Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Playbike Bucureşti - www.playbike.ro


Robert Dumitru

Trimite mesaj
Playbike Bucureşti - www.playbike.ro

#290312 27 iunie 2013 la 12:37

Aceasta este o repostare, copy-paste, a recenziei postate într-un topic ce a fost mutat

Data și scopul: 05-07.06.2013 / Achiziție şurub de preload pt angrenaj - 20 RON
Particularități ale vizitei: aceasta a fost prima mea interacţiune cu Playbike. Am apelat la magazinul Playbike Bucureşti .

Pe scurt, mi-a crăpat şurubul de preload de la angrenaj, trebuia înlocuit. Înainte de a apela la Playbike am încercat să-mi rezolv problema la alte 3 shopuri din Bucureşti, fără succes.

Puncte tari:
Personal foarte amabil.
Comunicare eficientă şi interes dat de personalul magazinului în rezolvarea problemei: am expus telefonic problema, mi s-a spus că se va căuta un şurub prin ce au la magazin, am fost contactat telefonic de angajatul magazinului pentru a mi se transmite că nu au în magazin dar că pot comanda de la Braşov dacă eu sunt de acord.
Rapiditate în rezolvarea problemei, produsul a fost adus la comandă din Braşov. Am sunat pe 5.06 la prânz, iar pe 7.06 aveam deja produsul.
Când am fost să ridic produsul, am solicitat un antifurt pt bicicletă pe durata vizitei şi mi s-a oferit.
Am primit bon de casă.
Deşi nu avea nicio obligaţie, angajatul respectiv m-a îndrumat spre shop-urile din oraş care au cheie dinamometrică la service şi o folosesc.

Puncte mai putin bune / slabe:
Spațiul de prezentare este mic, foarte mic.
Nu există rastel în faţa magazinului.
Service-ul momentan lipseşte.

Concluzie: despre oameni nota 10, despre spaţiu nota 8. Am să le fiu client în continuare.

+6
Vlad Marton

Trimite mesaj

#290315 27 iunie 2013 la 12:44

Achizitie Furca RockShox Pike

Vechea furca (marzocchi dj3 2007) a inceput sa aiba probleme (scapa ulei, scotea zgomote) si am decis sa o schimb, ca ma costa cam 450-500 lei doar kit-urile de service. Am intrat pe playbike, am gasit furca mentionata si am dat un telefon la magazinul din bucuresti. mi s-a raspuns, am vorbit cu baiatul din magazin si am stabilit sa o cumpar. mi s-a zis ca furca nu e in bucuresti si trebuie adusa de la brasov, si ca sa aduc un avans. zis si facut, am dus imediat un avans de 100 lei si comanda a fost facuta. am avut o mica neplacere caci au trimis furca gresita (eu am luat un pike 409 si ei au trmis un 454). Baiatul de la magazinul din bucuresti si-a cerut scuze pentru greseala si a zis a doua zi o sa fie adusa furca corecta. intr-adevar, a doua zi am fost sunat ca pot sa ridic furca. M-am dus la magazin, si am intrebat daca se poate monta furca, baiatul a zis ca se poate, dar ca nu are cum sa taie gatul ca nu are jucaria in cauza. Am fost usor dezamagit, dar imi dau seama ca nu au spatiu de multe in magazinul mic din bucuresti. Am fost la alt magazin, am taiat furca, mi-am pus si floare, si am inceput sa montez furca acasa cand surpriza: headset-ul meu avea surub mare iar floarea avea surub mic. toate astea intr-o zi de sambata, in jurul orei 5. am sunat peste tot si toti erau inchisi. am decis sa sun iar la playbike (pe un numar de mobil de pe care am fost sunat cand a venti furca) si mi-a zis ca magazinul s-a inchis dar ca el e in zona si poate sa-mi dea un headset. M-am dus, am luat headset-ul si mi-am putut pune furca.

deci:
puncte tari:
- extremi de amabili si ajutatori
- chiar daca au gresit, mi-au trimis furca a 2a zi, desi era zi de sambata
- au deschis magazinul in afara programului pentru un headset (si pentru mine, asta spune multe)
- comunicarea a fost buna de cand am facut comanda si pana am avut furca montata
- site-ul este cuprinator, gasesti aproximativ orice

puncte slabe:
- nu poti lasa bicicleta afara caci nu au un rastel
- spatiu in magazin e foarte mic, abia daca incape o bicicleta pentru a ii umfla rotile
- nu exista service, moment in care orice problema care nu poate fi rezolvata pe loc va dura minim 3-4 zile sa fie rezolvata, chiar daca reparatia dureaza cateva ore.
- numarul de piese din magazin e destul de mic
- descrierile de pe site nu sunt mereu consistente

in concluzie: pot zice ca sunt multumit de playbike si o sa raman client. le dau 9/10 overall

