Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugam sa te loghezi | Nu ai cont? Creeaza cont acum
  • RockShox
  • Dracula BMX
  • Lichidari de stoc la
  • reducerile continua

Vopsire-un sfat?:)

Tudorescu Alex

Trimite mesaj
Posturi: 217
Subiecte: 11

21 iulie 2010 la 13:36

Salut,nu sunt chiar incepator in ale vopsitului in sensul ca stiu pasii care trb urmati si ce anume trb facut pt ca am vopsit vreo 2-3 cadre,jenti etc.Dilema este urmatoarea:Unde as putea gasi un lac calumea sa tina??Tot iese foarte frumos dar dupa un timp de la "fracare" vopseaua se mai duce pe alocuri.Am vopsit si cu dupli-color(cea mai scumpa),tot am luat de la ei si lacul lasa mult de dorit,Ce spuneti ca ar trebui sa cumpar?Ce fel de lac?Multumesc anticipat!
P.s:Vopsirea am facut-o cu spray!

ultima modificare: 21 iulie 2010 la 13:38

Bogdan Perghel

Trimite mesaj
Posturi: 315
Subiecte: 9

21 iulie 2010 la 13:58

ori dai multe multe multe multe straturi de lac ori vopsesti electrostatic!

Stefan Olteanu

Trimite mesaj
Posturi: 103
Subiecte: 2

21 iulie 2010 la 14:08

poti sa intrebi pe la un atelier de vopsitorie, care ar fi cel mai bun lac....
sau sa mergi chiar acolo sa il aplice.

Cosmin M (comy)

Trimite mesaj
Posturi: 134
Subiecte: 10

21 iulie 2010 la 16:15

sigur dai cu smirghel inainte si dai si cu grund? indepartezi praful urmat dupa smirgheluire ?nu inteleg dc nu ar merge bn

Radu-Teodor Stoian

Trimite mesaj
Posturi: 791
Subiecte: 23

21 iulie 2010 la 18:38

sprayurile in general chiar si duplicolor sunt vopsele pt retush.. nu tin in timp pe suprafete mari. se usca rapid adica sunt pe baza de rasini sintetice cu uscare rapida..
pt bike ai vrea ceva vopsea speciala.. gen la masini.. le vopsesc le baga in uscatoare..sau mergi undeva calumea si o faci cu camp electrostatic..
alea tin cel mai bine..
lacu nu prea are treaba.. vopseaua de spray e slaba.
eu folosesc spray numai pe chestii marunte..gen o maneta de frana.. un etrier etc.
bafta la vopsit

Tudorescu Alex

Trimite mesaj