nu se poate?

Intr-adevar, cunosc magazine de biciclete care au aceeasi strategie , dar din alte motive: locul este foarte stramt si in cazul in care 2-3 clienti intra cu bicicletele iar unul din ei vrea sa iasa, se ajunge la un blocaj la fel ca pe principalele artere ale orasului.
Aici sunt de acord. Insa sa spui "nu intri cu bicicleta ca faci mizerie", atunci nu intru nici pe jos si le spun si celorlalti sa nu intre.

Apreciez opiniile tale, insa te rog sa incerci sa vorbesti civilizat. Multumesc

+4
Laurentiu Rihlea

Trimite mesaj

#299410 29 septembrie 2013 la 17:50

Ne putem expune parerile 5 zile de acum incolo, eu raman la opinia si parerea mea de "client" si nu vad nimic anormal sa ti se spuna sa lasi bicicleta afara (asta in cazul in care exista conditii pentru asa ceva, rastel si un sistem de asigurare pus la dispozitie de magazin ). Eu din bunsimt nu as intra cu bicicleta intr`un magazin, nu mi se pare un obiec usor de manevrat sau mic si nu vad de ce ar trebui alte persoane sa sufere in cauza mea, pe langa ca am ceva rezerve ca sunt magazine destul de mari sa iti permita sa primesti clientii impreuna cu bicicletele lor, sau propui sa stea cineva la usa si sa te refuze daca i se pare ca nu mai sunt locuri prin magazin ? ajungem la discriminare si alte discutii interminabile si alti nemutumiti, deci, iar ajungem la solutia optima, refuzul bicicletelor in magazin.

+1
boris sirob

Trimite mesaj

#299412 29 septembrie 2013 la 18:11

Marturisesc ca am citit cu atentie acest topic din interes profesional si am remarcat, din nou, ca marea si singura problema este una de atitudine.

Mi se pare incredibil sa vad oameni angrenati in comert (si care traiesc din asta!!) care nu inteleg ca ”politetea e gratuita dar valoreaza infinit”!
Mi se pare incredibil ca oameni care fac comert nu realizeaza ca totul graviteaza in jurul clientului. Care trebuie:
1. sa existe;
2. sa se intoarca;
3. sa aduca si pe altii!

O atitudine de chelner tafnos care iti aduce comanda cu intarziere si cu degetul in supa si care n-are rest e calea sigura spre faliment! I
n fine, spiritul capitalismului la noi... Max Weber se zvarcoleste in mormant!

+20
Florin Tihulca

Trimite mesaj

#299456 30 septembrie 2013 la 12:13

Multumesc Alex D. !
Multumesc boris sorin !

Ma bucur ca exista si oameni care au inteles mesajul meu.

+3
Andrei Ionescu

Trimite mesaj

#299474 30 septembrie 2013 la 15:11

Mi s-a intamplat si mie ca si voua. Am fost pentru un mic reglaj, am asteptat jumatate de ora in magazin, dupa care mi-au zis sa vin peste o ora iar cand m-am intors mi-au zis sa ma duc la magazinul de la care am luat piesele!
Tin sa mentionez ca ceea ce aveam nevoie dura maxim 5 minute. De altfel, si un raspuns de genul "ne pare rau dar nu putem sa ne ocupam de problema ta astazi asa ca nu-ti pierde dupa-amiaza degeaba aici" m-ar fi multumit.
De acu incolo, serviceul in alta parte si doar in caz de forta majora mai cumpar ceva de acolo.

+1
Cristi Bilan

Trimite mesaj

#299477 30 septembrie 2013 la 16:04

sint perfect de acord cu regulile - care trebuie respectate - insa nu selectiv !

eram in magazin si mi-au cazut ochii pe un Scott Carbon sprijinit pe-acolo. arata ca noua, nici nu mi-a dat prin cap ca ar fi a unui client asa ca am ridicat-o sa vad cat e de usoara, cred ca m-am si urcat pe ea sa vad marimea cadrului. un flacau a venit imediat si mi-a luat-o rpd . zic ' pai de ce e in showroom daca e a unui client ?' pai asta-i bicicleta de 300 mln, dah !

ar fi util si un orar (afisat) pt cei care nu stiu ca magazinul se deschide la ora 12 sau 14 cat o fi fost ora, ca m-am invartit 1/2 ora prin zona. si poate un nr de telefon afisat pt cei fara smartphone uri.
si poate o atitudine mai putin aroganta pt ca o comunicare buna cu clientii poate face minuni. asta asa ca feedback...