+1
Nagy Attila (AtiBoa)

Trimite mesaj

#290349 27 iunie 2013 la 15:10

In primul rand trebuie sa mentionez, ca urmatoarea "poveste" s-a intamplat anul trecut. Daca moderatorii cred ca din acest motiv nu are loc intre recenziile curente, rog pe un moderator sa-l stearga. Multumesc.

Din pacate am avut si eu neplaceri cumparand de la ei.
Am vrut sa-mi cumpar un cadru de bicicleta impreuna cu niste alte piese (cheita sa, tija sa, butuc, set cuvete) de la ei.
Incep cu sfarsitul: intr-un final am primit si eu produsele comandate.
DAR
Dupa plasarea comenzii am fost sunat de un angajat playbike.ro ca sa confirm comanda. Din nefereicire n-am/n-au avut semnal (la asta ma gandeam, ca sunt ei din Brasov, si am fost sunat de pe un nr mobil), si n-am auzit decat fiecare a 5lea cuvant, dupa care s-a intrerupt. Am incercat sa le sun inapoi, dar tot acelasi problema. Ei nu ma auzeau deloc (parca) iar eu n-am inteles nimic din ce spuneau.
Fiind vorba de o suma mai mare (900 RON), n-am inteles de ce nu au incercat sa ma sune de pe un nr fix, sa-mi trimita un mail, etc. daca nu am reusit sa confirm comanda telefonic.
Ok. Am crezut ca totul e in regula.
Intre timp un prieten de al meu a sunat si el la acelasi numar mobil (butucul comandat de mine era pt el), si a reusit cumva sa vorbeasca cu ei.
Dar supriza! Comanda a fost anulata, ca cica "nu am raspuns la tel"! WTF?! Le-am si sunat inapoi. Asta ca n-am putut vorbi din cauza semnalului, nu cred ca e egal cu: renunt la produsele comandate.
Daca as avea un magazin cu asa renume, nu as proceda la fel. Sau daca nu au nevoie de vanzari, treaba lor.
Insa sper ca cazul meu a fost unic, si nu se intampla frecvent.
Ideea e, ca daca ai un client care plaseaza o comanda, sa-i trimiti produsele. Iar daca ai dubii ca acel potential client nu o sa ridice coletul / a plasat comanda doar de plictiseala, atunci daca il suni, atunci sa incerci sa si rezolvi problema, nu ca ai incercat, n-ai reusit (din cauza Orange-ului, Vodafone, whatever), si anulezi comanda.
N-am treaba cu ei ca nu le cunosc. Dar cred ca mai au ce imbunatati la capitolul "relatii clienti".
Personal n-am fost la ei in magazin (cum stau in Oradea, nici n-am avut cum), deci nu pot scrie despre profesionalismul angajatilor, sau despre magazin in sine.


Puncte tari:
+ gama variata de produse
+ preturi decente
+ multe produse "oferta" (la reducere)

Puncte slabe:
- sunt greu de gasit la tel (mai nou nici nu apare nr tel la ei sub link-ul "contact" )
- mi s-a parut ca nu e interesul lor sa le vanda piesele, si sunt dezinteresati de nevoia clientilor (comanda anulata fara motiv)

Per total am fost multumit de acest magazin (online). Poate de atunci s-a mai schimbat in bine si partea de relatii cu clienti.

+3
Pintilie Tudor

Trimite mesaj

#290662 29 iunie 2013 la 19:37

Salutari tuturor,

Asemeni utilizatorului "Nagy Attila", vreau sa mentionez ca intamplarea mea a avut loc acum ~1an, daca administratorul considera ca nu are ce sa caute aici il rog sa o stearga fara ezitare.

