Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugam sa te loghezi | Nu ai cont? Creeaza cont acum
  • Oneal
  • Dracula BMX
  • Lichidari de stoc la
  • reducerile continua

Ce cadru imi recomandati?

Sondaj de opinie

Care este mai bun ? (127 voturi)
  • Prodigy 9.81
  • Prodigy 3.14
  • Prodigy Johnny Bravo
  • Magellan PolarX 4X 2009
  • Magellan PolarX Table Top 2008
  • Mongoose Thunderball
  • Cube Edge Zone
George Anghelescu

Trimite mesaj
Posturi: 441
Subiecte: 20

8 martie 2010 la 21:24

Ce cadru imi recomandati dintre urmatoarele:
- Prodigy 9.81
- Prodigy 3.14
- Magellan PolarX Table Top '08
- Mongoose Thunderball
- Magellan PolarX 4X 2009
- Prodigy Johnny Bravo
- Cube Edge Zone
Practic dirt/street. Sau puteti sa imi mai recomandati cadre care ziceti voi ca ar fi bun. Mentionez ca sunt cam incepator. Vreau sa imi spuneti si bune si rele despre aceste cadre. Am un buget intre 400-500-600 RON MAXIM! Am 1.62m inaltime. Multumesc.

Ayame Andrei

Trimite mesaj
Posturi: 433
Subiecte: 5

8 martie 2010 la 21:28

recomand Edge Zone(sau drop zone dc nu?:)) ) deoarece este destul de rezistent...din aluminiu 7005, este destul de usor...aproximativ 2,4 kg...e geometrie destul de OK pentru dirt in special....mie unul imi place...shi il recomand cu caldura:)

Plesa Matei

Trimite mesaj
Posturi: 144
Subiecte: 6

8 martie 2010 la 21:30

Eu spun sa iti gasesti un cadru giant stp 1,2 mai vechi, deprin 2005-2007 daca gasesti.Eu am Stp1 de 2006, cadrul are 1600 gr geometrie foarte buna!

Il recomand cu mare drag.

robert marian

Trimite mesaj
Posturi: 83
Subiecte: 5

8 martie 2010 la 21:36

eu am un PRODIGY johnny bravo,si sunt multumit de el...este mai usor decat prodigy 9,81 sau 3,14(dar acestea sunt un pik mai rezistente)orikum eu ti-l recomand cu caldura ..este un cadru entry level de dirt/street;)bafta.

raducu bogdan

Trimite mesaj
Posturi: 124
Subiecte: 4

8 martie 2010 la 21:57