+1
Stefan Nicolae

Trimite mesaj

#299525 30 septembrie 2013 la 21:25

Am comandat online un schimbator de viteze pe data de 24 septembrie, pe care l-am platit online (imediat), cu cardul in rate. Am intrat in posesia produsului pe data de 27 septembrie, si asta numai datorita insistentei mele (am fost nevoie sa dau cateva telefoane) pentru ca:
- nu mi s-a dat numarul awb de urmarire al comenzii prin email / sms / orice altceva (mentionez ca nu este obligatoriu pentru un comerciant sa faca asta, dar este recomandat, ca sa scape de un client stresat care nu stie daca i s-a livrat sau nu produsul)
- atunci cand am cerut numarul awb la telefon, mi s-a dat gresit (e posibil sa fi notat eu numarul gresit dar un clucru e cert: persoana care mi l-a dat s-a grabit foarte rau si am avut senzatia ca vrea sa scape de mine repede)
- cel care a completat documentul de insotire a notat gresit numarul adresei (a scris 6A in loc de 64) si doar primele 6 cifre ale numarului meu de telefon. Noroc ca am insistat (3 telefoane) cu cel de la fan courier care mi-a livrat coletul si omul avea decat un Stefan Nicolae in camion, altfel se intorcea coletul la Bucuresti.

Este a doua comanda online a mea in decurs de o luna, am revenit in principiu datorita costurilor cu 10% mai mici decat pretul pietei.

Greselile lor sunt facute din graba, sunt total de inteles, in condititiile in care ai 10% pret mai mic, ti se pot ierta anumite lacune, cu mentiunea ca spre binele afacerii tale, ar fi de preferat sa incerci sa le indrepti.

Celui care mi-a procesat comanda am atat sa-i spun: am fost foarte foarte stresat datorita lipsei tale de comunicare, la un moment dat am crezut ca ma minti si ca nu mi-ai trimis produsul, era vorba de un cadou care nu mai venea si era cat pe ce sa ma duc sa cumpar altceva. La urmatoarele comenzi online pe care le procesezi, respecta doua chestii care iti iau in total 30 de secunde:
- asigura-te ca ai completat corect numarul de telefon al persoanei care primeste coletul. Fan isi suna clientii si ii atentioneaza cu un mesaj in ziua livrarii.
- trimite-i clientului un email / sms cand i-ai predat curierului coletul, cu urmatorul text: Salut X, Coletul tau a plecat cu FanCourier acum 5 minute, de acum este problema lor sa ti-l livreze in siguranta. Ca sa-l poti urmari, foloseste codul Y pe pagina fancourier.ro

Eu nu voi mai comanda de la ei produse de care am nevoie urgent, dar le voi folosi in continuare serviciile pentru produse care suporta o saptamana amanare - deci nu sunt un client 100% pierdut.

Pro: anumite produse sunt foarte ieftine (eu am cumparat un suport de portbagaj thule si un schimbator SLX). Magazinul online suporta plata cu cardul in rate.
Contra: intarzieri de 2-3 zile, probabil ca nu tin stocuri si dureaza pana le vin produsele de la furnizori - lucru normal de altfel daca este COMUNICAT corect.

JDM Al Khalid

Trimite mesaj

#305330 6 ianuarie 2014 la 20:42

Am avut o perioada de circa 3luni in care am avut placerea sa discut de mai multe ori cu Cristi (bicishop) in urma cu circa 3 ani. In acea perioada am cumpara 3 biciclete, una de aprox 2000 lei si 2 de circa 1300lei. De asemenea am mai cumparat diverse accesorii Thule, square bars, un set de Rapid system 754, 2 x Freeride 532, diverse adaptoare pt masina si lockuri etc. In just de 5500-6000 lei.