Anul trecut, cam prin aceeasi perioada ca si acum am apelat la magazinul PlayBike pentru achizitionarea unui cadru de cursiera. Doream sa trec la altceva deorace cadrul actual imi ramasese mic si nu ma mai simteam confortabil pe el. Din dorinta de a-mi face temele inainte de a merge personal la magazin am discutat cu dansii prin intermediul email-ului si am "batut palma" virtual asupra unu cadru complet din carbon Wilier, dar redus la 50%. Deoarece doream sa le arat ca am apreciat gestul lor, am zis sa atasam si o furca, cuvete si pipa, sa alcatuim un frame set complet, lasandu-i pe dansii sa imi faca un pret. Pana aici toate bune si frumoase, au lucrat curat, amabil, raspundeau prompt la telefon si mail, pretul per total era unul accesibil etc. De asemeni am convenit de comun acord ca suma totala sa o platesc in 3 rate. In mod normal, lucru ce eu il consider elementare de altfel, ar fi fost ca dupa achitarea celei de-a 2-a rata, reprezentand in jur de 80% din suma totata, ca dansii sa se apuce sa asambleze cadrul. In ziua cand achitam integral sa ies cu frameset-ul pe usa, eu multumit de produs si de modul de interactionare, ei multumiti ca au facut un client fericit etc. Dar din pacate nu a fost asa. La o saptamana dupa achitarea integrala a sumei, am sunat la magazin sa vad in ce stadiu se afla cadrul. Mi s-a spus, ca este gata, citez "acum ma uit la el si este complet asamblat", in urma acestei convorbiri a 2-a zi m-am dus fericit sa imi ridic cadrul. Ajung in magazin, si raman uimit, cadrul era inca la vanzare pe perete cu pretul pe el, cu praful tot acolo, nici macar nu fusese miscat, atins, cu atat mai putin "asamblat". Am intrebat care e problema? Aseara a fost o gluma? Sau? Mi s-a explicat destul vag, ca a fost o greseala, ca ceva piese nu au ajuns. Bazandu-ma pe faptul ca am mai colaborat cu dansii de mii de ori, nu am zis nimic, am mers pe incredere si am tacut din gura. Acest scenariu s-a repetat timp de inca 3 saptamani, sunam, mi se spunea ca totul e ok, ajungeam in magazin si "pauza". Ajuns oarecum la capatul puterilor le-am comunicat dansilor ca nu imi permit sa fac saptamanal naveta la Brasov doar ca sa ii salut, daca asta doresc prefer sa ne vedem in alte circumstante, eventual la o bere. Insistand sa mi se spuna de ce nu este inca gata, proprietarul a spus ca pentru un asa cadru frumos, nu se cuvine decat o furca pe masura. Ei nu o aveau in stoc si au comandat-o din afara, din cauza ca au survenit ceva probleme la expediere, transportul a durat mai mult decat au estimat. Cu toate acestea, asta nu justifica de ce la telefon era una si la magazin era alta. Ca si mai sus, am mers pe incredere si am tacut din gura. Dupa alte 2 saptamani in care mi s-a spus ca voi fi sunat cand va fi gata, saturamdu-ma sa astept, am sunat eu ca sa vedem ce si cum. In urma convorbirii am ramas cu un gust mai mult decat amar in gura. "Aaaaaaa, da, baiatul din Busteni cu cadrul de carbon, am si uitat de tine" !!!!! Serios? Mai nou uitam de clientii? Fara sa mai sun, fara sa anunt, la cateva zile dupa convorbirea in tema m-a dus peste ei ne-anuntat. Nu am vrut sa fac o scena sau sa ma dau "rotund". Am incercat pe cat posibil sa le explic ca a trecut mai bine de o luna de la achitarea integrala a sumei iar eu tot nu mi-am vazut produsul gata, si tinand cont de acestea astazi ori plec cu frame-set-ul ori cu bani returnati integral. Dupa jumatate de ora au inceput sa sune telefoanele, eu m-am dus sa ma plimb, nu voiam sa ii pazesc, mi se oferea o alta furca, cu brate din carbon si gat de aluminiu, nu aveam nimic impotriva cu asta, dar ca ar dorii sa ma intorc la magazin sa discutam personal ceva detalii. Ok, in sfarsit faceam progrese, cel putin asa am crezut. Ajung la magazin si vad ca furca iesea din cadru in jur de ~5mm. I-am intrebat daca este noua, nu o data ci in repetate randuri, au spus ca da, o aveau in "spate" pentru alt client dar din cauza ca e "graba" o pot avea eu. Acum apelez la dvs stimati domni. Ati mai vazut furci noi cu gatul atat de mic? Eu stiu ca orice furca vine cu gatul supradimensionat, tocma ca clientul sa o poata taia dupa preferintele sale. Pe langa asta, interiorul bratelor prezenta ceva zgarieturi. Oricine si-ar fi dat seama ca furca aia numai noua nu e. Simtindu-ma luat de prost, recunosc, am cedat. I-am rugat sa scoata imitatia aia de furca, sa o patreze ei sa imi dea cadrul la pretul convenit initial si suma de bani ca diferenta. Dupa aproximativ o ora de incercari, cum ca va dam alta furca, puteti lua de diferenta produse din magazin etc, am primit banii, am plecat si de atunci nu am mai privit inapoi.

