Log In
Pentru a putea posta mesaje te rugăm să te loghezi
|
Nu ai cont? Creează cont acum
DirtBike Logo

Sa mai si radem...


Maximilian Munteanu
Editor in chief

Trimite mesaj
Posturi: 4873
Subiecte: 48

#346551 24 iunie 2015 la 19:32

MARIUS NEGRU: Da esti bun la arunca cu noroi fara motiv
Între seria care pretinzi ca este tăiată /furată (demonstrează )
Daca va uitați atent la cele 4 foto este diferența
1cea care ai pus-o tu este. Cu imbus
Nu cu cap șurubelnița cum este a mea
A mea are sărit lacu pe partea stânga fotografia care ai pus-o tu nu are sărit lacu si atlete multe diferențe


Marius? Pișc-o de aici și să nu te mai întorci niciodată! Sper ca vânzătorii de biciclete furate din vest, ca tine, să rămână noaptea prin pădure și să-i fugărească lighioanele pădurii! Până vă căcați pe voi! La propriu.

Incredibil tupeu pe capul vostru. Văd din ăștia ca tine zilnic și tot îmi sare țandăra.

Pusic!
Mx

+5
boris sirob

Trimite mesaj
Posturi: 2528
Subiecte: 12

#346554 24 iunie 2015 la 21:41

O dedicație pentru grupul de useri care ”se plâng de mine și nu au o părere foarte plăcută despre mine”:

Poate cineva să găsească diferențele între bicicleta postată pe un site italian de biciclete furate:



http://www.rubbici.it/bici-rubate/1-bici-rubate/7806-piton-golden


și bicicleta pusă la vânzare aici de un user foarte supărăcios că i se cere seria:



ultima modificare: 24 iunie 2015 la 21:41

+4
Serge Serban

Trimite mesaj
Posturi: 84
Subiecte: 1

#346555 24 iunie 2015 la 23:01

Peretele este clar diferit

+3
Vladone Nasta

Trimite mesaj
Posturi: 1392
Subiecte: 1

#346557 25 iunie 2015 la 00:17

Da, senzorul de la ciclocomp e montat invers pe furcă. Poziția quickrelease pe spate e alta. Lipsește bidonașul de apă. Fără bidon degeaba cumperi bicla

+2
Dinu Bobei

Trimite mesaj
Posturi: 162
Subiecte: 12

#346558 25 iunie 2015 la 01:58

si sa nu uitam nici lipsa caschetei:))))))))

ultima modificare: 25 iunie 2015 la 01:58

+1
Gheorghe Ionut Eugen

Trimite mesaj
Posturi: 225
Subiecte: 14

#346560 25 iunie 2015 la 08:09

Parca si gresia e aceeasi, si p-aia a "imprumutat-o" ? :)

+1
Claudiu-Mihai Bratu

Trimite mesaj
Posturi: 3

#346573 25 iunie 2015 la 12:13

Bicicleta cu frane optionale.: http://olx.ro/oferta/bicicleta-ssp-fixie-ID3vcUz.html#970f3bb9b5
Eu vreau una full-option :). Pacat de ea, arata chiar bine.

-1
Maximilian Munteanu
Editor in chief

Trimite mesaj
Posturi: 4873
Subiecte: 48

#346574 25 iunie 2015 la 12:19

Claudiu, nu toate fixie-urile au frână de față și nici toate BMX-urile. De aia sunt opționale. Fiindcă e o problemă de opțiune a rider-ului. Nu judeca ceva ce nu cunoști. :)

Claudiu-Mihai Bratu

Trimite mesaj
Posturi: 3

#346575 25 iunie 2015 la 12:32

BMX stiu ca nu au toate frane, dar de asta chiar nu stiam. Mea colpa. Oricum am spus ca imi place cum arata si nu am judecat pretul, cred ca este unul corect

Daniel Marin

Trimite mesaj
Posturi: 123
Subiecte: 9

#346583 25 iunie 2015 la 13:10

fixie-ul de mai sus e chiar ok. <s>are raportul cam mare (44/16) dar vad ca asta se prefera oricum.</s>
tocmai am facut calculele si vad ca e ideal pentru 35kmph

ultima modificare: 25 iunie 2015 la 13:14

Liviu Ionescu

Trimite mesaj
Posturi: 134
Subiecte: 1

#346584 25 iunie 2015 la 13:12

Păi şi cu frâna spate cum rămâne? Că n-o are nici pe aia. =))

-1
JDM Al Khalid

Trimite mesaj
Posturi: 1594
Subiecte: 11

#346586 25 iunie 2015 la 13:29

Eu sint baiat simplu de la tara si inca ma excit cind vad bicicletele cu 45 de viteze asa ca poate aberez.. exista fixie cu frine ? De ce ai pune frine pe o bicla care se opreste in momentul in care nu mai pedalezi ?

