Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugam sa te loghezi | Nu ai cont? Creeaza cont acum
  • Oneal
  • Dracula BMX
  • Lichidari de stoc la
  • reducerile continua

Vopsire-un sfat?:)

multe chestii interesante , numere multe ..

Trimite mesaj
Posturi: 92
Subiecte: 2

29 august 2010 la 18:34

Hoper.Bmx: Salut,nu sunt chiar incepator in ale vopsitului in sensul ca stiu pasii care trb urmati si ce anume trb facut pt ca am vopsit vreo 2-3 cadre,jenti etc.Dilema este urmatoarea:Unde as putea gasi un lac calumea sa tina??Tot iese foarte frumos dar dupa un timp de la "fracare" vopseaua se mai duce pe alocuri.Am vopsit si cu dupli-color(cea mai scumpa),tot am luat de la ei si lacul lasa mult de dorit,Ce spuneti ca ar trebui sa cumpar?Ce fel de lac?Multumesc anticipat!
P.s:Vopsirea am facut-o cu spray!

Mai multe straturi , doar atat :)

ultima modificare: 29 august 2010 la 18:35

Mihalcea Claudiu

Trimite mesaj
Posturi: 8

30 august 2010 la 12:37

NU am avut timp sa citesc toate comenturile dar trebuie sa vezi pe ce baza este facuta vopseaua cu care vrei sa dai si daca e pe baza de apa trebuie sa dai lacul dupa 4 5 ore iar daca e pe baza de diluant 20 30 de minute iar daca e din aia ecologica 8 ore. Si daca respecti timpi acestia nu se mai ia vopseaua si nu se crapa si lacul poti sa il dai in 2-3 manuri(vb. lui Ilie Morohai).

sunt cativa pasi sa vopsesti corect si sa iasa foarte bine.
1. Smirghel de apa Granulatie 400, se matuieste sub apa.
2. Pe o carpa uscata pui benzina si stergi foarte bine toata piesa.
3. Dai cu filler la tub de spray care acopera si umple toate zgarieturile
4. Lasi sa se usuce (cat indica pe tub) apoi se matuieste foarte bine cu Smirghel de apa Granulatie 360 sub apa.
5. Apoi dai iar cu carpa cu benzina.
6. Apoi coloarea dorita si lasi sa se usuce(alege timpul de mai sus in fuctie de ce fel de vopsea folosesti)
7. Si in functie de ce vopsea ai dat iti alegi si lacu daca e pe baza de apa vopseaua la fel si lacul etc.