Asadar PRO: (pentru moment)
-prompti,
-intelegatori,
-deschisi negocierilor.

CONTRA
:
-mai mult decat neseriosi,
-m-am simtit tratat ca ultimul incepator,
-fara cuvand de onoare, degeaba spunem un lucru, sunt sanse 50/50 sa se intample,
total indiferenti.

Per TOTAL: desi, dupa cum am mentionat si mai sus, mai colaborasem cu ei in nenumarate randuri, de la intamplarea respectiva nu mai am nici o tangenta cu ei. Am fost uimit de felul in care colaboreaza dansii cu clientii lor, mai ales pe termen lung.

+11
Tudor Simion

Trimite mesaj

#291490 6 iulie 2013 la 13:44

Aceasta este o repostare upgrade a recenziei de acum doua saptamani dintr-un topic ce a fost mutat:

Sunt client pe piata MTB destul de vechi si fiind din Brasov este inevitabil sa nu fi intrat la Playbike .De vreo cativa ani buni ii vizitez destul de des . Incercand sa fiu echidistant, in interesul meu in primul rand, cand ma apuc de cheltuit studiez bine piata si , de obicei, ma opresc la piata locala respectiv Playbike si concurenta. De asemenea este bine de stiut ca sunt detinator a trei biciclete : un full all-mountain, un hardtail adaptat pentru dama si hardtail pentru copil , deci cap de familie si mecanic sef.
Revenind la Playbike:
Magazin, expunere, sfaturi achizitie :
Discutand numai de cele trei magazine din Brasov concentrate pe strada Carpatilor as putea spune ca spatiul este suficient, produsele sunt expuse grupat, cu logica, si intotdeauna apare rapid cineva care sa te intrebe cu ce sa te ajute. Au rastel in fata magazinelor si chiar rastel cu spatiu inchis la unul din ele.
Gama de produse este foarte larga si de cele mai multe ori aduc produse verificate prin experienta. Stiu sa si le promoveze majoritatea angajatilor fiind practicanti pasionati ai diferitelor ramuri ai ciclismului. Si la sfaturi stau bine: daca ai o problema nu pleci nelamurit.
Ce am cumparat : piese (ghidon,pipa,butuci,spite,nipluri, lanturi, pinioane, schimbatore, anvelope, camere,aparatori noroi), echipament (casti, protectii genunchi si coate, manusi, tricouri, suporti bidon si bidoane, incaltaminte) si produse de intretinere (uleiuri, vaselina, scule). Toate produsele au fost intotdeauna ce scria ca sunt , preturile sunt clare si stii pe ce dai banii.
Ultima oara am cumparat o pereche anvelope Onza Greina.
Si cum nu totul este roz pe lumea asta, cu Playbike am avut o mica dezamagire la achizitia
acestor anvelope, respectiv stocul nu era cat credeau ei ca este. Culmea ca si importatorul direct epuizase stocul asa ca a trebuit sa astept. Modul cum s-a rezolvat : destul de rapid ( a doua zi dupa ce importatorul a primit marfa) si foarte onorabil (acelasi pret promotional ) ma face sa consider toata tarasenia un plus. Face parte din meniu si cum te scoti nu ?
Despre prezentare produse online cred ca sunt cei mai buni. Cand ma apuc sa studiez o viitoare achizitie sau, chiar numai sa studiez un produs, prima oara deschid site-ul Playbike. Ca sa nu mai zic ca si in sectiunea „Bazar” al acestui site majoritatea link-urilor fac trimitere la site-ul lor. Cam spune ceva chestia asta...
Despre actualizare site pot spune ca la introducere produse noi stau foarte bine , cu actualizarea stocurilor se poate mai bine. Din motive evidente nu am cumparat online deci nu pot aprecia acest serviciu.
La service am apelat pentru o revizie furca RS Recon cumparata de pe Dirtbike acum cativa ani – furca folosita un an fara nici o problema si revanduta tot pe Dirtbike. La acelasi pret consider ca starea in care am vandut-o a fost mai buna decat cea in care am cumparat-o.
Recent am facut doua perechi de roti : sunt foarte bune.
Personalul este bine pregatit si amabil. Mai sus scriam ca toti sunt practicanti ai ciclismului deci stiu ce spun. Faptul ca au mai multe magazine face ca si numarul de personal sa creasca deci sa apara si nou angajati. Cu toate ca ii cunosc pe cei vechi , am discutat si cu unul nou angajat si am fost multumit. Mi-a pus pe masa un schimbator spate exact cum imi doream , mi-a explicat ce face si cum functioneaza, unde se potriveste si cat costa.Cand intrebarile mele au devenit mai complicate a apelat la un coleg mai experimentat si nu am plecat nelamurit. Important e ca se straduie , sunt corecti si de bun simt – asta este experienta mea.
Promotii, promovare.
Promotiile periodice la produse, inclusiv blackfriday, sunt un mare plus. Din punct de vedere al clientului urmaresc aceste promotii si incerc sa profit de ele. Cat despre promovare cu totii stim ca Playbike este in spatele concursului DH anual „On the rocks” , organizat la Bunloc ca la carte atat pentru concurenti cat si pentru spectatori. In afara pe promotion nu prea cred ca le ies ceva bani din chestia asta. Poate pun de la ei...Nu mai spun de mobilizare personal care, in loc sa vanda, muncesc la traseu , la organizare concurs , entertainment, demostratii si party. Preturi
Nu intotdeauna au preturile cele mai mici dar asta inseamna concurenta si acest fapt ar trebui sa avantajeze clientul. Inchipuiti-va ca toti patronii ar fi prieteni la catarama si ar crea un monopol, implicit promovare de preturi mari. De monopoluri am mai avut noi parte si credeti-ma : e mai bine asa.
Contact
Facand o mica referire la caricatura de recenzie mutata pe alt topic se pare ca feed-back a functionat si de raspuns la telefon au raspuns . Este preferat nr. de telefon din reteaua Romtelecom (0268...) sau emailul. Nr. de telefon RDS (0368...) face legatura la service unde este aglomerat si trebuie sa ai sansa sa ti se raspunda.
Presupun ca este eficient si civilizat sa raspunzi pe email . Este si asta o cale de comunicare, nu instant, dar suficient de rapida .
Concluzie
Per total sunt multumit de acest magazin si service. Raman in top five meu asta incluzand si 3 magazine online de afara si de cele mai multe ori inaintea lor.