Mereu cind mergeam pe acolo, Cristi era teribil de plictisit si pur si simplu iti intoarce spatele in timp ce vorbesti cu el. Am trecut peste asta pt ca am zis ca asa e omu.

Dupa un timp la o bicicleta cumparata de la Bicishop am avut un accident. Cineva m-a lovit din spate si mi-a indoit urechea schimbatorului si am fost sa schimb urechea. Desi i-am spus clar ca o aduc marti o pot lua doar simbata. Simbata mi-a facut galagie ca am lasat-o atita timp in magazin, ca ii tin spatiul ocupat etc. In general sint un tip rezonabil si daca imi spunea de la inceput faceam eforturi sa o iau cit mai rapid in magazin.

Din acel motiv nu am mai trecut pe acolo si am preferat sa repar bicla in alta parte. Chiar si saptamina trecut am vorbit cu Dragos de la Rom-Eurotrade si el imi spunea ca Bicishop e service autorizat Fox si i-am spus clar ca atita timp cit Cristi are atitudinea aia de kkt fata de clienti eu prefer sa imi fac reviziile la furca in alte serviceuri.

Din ce am inteles Cristi e chiar bun pe partea tehnica dar asta nu ii scuza lipsurile de la alte categorii.

+5
george vranceanu

Trimite mesaj

#306584 25 ianuarie 2014 la 09:33

Buna ziua,
Am lasat in acest magazin in August 2013 1000 lei pt suporturi biciclete si bare transversale,Thule.Exista un sentiment placut atunci cand te inoiesti cu ceva, acolo este indepartat rapid.Odata plecat de acolo cu produsele cumparate ma simteam aiurea, acum imi dau seama ca majoritatea clientilor lor au aceeasi problema.Daca patronul nu a inteleles nimic asta e problema lui, multe din companii dau bani pentru a capata informatii ca cele de mai sus si sa indrepte lucrurile.Frustarile sa si le lase acasa,Alternativa ar fi sa-i lase pe altii sa faca.Personal nu mai calc in acel magazin.

+3
Mihai Abrudan

Trimite mesaj

#307539 10 februarie 2014 la 21:40

Eu am lucrat cu bicishop, dar daca nu esti cunoscator un pic, esti in balon. Adica am cumparat de la ei si piese ieftine (2 cauciucuri Kenda de 30 lei si montaj) pe u8n bike ieftin, dar si scumpe (cadru de bicicleta Scott). N-am patit belele la niciuna.
Dar mai merge cizelata atitudinea, recunosc.

+2
Marcel Pacurar

Trimite mesaj

#307608 11 februarie 2014 la 21:29

Am luat si eu teapa cu ei de doua ori, prima data comand un suport de bita pentru masina , un Thule 968 de haion, sun confirm la telefon si i-mi confirma ca transportul e gratuit, pe cand ajunge ma mai taxeaza cu 45 de ron transport si ramburs.
A doua oara cand au inceput ei sa zica ca fac serfice la Fox, trimit io furca Talas 140 si socul Rp 23 BV, ma inteleg la pret cu garnituri Enduro, amablez totul frumos inclusiv cu suportul de cauciuc in locul axului, pretul cerut a fost 650 de ron, trece o saptamana nimic, sun ca cica acum se muta si mai nu stiu ce, dar i-mi prmoit ca rezolva cat mai repede, mai trece inca o saptamana si tot nimic,..iar promisiuni si ca cica si-au luat baie ultrasonica si ca mi le curata toate cu smecheria lor noua si i-mi trimit si garniturile vechi si tot ce schimba,..plus ca i-mi achita ei si transportul dus intors, a tecut mai mult de o luna pina am primit produsele inapoi cred, au sosot fara axul de protectie pe furca, fara garniturile vechi, cu furca vizibl zgariata la dust seals, ( urme de surubelnita clare ) si la care normal ca tot eu am mai avut de achitat si transportul inca 40 de ron.
Deci Bicishop Sa va foooot de neseriosi, de eram din Bucuresti le crapam geamurile saptaminal.

+7

Parteneri


Termeni și contiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2017 DirtBike.ro