-1
Daniel Marin

Trimite mesaj
Posturi: 123
Subiecte: 9

#346590 25 iunie 2015 la 14:05

Contează în cât timp se oprește. Știi cum e vorba bancului: se oprește, dar așa, mai în scârbă.

Radu Codrea

Trimite mesaj
Posturi: 122
Subiecte: 15

#346599 25 iunie 2015 la 15:20

JDM Al Khalid: De ce ai pune frine pe o bicla care se opreste in momentul in care nu mai pedalezi ?
Pentru ca fixa nu se opreste in momentul in care nu mai pedalezi (cel putin nu suficient de repede) ... inertia, bat-o vina.

Ai cateva metode de a opri cu fixa fara o frana de mana, fiecare cu dezavantajele ei dar, oricum, niciuna nu-ti ofera o oprire sigura in caz de urgenta. Ideea e ca la fixa trebuie sa cam anticipezi ce se intampla in trafic si sa fii extrem de atent la ce se intampla in jur. Cu fixa ti se ascut simturile, cum spunea un amic ... :)

Prima optiune (si cea mai simpla) este sa reduci progresiv cadenta, cat de mult si repede poti (cat te tin picioarele :) dar distanta de oprire este destul de mare (in functie si de viteza pe care o ai). A doua optiune este skid stop dar iti uzezi cauciucul destul de repede. A treia optiune este skip stop. O a patra optiune, de mare angajament, este sa pui talpa piciorului pe cauciucul din spate. Si or mai fi si altele, n-am stat sa aprofundez problema pentru ca m-am linistit cu senzatiile tari dupa ce am mers cu fixa sotiei (care merge cu ea zilnic la birou, de aproape doi ani).

ultima modificare: 25 iunie 2015 la 15:59

+1
Radu Codrea

Trimite mesaj
Posturi: 122
Subiecte: 15

#346600 25 iunie 2015 la 15:36

Daniel Marin: fixie-ul de mai sus e chiar ok. <s>are raportul cam mare (44/16) dar vad ca asta se prefera oricum.</s>
tocmai am facut calculele si vad ca e ideal pentru 35kmph


De curiozitate, cum ai facut calculul raport vs viteza? Eu am pe SSP un raport ceva mai mare, de aproximativ 2.9 (52/18) si nu cred ca pot atinge 40 km/h pe drum drept. N-am avut curiozitatea sa-mi pun ciclocomputer-ul pe bibicleta dar asta e senzatia cel putin ...

ultima modificare: 25 iunie 2015 la 16:32

Maximilian Munteanu
Editor in chief

Trimite mesaj
Posturi: 4873
Subiecte: 48

#346604 25 iunie 2015 la 15:57

Liviu Ionescu: Păi şi cu frâna spate cum rămâne? Că n-o are nici pe aia. =))


http://lmgtfy.com/?q=fixie


Haha, ce-am mai râs!
Mx

Tudor Pondex

Trimite mesaj
Posturi: 739
Subiecte: 10

#346607 25 iunie 2015 la 16:27

Radu-chiar crezi ca a facut un calcul?????????????a trantit o aiurea n tramvai......................

Carlos Gradenko

Trimite mesaj
Posturi: 93
Subiecte: 7

#346611 25 iunie 2015 la 17:23

La o cadenta de 180rpm/3 rps care e mare o astfel de bicicleta poate atinge 62.4Km/h calculat precis .(41.7km/h la o cadenta mai mica de 120rpm/ 2rps)

Tudor Pondex

Trimite mesaj
Posturi: 739
Subiecte: 10

#346613 25 iunie 2015 la 18:13

Hai sa radem mai flakai....................
CARLOS Da ne spui si noua cate secunde poti mentine cadenta de 180/minut???????????????????......Si mai ales CINE????????

+1
Cristian Marian

Trimite mesaj
Posturi: 727
Subiecte: 5

#346617 25 iunie 2015 la 19:08

Wow e ca in bancul ala "bat si f*t ca masina de cusut":)

ultima modificare: 25 iunie 2015 la 19:14

+1
Gheorghe Ionut Eugen

Trimite mesaj
Posturi: 225
Subiecte: 14

#346618 25 iunie 2015 la 19:22

Am ssp cu raport 44/16 si am prins pe o bucata scurta 42 km/h (dupa GPS) cu vant din spate, pe plat, dand ca hamseru' la pedale, viteza de croaziera pe plat prin Bucuresti e 28-32 km/h ce depaseste 33-35 km/h deja e chin nu mai e placere!

Daniel Marin

Trimite mesaj
Posturi: 123
Subiecte: 9

#346620 25 iunie 2015 la 19:38

Tudor Pondex: Radu-chiar crezi ca a facut un calcul?????????????a trantit o aiurea n tramvai......................