+5
Dan Calinescu

Trimite mesaj

#292280 12 iulie 2013 la 11:31

Data și scopul: 04-05.07.2013 / Achiziție Maxxis DHF 2.5 ST + camera si Maxxis DHR 2.35 ST + camera - 370 RON

Particularități ale vizitei:
Aveam nevoi de 2 cauciucuri pentru munte. Holy Rollere nu mergeau prea bine pe solul moale din padure. Aveam nevoie sa fie livrate intr-o zi de vineri dupa ora 16.

Puncte tari:
Foarte amabili si servibili. Initial am vrut DHF MaxxPro pentur spate, dar nu aveau in stoc, asa ca le-am explicat ca voi folosi aceste cauciucuri doar pentru padure, nu o sa vada asflat. Mi-au recomandat tot SuperTacky, dar DHR. M-au sunat de mai multe ori, chiar s-au oferit sa trimita variante 2.5 pentru spate sa o probez, sa vad daca se potriveste si daca nu sa o trimit inapoi, platind ei curierul. Nu a fost cazul pana la urma.

Puncte mai putin bune / slabe:
Nu mi-au trimis un sticker, ca la ultima comanda :(

Concluzie:

10. Experienta agreabila si orientata spre client. La fel a fost si la ultima comanda, sigur o sa mai comand de la ei si pe viitor.

+1
Tiberiu Tibilescu

Trimite mesaj

#315906 9 mai 2014 la 19:08

Am comandat ieri acest butuc: http://www.playbike.ro/produs.php?id_produs=9576 .
Comanda a ajuns foarte repede, in mai putin de 24 de ore. Totul bine si frumos pana la deschiderea ambalajului.
Am avut marea surpriza ca produsul SHIMANO sa fie ambalat intr-o cutie SRAM mare si rosie. Initial am crezut ca s-a produs o confuzie si am primit un alt produs fata de cel platit. Dupa deschiderea cutiei, am oservat ca butucul comandat se afla in acea cutie plin de vaselina si zgariat pe partea unde se monteaza pinioanele, ca si cum ar fi fost folosit.
Cu alte cuvinte e foarte posibil sa fi primit un produs SH la pret de produs nou. Consider ca am fost pacalit si de aceea simt nevoia sa impartasesc aceasta neplacuta experienta cu restul potentialilor clienti ai acestui magazin , pt ca lumea sa stie cu ce se poate alege. Cu alte cuvinte, evitati sa fiti bataia de joc a cuiva pe banii dumneavoastra.

