Vopsire-un sfat?:)
|
Tudorescu Alex Posturi: 217 Subiecte: 11 |
21 iulie 2010 la 13:36 Salut,nu sunt chiar incepator in ale vopsitului in sensul ca stiu pasii care trb urmati si ce anume trb facut pt ca am vopsit vreo 2-3 cadre,jenti etc.Dilema este urmatoarea:Unde as putea gasi un lac calumea sa tina??Tot iese foarte frumos dar dupa un timp de la "fracare" vopseaua se mai duce pe alocuri.Am vopsit si cu dupli-color(cea mai scumpa),tot am luat de la ei si lacul lasa mult de dorit,Ce spuneti ca ar trebui sa cumpar?Ce fel de lac?Multumesc anticipat!
|
| Citeaza |
|
Bogdan Perghel Posturi: 315 Subiecte: 9 |
21 iulie 2010 la 13:58 ori dai multe multe multe multe straturi de lac ori vopsesti electrostatic! |
| Citeaza |
|
Stefan Olteanu Posturi: 103 Subiecte: 2 |
21 iulie 2010 la 14:08 poti sa intrebi pe la un atelier de vopsitorie, care ar fi cel mai bun lac....
|
| Citeaza |
|
Cosmin M (comy) Posturi: 134 Subiecte: 10 |
21 iulie 2010 la 16:15 sigur dai cu smirghel inainte si dai si cu grund? |
| Citeaza |
|
Radu-Teodor Stoian Posturi: 791 Subiecte: 23 |
21 iulie 2010 la 18:38 sprayurile in general chiar si duplicolor sunt vopsele pt retush.. nu tin in timp pe suprafete mari. se usca rapid adica sunt pe baza de rasini sintetice cu uscare rapida..
|
| Citeaza |
|
21 iulie 2010 la 18:47 comy: sigur dai cu smirghel inainte si dai si cu grund? |
| Citeaza |
|
stefan mutu (peeketus) Posturi: 536 Subiecte: 11 |
21 iulie 2010 la 22:21 Hoper.Bmx: comy: sigur dai cu smirghel inainte si dai si cu grund? |
| Citeaza |
|
Cristian Cucuiet Posturi: 183 |
21 iulie 2010 la 22:33 tre sa smirgaluiesti si pe grund si pe vopsea sa prinda ultimul strat, altfel se cojeste la lovituri; o granulatie fina.
|
| Citeaza |
|
PaPy Posturi: 16 Subiecte: 8 |
21 iulie 2010 la 23:30 ar fii o idee vopsirea electrostatica dar nus in ce conditii o poti face, iar alta o poti vopsi la pistol/compresor cu un lac mai gros in cateva straturi si revenit odata la ceva vreme.Spor la dat! |
| Citeaza |
|