Matematica: (RPM*(Foaie/Pinion)*CircumferintaRoata)*MinutesInHour

(90*(44/16)*2.1)*60 = 31.1KM/h. Dar un fixie(st) ma astept sa poata baga 100RPM, de aici 35kmph

+1
Carlos Gradenko

Trimite mesaj
Posturi: 93
Subiecte: 7

#346623 25 iunie 2015 la 20:28

#Tudor Pondex# Este doar un calcul potential maxim, nu a zis nimeni ca poti merge constant la asa viteza. Pur si simplu cam aia e vteza maxima pe care o poti atinge daca pedalezi de iti iese inima pe urechi cu 180rpm Iar la o cadenta mai acceptabila de 120rpm . 2 rotatii per sec poti atinge 41.7km/h ceea ce e f ok . Problema e ca aceste biciclete nefiind dotate cu frana uneori (un lucru nu prea intelept) daca mergi cu asa viteze, te manaca si o faci pe hamsterul si bagi rocket mode o sa fie cam grea oprirea. dupa mine exista trei posibilitati: 1. franezi cu picioarele pe asfalt ceea ce duce la indepartarea "vioaie" a ansmblului picior - incaltaminte spre eternitate:) 2. pui frana cu piciorul pe cauciuc ceea ce poate duce la celebra schema "saritura marelui broscoi" :)) 3 te lovesti de ceva si te spargi ca un pepene aruncat de la et8 in strada si....te opresti :)

ultima modificare: 25 iunie 2015 la 20:30

Tudor Pondex

Trimite mesaj
Posturi: 739
Subiecte: 10

#346625 25 iunie 2015 la 20:46

Carlos-calare pe cursiera cu raport 55x11 imi sar capacele sa prind 60 km /h(daca nu sunt in plasa unei masini)...Inteleg ca era un calcul pur si simplu,dar practic nu dureaza mult pana renunti la acea cadenta demna de romanele SF.

Carlos Gradenko

Trimite mesaj
Posturi: 93
Subiecte: 7

#346627 25 iunie 2015 la 21:54

"Tudor Pondex" Un raport mare nu te face sa obtii usor o viteza mai mare. Un raport mai mare cum ai tu nu face decat posibila atingerea unor viteze de top mai mari si cand zic posibila ma refer la faptul ca un astfel de raport are nevoie de un cuplu de forta mult mai mare ptr a fi pus in miscare la o cadenta optima unor viteze f mari prin urmare isi gaseste adevarat utilizare intr-o vale care functie de unghiul de inclinare reduce un anumit procent din acest cuplu necesar si usureaza accelerarea la viteze mari. Eu pe vremea cand eram in liga calaretilor de cursiera nu foloseam niciodata asemenea rapoarte pe plat , mergeam cu 42-11 si 53-12 max/ Cele mai mari viteze pe plat le atingeam cu 42-11. In vale da treceam pe 53-11 si bagam de fluierau incheieturile , dar asta in vale nu pe plat.

ultima modificare: 25 iunie 2015 la 21:55

Tudor Pondex

Trimite mesaj
Posturi: 739
Subiecte: 10

#346628 25 iunie 2015 la 22:34

De...Fiecare dintre noi avem un anumit tip de picioare si incheieturi,nu i asa?...............Nu i pentru oricine foaia de 55,ce sa mai zic de cea de 58 sau chiar 60...................Mai zi,ca mi place cum detaliezi subiectul,mai invat si eu cate ceva dupa 25 ani de cursiereala..........

victor marinescu

Trimite mesaj
Posturi: 26

#346636 26 iunie 2015 la 09:00

Mai bine admirați această operă de artă :))


http://olx.ro/oferta/bicicleta-cursiera-panasonic-ID47DUi.html#482fd8c83e

Tudor Pondex

Trimite mesaj
Posturi: 739
Subiecte: 10

#346638 26 iunie 2015 la 09:32

Al dracu de greu mai scoti vopseaua de pe manete,ghidolina si pe unde i a mai ajuns sprayul.

Teodor Jagate

Trimite mesaj
Posturi: 769
Subiecte: 7

#346642 26 iunie 2015 la 10:42

Degeaba dacă nu a vopsit și lanțul. E fără valoare, așa...

+1
Tudor Pondex

Trimite mesaj
Posturi: 739
Subiecte: 10

#346646 26 iunie 2015 la 11:15

Interesant- a avut scule sa dea jos angrenajul-saua-lantul dar n a mai gasit/stiut cum sa demonteze franele,ghidonul,manetele schimbator........................A muncit ceva sa protejeze schimbatorul pinioane.

Adaugă răspuns


Log in pentru a adăuga comentarii sau înscrie-te ca membru

Discutate recent

Parteneri


Termeni și contiții | FAQ | Despre cookie | Membri | Logo | Advertising | Contact © 2007 - 2017 DirtBike.ro