+1
nick martines

Trimite mesaj

#321783 13 iulie 2014 la 18:26

Data și scopul:04 iulie - 2014

Scopul vizitei:
Zgomot pedala dr. la bicicleta achizitionata de la ei in 2013, fiind in garantie. Am apelat la magazinul Playbike Bucureşti .

Pro:
Personal foarte amabil.
Comunicare eficientă şi interes dat de personalul magazinului în rezolvarea problemei.
Rapiditate în rezolvarea problemei, fiindu-mi schimbate pedalele pe loc.

Contra:
Cu toate ca bicicleta este in garantie si am respectat cerintele din certificatul de garantie, iar pedala de pe bicicleta era intacta ( nu prezenta urme de lovire sau accidente ) mi-a fost refuzata schimbarea acesteia pe garantie, pe motivul ca este folosita. Asa ca am fost obligat sa-mi cumpar o pereche noi de pedale, pe care le-au montat pe loc.
In final, ca urmarea discutiilor purtate cu reprezentantul Playbike Bucureşti, mi-au fost retinute pedalele vechi pt. a se obtine aprobarea, in vederea schimbarii acestora in perioda de garantie. Pe cale de consecinta, am tras concluzia, ca de fapt, nicio piesa nu e supusa garantiei, avand in vedere ca toate sunt folosite atata timp cat utilizez bicicleta. Acest lucru fiindu-mi confirmat si de interlocutorul meu, prin tacerea acestuia, atunci cand l-am intrebat ce piese sunt totusi in garantia de 2 ani, a bicicletei.

Concluzii:
Nota 10 pt. personal
Nota 10 pt. promtitudine si rezolvarea problemelor semnalate ( am mai fost si anterior pt. diverse reglaje ).
Nota 4 pt. modul de schimbare al pieselor defecte, la bicletele aflate in garantie, achizitionate prin magazinul Playbike Bucureşti.

+1
Iulian Florea

Trimite mesaj

#328462 1 octombrie 2014 la 17:44

Am comandat un grup de pinioane, l-am ridicat vineri dimineata, fiind achitat cu cardul.
Pe seara am mers cu bicla la un alt magazin pentru montare, si mare a fost mirarea cand am vazut ca nu se potrivea cu bucutul (nu intru in detalii, pentru ca nu asta e scopul postului).
Am transmis email la playbike cu situatia, au raspuns imediat, si m-au rugat sa trec si pe la ei pentru a se convinge (nici ei nu intelegeau cum de nu se potrivesc). Am mers imediat la ei, s-au lamurit de incompatibilitate.
M-au intrebat daca ar putea sa imi aduca ceva similar, am analizat, si din pacate nu prea aveam alte optiuni bune pt mine.
Fara sa le sugerez asta, au sunat la banca si au anulat tranzactia, mi-au dat bon care atesta anularea tranzactiei.
Fara discutii interminabile, fara sa astept ceva timp sa imi revireze suma. Totul cu o atitudine exemplara. In ciuda faptului ca ambalajul era rupt.

Si-au castigat un client in mine.
Exemplu de urmat .

+8
Cristian Reut

Trimite mesaj

#351243 31 august 2015 la 13:35

Salutare,

in data de 28.08.2015 (Vineri) am facut o comanda on-line pentru o serie de produse. Suma de achitat se ridica undeva la 2200 de lei.

Astazi, 31.08.2015 (Luni) primesc un sms: "Buna ziua. Playbike." Hm.. ciudat.

Trimit raspuns: "Buna dimineata.".

In foarte scurt timp primesc un telefon, de la un angajat din Brasov, n-a binevoit sa se recomande. Nu intelegea de ce a primit un mesaj cu "Buna dimineata" ori ce anume doresc. Isi da singur seama ca o fi vorba de vreo comanda ceva, ba' poate si-o fi adus aminte ca ei sunt cei care mi-au trimis primii sms, e criza cu minutele astea in ziua de astazi.

Ii spun numele pe care s-a facut comanda. Mda, spune el, aveti doua comenzi etc etc. Vad ca doriti sa le ridicati personal din magazinul din Bucuresti. Confirm, dat fiind faptul ca am procedat in acest mod de mai multe ori.

Sunt intrebat daca am fost in magazinul din Bucuresti sa comand respectivele piese. Hm, care mai este sensul comenzii on-line daca trebuie sa ma deplasez in magazin? Vine si raspunsul, naucitor: "Noi n-avem de unde sa stim ce stoc are magazinul din Bucuresti". Ma indoiesc sincer de acest lucru, chiar insa si daca lucrurile ar sta asa, este de datoria voastra sa va interesati ii spun. Raspunde sec ca doar nu o sa stea cu vanzatorul la telefon sa verifice ce si cum. Pardon?

Da, spune el, mergeti in magazinul din Bucuresti, vedeti dvs ce stoc e pe acolo, luati ce gasiti, iar pentru restul dati o noua comanda la noi. Pardon?

Lucrurile ar trebui sa se desfasoare in felul urmator: Trimit o comanda on-line. Ajunge la ei, verifica produsele si disponibilitatea lor, le aduna de unde le gasesc, le trimit in Bucuresti, ma suna cand sunt fizic in magazinul din Bucuresti, le platesc, plec fericit. Simplu.

Nu in ultimul rand, avand in vedere faptul ca este sfarsit de sezon, ca suma produselor comandate nu e chiar mica, intreb ce discount se aplica. Raspunsul nu intarzie: "Nu avem promotii in acest moment, nu putem acorda niciun fel de discount".

Ok, sa inteleg si eu, comanda on-line numai on-line nu e, trebuie sa ma deplasez in magazin, sa verific eu stocul, sa dau din nou o comanda pentru ce lipseste, discount-ul este zero, atitudinea angajatului este foarte neplacuta, tot el este cel iritat. Ii spun cinstit ca m-a pierdut de client, atat pe mine cat si pe prietenii mei, aia putini care sunt. Nu-l intereseaza.

Poate "merge" bine afacerea in momentul de fata incat isi permit oamenii sa dea cu flit unui client ce voia sa cheltuie 2200 de ron, vestea insa se duce mai departe si pe termen lung au de pierdut. Este insa desigur dreptul lor sa conduca aceasta afacere cum considera mai bine.

Concluziile le trage fiecare.

+5
Florin Dandu

Trimite mesaj

#351248 31 august 2015 la 14:36

În principiu sunt de acord cu tine, mai puțin la partea cu discount-ul prin telefon: dacă aveau discount, acesta ar fi fost afișat pe site. Dacă nu primeai SMS-ul îi mai sunai să ceri discount :) ?

+1
Cristian Reut

Trimite mesaj

#351250 31 august 2015 la 15:16

Discountul a fost cerut in momentul in care am lansat prima comanda. N-are legatura cu sms-ul. Iar discount-ul de care vorbesti tu Florin este cel mai probabil acea reducere aplicata de ei unui produs ce, de regula, nu mai are cautare atat de mare. Doua lucruri total diferite.

Dan Oltean

Trimite mesaj

#351254 31 august 2015 la 16:19

Am avut tangente cu magazinul de 2 ori.
O data prin februarie cand am comandat 2 metri de camasa pentru schimbator.
Comanda am lansat-o seara in jurul orei 23-24. Am fost sunat a doua zi in jurul orei 11, dar eram la ore la scoala si nu am putut raspunde. In 2-3 minute dupa apel am primit un mesaj: "Buna ziua, PlayBike".
In pauza i-am sunat si mi-a raspuns un tip foarte amabil care m-a informat ca imi va ajunge comanda in decursul a ~3 zile deoarece alesesem serviciul de livrare prin posta.

A doua oara, de vreo 2 saptamani asa, am comandat un ghidon, niste placute de frana si alte maruntisuri. La ~30 de minute de la lansarea comenzii am fost sunat si informat cu privire asupra indisponibilitatii in stoc a modelului de placute ales. Domnul mi-a spus ca au fost vandute ultimele 2 seturi din stoc si mi-a recomandat un model cu 4 lei mai ieftin/set. Mai apoi mi-a citit intreaga lista a comezii pentru ca totul sa fie ok.
Am intrebat cand ajunge comanda si mi-a spus ca nu crede ca mai ajunge in ziua urmatoare deoarece masina de la Fan ridicase deja coletele, dar daca "colegul" mai are drum la sediul Fan o sa ia si coletul meu. Ziua urmatoare, cam la 11 dimineata am primit coletul.

Punct slab: Desi am specificta in a doua comanda sa se trimita 1 sticker, daca se poate, nu am primit niciunul :)) (oricum am fost informat la telefon, cand am confirmat comanda ca nu stiu sigur daca mai au stickere-deci no problem)

De la mine cei de la PlayBike au nota 10 din toate punctele de vedere.

0
Cezar Degenaru

Trimite mesaj

#372409 13 septembrie 2016 la 20:21

Am fost ieri sa iau un ax plin pentru butuc spate. Am verificat cu cel vechi sa fie la lungime, am cumparat bile noi pe care de asemenea le-am comparat cu cele vechi si apoi am plecat acasa fericit ca voi putea sa ma plimb cu bicla dupa ce il montez.
Desfac axul vechi, ma apuc sa curat, il iau pe cel nou si observ ca nu are piulitele exterioare. Greseala mea ca nu am belit ochii in magazin, dar si a lor ca mi-au dat axul fara piulitele exterioare pe el.
Intru pe site, gasesc axul, arata identic cu al meu doar ca in poza de acolo avea si cele 2 piulite care mie imi lipseau. Nu puteam sa le pun pe cele vechi pentru ca asta era una din problemele pentru care schimbam axul, o piulita avea filetul ras, iar cealalta il avea destul de uzat.
Azi mai fac un drum dupa serviciu sa le cer piulitele. "Salut, am fost ieri la voi si am cumparat un ax pe care mi l-ati dat fara piulitele exterioare" Mi se raspunde: "Ok, pai si acum?" ( Nu sunt exact astea cuvintele, dar cam asta era ideea spusa de vanzator) Ii raspund "Pai si le vreau". Apoi il intreaba pe colegul lui daca sunt incluse in pretul axului, primeste raspuns ca da si merge in spate sa imi aduca. Imi da doua piulite ce nu aveau gaura strapunsa, diferite fata de cele din poza de pe site. Dupa ce ii spun ca nu cred ca vor fi bune, nefiind strapunse, imi spune ca altele nu au.
Ajung acasa, si uitandu-ma la piulite observ ca nici nu erau noi, una avand muchiile rase pe 2-3mm plus urme pe fata de asezare. Nu ca ar fi o problema, le pot folosi si fata de cele vechi sunt foarte bune. Problema este ca se vand piese uzate ca si cum ar fi noi. Axul ala a avut si el niste piulite cu el, pe care nu le mai avea din varii motive de ei stiute.
In rest baieti amabili cu o atitudine ok, te simti bine la ei, pana descoperi ca ai cumparat ceva sh.

Radu Besoiu

Trimite mesaj

#375853 5 decembrie 2016 la 18:33

Am facut cateva comenzi online....m-a impresionat placut rapiditatea cu care se poate stabili un contact telefonic, baieti sunt profesionisti si ofera info necesare iar coletul pleaca in aceeasi zi!!!

+2
Cosmin Cristian

Trimite mesaj

#375856 5 decembrie 2016 la 19:24

Super baieti toti... si Brasovul si Bucurestiul... comunicare buna, sfaturi ok, rabdare :) ... personal, sunt ff multumit de reteaua de magazine Playbike (de vreo 4 ori am cumparat online de la ei) si se afla printre favoritii mei... cam atat pana acum

Constantin Nastase

Trimite mesaj

#376585 30 decembrie 2016 la 16:32

bună ziua ! Am și eu de adăugat un comentariu: pe data de 07.09.2016 am comandat pentru prima oară un produs la dumnealor. Spre surprinderea mea, la mine a ajuns alt produs, fapt pe care-l puteam sesiza la OPC. Am returnat produsul și pe data de 06.10.2016 am primit produsul care-mi trebuia. Pe data de 12.12.2016 am comandat din nou un produs în valoare de 210 lei însă din anumite motive nu l-am putut ridica de la curier. Produsul a fost returnat și am fost băgat în lista ”neagră”, având interzis la alte comenzi. Am contactat telefonic un angajat al Playbike care mi-a vorbit foarte arogant de parca discuta cu un infractor, m-am oferit cum mi s-a părut normal să achit transportul produsului dus-întors și totodată să fiu deblocat. Mi-a spus că va lua legătura cu contabilitatea să vadă despre ce sumă e vorba și dacă se poate face ceva. Nici până în prezent nu am fost contactat. Pe data de 22.12.2016 le-am trimis un email cu solicitarea sumei de bani (contravaloarea transportului) și pașilor care trebuie urmați pentru deblocarea mea de pe acea listă însă nici până azi nu mi s-a răspuns. Cine mă poate ajuta cu o lămurire ?


Parteneri


Termeni și contiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2017 DirtBike.ro